![]() |
|||
![]() |
Citaat:
whahaha ja over zun hand ![]() nu derover ophouwe k schaam me nog steeds rot....
||
Citaat:
Wat mij betreft blijft ie open. Ben je het er niet mee eens, contact me dan even ajb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk overigens dat je niet zonder meer kunt stellen dat Chimera fout zat. Je kunt volgens mij beter stellen dat hij er, wat sommige zaken betreft, een andere opvatting op na houdt dan jij.
||
![]() |
Citaat:
Denk dat mijn vriend spontaan een paal zou krijgen als ik dat deed!! [Dit bericht is aangepast door Vampiria (21-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
NCS
|||
![]() |
Citaat:
![]() hoezo denk je dattie ut daarom gaat uitmake ofsow?
|
Net als topicstarter: Ik kwam de eerste keer ook niet klaar. Maar ik vondt dat niet echt een blooper hoor? Mijn eerste keer was heel intiem en helemaal niet wild, ruw of hard en het ging over in knuffelen voor ik klaar was gekomen. Boeiuh, alsof het allemaal om klaarkome draait
![]() En over dat andere onderwerp... als m'n vriendin zó heftig klaarkomt dat ze d'r plas niet kan ophouden dan vindt ik dat echt geen afknapper. Blij voor dr dat het zo lekker was en trots dat ik dat voor elkaar heb gekregen ![]() En zo'n ramp is het toch niet? Gewoon ff opruimen en samen onder de douche stappen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Leer nou eens lezen man! Ik zei nergens dat het abnormaal is. Ik heb je alleen maar gezegd dat het niet iets is wat je meteen op je eerste date zegt, omdat een heleboel mensen plassex vies vinden. Ik bedoel, ik vind het ook niet erg als m'n vriendin een wind laat, maar dat betekend ook niet dat ik graag heb dat ze het vaker doet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(naja, niet dat ie niet klaar mag komen ofzow, maar de sfeer bedoel ik eigenlijk..) |
![]() |
|
*Uhm toen we voor het eerst samen gingen douchen viel ik meerdere keren flauw..
*Hmm.. deze is echt genant.. maar ik kon d'r ook echt niks aan doen.. ik was iets te wild gevingerd ofzo, e ik was vet aan het bloeden maar ja wisten wij veel en toen haddie daarna allemaal bloed op zijn gezichtje ![]() Allebei met me huidige vriendje, me eerste echte "sexpartner" zeg maar..
|
bwaah iedreen heeft zo voorbeeldjes
ikke de kast stevig vastpakke als ik klaarkwam dat heb ik tijd mogen horen dan lag ik op haar en al hadden we al meerdere keren sex gehad ik kreeg hem er gewoon niet in zij wou het dan overnemen maar het lukte haar ook niet echt zij zat toen vanboven toen hij er eindelijk in zat ging ze iets te ver op en neer vervolg was dat hem er terug uit"floepte" om het zo te zeggen hebben we toen gewoon me gelachen en de sfeer niet laten killen ![]() daarna is het wel gelukt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maarem ik had er ook nog wel een: tot in den treurens het toompje van mn vriend te ver oprekken. En ff voor de duidelijkheid: het gaat hier om dezelfde jongen als bij Morgan
|
![]() |
oooojaaa
kebter nog eendat was eigeluk de eerste keer dattik bij een jonge ging voele zeg maar dat was nog bove zijn broek (ik had verder nix met die jongen magoet) en toen hoorde ik later van hem dattik hem tog bes wel pijn had gedaan maar glukkig hattik ut weerwoord: alsik nou eens iets zou voele dan zou'k wete wanneer k nie meer hard moet douw..maar de jouwe konnik nie eens vinde en toen hattie nix meer te zegge ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jaaa ik was gemeen ik ben er met haar ex vandoor gegaan. Offtopic: Absurdmoncher, hij kan opzoute met z'n gezeur. Wie liep er nou alles over mij rond te bazuinen? (incluis dat ik elke week met een ander in bed scheen te duiken?) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
maar ik vind het ook geen blooper als je heel snel klaarkomt imho