Advertentie | |
|
![]() |
|
Drie keer je wijs laten maken dat een meid je graag mag, en als je dan staat te wachten komt er niemand opdagen.
-Desecrator
|
![]() |
Geblokkeerd op MSN door een 'vriendin', waar ik toevallig achterkwam omdat ik nog een MSN-account heb en dat was ze vergeten te blokkeren, toen ik daar mijn mail kwam checken ontdekte ik het dus.
Het is nu een klein beetje uitgepraat, maar toch nog niet helemaal, ik blijf haar redenen raar vinden en ik vind het laf dat ze me toen heeft geblokkeerd. |
![]() |
|
![]() |
eeeeh, gast slaat een fles op mijn hoofd kapot terwijl ik met mijn ogen dicht op een matras lig. dat was wel een naaistreek.
Verder; Meisje gaat gelijk nadat ze het met me uitmaakte de lokale internethoer uithangen... hmm, nee dat is geen naaistreek, dat is haar eigen zaak trouwens. gelul dus. Verder; eeeeeehhhhhh....... nee
|
![]() |
ook als iemand me blokkeerd ofzo
![]() Kwaader kun je me niet krijgen... Telefoon niet opnemen, wegdrukken of expres uitzetten. en ook valse hoop geven.
|
hmzz eigenlijk geen 'last' van... mijn vriendje is nog altijd heel lief geweest, me nog nooit geblokkeerd op MSN, me nog nooit vergeten te bellen, nog nooit niet op komen dagen op een afspraak, is ook altijd netjes op tijd..
gewoon een lieverd.. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Euh... mh het beruchte twijfelgeval van mij... Ik hield hem volgens hem aan het lijntje toen hij verliefd op me was, daarom ging hij me daarna zogenaamd aan het lijntje houden...
![]() Een jongen die expres me ging aankijken enzo omdat ik dan rood werd... *gromt* Mh... verder ben ik eigenlijk degene die lullig doet dus... |
![]() |
|
Ik chatte vaak met het meisje waar ik een paar maanden geleden verliefd op was, bijna dagelijks, ze wist ook dat ik verliefd op haar was. En op een gegeven moment heeft ze me gewoon geblokt. En de eerste weken heb ik, naïeveling die ik was, geloofd dat ze gewoon niet meer online is geweest. Dus niet.
Maar het heeft uiteindelijk geholpen, het was een onmogelijke liefde en doordat het contact uit is gebleven ben ik he-le-maal van haar afgekomen qua liefde. Dus toch wel praktische zet van haar! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op Psychologie heb je het erover je te irriteren aan oppervlakkig gedrag van mensen en dergelijke en je daarvan te willen afzonderen. Maar is het niet best wel oppervlakkig om je druk te gaan maken over iets waarvan je niet eens zeker weet of dat wel terecht is? Dat doe je waarschijnlijk uit onzekerheid, maar het oppervlakkige gedrag dat mensen vertonen, zoals het 'conflict' tussen die doos en die alto, komt voort uit dezelfde onzekerheid.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, dat m'n ex me een paar weken voordat het uit ging heeft geblokkeerd op msn..
Of dat hij 5x niet op een afspraak kwam..op het laatst. En dat m'n andere ex z'n mobiel uit zette en andere telefoon ook niet opnam of z'n moeder liet zeggen dat hij er niet was of me niet wou spreken, waardoor hij gewoon onbereikbaar was geworden. ![]() Nou ja, en nog veel meer andere dingen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het maakt ook niet uit hoeveel tienen ik voor mijn studie haal of hoe simpel anderen vaak lijken .. ik heb een erg laag zelfbeeld en vindt mezelf ook erg dom / dwaas. Als er één ding is aan mezelf waaraan ik me irriteer, dan is het wel dat ik iets doe waarvan ik weet dat het dom is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wanneer jij mensen op een bepaald voetstuk plaatst, zullen zij hier altijd weer vanaf vallen, want geen mens kan ervoor zorgen jou nooit te irriteren. Alleen jij kan er voor zorgen je niet meer aan die dingen te irriteren, door ze te accepteren. Als er dan iets gebeurd wat jij minder interessant vind, of waar jij je niet mee bezig wil houden.. dan hou je je er simpelweg niet meer bezig, tot je dit wel weer wil. Als jij geen domme acties zou hebben, dan zou je ook niet van die domme acties kunnen leren, en daarmee weer kunnen groeien. Jij hebt nu geleerd, de volgende keer dat iemand steeds offline gaat, dit niet meteen op te vatten als persoonlijk, maar eerst op de uitleg te wachten. Als je dit keer niet zo had gereageerd, had je dat niet geleerd.. Zonder fout te doen kun je niet leren wat goed is.. is mijn mening |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ummm... mij gebruiken als een jojo: lullige opmerking, aardige, lullige, aardige etc.
Blokkeren op msn, ![]() ![]() euh, beloftes breken etc. met een vriendin van me praten over iets persoonlijks tussen ons,en dan aankomen zetten van ik kan niet met je praten. Vervolgens het meisje 'hot' noemen... grrrr... de slet van de eeuw ook nog.. lekker dus. Negeren, slijmen, gebruiken... *zucht* kan nog wel doorgaan zo. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Weet juh ik ben niet helemaal wakker meer maar kan wel zeggen daat jullie 'partners' niet helemaal van deze planeet komen
![]() klonk niet vrolijk maar ben ik wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ze was nog zo zwak om het via SMS te doen ook... Ik belde haar toen op r GSM, die ze niet opnam. Daarna ff via online telefoongids d'r huisnummer opgezocht en d'r daar gebeld.... Ze kan me gewoon geen duidelijke reden geven. Als ik er nu bel of SMS, dan negeert ze me gewoon compleet ![]() Daar kan ik me dus echt dood aan ergeren. Heb dan tenminste het lef om het recht in me gezicht of in ieder geval via de telefoon te zeggen en niet via SMS ![]() ![]() |
![]() |
|
Een lullige actie heb ik meestal snel door, en kap t dan meteen af. Ik ben dr een keer ingetrapt, door met een jongen iets te krijgen die al 1 jaar een andere vriendin had (wist ik niet).
Ow nog een: perse af willen spreken zodat ik eerder weg moet bij een afspraak en dan niet op komen dagen. |
![]() |
|
een mailtje gehad dat het uit was van haar
![]() ik voelde me bestwel slapped in the face als je kan voorstellen, maar nu kan ik er eigenlijk alleen maar om lachen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
met een meisje die 5 huizen verderop woont afgesproken 8van de 9 keer nie top komen dagen, dus zei ik datk een vette cd voor dr had *GRATIS* en toen stond ze ineens op me stoep
![]()
||
Citaat:
"Hoe bedoel je ik maak het uit Hadden wij dan wat met elkaar" ![]() -Desecrator
|
Verwijderd
|
Te horen krijgen dat je te oud bent en dan met je eigen ogen zien dat ze 2 maanden later iets heeft met iemand van dezelfde leeftijd (mijn leeftijd). Of een andere. Aan haar vragen of ze iets heeft met je beste vriend en aan hem t zelfde vragen, beide ontkennen glashard. En dan later een brief vinden in je jaszak dat ze je al een aantal weken bedonderen. En verbaast wezen over t feit dat je flipt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dan kom ik met mijn zelfmedelijden... *schaam* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [5] Verwijderd | 500 | 25-09-2004 22:47 | |
Liefde & Relatie |
vreemde actie? @Moon | 15 | 22-05-2004 10:24 | |
De Kantine |
Leg Machiavelli uit wat er lullig is aan het pesten van een meisje van 12 Sky Jewel | 116 | 25-01-2004 22:42 | |
De Kantine |
Je domste actie ooit? Verwijderd | 24 | 10-01-2003 22:00 | |
Liefde & Relatie |
beetje lullig voor me vriend lake bodom | 18 | 19-02-2002 21:20 | |
Liefde & Relatie |
Valentijn jaloersheid bracelance | 18 | 17-02-2002 17:26 |