![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik mag toch hopen dat het bij jongens ook niet alleen om het uiterlijk gaat.... *slik* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ehhhhhm meisjes letten als ze ongesteld zijn (onderbewust) meer op karakter, omdat ze dan afhankelijker zijn van de jongen. Als ze op hun vruchtbaarst zijn, dan letten ze het meeste op uiterlijk, omdat ze dan goede nakomelingen willen krijgen. Maar toch blijft uitstraling het belangrijkste. Vrouwen waren vroeger namelijk veel meer op de man aangewezen qua bescherming, voedsel etc. Daarom is karakter belangrijker. En dat is nu eigenlijk nog zo. Dat gaat gewoon onderbewust zo. Dat blijkt ook wel weer uit de posts in dit topic.
[off-topic]Op Discovery komt d8 ik elke dinsdagavond Sex Sense, das heel interessant. Daar heb ik deze kennis ook vandaan[/off-topic]
||
![]() |
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
aangetrokken of verliefd op een ander luna-23 | 2 | 07-02-2014 21:27 | |
Liefde & Relatie |
Waardoor voel jij je aangetrokken tot je partner? Silvie | 54 | 27-04-2006 16:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Tot welke levensbeschouwing voel jij je aangetrokken? Gatara | 132 | 23-10-2003 20:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Tot welk levensbeschouwing voel jij je aangetrokken? Gatara | 0 | 06-08-2003 17:04 | |
Liefde & Relatie |
aangetrokken tot persoon van forum Juliete | 47 | 02-07-2003 07:20 | |
Seksualiteit |
seksueel aangetrokken voelen blupie | 30 | 18-04-2003 13:27 |