Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
OT: ik mis hem. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb voor mijn doen te veel gewerkt de laatste paar weken, heb te weinig slaap gehad, en heb niet het ultieme vakantie gevoel ervaren. Waarschijnlijk moet dat nog komen.. ![]() Ik zeik tegen hem. Over allerlei kleine dingen. Maar goed, hij vraagt er zelf naar, dus hij kan het verwachten. Hij en zijn moeder hadden gisteren weer ruzie toen ik er was, en daardoor ging mijn goeie humeur een beetje achter uit. Ik krijg het idee dat zijn moeder denkt dat ik hem bespeel ofzo. Terwijl ik gewoon hart-stikke is dit correct? veel van hem hou en hem het liefste elke dag wil zien. Waarom snappen ze dat niet ![]() Verder baal ik er een beetje van dat hij (door die ruzie) morgenmiddag moet gaan klussen thuis. Maar als het goed is is hij morgenavond weer bij me, en dan blijft ie slapen ![]() Verder, de vriendengroep. Ik trek bij een aantal mensen mijn twijfels. 1 persoon begin ik zowat te haten. Ze heeft irritante trekjes, een asociaal karakter en wat allemaal niet. Ze heeft een goor huishouden, en dat merk ik aan haar werkwijze. Ipv te vragen of de klant liever naar een ander kassa wilt gaan, bijt zij ze toe ;'Effe andere kassa..'. Ze is slordig, ze loopt op slippers te werken. Ze denkt dat ze alles kan maken. Zij is al langer iets waar ik nooit iets van heb gesnapt, ze zit gewoon niet op mijn golflengte (en ik ben niet de enigste overigens). Ze wordt panisch over de kleinste dingen. Maak je toch niet zo druk meid.. Verder ben ik nog steeds heel blij met 2 goede vrienden, die nu een stelletje zijn. Ze zijn mijn beste vrienden moet ik zeggen, ik kan gek met ze doen, maar op zijn tijd kan er ook een serieus gesprek plaats vinden. Ik ben blij dat ik met een van die twee op dezelfde school kom te zitten. Oke I'm relieved ![]()
||
Citaat:
En over dat feestje.. ik kan ook niet bedenken waarom hij daar over zou liegen (ik kan het trouwens wel bedenken..) maar ik zou het wel willen weten, van hem. succes er mee!
||
Citaat:
En dat feestje... ik weet heel erg zeker dat hij niet is vreemdgegaan (nou ja, je kunt het nooit 100% zeker weten). Ik denk eerder dat hij tegen die vriend heeft gelogen, maar ja... tis zo raar. En vragen... tsja... t komt over alsof ik hem bespionneer ofzo... Maar ik heb z'n beste vriendin gesproken (is ook n goede vriendin van mij) en zij zei dat hij zeker weten eerlijk tegen me is en heel erg veel van me houdt (en dat ie altijd zo lief over me praat ![]() Nou ja, ik voel me een beetje raar, maar ik maak me niet echt zorgen..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Spannend joh ![]() |
![]() |
||
Citaat: