Oud 23-09-2002, 22:14
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Leuke verhaaltjes allemaal

Ik heb mijn vriend leren kennen in de V&D waar we toen allebei werkten, mijn eerste reactie toen ik hem zag was wow, en dat bleek dus wederzijds te zijn.
Door onze vervelende collega's die zich er mee moesten bemoeien ist nog bijna allemaal fout gegaan maar toen hebben we icqnummers uitgewisseld en toen zaten we een beetje elkaar duidelijk te maken dat we elkaar leuk vonden maar we durfden de knoop niet door te hakken.
Toen zei hij, t lijkt wel of we een beetje verliefd zijn, en toen zei ik jaa dat klopt
Toen hebben we afgesproken en afgelopen zaterdag hadden we alweer 14 maanden.
Oud 24-09-2002, 08:34
Nefratete
Nefratete is offline
Op onze studie. Ik was eigenlijk al verloofd enz. Maar dat was een dikke klootzak!! Toen ik mijn vriend tegen kwam was ik helemaal gek van hem. Maar ja, ik had nog een relatie. Dus zijn we de eerste maand ofzo gewoon vrienden gebleven. Daarna hield ik het ook niet meer uit. Nu hebben we al een jaar, en we wonen al een half jaar samen, het is ongeveer de beste keuze die ik in mijn leven heb gemaakt.

Liefs, Nefra
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 10:50
Verwijderd
Ghe, wat ik wel grappig vind om te lezen: dat het vaker voorkomt dat beiden elkaar in het begin helemaal niet kunnen uitstaan

Vreemd
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 12:18
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Op 't werk. Ik werk in de vulploeg van een supermarkt en eigenlijk kan ik iedereen aanraden die nog geen vriend(in) heeft te gaan werken als vakkenvuller. Tis namelijk echt een broeiplek voor sociale contacten. Ik heb er veel vrienden leren kennen en heb veel relaties zien ontstaan binnen de supermarkt.
k Heb m'n huidige vriendin er dus ook leren kennen; beetje standaard verhaal: goed met elkaar kunnen praten, vrienden worden, dingen doen buiten 't werk om, zoenen, afwachten, even nadenken, ja, zit toch wel goed en we zijn weer ruim een jaar verder.
Oud 24-09-2002, 12:34
Verwijderd
Citaat:
WelcomeHome schreef:
Eigenlijk kan ik iedereen aanraden die nog geen vriend(in) heeft te gaan werken als vakkenvuller.
LoL

Wat zal ik daarop zeggen? Beetje kut dat ik al fulltime werk als CAD-tekenaar (mijn 'officiële' titel), programmeur (heb ik diploma's voor) en systeembeheerder (meer bijbaantje). Dan is vakkenvullen toch een beetje onder mijn niveau (no offense)

Op mijn werk zal ik zo snel overigens geen vrouwen tegenkomen. Die schijnen nogal allergisch voor techniek en computers te zijn *snif*
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 13:08
DarkCat
DarkCat is offline
Twee jaar geleden.
Op cyberia.
Een vriend van me stelde hem voor, ik zei hoi, en dat was het.
Tijdje later ontmoetten we elkaar in de kroeg.
Erg gezellig enzo.. ik kwam die avond nog speciaal terug van een feestje in de hoop dat hij er nog zou zitten.
Veel ge-smst.
De keer erna in de kroeg bleef hij aan mn jas plakken toen ik weg wou.
Weer ge-smst.
Keer erna tegen elkaar aan gekropen.
Gezoend.
9 maanden bij elkaar geweest.
half jaar uit elkaar geweest
weer paar maanden bij elkaar geweest
weer paar maanden uit
en inmiddels weer 5 maanden bij elkaar (ongeveer).

Die smsjes waren cool.. "heb je weleens gezoend met iemand met een tongpiercing?"
Oud 24-09-2002, 15:31
Li
Li is offline
Ik heb m'n ex ook wel op aparte manier leren kennen.

We golfen dus allebei en ik zag hem weleens op toernooien, gewoon leuke jongen en we zeiden elkaar weleens gedag.
Nou leerde ik een andere jongen kennen, ook van de golf en die zei jaaa ken je nicolas (zo heet hij) dus ik zei jaa wat is daarmee? Dus die andere jongen zegt tegen mij: Je krijgt de groeten van hem, dus ik zei: doe maar de groetjes terug. Daarna heeft die jongen voor hem mijn emailadres gevraagd en heeft nicolas me toegevoed op MSN. Nou daar hadden we gewoon gezellig gepraat en die week daarna kwam ik hem toevallig (??) tegen op de golfbaan.
Best wel gezellig gepraat enz, nog een keer afgesproken om te golfen, weer gezellig. Daarna bij hem thuis en toen was het aan...

Ondertussen na een paar maanden weer uit, heb hem afgelopen zondag nog gezien en ik mis hem zoooooooooo
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 18:48
marla singer
marla singer is offline
pfft.. op het station in Enschede..

Ik ken hem via dreamcommunity.. eerst onderling berichten naar elkaar sturen, en daarna via msn.. maar in het begin hadden we beiden andere mensjes die we leuk vonden.

Na 3maanden kwamen we achter dat we elkaar wel héél leuk begonnen te vinden. En 29 maart (4 maandjes verder alweer) was het eindelijk zover, we zagen elkaar voor het eerst en *poef-flieft*

Na 6 maanden gaan we nog steeds met elkaar.. ondanks de afstand (weert-enschede) gaat het nog goed..
Oud 25-09-2002, 19:24
Baxx
Baxx is offline
Lowlands !!!!!
Oud 25-09-2002, 20:53
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
via mijn ex.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 21:06
Verwijderd
telt verliefd ook mee? zo nee mijn vorige verhaaltje dan zo ja. die persoon kwam bij ons in de klas in groep 6 en sinds groep 8 benk in love en kzit nu in de eerste dus zo lang is dat nog niet. maar we zijn wel beste vrienden. kweet alleen niet of zij ook op mij is dus das nogal irri
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 10:14
Somebody Special
Somebody Special is offline
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 02:14
Shutdown
Shutdown is offline
ben lekkur vrijgezel najah lekker....
Oud 28-09-2002, 11:26
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
eehm... ik ken haar van dit forum
had er op MSN, mailden en chatten een tijd
toentertijd had ik nog een andere vriendin
alleen dat ging niet zo goed

toen het uit was, kwam ik er ook achter dat (aangezien het met mn huidige vriendin toch de laatste maanden sowieso steeds slechter ging) ik meer voor haar voelde dan die ex

'fuck it all, let us be together'
Oud 28-09-2002, 14:16
slimmieslak
slimmieslak is offline
Tijdens (sorry beetje cliche) het uitgaan!
Ik was uit met 2 vriendinnen die eigenlijk qua stappen niet bij mij passen, dus eigenlijk had ik geen zin!
maar ja toen ik ff aan het dansen was kreeg ik dorst en dat is het mooiste wat me ooit is overkomen. want daar aan de bar stond mr. super mooi!!!
hij naar de dansvloer.. ik dus ook.
flink lachen naar elkaar en toen ineens waren we elkaar kwijt ik zag hem nergens meer!
maar gelukkig vonden we elkaar terug en zijn we maar wat gaan praten tja en zoenen kwam ook vanzelf.

ik wa achteraf wel bang dat hij het voor 1 keer leuk vind maar meer nie t, maar 's morgens vroeg (de dag erna) zaten we al te sms-en en bellen!

en nu bijna een jaar verder gaat het nog steeds wel lekker!!
Oud 28-09-2002, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Nefratete schreef:
Op onze studie. Ik was eigenlijk al verloofd enz. Maar dat was een dikke klootzak!! Toen ik mijn vriend tegen kwam was ik helemaal gek van hem. Maar ja, ik had nog een relatie. Dus zijn we de eerste maand ofzo gewoon vrienden gebleven. Daarna hield ik het ook niet meer uit. Nu hebben we al een jaar, en we wonen al een half jaar samen, het is ongeveer de beste keuze die ik in mijn leven heb gemaakt.

Liefs, Nefra
Je was 17 en verloofd... o_O
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 15:27
Billy_bob
Billy_bob is offline
HEEL gezellig op een verjaardag alweer bijna een jaar geleden , En verliep een beetje vreemd maar wel leuk
Hmmm wat heb ik weer veel geschreven haha
Oud 01-10-2002, 15:49
poecilotheria
poecilotheria is offline
kzit er al ruim 2 jaar bij in de klas en ik heb er altijd giga goed mee op kunnen schieten maar ja nou afgelopen vrijdag met de klas en wat leraren enzo uitgegaan en na enkele pilsjes en jointjes zijn we toch wat verder gegaan kben er wel mee iig en ik heb er een goed vertrouwen in
Oud 01-10-2002, 20:08
coecie
coecie is offline
tssssssss is nu alweer mijn ex
maar ben nog steeds geoie vrienden, yay! is een hele gekke manier waarop ontmoeting, want ik heb m dus twee keer ontmoet, terwijl ik t niet wist... oh ja, die eerste keer had ik mijn nummer gegeven omdat hij zo leuk kon praten over filosofie (ja met mij) en omdat zijn arm zout smaakte toen ik eraan likte (we hadden in de zee gezwommen enzo, vandaar dat zout, maar waarom ik likte... )

enne, de tweede keer omdat hij zo knap en leuk was en omdat zijn arm in een mitella zat en we dus gedwongen samen een joint moesten rollen ipv hij alleen

oh ja, en dat gedicht is echt bar bar slecht... haha

De ontmoeting

het was zomer, en op het bloemendaalse strand
zag ik iemand staan ik gaf je een hand
ik stelde een vraag: wil je een rosé?
we praatten even, en gingen zwemmen in de zee

later gaf ik je mijn nummer,
maar nooit hebben we gebeld
ik vond dat nogal jammer,
was erg op je gesteld

het was winter, en in de amsterdamse nacht
zag ik iemand staan met aantrekkingkracht
hij stelde een vraag: heb je een tippie?
we rolden een joint, ik voelde grote symathie

later gaf ik je mijn nummer
maar nooit heb je me gebeld
ik kwam je wel vaker tegen
stond daar echt wel van versteld

het was nog steeds winter, ik lag in mijn bed
plots piepte mijn telefoon, ik kreeg een sms
hoe gaat het? eronder was je naam gezet
ik las het even raakte daarna in de stress

want ik gaf jullie mijn nummer
maar nooit had een van hen gebeld
ik was het bijna vergeten
maar ze hadden zich hetzelfde voorgesteld

Dus klaarwakker in de nacht, stuurde ik vlug
wie ben je eigenlijk, en gaf je twee opties
hopend dat je zou antwoorden, kreeg ik trug
ik ben beide personen, is dat niet logisch?

ik tuimelde bijna uit bed
heb je toen maar snel gebeld
en wat hadden we een pret!
dat bellen vond ik nogal dapper, voel me sindsdien een echte held

Laatst gewijzigd op 01-10-2002 om 20:12.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 20:46
David
David is offline
euhm ,, ik heb m,n vriendin ontmoet door een vriend van me ,, aangezien het zijn zus is

dus ik kende dr al een tijdje ,

ik was er al een halfjaartje stiekum "verliefd" op ,, tot hoever je het verliefd kunt noemen .

en toen heeft die vriend van me ,, haar broer dus , ,gezegd dat ik wel een keertje met dr uitwou ,,

gekoppeld dus ^_^'' erg he

maar goed ,, ik heb het daarna ook zelf moeten vragen ,, en ze zij ja ,, en toen heb ik dr oudverwets , mee uit eten genomen

we vonden elkaar erg leuk ,, en na het 2e afspraakje hebben we gezoent ,, en zo gingen we steeds een beetje meer intiemer , en nu hebben we beide ons levensmaatje gevonden
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 22:16
dr.evil
dr.evil is offline
Op die kl*te chat van Tmf. Kom daar eigenlijk nooit, maar was ziek die dag (had anders gewoon gaan werken maar zat thuis).

Ik heb beetje met haar gebabbeld en emailadressen uitgewisseld.
Toen hebben we een maand lang iedere avond op msn zitten praten, en daarna wat afgesproken.

Elkaar ontmoet in Hoorn en effe gewinkeld en taartje bij hema gegeten.

toen naar haar huis toe.
filmpje gekeken, en tijdens het filmpje was het raak, opeens keken we elkaar aan en ik zag die glinstering in haar ogen en het volgende monent waren we innig aan het zoenen.

We hebben nu inmiddels al bijna 1,5 jaar wat samen en gaat perfect.

Oohh ja, toevalligheidje: haar ouders zijn pas gescheiden, moeder heeft nieuwe vriend, ontmoet op i'net. Vader heeft nieuwe vriendin, ook ontmoet op i'net
zusje heeft sinds kort vriendje, ook ontmoet op i'net.
Oud 02-10-2002, 07:32
David
David is offline
een inet familie dus
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 13:25
katje_vd
katje_vd is offline
op school, we zaten al bijna 3 jaar samen in de klas, hij was dan ook al 3 jaar verliefd op mij we waren goede vrienden en toen ik ontdekte dat mijn gevoelens voor hem wederzijds waren, zijn we beginnen verkeren.
Oud 03-10-2002, 16:11
sunflouwer
sunflouwer is offline
okeej, ik vind dit best wel romantisch

we gingen op werkweek naar barcelona met school, met 4 havo en 5 vwo
hij zat in 5 vwo en ik in 4 havo toen

We hadden wel een beetje contact enzo, maar niet heel erg veel,
ik had toen ook nog een vriend

Op de laatste avond waren we uit geweest, en was er nog een jongen die mij wel zag zitten, Die andere jongen kocht een roosje voor mij. Dat vond mijn huidige vriend niet zo leuk, en at het roosje op
Toen we terug liepen naar het hotel, hadden we het over stijldansen, en hebben we op een heel mooi plein voor een fontein gedanst. Toen sloeg voor mij de vonk over...
Hij had al langer een oogje op mij, terwijl ik eerst niet eens van zijn bestaan afwist.
Oud 03-10-2002, 17:34
Verwijderd
Hij zat bij een vriendin van me in de klas. Ik kende hem wel van naam en dat was het volgensmij andersom ook.
Ik denk dat we elkaar ontmoet hebben met het uitgaan. Moet eigenlijk wel.
Tis heel langzaam gekomen dat ik verliefd op 'm werd en het heeft nog veel langer geduurd voordat ik dat wilde toegeven aan mezelf en zowieso aan anderen en tegenover hem.
Hij was al wel een hele tijd langer op me verliefd.. heeft in die tijd wel nog een paar x ff een vriendin gehad maar dat was altijd al weer snel over.
En ach ja msn heeft ook wel een handje meegeholpen.
hijz liev
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:09
Verwijderd
Ik heb hem ontmoet op een meeting van scholieren.com, maar even voor de duidelijkheid: Ik kende hem nog niet, ook niet van nickname!

Ik post mijn gedichten altijd op DoP, en 13 januari jl. ging ik naar een DoP-meeting, tevens mijn eerste meeting waar ik ooit heen ben gegaan. Secreet had hem meegesleurd. Ik kende hem totaal niet en vond hem in het begin best vaag, want hij zat de hele tijd met die koekjes bij de cappucino te klooien
Maar na een tijdje raakten we gigantisch aan de praat en hebben dus de hele tijd met elkaar zitten praten totdat ik naar huis moest.

We hadeen allebei wel al in de gaten dat er veel meer was tussen ons dan we wilden 'toegeven' en toen we voor de trein stonden (die ik dus moest pakken), stonden we ook echt te twijfelen: zoenen of niet zoenen Nou uiteindelijk toch niet gedaan, maar ik, grote lefbek die ik ben, had snel even m'n emailadres en telefoonnummer opgeschreven, duwde dat papiertje in z'n handen en stapte snel de trein in (zodat ik z'n reactie niet meer kon zien --> bang voor afwijzing )

De hele weg in de trein zat ik te hopen dat ie me toegevoegd had en ja hoor, ik kan online en hij sprak me aan.. nadat we een uur gechat hadden belde hij me En we hebben de hele nacht, tot mijn wekker ging, aan de telefoon gehangen.. En diezelfde dag hadden we besloten dat 'we het gingen proberen'..

We waren al vrij snel zeker van elkaar De rest van de week hebben we ook elke avond gebeld, en het weekend daarop kwam hij naar mij toe
Hij woont in Rotterdam en ik in Deventer, dus we hadden niet eerder de kans om elkaar te zien, maar nu gaat het al 8,5 maand goed!!

Dit was zo'n beetje mijn verhaal. En normaal zou ik nooit zomaar m'n telefoonnummer aan iemand geven maar ik wist gewoon dat het now or never was Tja, ik heb hem niet laten lopen.

Love him
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 16:48
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~
Lief verhaal!! Dit is voor het eerst dat ik echt het hele verhaal hoor.. Sweet!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten