![]() |
||
Citaat:
Mijn vorige vriendin is nog nóóit klaargekomen. Niet met de partner vóór mijn, niet met mij en niet met haar nieuwe partner. Dus ik denk dat het voornamelijk aan de dame in kwestie ligt. Iedereen is anders he...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() tja en je zal zelf aan der moeten vragen hoveel ze komt per sessie (tuurlijk weet ik dat wel, mag dat denk ik niet zomaar posten, doet ze zelf wel) ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-07-2013 om 13:58. Reden: naam verwijderd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Al een vriend? ![]() Hm, lijkt me wel erg veel. Het schijnt ook dat Unexplained erinis geslaagd een meid 5x te laten komen in een half uur. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het valt echt wel mee hoor er zijn genoeg vrouwen die 3 keer achter elkaar kunnen komen (in 2 minuten ofzo) dus dan moet dat wel kunnen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
t is bij mij gewoon heel vaak zo, dat het heel lekker is, en na een tijdje moet ie gewoon stoppen, dat is t overgevoelig, ik ben dan niet klaargekomen, maar t is wel heel lekker.. Chanel
|
Verwijderd
|
hahaha dat ligt er precies aan. Soms wil ik het niet eens
![]() Toch zeker wel twee keer, maar bij mij "herstelt" het heel snel, dus het kan vaak achter elkaar. Maar ik vind klaarkomen helemaaaaaal niet het belangrijkst, vind het soms juist alleen maar jammer dat ik ben gekomen, jah... kweenie, ik zie het toch als een soort afsluiting... Maar de twee keer kom ik zeker aan ![]() Maar sex voelt sowieso wel goed, dus klaarkomen maakt me niet zoveel uit. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |