Oud 01-10-2006, 12:12
Estar
Estar is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-10-2006 @ 13:10 :
Mensen békijken doe ik echt niet hoor, echt helemaal geen behoefte aan.
Nee, maar het feit blijft dat je altijd kijkt naar mensen, anders loop je er tegenop, is een feit.En Als je kijkt naar andere mensen zie je toch of de ander knap is of foei lelijk.
Advertentie
Oud 01-10-2006, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 01-10-2006 @ 13:12 :
Nee, maar het feit blijft dat je altijd kijkt naar mensen, anders loop je er tegenop, is een feit.En Als je kijkt naar andere mensen zie je toch of de ander knap is of foei lelijk.
Natuurlijk zie je dat, maar dat is echt niet te vergelijken met kijken-om-het-kijken. Ik zie de hele dag mensen, maar ik sta echt geen seconde stil bij hun uiterlijk.
Oud 01-10-2006, 12:20
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 01-10-2006 @ 13:10 :
We kunnen het ook omdraaien: als jij vriendin met anderen flirt, doe jij dan niet iets fout? Je kan wel zeggen dat zij blijkbaar niet genoeg aan jou heeft maar wiens schuld is dat?

En ik heb ook niet de behoefte om met iedereen te flirten maar zodra vriendlief te bezitterig, jaloers of opdringerig wordt, raak ik daar zo benauwd van dat het niets meer wordt.

Daarnaast: als jij zonodig alle aandacht wil hebben, mag jouw vriendin dan ook niet met vriendinnen een dag gaan winkelen of zo?
Als mijn vriendin met anderen flirt? Dan is ze het gewoon niet waard en knap ik al op haar af, dan is het bedankt en tot ziens, doeii...
Ik zie het dan niet als mijn schuld, maar dan hoef ik haar gewoon echt niet meer, heel simpel, ik val niet op dat soort mensen...sorry.

En verder mag zij lekker met vriendinnen weg hoor, als het maar van te voren gepland wordt, en niet ineens "Ik ga de hele dag weg" , maarja dat heb ik met alles, ook met mijn eigen leven, ik heb een soort schema nodig, en dat gaat best als ik naar mijn laatste relatie kijk.
Ik ben dan wel bang dat ze een ander tegenkomt, maar ik laat haar wel gaan, als zij echt alleen van mij houdt zoals ik van haar, dan boeit de rest haar ook niet, en als ze wel een ander vindt, is ze de ware niet, en is ze verdere moeite ook niet waard.

Ik hoef niet alle aandacht, het doet me echt niets als ze met vrienden of vriendinnen zit te kletsen de hele tijd, maar zodra ze gaat flirten (mijn definitie ervan) met vrienden of onbekenden dan is het afgelopen ja.
Oud 01-10-2006, 12:35
Qimm
Qimm is offline
Hmmm dan kun je haar dus beter in huis opsluiten, misschien lacht ze wel perongeluk lief naar een leuke jongen op straat
Oud 01-10-2006, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 01-10-2006 @ 13:35 :
Hmmm dan kun je haar dus beter in huis opsluiten, misschien lacht ze wel perongeluk lief naar een leuke jongen op straat
And again, waarom zou ze dat doen?

Het spijt me echt, maar ik heb dit onderwerp ook al tig keer met vrienden besproken, en ze denken er allemaal hetzelfde over als dat ik doe, dus er zijn echt meer mensen die daar gewoon geen behoefte aan hebben.

Ik blijf nog liever alleen dan dat ik met een domme doos heb die graag naar andere jongens lonkt

Laatst gewijzigd op 01-10-2006 om 12:52.
Oud 01-10-2006, 12:53
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
grl schreef op 01-10-2006 @ 19:28 :
Ik help het je hopen want jezus mina

Aan de topicstarter en DeltaOne stel ik voor: Neem OF een moslimmeisje.. en dan zo'n 'echte'.. OF neem een emotioneel wrak dat al lang blij is met een klein beetje aandacht, want bij de gemiddelde nederlandse meid krijg je dit er niet in.
Waarom moet je dat zeggen? Het slaat nergens op, ik ben geen moslim. En waar slaat de term "emotioneel wrak" op? Mijn vriendin vind ook dat flirten niet kan, is ze nu een emotioneel wrak? Donder op.. wat een stelling. Tegenwoordig moet alles zo modern enzo zijn, allemaal sletjes, bah.

Maar als jij daar graag bijhoort, bij die zogenaamd "moderne" groep mensen, dan zal ik je daarin respecteren.
Oud 01-10-2006, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 13:53 :
Waarom moet je dat zeggen? Het slaat nergens op, ik ben geen moslim. En waar slaat de term "emotioneel wrak" op? Mijn vriendin vind ook dat flirten niet kan, is ze nu een emotioneel wrak? Donder op.. wat een stelling. Tegenwoordig moet alles zo modern enzo zijn, allemaal sletjes, bah.

Maar als jij daar graag bijhoort, bij die zogenaamd "moderne" groep mensen, dan zal ik je daarin respecteren.
Jep, ze zijn ineens allemaal vrij heh, want dat hoort zo, de een vindt flirten normaal, de ander duikt er meteen mee het bed in.

En je mag er niets over zeggen, want dan worden de vrouwtjes weer onder de duim gehouden ofzo, echt wat een onzin.

En als de gemiddelde Nederlandse meid graag met iedereen flirt, dan ga ik emigreren, want dan is dit land gewoon verloren, allemaal "sletjes" .
Oud 01-10-2006, 12:55
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 12:47 :
And again, waarom zou ze dat doen?
Waarom niet? Mag ze wel hoi zeggen tegen iemand die ze tegen komt, of een hand opsteken?
Het komt mij regelmatig voor dat ik kijk naar iemand die ik op straat zie. (wow wat gek!) Omdat die gene íets heeft wat mijn aandacht trekt, apart haar, leuke kleren, iemand die heel erg lang is of juist klein. Kijkt die gene dan terug dan glimlach ik even die kant op. Dat noem ik sociaal, vriendelijk. Naar iemand kijken en dan gauw wegkijken en doen of je niet keek vind ik vreemder...

Maar misschien ben ik wel heel raar... en jij heel gewoon?
Oud 01-10-2006, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 01-10-2006 @ 13:55 :
Waarom niet? Mag ze wel hoi zeggen tegen iemand die ze tegen komt, of een hand opsteken?
Het komt mij regelmatig voor dat ik kijk naar iemand die ik op straat zie. (wow wat gek!) Omdat die gene íets heeft wat mijn aandacht trekt, apart haar, leuke kleren, iemand die heel erg lang is of juist klein. Kijkt die gene dan terug dan glimlach ik even die kant op. Dat noem ik sociaal, vriendelijk. Naar iemand kijken en dan gauw wegkijken en doen of je niet keek vind ik vreemder...

Maar misschien ben ik wel heel raar... en jij heel gewoon?
Ik word echt schijtziek hiervan, niemand snapt ook wat we bedoelen, natuurlijk ZIE je mensen, maar of je er bewust naar gaat staan kijken, of een beetje gaat sjansen, dat is nogal een verschil.
Oud 01-10-2006, 12:58
Frondish
Frondish is offline
Nee mijn vriendin mag absoluut geen gedag tegen niemand zeggen. Hand opsteken is strict verboden voor haar, en uit het raam kijken mag al helemaal niet. Ik wil dat zij zich volledig in een burka kleed, en alleen als het nodig is over straat gaat.

Waar zie jij ons voor aan? Je moest de posts is beter lezen, en dan zouden jouw posts ook wat zinniger zijn.
Oud 01-10-2006, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 13:58 :
Nee mijn vriendin mag absoluut geen gedag tegen niemand zeggen. Hand opsteken is strict verboden voor haar, en uit het raam kijken mag al helemaal niet. Ik wil dat zij zich volledig in een burka kleed, en alleen als het nodig is over straat gaat.

Waar zie jij ons voor aan? Je moest de posts is beter lezen, en dan zouden jouw posts ook wat zinniger zijn.
Jep, ochtendritueel, douchen, handen op de rug, handboeien om, blinddoek om, oordopjes in, burka eroverheen, zendertje op de borst, blindegeleidehond om haar nek met zijn riem, en dan mag ze weer naar buiten.
Oud 01-10-2006, 13:00
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 13:53 :
Donder op.. wat een stelling. Tegenwoordig moet alles zo modern enzo zijn, allemaal sletjes, bah.
Ja, want als je op een onschuldige speelse manier contact maakt met en ingaat op de mensen om je heen, ben je een sletje...

Het lijkt wel alsof we allemaal in een ander jaartal leven ofzo.... En de 'discussie' blijft maar op dezelfde voet voort gaan..

Weet je, eigenlijk ben ik wel benieuwd of er nou een geografische verklaring is voor al die (overdreven) meningen hier. Misschien is er een duidelijk verschil in mening tussen mensen uit de 'grote stad' en mensen uit dorpen?

Ik krijg echt allemaal leuke observatie-iedeeën en theorieverklaringsmodellen bij dit topic in gedachten, tis gewoon studiemateriaal dit
Oud 01-10-2006, 13:01
Qimm
Qimm is offline
Ik blijf erbij dat jullie overdrijven Maar goed, trek je maar niks van mij aan verder.

Citaat:
Thee Muts schreef op 01-10-2006 @ 13:00 :
Ja, want als je op een onschuldige speelse manier contact maakt met en ingaat op de mensen om je heen, ben je een sletje...
Blijkbaar dus.
Oud 01-10-2006, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 01-10-2006 @ 14:00 :

Het lijkt wel alsof we allemaal in een ander jaartal leven ofzo.... En de 'discussie' blijft maar op dezelfde voet voort gaan..

Weet je, eigenlijk ben ik wel benieuwd of er nou een geografische verklaring is voor al die (overdreven) meningen hier. Misschien is er een duidelijk verschil in mening tussen mensen uit de 'grote stad' en mensen uit dorpen?

Ik krijg echt allemaal leuke observatie-iedeeën en theorieverklaringsmodellen bij dit topic in gedachten, tis gewoon studiemateriaal dit
Nou, ik kom uit een stadje vlakbij Amsterdam, dat is 1.
Oud 01-10-2006, 13:06
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 01-10-2006 @ 22:30 :

En ik woon in een dorpje vlakbij Rotterdam, en ben dagelijks in Rotterdam, dus ik ben iemand van de stad, en niet iemand van het boerengat.

En betreft deze zin:

"Ja, want als je op een onschuldige speelse manier contact maakt met en ingaat op de mensen om je heen, ben je een sletje..."

Niet als je contact maakt met mensen, het zou slecht zijn als mijn vriendin met niemand contact maakt voor mij. Maar ik heb het over intieme uitingen tijdens het contact maken. Tegenwoordig in een disco, om 9 uur zoen je met die.. en om 10 uur zoen je met de ander. En om half 12 vind je zo'n leuke jongen/meisje, waarmee je het bed ff in duikt voor een one-night stand. Dat vind ik sletterig.
Oud 01-10-2006, 13:08
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 12:12 :
Ik zeg even dat ik blij ben dat mijn partner niet zo is zoals DeltaOne en Frondish.

Ik heb namelijk alleen maar vrienden en geen vriendinnen. Dat zou heel wat moeilijkheden opleveren als als ik met mijn vrienden sta te kletsen en mijn partner staat even alleen. een van mijn vrienden maakt een opmerking en ik moet lachen... oei! volgens mij breekt dan de hel los!
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 13:04 :
Gatverdamme, dan ben ik echt blij dat jij niet mijn vriendin bent, jezus.

En nee, ik kijk dan niet meer naar andere dames, want die interesseren mij dan echt geen ene ruk?
Als je echt stapelverliefd bent op iemand, waarom zou je dan naar anderen kijken, en naar hun reactie?
Proven my point exactly!!! De Hel breekt dus los!

Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 13:04 :
Waarschijnlijk ben ik dan gewoon wat meer ondersteboven van mijn vriendin dan jullie van je vriendjes
Jij noemt het ondersteboven zijn.. ik noem het obsessief!
Oud 01-10-2006, 13:09
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 13:06 :
Tegenwoordig in een disco, om 9 uur zoen je met die.. en om 10 uur zoen je met de ander. En om half 12 vind je zo'n leuke jongen/meisje, waarmee je het bed ff in duikt voor een one-night stand. Dat vind ik sletterig.
Dát is ook sletterig. Met iemand (gewoon!) dansen, met iemand gewoon gezellig kletsen en ouwehoeren lijkt me geen probleem. Intiem word het bij vele aanrakingen die niet gepast zijn bij iemand die niet jouw vriend(in) is, intiem zijn lange 'in elkaars ogen verdrinkende' blikken. maar het ging hier dus om dansen met een ander. En dát is gewoon sociaal contact
Oud 01-10-2006, 13:09
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 30-09-2006 @ 23:33 :
Maargoed , aan jouw andere post in een ander topic te zien, zie jij relaties zowiezo niet echt als serieus, aangezien je je niet kunt voorstellen dat mensen zich ook echt lichamelijk kut kunnen voelen bij het verbreken van een hechte relatie, en jij lost het simpelweg op door maar afleiding te zoeken, en er maar eventjes overheen te stappen.
Oh, en het verwijzen naar dingen die in een ander topic gezegd zijn, is hier helemaal niet relevant. Iedereen neemt in elk topic of in elke discussie een bepaalde rol aan, en aangezien die steeds kan verschillen, hoeft het één helemaal niks te zeggen over het ander.

Het verwijzen naar eerder gedane uitspraken wijst er alleen maar op dat je niet genoeg kunt met datgene wat hier gezegd wordt.
Oud 01-10-2006, 13:12
Prue Halliwell
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 14:06 :
Tegenwoordig in een disco, om 9 uur zoen je met die.. en om 10 uur zoen je met de ander. En om half 12 vind je zo'n leuke jongen/meisje, waarmee je het bed ff in duikt voor een one-night stand. Dat vind ik sletterig.
Dat ben ik wel en niet met je eens. Zoiets heb ik ook nooit van mijn leven gedaan, maar ik vind het knap dat andere mensen dat wel kunnen. Ik zou nooit liefde en lust uit elkaar kunnen zien. Ik vrij alleen met de persoon op wie ik verliefd ben of waar ik van hou.

Mijn mening: Na 6 maanden ben je namelijk niet meer verliefd, dan hou je van je partner. Ik ben ook nooit vreemd gegaan. Er moet vertrouwen zijn in een relatie.

Ik denk alleen dat ik mijn partner anders vertrouw als jullie je dames.
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 14:06 :
Niet als je contact maakt met mensen, het zou slecht zijn als mijn vriendin met niemand contact maakt voor mij. Maar ik heb het over intieme uitingen tijdens het contact maken. Tegenwoordig in een disco, om 9 uur zoen je met die.. en om 10 uur zoen je met de ander. En om half 12 vind je zo'n leuke jongen/meisje, waarmee je het bed ff in duikt voor een one-night stand. Dat vind ik sletterig.
Ja, maar van die situatie is hier al helemáál geen sprake.. En die term is ook nog niet eerder binnen deze situatie gebruikt. En aangezien ik niet kan ruiken wat jij met een bepaalde term bedoelt, kan ik er weinig mee als het verder niet onderbouwt wordt op de manier zoals het bedoeld werd.
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
Qimm schreef op 01-10-2006 @ 22:39 :
Dát is ook sletterig. Met iemand (gewoon!) dansen, met iemand gewoon gezellig kletsen en ouwehoeren lijkt me geen probleem. Intiem word het bij vele aanrakingen die niet gepast zijn bij iemand die niet jouw vriend(in) is, intiem zijn lange 'in elkaars ogen verdrinkende' blikken. maar het ging hier dus om dansen met een ander. En dát is gewoon sociaal contact
Het dansen opzich valt wat mijn betreft niet onder het "sletterig" zijn. Maar ik heb liever dat mijn vriendin niet danst met iemand die IK niet ken. Op publieke feesten hoort het niet. Als we gaan trouwen, dan kan het wel.. want dan zijn er mensen die ik ken, haar en mijn familie zijn er.
Oud 01-10-2006, 13:13
Prue Halliwell
Citaat:
Thee Muts schreef op 01-10-2006 @ 14:09 :
Het verwijzen naar eerder gedane uitspraken wijst er alleen maar op dat je niet genoeg kunt met datgene wat hier gezegd wordt.
Oh, hier ben ik het zo mee eens!
Oud 01-10-2006, 13:14
Lente
Lente is offline
TS en DeltaOne, jullie zouden het zo veel makkelijker voor jezelf maken als je minder jaloers en onzeker zou zijn.
Oud 01-10-2006, 13:14
Prue Halliwell
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 14:12 :
Het dansen opzich valt wat mijn betreft niet onder het "sletterig" zijn. Maar ik heb liever dat mijn vriendin niet danst met iemand die IK niet ken. Op publieke feesten hoort het niet. Als we gaan trouwen, dan kan het wel.. want dan zijn er mensen die ik ken, haar en mijn familie zijn er.
Wauw, na ruim 5 pagina's, stel je je mening nu al bij!
Oud 01-10-2006, 13:16
Frondish
Frondish is offline
Ik stel hem niet bij.. volgens mij heb ik eerder toch ook gezegd dat ik het zo liever niet heb? Ik keur het alleen goed als mensen het aan mij vragen, en als ik ze goed ken. Als ik dat niet eerder heb gezegd.. dan zeg ik het nu. Maar zo is mijn gedachte altijd geweest hoor. Er is niks veranderd
Oud 01-10-2006, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 14:08 :

Jij noemt het ondersteboven zijn.. ik noem het obsessief!
Ah, dus jij ziet jouw vriendje meer als "voor erbij" ..

Weten we dat ook weer.
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 13:14 :
Wauw, na ruim 5 pagina's, stel je je mening nu al bij!
Ik herlas ook even de openingspost inderdaad

Het gebeurd we leens met uitgaan dat we allemaal bij elkaar staan te danden en dat er dan een of andere blijhoofdige jongen bij komt staan dansen, och ja prima hoor. En dan dans ik wel mee. Op het moment dat hij daadwerkelijk interesse toont in mij dan wijs ik hem op het feit dat ik al een vriendje heb. En soms komt er gewoon even iemand bij staan die daarna weer vertrekt zondder verdere sjans pogingen. Alles kan.
juno
juno is offline
Het is al gezegd: er is flirten en flirten. De voorstanders hier hebben een heel ander idee van flirten in hun hoofd dan de jaloerse apen. De discussie gaat over appels en peren, dus logisch dat er al 6 pagina's langs elkaar heen wordt gepraat.

Wel heel vermakelijk.

Praktijkvoorbeeld over flirten en flirten: Mijn vriend mag aardig en leuk en onderhoudend zijn met duizend andere meiden, maar zodra ik een bepaald toontje in zijn stem hoor, of een bepaald lachje zie, spits ik mijn oren wel. Dan vindt hij een meid iets te leuk. En het wordt helemaal eng als ik dat lachje en toontje ook bij de dame in kwestie opmerk. Dat vind ik, onder ons gezegd en gezwegen, dan toch iets minder leuk.
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 13:20 :
Als mijn vriendin met anderen flirt? Dan is ze het gewoon niet waard en knap ik al op haar af, dan is het bedankt en tot ziens, doeii...
Ik zie het dan niet als mijn schuld, maar dan hoef ik haar gewoon echt niet meer, heel simpel, ik val niet op dat soort mensen...sorry.

En verder mag zij lekker met vriendinnen weg hoor, als het maar van te voren gepland wordt, en niet ineens "Ik ga de hele dag weg" , maarja dat heb ik met alles, ook met mijn eigen leven, ik heb een soort schema nodig, en dat gaat best als ik naar mijn laatste relatie kijk.
Ik ben dan wel bang dat ze een ander tegenkomt, maar ik laat haar wel gaan, als zij echt alleen van mij houdt zoals ik van haar, dan boeit de rest haar ook niet, en als ze wel een ander vindt, is ze de ware niet, en is ze verdere moeite ook niet waard.

Ik hoef niet alle aandacht, het doet me echt niets als ze met vrienden of vriendinnen zit te kletsen de hele tijd, maar zodra ze gaat flirten (mijn definitie ervan) met vrienden of onbekenden dan is het afgelopen ja.
Beetje stomme vraag misschien, maar ben je autistisch? Want normaal gesproken gaan mensen gemakkelijker om met plotselinge veranderingen, en jij geeft aan een soort schema nodig te hebben...

Daarbij vind ik het zelf een beetje als ze niet eens kan zeggen 'ik ga de hele dag weg', als je nou net die morgen met een vriendin bedenkt dat je lekker een dag kunt gaan stadten en je hebt nog geen afspraken staan? Da's toch niet meer dan normaal, misschien enigszins impulsief, maar dat is juist lekker. Ik vind het heerlijk om met m'n vriendje te kunnen bedenken dat we de volgende dag zomaar naar Parijs gaan, of met een vriendin dat we een feestje gaan houden, of om elf uur 's avonds te bedenken dat we nog uit gaan... Ongeplande verrassingen, leuk!
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 01-10-2006 @ 14:09 :
Oh, en het verwijzen naar dingen die in een ander topic gezegd zijn, is hier helemaal niet relevant. Iedereen neemt in elk topic of in elke discussie een bepaalde rol aan, en aangezien die steeds kan verschillen, hoeft het één helemaal niks te zeggen over het ander.

In dat andere topic kwam het op hetzelfde neer, en zijn rol is hetzelfde, dus dat kan ik er wel bij betrekken.
Oud 01-10-2006, 13:18
Prue Halliwell
Citaat:
Frondish schreef op 01-10-2006 @ 14:16 :
Ik stel hem niet bij.. volgens mij heb ik eerder toch ook gezegd dat ik het zo liever niet heb? Ik keur het alleen goed als mensen het aan mij vragen, en als ik ze goed ken. Als ik dat niet eerder heb gezegd.. dan zeg ik het nu. Maar zo is mijn gedachte altijd geweest hoor. Er is niks veranderd
Ja en dat snap ik nou niet! Waarom moeten ze het aan JOU vragen? Je meissie heeft toch ook een mond? Moet pappa toestemming geven? Ik zou het niet zo, ik snap het niet!
Oud 01-10-2006, 13:18
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 14:17 :

Weten we dat ook weer.
Dat is wel een erg vrije interpretatie
Oud 01-10-2006, 13:19
Prue Halliwell
Citaat:

Weten we dat ook weer.
Het is mijn vriendje niet, het is mijn partner

Bovendien een meisje "voor erbij" is veel leuker...
Oud 01-10-2006, 13:19
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 01-10-2006 @ 14:17 :
maar zodra ik een bepaald toontje in zijn stem hoor, of een bepaald lachje zie, spits ik mijn oren wel. Dan vindt hij een meid iets te leuk. En het wordt helemaal eng als ik dat lachje en toontje ook bij de dame in kwestie opmerk. Dat vind ik, onder ons gezegd en gezwegen, dan toch iets minder leuk.
Dat is dus het flirten wat ik bedoel...
Oud 01-10-2006, 13:20
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
juno schreef op 01-10-2006 @ 22:47 :
Het is al gezegd: er is flirten en flirten. De voorstanders hier hebben een heel ander idee van flirten in hun hoofd dan de jaloerse apen. De discussie gaat over appels en peren, dus logisch dat er al 6 pagina's langs elkaar heen wordt gepraat.

Wel heel vermakelijk.

Praktijkvoorbeeld over flirten en flirten: Mijn vriend mag aardig en leuk en onderhoudend zijn met duizend andere meiden, maar zodra ik een bepaald toontje in zijn stem hoor, of een bepaald lachje zie, spits ik mijn oren wel. Dan vindt hij een meid iets te leuk. En het wordt helemaal eng als ik dat lachje en toontje ook bij de dame in kwestie opmerk. Dat vind ik, onder ons gezegd en gezwegen, dan toch iets minder leuk.
Even een correctie in je verhaaltje:

Het is al gezegd: er is flirten en flirten. De voorstanders hier hebben een heel ander idee van flirten in hun hoofd dan de naar mijn mening, wat meer jaloerse mensen . De discussie gaat over appels en peren, dus logisch dat er al 6 pagina's langs elkaar heen wordt gepraat.

Wel heel vermakelijk.

Met dat laatste stukje ben ik het redelijk eens, al vind ik dat geen enkele vorm van flirting zou kunnen.
Oud 01-10-2006, 13:21
Lente
Lente is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-10-2006 @ 14:18 :
Dat is wel een erg vrije interpretatie
Zit wel wat in, uit andere topics heb ik begrepen dat DeltaOne zijn hele leven rond zijn ex had terwijl het natuurlijk ook kan dat je ook nog een eigen leven hebt
Oud 01-10-2006, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 01-10-2006 @ 14:17 :
Beetje stomme vraag misschien, maar ben je autistisch? Want normaal gesproken gaan mensen gemakkelijker om met plotselinge veranderingen, en jij geeft aan een soort schema nodig te hebben...

Daarbij vind ik het zelf een beetje als ze niet eens kan zeggen 'ik ga de hele dag weg', als je nou net die morgen met een vriendin bedenkt dat je lekker een dag kunt gaan stadten en je hebt nog geen afspraken staan? Da's toch niet meer dan normaal, misschien enigszins impulsief, maar dat is juist lekker. Ik vind het heerlijk om met m'n vriendje te kunnen bedenken dat we de volgende dag zomaar naar Parijs gaan, of met een vriendin dat we een feestje gaan houden, of om elf uur 's avonds te bedenken dat we nog uit gaan... Ongeplande verrassingen, leuk!
Misschien ben ik dat wel, heb het altijd al gehad voor zover ik weet...het is wel een stuk minder geworden sinds een paar jaar, maar dit blijft zitten volgens mij.

Ik kan er wel tegen als ze besluit dat wij met anderen wat gaan doen, maar als ze plots alleen weg wil vind ik dat moeilijk, voor een paar uur kan wel, maar als ze besluit de hele dag met iemand anders iets te gaan doen, dan kan ik dat niet goed plaatsen, en dat is behoorlijk gaar.
Ik verbied het haar niet, het voelt alleen kut.
Prue Halliwell
Citaat:
Lente schreef op 01-10-2006 @ 14:21 :
Zit wel wat in, uit andere topics heb ik begrepen dat DeltaOne zijn hele leven rond zijn ex had terwijl het natuurlijk ook kan dat je ook nog een eigen leven hebt
Dus als je een vriend/vriendin hebt... dan sta je stil?? Nu snap ik het! Ja, dan ben je ook erg eenzaam als je meissie staat te dansen met een ander, terwijl jij alleen staat...

All eyes on my girlfriend!
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 14:19 :
Het is mijn vriendje niet, het is mijn partner

Bovendien een meisje "voor erbij" is veel leuker...
Partner, lekker zakelijk ja.
Oud 01-10-2006, 13:24
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
In dat andere topic kwam het op hetzelfde neer, en zijn rol is hetzelfde, dus dat kan ik er wel bij betrekken.
Hoe weet jij nou weer welke rol hij op welk moment aanneemt? Ik neem aan dat je hem in het dagelijks leven niet kent en ook niet even in zijn hoofd kunt kijken. Dus nee, dan kun jij niet beweren dat jij weet in welke rol hij zit en vanuit welke gedachte hij bepaalde dingen gezegd heeft. Want nee, ik durf te wedden dat je ook mijn rol die ik hier bewust aanneem nog niet doorziet en kunt verwoorden.
Prue Halliwell
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 14:23 :
Nooit van geregistreerd partnertschap gehoort? Dat kan naast trouwen
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 01-10-2006 @ 14:21 :
Tsja, en heb je ook de reden gelezen waarom dat zover is gekomen?
Oud 01-10-2006, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 14:24 :
Nooit van partnertschap gehoort? Dat kan naast trouwen
Dat is gewoon duf, doe het dan of helemaal, of niet.
Oud 01-10-2006, 13:25
Estar
Estar is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 14:23 :
Ik vind partner serieuzer dan vriendje.
Oud 01-10-2006, 13:26
Prue Halliwell
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 14:25 :
Dat is gewoon duf, doe het dan of helemaal, of niet.
Ik kies ervoor om dat te doen, het hangt tussen een samenlevingscontract en trouwen in. Ik wil pas trouwen als ik kinderen wil
Oud 01-10-2006, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 14:23 :
Dus als je een vriend/vriendin hebt... dan sta je stil?? Nu snap ik het! Ja, dan ben je ook erg eenzaam als je meissie staat te dansen met een ander, terwijl jij alleen staat...

All eyes on my girlfriend!
Nee joh, ik doe het net als met een nieuwe auto, als ik er een heb gekocht kijk ik alvast verder welke ik hierna wil
Oud 01-10-2006, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 01-10-2006 @ 14:25 :
Ik vind partner serieuzer dan vriendje.
Ik vind dat hele partnerschap gewoon niets, ga dan echt trouwen, of blijf "gewoon" samen, dit is net zo'n "ik durf niet te kiezen" actie.
Oud 01-10-2006, 13:27
Prue Halliwell
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 14:27 :
Ik vind dat hele partnerschap gewoon niets, ga dan echt trouwen, of blijf "gewoon" samen, dit is net zo'n "ik durf niet te kiezen" actie.
Dan heb jij je nooit goed laten informeren wat het inhoudt
Oud 01-10-2006, 13:28
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 01-10-2006 @ 13:27 :
heeft niks te maken met durven. Juridisch is het handig om óf gerouwd te zijn óf een geregistreerd partnerschap te hebben.
Oud 01-10-2006, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 01-10-2006 @ 14:27 :
Dan heb jij je nooit goed laten informeren wat het inhoudt
Nou, wees mijn verlichting.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten