![]() |
||
![]() |
Citaat:
geweldig |
![]() |
|
ik vind het heel mooi als n meisje kort haar heeft waarvan de helft zo voor het hoofd langs hangt.. dat heeft dat meisje van ash ook, echt heel mooi!
en ik vind opgemaakte ogen meestal erg mooi.. zwart dan he ![]() enne, gewoon de vormpjes, niet echt grote borsten, we n beetje een kontje en n strak truitje met n wijde lang genoege broek eronder hihi vink zo leuk om naar te kijken, niet van die wijde broeken waar je de schoenen nog van ziet omdatti te kort is dat zie je wle vaak laatste tijd (:
|
Verwijderd
|
Mooiste aan het vrouwelijk lichaam? Heupen, ik vind een vrouw zonder heupen vaak niet mooi. Daarbij moet een vrouw ook een "duidelijke" (dus niet vette
![]() Verder moet ze geen holle, of kromme rug hebben en geen schouders waarvan het lijkt alsof er 3 ton gewicht op leunt... Mjah... verder is het gezicht en uitstraling het belangrijkst. Daar let ik, bij mannen EN vrouwen, het meest op (vooral de ogen en gebit) ![]() Jezus, ik ben niet veeleisend hoor.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het gemerkt, dat ding was sneller uit als wanneer ik ut zelf doe! Maar de rug vind ik idd ook het mooiste van een vrouwelijk lichaam, en dan niet zo dun dat je de ribben kan zien bij de zijkanten, maar ook niet dat de vetrollen erlangs lopen.. [Dit bericht is aangepast door ievy (24-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Misschien een beetje ver gezocht, maar:
als een meisje zo'n pluk haar in haar gezich heeft hangen, die ze dan de hele tijd met haar hand wegtrekt, en die dan altijd meteen weer terugvalt, zodat ze het meteen weer doen, zonder dat ze het echt zelf in de gaten hebben. Meisjestick! Dat is zoooo schattig! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
het mooiste aan het vrouwelijk lichaam vind ik.. uh... hoe leg ik dit uit.. de vrouwelijkheid, dus de 'rondingen' van het lichaam, mooi gevormde lippen en ogen, handen en hals
het moet gewoon allemaal wel een geheel zijn, dus geen cup E bij een meisje van 1.45 m, met normale verhoudingen en geen rollen blubberend vet en ja... de uitstraling, of hoe iemand zich voelt, dat kan iemand veel mooier of veel lelijker maken Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mooie strakke schouders, en rug natuurlijk idd zonder BHbandjes of andere dingen die het uitzicht bederven/verstoren
![]() ![]() |
![]() |
|
Het zijn de kleine dingetjes die juist typerend zijn voor dat meisje, je ziet wel op tv en zo van die perfecte vrouwen enzo. Perfectie is saai, daarom moet een meisje ook van die oneffenheden hebben ofzo.
de ogen en dat lachje enzo, het is denk ik wat ze met haar lichaam doet, dit geeft haar een uitstraling en ik denk dat dat toch wel het belangrijkste is. Ow ja, sproeten zijn zooooooooo lief!!!! das echt zo schattig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hier krijg ik weer beetje hoop van dat ik ook mooi ben ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten tartaarsaus | 44 | 17-01-2009 18:13 | |
Seksualiteit |
stelling: eigenlijk zijn vrouwen veel mooier dan mannen cestmoi | 159 | 28-12-2002 00:59 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |