![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door @pie (04-03-2002).]
|
Verwijderd
|
Op de site van het jip (ik geloof http://www.jip.nl) staat veel informatie hierover. In de L&G faq is een gedeelte opgenomen (zie announcement). Heel veel sterkte. 'k zou als ik jou was idd snel ff langs je huisarts gaan en ZEKER niet wachten met zo'n test, 't moet toch of je het dan nu of dan doet, beter nu dus, dan ben je er op tijd bij.
|
![]() |
|
Ik zit op dit moment in dezelfde situatie!
Maar een tip: Niet al te zeer vertrouwen op een zwangerschapstest. Ga naar een huisarts toe. Hij heeft zwijgplicht!!!! succes
|
![]() |
Was een tijd geleden ook overtijd. Had niet echt erg onveilig gevreeen, maar toch, er was een kans dat ik zwanger zou zijn. Ik ben veel informatie opgaan zoeken, en had voor mezelf besloten dat ik geen abortus zou laten plegen, ook al zou ik het leven dat ik nu leef grotendeels op moeten geven. Heb in deze 3 weken dat ik overtijd was 6 zwangerschapstesten gedaan (gewoon bij de Etos, Da en Kruidvat gehaald, wel beetje eng, maar ja, gewoon doen!), maar durfde nog niet naar de dokter. Gelukkig waren ze alle 6 negatief. Na deze 3 weken ben ik toch naar de dokter gegaan, om te vragen of ik aan de pil mocht. Toen vroeg ik ook of ik zwanger zou kunnen zijn, omdat ik al 3 weken overtijd was, ze zei van niet en ik durfde niet meer om een test te vragen omdat ze zo'n preek gaf en blablabla. Maar ok, 5 dagen later werd ik ongesteld! Jeej!
Pfoei he! Dat heeft wel keiveel spanning gegeven trouwens, die paar weken. Echt, ik d8 aan niets anders meer dan aan baby's, ik als moeder, abortus, mapa wel/niet vertellen, keek de hele tijd in de spiegel, enz. enz. Nu besef ik dat ik hier ook met een dikke bolle buik achter de compu had kunnen zitten. Het is maar goed dat ik niet zwanger was, ik zou het nu nog niet aankunnen, voor een kind te zorgen. Ik kan nu wel weer makkelijk zeggen dat ik voor abortus zou kiezen in jou geval (stel dat je zwanger zou zijn, wat dus nog niet zeker is!) maar van de andere kant, tsja, het is wel een mens. Haal iig eerst toch maar zo snel mogelijk zo'n testje, je hebt ze dus bij alle drogisterijen (d8 ik tenminste), en ja, dan is het ff spannend, maar je hebt wel weer een beetje meer zekerheid! Lees wel eerst goed de gebruiksaanwijzing door! Veel succes ermee!! Liefs, Passoa [Dit bericht is aangepast door Passoa (06-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vriendin ook 17, ook overtijd en naar net gebleken is zwanger ![]() *sterkte*
|
![]() |
Hallo Allemaal!!
Bedankt voor jullie reacties!! Ik zal ff vertellen.... Liep in het dorp met een vriendin... Zij heeft me toen mee gesleept naar de drogist en een test voor me gehaald... Samen hebben we de test toen gedaan... Jemig, het was doooooodeng... maar goed... Wat kwam er uit de test??!?!?! NIET ZWANGER!!!! Jeeeeeeeej, wat een opluchting. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, maar dat zal mij een zorg zijn!! Ik weet nu in elk geval dat er niets aan de hand is!! Ik heb hier zeker iets van geleerd!! En ga NU meteen aan de pil en zal noooooit meer onveilig vrijen... Ja, dit was ff een goed lesje voor me! Gelukkig is het goed afgelopen!! Dikke kus Julia!!!!!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
abortus vragen fiederelsje | 19 | 25-05-2005 19:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Abortus op tv Saycheese | 41 | 07-04-2004 14:26 | |
De Kantine |
abortus esperanza | 93 | 12-03-2004 12:27 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Onderzoek Abortus! Stout meisje | 23 | 24-02-2003 07:18 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend belt niet meer na mijn abortus Latinangel | 24 | 09-08-2002 15:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
abortus in geval van... X-je | 7 | 22-01-2002 17:38 |