![]() |
|
Verwijderd
|
hihi, spelletje was grappig (heeft vrolijk gniffelend meegedaan, vooral idd na het lezen van replys op andere topics, beleeft veel plezier hieraan)
maar ik vond de geloofwaardigheid niet altijd even hoog, bijv, "icq en msn doen het niet, aaaaargh nu kunnen wij helemaaaaaaaaaal niet meer anders communiceren dan via dit forum" en de reacties die echt alle vaagheid te boven konden gaan, alleen was het niet echt nuttig, noch 'leerzaam', maar meer jullie, vast heel sexy, rollenspelletje, en ach... bewaar dat gewoon ff voor je normale seksleven... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
okee ff on-topic:
bij mij geldt gewoon de regel "niet pijpen=niet beffen". onzin als een meisje het niet doet. Alsof het voor een jongen altijd zo fijn is om met zun snuffert in een smuffe gleuf te liggen.Ik zelf heb er geen bezwaar tegen maar het meisje moet wel schoon zijn. En als je nou bezwaar hebt tegen slikken (kan ik wel begrijpen) zeg dan gewoon ff tegen die jongen dat ie ff aan moet geven als ie bijna klaarkomt. en dan hou je um ff naar de zijkant ofzo. Gelukkig heb ik op dit moment geen klagen want mijn vriendin vindt pijpen zelf heerlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je moet wel beseffen dat pijpen en beffen zeker niet hetzelfde zijn hoor ik denk dat beffen voor een jongen geiler is dan pijpen voor een meisje bovendien is het voor een meisje meteen zon mond (+keel?) vol... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tjonge jonge weet je nou wel wat je zegt,man!?waarom zou beffen voor een jonger geiler zijn als pijpen voor een meisje?? Slaat nergens op!! Als je als jongen zo "aardig" bent om te beffen mag het meisje ook best wat terug doen!! Anders ligt ze daar maar en jij kunt al het werk doen. Zij mag ook wel wat initiatief nemen. Neeeeeej zo gaat dat bij mij niet, maar gelukkig heb ik met mijn vriendinnen er geen last van. (wel 1 x gehad in het verleden maar die had ik zo gedumpt. ik ben geen mensenelijke vibrator.ik een beetje beffen en ze lekker op dr rug liggen en niks doen, ja daaag.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ben je wel goed? Voor jongens is het veel en veel gemakkelijker klaar te komen tijdens de daad, ik ken persoonlijk geen meisje die klaar kan komen ondertussen (hoewel ze wel schijnen te bestaan). Voor sommige meisjes is het zelfs onmogelijk klaar te komen bij iets anders dan beffen. En hen wou jij het klaarkomen ontzeggen alleen omdat ze zelf het toevallig onprettig vinden om jou te pijpen? Kijk alsjeblieft iets verder dan je neus lang is, zeg. En denk een beetje na bij wat je zegt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik starte hem op, ik hoef me dus niet te betrekken tot het twijfelen... ![]()
Laatst gewijzigd op 19-07-2013 om 09:27. Reden: naam verwijderd |
![]() |
|
![]() |
Ik denk heel goed na voordat ik wat zeg!! En als een jongen het nou niet lekker vind om jou te beffen en jij kan dus niet klaar komen??? leuk voor jou dan he. en meisjes zijn net zo oppervlakkig als jongens. Als de sex slecht is, duurt de relatie nooit lang.
Tis echt niet zo moeilijk hoor voor een meisje om ff te pijpen, al is het maar 1 of 2 minuutjes en als je vriend dat niet waard is......... (ik bedoel wel pijpen als voorspel dus niet klaarkomen in dr mond ofzo) [Dit bericht is aangepast door joepie3 (24-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() kweet niet hoor, denk ook niet dat ze diploma's uitdelen met graduaties der op kwa kwalificatie voor pijpen... ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe geef je je vriendin tips bij handwerk Verwijderd | 49 | 29-12-2009 22:52 | |
Seksualiteit |
beffen Ernie | 25 | 26-09-2003 19:04 |