Hmm. Gisteravond snel eten naar binnen gepropt en gaan werken. We stonden met leuke mensen en ik krijg steeds betere banden met iedereen. Hoe moe ik ook was, het ging toch allemaal nog goed. Vergat wel paar kleine dingetjes maar het was dan ook hélemaal vol gisteravond. En aan het einde van de avond (kwart over twee!!) zei m'n baas tegen me: 'Hee goed gedaan vanavond wijffie!' En dat voelt dan meteen weer helemaal goed

Het was wel weer extreem laat geworden, lag pas om half drie in m'n bed en ben nu nog een beetje moe, maar kan eindelijk, sinds een heleboel weken een dagje helemaal niets doen! Heerlijk vooruitzicht! En steeds vaker zie ik dat dit werk echt helemaal top voor mij is, en dat ik hier gewoon thuishoor.
Eindelijk heb ik een vrije dag voor mezelf in kunnen roosteren, eventjes kijken of ik vanavond nog toestemming eruit kan slepen om heerlijk naar de kroeg te gaan met wat vrienden, dat zou helemaal top zijn. En nou zometeen lekker douchen, beetje m'n nieuwe boeken lezen, en genieten.. Nu heb ik het gevoel dat het eten vandaag ook wel goed komt!
*knuffel* voor iedereen!!