Oud 03-08-2006, 18:52
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 03-08-2006 @ 12:02 :
EDIT:
Weer over Veronica:
Aardig interview met Kristen pas op voor spoilers.

Video interview met Kristen, ligt het nu aan mij of lijkt ze hier ouder. Wel aardig interview weer, ik vind haar altijd wat standaard antwoorden geven maar toch leuk haar weer te zien.
anders zoek je ff voor een gg spoilertopic.. lol

Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 22:01.
Advertentie
Oud 03-08-2006, 19:16
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 03-08-2006 @ 19:52 :
anders zoek je ff voor een gg spoilertopic.. lol
Heb t er al niet meer over wou het gewoon even delen met de Veronica Mars fans.
Oud 03-08-2006, 22:08
Verwijderd
Ok, even over mijn ingrijpen. Er is mij gezegd dat er hier spoilers stonden te staan over GG. Beide fbs willen dit niet echt weten en hebben mij gevraagd om ze op te ruimen. Heb ik gedaan. Mijn excuses als ik teveel heb verwijderd of als het niet goed is, maar het is met mijn beste bedoelingen.

Tip: gebruik spoiler-tags als je het niet zeker weet en hou GG-spoilers in het GG topic. Dank.
Oud 08-08-2006, 10:35
Cyzor
Cyzor is offline
Go Pirates!!!

Nieuwe aflevering van Neptune Pirate Radio: Episode 12 - Kramon: Game On. Ik heb hem zelf nog niet beluisterd, er kunnen spoilers in zitten maar daar waarschuwen ze meestel voor.

Nog: 56 dagen, 15 uur en 24 minuten, voor seizoen 3

Laatst gewijzigd op 08-08-2006 om 10:38.
Oud 08-08-2006, 14:18
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 08-08-2006 @ 11:35 :

Nog: 56 dagen, 15 uur en 24 minuten, voor seizoen 3
omg
Oud 08-08-2006, 23:12
Cyzor
Cyzor is offline
Een perfect voorbeeld van hoe een Veronica Mars promo er zou moeten uitzien, deze was te zien op Comic-Con.

Klik: Veronica Mars Promo from ComiCon!

Veel beter dat die op de officiële website met zo een lamme Amerikaanse/Hollywood voice-over.

Laatst gewijzigd op 08-08-2006 om 23:20.
Oud 09-08-2006, 17:41
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Heh. Jij zit echt op precies dezelfde sites als ik.
Oud 09-08-2006, 19:48
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 09-08-2006 @ 18:41 :
Heh. Jij zit echt op precies dezelfde sites als ik.
Dat zijn dan natuurlijk ook de beste sites . Heb jij aflevering 12 al beluisterd?

Het beluisteren waard, het is altijd interessant om andere hun meningen en analyses over de serie te horen. Er zitten totaal geen spoilers in.

Er is een gesprek met Alicia & Dave van de Gilmore Girls Podcast en ze hebben een interview met Josh Kramon. Hij verzorgt de score (componeert de muziek) van Veronica Mars.

EDIT:
Op zijn site zijn ook enkele Veronica Mars muziek samples gratis te downloaden, sommige zijn zo herkenbaar. Leuk als achtergrond muziek bij iets jammer dat ze wat kort zijn. Zie: Josh Kramon - Veronica Mars , of klik hier onder (rechtsklik en doel opslaan kan je ze bewaren). "Kane or Able", "Music Box" en "Safe Lock" sprongen er bij mij na vluchtig luisteren als de bekendste uit.

Dogtags | Duncan Didn't Do It | Fashion Police | Final Encounter | Gold Digger | Gone Back Again | Guarded Hearts | Kane or Able | Left Behind | Liquor Store | Mac Mafia | Music Box | Note From My Father | Poor Paris | Random Acts of Blindness | Running for Office | Safe Lock | Stranded | That's My Girl | The Breakup | The New Girl | The Truth Hurts | Things Fall Apart | Tracking Logan's Steps | Up in Flames | Veronica's Truth | Worth Saving

Laatst gewijzigd op 09-08-2006 om 21:55.
Oud 10-08-2006, 14:48
Cyzor
Cyzor is offline
Een verlengde scène tussen Veronica en Logan op het Toilet die op de Season 2 DVD als extra komt.
Klik: http://video.google.com/videoplay?do...ica+mars&hl=en
Oud 10-08-2006, 19:35
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Die site van John heb ik ook gezien ja! Lol, jij en ik zijn 1 brein.

Ik twijfel heel erg of ik dat clipje LoVe ga kijken..
Oud 11-08-2006, 11:35
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 10-08-2006 @ 20:35 :
Die site van John heb ik ook gezien ja! Lol, jij en ik zijn 1 brein.

Ik twijfel heel erg of ik dat clipje LoVe ga kijken..
Als je bang bent voor spoilers voor S3 moet je het gewoon kijken want die zitten er niet in! Voor mijn gevoel is het maar 5sec extra beeld, maar alle nieuwe/onbekende beelden zijn mooi toch?
Oud 12-08-2006, 22:40
Dexter_M
Dexter_M is offline
Afgelopen donderdag avond was Kristen bij Jay.
Was een erg leuk maar kortgesprek en dr outfit en haar was echt leuk.
Maar verwacht geen spoilers over Veronica Mars Ging meer over de nieuwe film Pulse.
Oud 13-08-2006, 18:44
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Puta, heb je link naar die video?
Oud 13-08-2006, 20:03
Dexter_M
Dexter_M is offline
Nee heb hem gewoon gedownload.
maar ik zal even het stukje eruithalen en hem dan op youtube ofzoiets zetten
Oud 15-08-2006, 08:04
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 13-08-2006 @ 21:03 :
Nee heb hem gewoon gedownload.
maar ik zal even het stukje eruithalen en hem dan op youtube ofzoiets zetten
Thanks!
Oud 15-08-2006, 12:21
Cyzor
Cyzor is offline
Kan iemand bevestigen dat de regio 1 DVD’s van Veronica Mars seizoen 1 en 2 ook op regio 2 spelers werken. Volgens een post en commentaren op Veronica Mars Fans zou het moeten werken.

Aan de ene kant heb ik liever een regio 2 / PAL DVD omdat het plaatje van PAL er over het algemeen beter uitziet. Alleen (wil nu niet te geekering klinken) speelt een PAL DVD om allemaal technisch redenen waar ik jullie niet mee wil vervelen 4,2% sneller als een NTSC DVD. Hij is daarom ook 4,2% korter maar wat ik belangrijker vind, het geluid loop ook sneller waardoor er een lichte vervorming hoorbaar is.

Ik hoor dit bijvoorbeeld erg goed bij de theme van Gilmore Girls. Als je een gedownloaden Gilmore Girls kijkt en daarna één op TV is het duidelijk hoorbaar. Je kan ook eens proberen een aflevering tegelijk mee te laten spelen met die op TV. Dan zal je zien dat binnen een paar seconden de TV versie voorloop en dat het verschil steeds groter word.
De minuscule kwaltijdwinst in beeld met PAL haal je ook alleen als ze de originele bron gebruiken om de DVD te maken en niet de NTSC DVD. Ik nijg dus als ik zeker weet dat het op regio 2 spelers werk naar de NTSC versie.

Dan is er alleen nog het nadeel van geen Nederlands ondertitels. Ik heb ze zelf niet direct nodig al vind ik het altijd wel handig als je ze aan kan zetten (wil gewoon de keuze hebben). Maar ik ga ze vooral missen als ik Veronica Mars aan bijvoorbeeld jongere neefjes, nichtjes of ander mensen die (nog) geen goed Engels kunnen verstaan wil laten zien. Ik kan daarvoor dus wachten tot de serie ooit in Nederland wordt uitgezoden en op DVD wordt uitgegeven, of hem in België bestellen waar hij binnenkort zou moeten uitkomen (waar dus waarschijnlijk NL ondertitels op staan).

Graag jullie meningen.

Zie voor meer info:
DVD.nl - Een flashanimatie die het uitlegt
Wikipedia - PAL speed-up

Laatst gewijzigd op 15-08-2006 om 13:35.
Oud 15-08-2006, 17:16
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ik heb zelf een regiovrije dvd-speler dus heb lekker de GG boxen uit Amerika. Maar ik heb ook gehoord dat VM boxen het op regio2 spelers doen. Maar het blijft toch een risico om ze te bestellen als je geen regiovrije speler hebt; je weet het nooit zeker natuurlijk. Anders mag je ze wel aan mij doorverkopen
Oud 15-08-2006, 19:17
Cyzor
Cyzor is offline
Het blijft toch moeilijk. Van de DVD’s uit deze regio is het ook makkelijk dat ik ze kan uitlenen aan mensen die geen regiovrije speler hebben. De serie moet toch bekend worden en dat gebeurd niet vanzelf.

De vraag blijft regio 1 DVD of wachten op regio 2. Hier in Rory stijl een pro-and-con lijstje over regio 2.

Pro
- Speelt gegarandeerd op DVD-spelers verkocht in Europa, dus makkelijk voor uitlenen.
- Waarschijnlijk binnenkort met Nederlandsenondertitels verkrijgbaar (België).
- Mogelijk iets betere beeldkwaliteit.

Con
- Speelt 4,2% sneller dan de bedoeling, daardoor korter en het geluid is licht vervormt.
- Nog niet leverbaar (regio 1 heeft al seizoen 1 en 2)

Laatst gewijzigd op 15-08-2006 om 19:26.
Oud 16-08-2006, 08:03
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Als je mensen verslaaft wilt krijgen kun je gewoon de afleveringen op data dvd branden (als je ze nog op je pc hebt). Dan hou je die box lekker voor je eigen viewing pleasure.
Oud 16-08-2006, 17:23
Cyzor
Cyzor is offline
Foto's van het boekje dat bij de seizoen 2 DVD's zit.

Moet je zien bij hoeveel afleveringen er het stempeltje "Deleted Scenes" staat, 13 zo te zien! Plus nog 3 specials als ik de laatste pagina mag geloven.

Het zijn nog geen Buffy specials maar al beter dan seizoen 1 die alleen de originele pilot had.
Oud 16-08-2006, 21:19
Dexter_M
Dexter_M is offline
Jah bij de dvd van seizoen 1 zaten erg weinig extras jammer genoeg maar blij dat ik hem heb. dvd 2 staat al in de bestelling
Oud 16-08-2006, 22:54
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 16-08-2006 @ 22:19 :
Jah bij de dvd van seizoen 1 zaten erg weinig extras jammer genoeg maar blij dat ik hem heb. dvd 2 staat al in de bestelling
Zou je seizoen 1 eens voor de grap in een R2 DVD speler willen stoppen, ik wil ze namelijk ook op mijn laptop kunnen kijken en die is helaas voorzien van een regio code.
Oud 17-08-2006, 17:29
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 16-08-2006 @ 23:54 :
Zou je seizoen 1 eens voor de grap in een R2 DVD speler willen stoppen, ik wil ze namelijk ook op mijn laptop kunnen kijken en die is helaas voorzien van een regio code.
Jah wil ik wel even doen binnenkort
Oud 24-08-2006, 17:35
Dexter_M
Dexter_M is offline
http://www.youtube.com/watch?v=HNuqjuDWngI

dit is nou een goede promo die ze moeten gebruiken

al zo zin in seizoen 3, heb deze week nog maar een keer seizoen 1 gekeken voor de verandering
Oud 24-08-2006, 17:57
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Die promo had ik ook gezien ja, maarja helaas niet echt geschikt voor tv (te lang). Ik vind trouwens dat the CW het nog niet eens zo beroerd doet wat betreft promotie.
Oud 24-08-2006, 19:00
Dexter_M
Dexter_M is offline
Openingsfilmpje op de site van cw, is erg leuk kijk ik altijd wel een keer per dag

En heb helemaal geen zin om tot 3 oktober te wachten tot ze beginnen. maar gelukkig begint over zo 2 weken het seizoen weer dus heb ik weer genoeg te kijken tot het begint
Oud 27-08-2006, 13:39
Cyzor
Cyzor is offline
Ja dat is zeker een goede promo, ik had die een link een tijdje terug ook al gegeven maar kan hem niet genoeg zien. "Nobody likes a blond in a hamster ball".

Ik vind dat de CW het wel slecht doet qua promotie. Ten eerste alle shows op één en de zelfde manier op de markt zetten met dat "Free to be..." gebeuren vind ik geen goed idee. Een show als Smallville is niet kan vergelijken met Gilmore Girls en die moeten beide op hun eigen manier gepromoot worden. Veronica Mars heeft onder andere "Free to be girly". Dat is toch niet echt goed voor de manlijke kijkers lijkt me zo.

Als je nu al wat nieuws wilt zien, Prison Break is al begonnen met zijn tweede seizoen met een eerste redelijke aflevering. Kijk hier wat er nog meer te zien is: http://www.pogdesign.co.uk/cat hele handige site, je kan een filter instellen zodat je alleen jouw shows ziet.

Over die Season Launch Party, wie is hierin geïnteresseerd? Er moeten toch minimaal vier personen komen denk ik, liever meer. We kunnen dan naast Veronica Mars ook nog Gilmore Girls kijken of iets degelijks, gezien de meeste VM fans ook van GG houden. Op het moment dat de eerste VM is uitgezonden zijn er twee nieuwe GG afleveringen.
Voor de mensen die wat meer details willen, die zijn er nog niet maar de logische datum lijkt zaterdag 7 oktober (het weekend na de eerste aflevering). Ik dacht dat "Niet Slaan" had aangegeven dat het MISSCHIEN bij haar in Utrecht kon. Maar niets staat nog vast.

Als er niemand geïnteresseerd blijkt kunnen we er een apart topic over openen en de Gimore Girls fans er ook bij betrekken.

Laatst gewijzigd op 27-08-2006 om 13:41.
Oud 27-08-2006, 19:57
Cyzor
Cyzor is offline
Nieuwe aflevering van Neptune Pirate Radio, the one and only Veronica Mars podcast.

Aflevering #13:
http://www.neptunepirateradio.com/episodes/13.mp3
Oud 01-09-2006, 16:47
Cyzor
Cyzor is offline
8 minuten Veronica Mars bloopers van de season 2 DVD!

http://youtube.com/watch?v=7mLyqgKn4c0
Oud 01-09-2006, 18:17
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Nieuws: de premiere van seizoen 3 zal al een WEEK eerder gratis te zien zijn als stream op msn.com.
Oud 03-09-2006, 00:41
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 01-09-2006 @ 19:17 :
Nieuws: de premiere van seizoen 3 zal al een WEEK eerder gratis te zien zijn als stream op msn.com.
Bron?

Je moet ervoor waarschijnlijk wel in Amerika voor wonen wil het werken. Dit soort dingen schermen ze altijd af ivm rechten van buitenlandse tv zenders (ja kan natuurlijk wel net doen of je in Amerika zit). Ook is de kwaliteit meestal om te huilen. Ik denk dat ik gewoon tot d officiële première wacht, ik heb al zo lang gewacht 1 weekje extra moet kunnen.
Oud 05-09-2006, 17:50
Dexter_M
Dexter_M is offline
http://www.youtube.com/watch?v=7mLyqgKn4c0

Seizoen 2 bloopers
Oud 12-09-2006, 04:09
Dexter_M
Dexter_M is offline
http://www.youtube.com/watch?v=TphSk...elated&search=

seizoen 3 promo
Oud 12-09-2006, 20:52
Cyzor
Cyzor is offline
Ik heb alle "Special Features" van de seizoen twee DVD’s op YouTube gevonden:
  • A day on the Set with Veronica Mars - (7:50) KLIK HIER
    Deze vind ik veruit de leukste. Kristen filmt een dag op de set en bewijst dat ze net zo dapper is als Veronica, als ze even de python wil vast houden.
  • Veronica Mars: Not Your Average Teen Detective - (5:11) KLIK HIER
    Interviews met Rob, Kristen en ander cast leden, wel leuk.
  • Gag Reel - (8:10) KLIK HIER
    Bloopers, dit is het zelfde filmpje dat hier boven al 2 maal is gepost.
Foto’s van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen (foto’s zijn o.a. van de nieuwe personages, er is verder niets uit af te leiden, geen spoilers enkel erg leuke foto’s): KLIK HIER

Deze spoiler heeft betrekking op de seizoenspremière, na deze aflevering kan je het gewoon lezen. Spoiler uit de TVGuide.com podcast van 8 september. Ik had hem zelf denk ik liever niet gehoord maar ik luister gewoon graag naar die podcast en hij kwam voorbij voordat ik er erg in had. Wil je geen spoilers weten selecteer deze tekst dat AUB NIET! Ik had vorige keer ook alles netjes tussen spoiler tags gezet en toch waren er mensen niet blij mee.

Spoiler

Sorry dat de links nog wel zichtbaar zijn. Deze linken enkel naar de bronnen. Niets wordt verraden als je er per ongeluk op klikt, je moet alleen niet gaan lezen .

Laatst gewijzigd op 12-09-2006 om 23:14.
Oud 12-09-2006, 21:18
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Die spoilers ga ik zeker niet lezen
Piz heeft raar haar
Oud 12-09-2006, 21:21
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 12-09-2006 @ 22:18 :
Die spoilers ga ik zeker niet lezen
Piz heeft raar haar
Kijk echt dat eerste filmje, zo leuk. Dit vind ik nu de beste extra’s die je mij kan geven. Bij Buffy vond ik die backstage extra’s ook altijd geweldig veel beter dan wat standaard interviews.

Laatst gewijzigd op 12-09-2006 om 22:30.
Oud 12-09-2006, 21:24
Dexter_M
Dexter_M is offline
Leuke spoiler, heb er nu helemaal zin in.

En Piz heeft raar haar jah en hij is lelijk
Oud 12-09-2006, 21:30
Dexter_M
Dexter_M is offline
En jah de extras zijn erg leuk, heb ze nu al 3x keer allemaal gezien. Hou van me seizoen 2
Oud 12-09-2006, 21:34
Cyzor
Cyzor is offline
Ik vind dat haar wel mee vallen, en lelijk vind ik hem niet. Ik vond Logen niet knap en vind Piz een stuk beter (alleen de naam niet zo) .

Uit Ask Ausiello van 1 september 2006.

Question: You looked absolutely awesome on the red carpet for the Emmys. I saw you in the background of the E! preshow. Now, after that shameless intro, I was hoping to score some Veronica Mars scoop.— Erin
Ausiello: And Veronica Mars scoop you shall receive. I asked Rob Thomas whether Piz, the new hottie in Veronica's life this season, will pose a serious threat for LoVe.

De rest van het antwoord vind je tussen de spoiler tags, staat geen directe spoiler in maar toch.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 12-09-2006 om 21:45.
Oud 12-09-2006, 21:49
Cyzor
Cyzor is offline
Fan made promos:Vul dit lijstje nog verder aan, heb er wel meer maar vind ze niet allemaal even goed.

Laatst gewijzigd op 12-09-2006 om 22:00.
Oud 13-09-2006, 14:22
Dexter_M
Dexter_M is offline
Cating news, dus niet cht een spoiler maar zet hem er toch maar tussen.

Spoiler
Oud 13-09-2006, 16:31
Cyzor
Cyzor is offline
Om het maar netjes te houden staat mijn reactie ook maar tussen de spoiler tags.

Spoiler

Vervolg op vorige grote spoiler uit de TVGuide podcast.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 13-09-2006 om 22:02.
Oud 13-09-2006, 21:41
Cyzor
Cyzor is offline
Nieuwe aflevering van Neptune Pirate Radio:
13th September: A commentary for Clash of the Tritons from Bailey and Cameron.

http://www.neptunepirateradio.com/commentaries/112.mp3

Laatst gewijzigd op 13-09-2006 om 22:02.
Oud 15-09-2006, 21:56
Cyzor
Cyzor is offline
Ausiello Report -I've Seen the Veronica Mars Premiere!
Bron

Ausiello (wat een mazzelpik) heeft de eerst twee afleveringen van Veronica Mars’ nieuwe seizoen mogen aanschouwen en heeft er een kort artikel over gescheven. Er staat naar mijn mening totaal geen spoilers in de tekst, maar ik heb voor de zekerheid het gedeelte waar hij een beetje op de aflevering in gaat tussen de spoiler tags gezet. Die zinspelingen naar Battlestar ga ik erg leuk vinden gezien ik ook die serie volg. Battlestar start ook haar 3de seizoen in de zelfde week als Veronica Mars, leuke week!

===============
What do you get when you cross Veronica Mars with Battlestar Galactica — aside from my head exploding? The third season premiere of Veronica Mars, that's what. Rob Thomas, the mad genius that he is, pays the ultimate compliment to Battlestar in Mars' Oct. 3 opener when Veronica's college RA introduces her to the word "frak," and it immediately becomes her new favorite expression. Could I be more in love with this ridiculously low-rated show? I honestly don't think I could.

The Battlestar "cross-over" was just one of many highlights from this season's first two episodes — both of which I watched last night while fused to my sofa.
Spoiler

Ik vindt net dit artikel: http://www.tvsquad.com/2006/09/15/ve...an-early-look. Het lijkt redelijk in te gaan op de aflevering. Ik zeg lijkt wat ik ga het niet lezen en weet daarom ook niet precies wat er in staat.

P.S.
Voor mensen die graag spoilers volgen, ik kwam vroeger vaker op deze site: http://www.spoilerfix.com. Ik ben er een jaar of wat niet meer geweest omdat ik geen spoilers meer volg maar misschien hebben de spoiler junkies onder jullie er wat aan.

Laatst gewijzigd op 15-09-2006 om 22:01.
Oud 16-09-2006, 11:31
Cyzor
Cyzor is offline
http://www.cwtv.com/video

Scènes van de nieuwe aflevering, ik kan niet wachten!!! Ik vind Piz hier wel cool moet ik zeggen.

Klik op Veronica Mars in de rechter kolom!

Die van Gilmore Girls is ook leuk!

Edit:
Nieuwe officiële website: http://www.cwtv.com/shows/veronica-mars

Laatst gewijzigd op 16-09-2006 om 11:53.
Oud 16-09-2006, 12:10
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Scenes zien er leuk uit Lol @ Wallace die probeert verder te hackey-sacken en Piz die totaal niet oplet
Oud 17-09-2006, 13:18
Dexter_M
Dexter_M is offline
http://i48.photobucket.com/albums/f2...n/vm_ep1-2.jpg

nieuwe foto, veronica dr haar zit echt super nu
Oud 19-09-2006, 20:33
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
De stream op msn.com is uiteraard USA only maarrrrrrrr als je deze link in je mediaplayer plakt kun je nu de eerste aflevering van Runaway kijken. Als het goed is staat Veronica daar volgende week al...
Ik twijfel echter of ik de aflevering in die kwaliteit wil zien.

rtsp://a1986.v87251.c8725.g.vc.akamaistream.net/7/1986/8725/v0001/msnent.download.akamai.com/8725/DBA90618/published/Video/Misc/High/Runaway_Pilot.wmv
Oud 20-09-2006, 13:49
xania
xania is offline
Hey hey..
Ben nieuw hier , heb zelf ook een forum wat over Veronica gaat, was even aan het rondneuzen of meer mensen deze serie al ontdekt hadden en toen kwam ik dus hier uit..

Ik kan ook niet wachten tot 3 oktober uiteraard..
Oud 20-09-2006, 17:13
Cyzor
Cyzor is offline
Welkom!! Hoe meer fans hoe beter. Waar is dat forum te vinden?

Ik denk dat ik de stream niet ga kijken, ten eerste zal het inderdaad geen goede kwaliteit zijn en ik vermoet ook niet in wide screen. Ten tweede wacht ik nu al zo lang en heb ik me ingesteld op de 3de. Vandaag weer een fantastisch aflevering van House en volgende week begint Gilmore Girls weer... moet lukken dus (hoop ik...)

Eerste promo pic van LoVe, mij interesseert dat niet zo heel erg, vind ze namelijk niet heel goed samen. Ik jaag nu natuurlijk een heleboel mensen tegen me in harnas, maar ja dat vind ik nu eenmaal.

Edit:
Nog wat pics van The CW Launch Party:
http://community.livejournal.com/ver...60.html#cutid1

Laatst gewijzigd op 20-09-2006 om 17:20.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten