Oud 01-12-2006, 14:02
Krekker
Krekker is offline
Eergisteren ben ik met een groepje mensen van mijn studentenvereniging in Delft naar Groningen geweest om daar bij een zustervereniging te borrelen. In de latere uurtjes van de avond ben ik vervolgens aan de praat geraakt met een Gronings meisje dat ik naarmate het gesprek vorderde steeds leuker begon te vinden. Op een gegeven moment moest ik even met mijn mond naar haar oor omdat ze me anders niet kon horen. Ik weet niet waar het toen vandaan kwam, maar opeens draaide ik mijn hoofd om en gaf haar een lichte zoen op haar lippen, waar ze geen problemen mee leek te hebben.

Wat er in de (korte) periode daarna is gebeurd weet ik niet meer (ik had inmiddels best wel wat alcohol op), misschien niks, misschien verder zoenen, misschien gewoon praten . Vervolgens kan ik mij herinneren dat onze BOB langsliep om te zeggen dat hij de auto ging halen en dat ik klaar moest staan. Vervolgens ging zij even naar de WC en ik naar de rest van m'n vrienden, omdat ik toch richting uitgang moest en zij daar stonden. Op aanraden van hun heb ik, toen ze terug kwam van de wc, haar nummer gevraagd. Ze was zelfs bereid om zowel haar mobiel als haar huisnummer te geven. Daarna stapten we in de auto en we reden terug naar Delft.

Gisteren hebben we een paar sms'jes uitgewisseld die eigenlijk alleen maar over koetjes en kalfjes gingen. Daar ben ik niet echt blij mee, want ik wil niet saai over komen op haar. Aan de andere kant wil ik ook niet te hard van stapel lopen en haar afschrikken.

Nu weet ik niet meer wat ik moet doen. Hoe intiem moet ik met haar praten, moet ik nog duidelijk maken dat ik haar leuk vind, wanneer is een goed moment om eens een date te regelen? Zelfs de meest simpele dingen als 'moet ik haar toevoegen op hyves terwijl ik daar zelf heel weinig mee doe?' spoken door mijn hoofd. Ze is 9 december jarig en ik zit er aan te denken om haar dan een bos bloemen, bonbons o.i.d. te sturen. Doen of niet doen?

Edit: er zijn de 14e en 21e activiteiten van ons verenigingsverband, warvan de laatste puur iets tussen Delft en Groningen is en waar ze dus sowieso naar toe kan komen als ik haar over haal. Nadeel is dat deze activiteit een inval betreft, niet erg romantisch dus.

Misschien een beetje raar voor iemand van twintig, maar dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak, ik heb geen idee wat ik moet doen. Alle tips zijn welkom.

Laatst gewijzigd op 01-12-2006 om 14:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2006, 14:09
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Krekker schreef op 01-12-2006 @ 15:02 :
Ze is 9 december jarig en ik zit er aan te denken om haar dan een bos bloemen, bonbons o.i.d. te sturen. Doen of niet doen?
Nee man, je hebt nog nieteens met d'r gezoend, komop zeg!

Gewoon een keer langs gaan om 's avonds wat te gaan drinken ofzo, hopen dat je gaat zoenen, en van daaruit verder werken. Als je nu al met cadeau's aankomt knapt ze waarschijnlijk af. Gewoon ff een SMSje als ze jarig is ("van harte gefeliciteerd, dikke kus" ofzo) is genoeg.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 14:16
Verwijderd
he vraag of ze een keertje mee uit eten wil of iets dergelijks. Neem dan bijv een enkele roos mee met een klein kaartje dr aan met gefeliciteerd dr op.

Bonbons of n hele bos bloemen zou ik nog niet doen. Maar met zoon enkele roos geef ej toch aan dat je aan dr denkt en dr leuk vind, maar het is niet overdreven. Het kan namelijk ook ietsje meer dan vriendelijk overkomen!

hihi kweenie wrom, maar word gelijk helemaal enthousiast

maarre hoop voor je dat t nog wat word!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 14:18
Verwijderd
Gewoon een keer met haar uitgaan inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 14:20
Hug_The_Hippo
Hug_The_Hippo is offline
IK denk.. dat als je iets met haar op wilt bouwen dat je wel wat meer mag flirten via smsjes.. Daar begint het vaak gewoon mee.. Zo bouw je wat spanning op.. Uit de manier waarop zij reageert kan je denk ik wel halen hoe leuk ze jou vind (geen garantie natuurlijk) En dan kan je vragen of ze iets met je doen wilt..

Ik zou haar een kaartje sturen op haar verjaardag, wel met iets leuks erin geschreven, niet alleen je naam eronder zetten.. Maar wacht eerst maar even af hoe het de komende week zal gaan?

Je mag best laten blijken dat je haar wel heel leuk vind, als je het maar niet overdoet.. dus TE enthousiast.. Het zal allemaal wel een beetje vanzelf gaan denk ik..

FLIRT!
Oud 01-12-2006, 14:20
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Ertur schreef op 01-12-2006 @ 15:18 :
Gewoon een keer met haar uitgaan inderdaad.
Wanneer is een goed moment om zoiets te vragen? Nu, over een week, over een maand?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 14:21
Verwijderd
Welke zustervereniging ?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 14:22
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 01-12-2006 @ 15:21 :
Welke zustervereniging ?
Een beetje anonimiteit aub.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 14:22
Verwijderd
ik zou kijken of je net 1 of 2 dagen voor of na haar verjaardag met dr uit eten owso kan gaan.. dan heeft het ook ngo n feestelijk tintje
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 14:23
Hug_The_Hippo
Hug_The_Hippo is offline
Citaat:
Get Psycho schreef op 01-12-2006 @ 15:16 :
he vraag of ze een keertje mee uit eten wil of iets dergelijks. Neem dan bijv een enkele roos mee met een klein kaartje dr aan met gefeliciteerd dr op.
Maar, is dat niet een beetje raar als je elkaar nog eigenlijk helemaal niet kent..? Misschien een beetje ongemakkelijk/afgezaagd..? Ik weet het niet hoor Zo zou ik het ervaren denk ik..
Oud 01-12-2006, 14:25
Muchacha
Muchacha is offline
Stuur haar een smsje waarin je zegt dat je het leuk vond toen je haar laatst ontmoette en of ze iets wilt gaan drinken met je? (hier in België is dat toch de manier om elkaar te leren kennen, volgende stap kan dan zijn om samen iets te eten, is al iets intiemer en serieuzer)
En ik zou voor haar verjaardag niks doen, zeker niks kopen. Het is gewoon 'pech' dat ze zo vroeg verjaart en dat je er nog geen eieren kan onder leggen, maar als het iets wordt kan je dat volgend jaar wel goed maken
Oud 01-12-2006, 14:27
Krekker
Krekker is offline
Vergeet niet dat ze uit het noorden komt. Heeft weinig met België te maken natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 14:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Krekker schreef op 01-12-2006 @ 15:27 :
Vergeet niet dat ze uit het noorden komt. Heeft weinig met België te maken natuurlijk
Ze heeft wel gelijk. Gewoon vragen of ze een keer wat met je wil drinken.

En niet over een maand dus.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 17:39
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 01-12-2006 @ 15:25 :
Stuur haar een smsje waarin je zegt dat je het leuk vond toen je haar laatst ontmoette en of ze iets wilt gaan drinken met je? (hier in België is dat toch de manier om elkaar te leren kennen, volgende stap kan dan zijn om samen iets te eten, is al iets intiemer en serieuzer)
En ik zou voor haar verjaardag niks doen, zeker niks kopen. Het is gewoon 'pech' dat ze zo vroeg verjaart en dat je er nog geen eieren kan onder leggen, maar als het iets wordt kan je dat volgend jaar wel goed maken
Mee eens. Al snap ik niet helemaal wat ergens eieren onder leggen betekend.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 17:49
fractuur
fractuur is offline
Ziet er wel goed voor je uit volgens mij. Vraag of ze een keer mee wat gaat drinken (ik weet niet of haar ouders wat dichter naar de Randstad wonen, maar anders ben jij de lul en mag je naar Groningen afreizen ) omdat je het die avond erg gezellig vond. Kan je kijken of het klikt. Dat doen voor haar verjaardag, en misschien dan denken aan een enkele roos voor haar verjaardag ofzo, vind ik een leuk idee.
Oud 01-12-2006, 17:58
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 01-12-2006 @ 18:39 :
Mee eens. Al snap ik niet helemaal wat ergens eieren onder leggen betekend.
Ow sorry
Dat betekent dat je het er niet te dik moet opleggen, niet overdrijven dus Niet te hard proberen. Of in deze context zoals ik het zei: dat je er nog niet te veel moeite in kan steken.
Oud 01-12-2006, 20:57
Luna
Luna is offline
was je bij vindicat? dolle boel daar.
Oud 01-12-2006, 21:30
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Krekker schreef op 01-12-2006 @ 15:20 :
Wanneer is een goed moment om zoiets te vragen? Nu, over een week, over een maand?
Een goed moment is er nu al. Als zij meer met je wil, dan wacht ze nu eigenlijk al op een date. Wil ze dat niet, dan zegt ze gewoon nee, zo simpel is het. Zet dus gewoon in je volgende sms dat je wel een keertje wat met haar wil afspreken (en let: ik zeg 'wat', en dat bedoel ik letterlijk. Dan hoef je dus nog niet te beginnen over uit eten of slechts 'wat drinken').
Oud 02-12-2006, 00:16
Krekker
Krekker is offline
Update: ik heb vandaag van andere aanwezigen vernomen dat ik eerst anderhalf uur met d'r heb staan praten en dat ik daarna uitgebreid met haar stond te zoenen. Probleem is nu dat ik me eigenlijk zou moeten herinneren wat we allemaal besproken hebben. Echter was ik zo zat dat ik al die informatie never nooit nog terug kan halen. Zou ze dat kunnen begrijpen of zal ze daar op afknappen?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 08:49
Dott
Dott is offline
nou als je overduidelijk lazerus was, dan vind ik dat ze wel moet begrijpen dat je je niet alles tot in detail herinnerd, mocht je op een date of in een sms beginnen over iets dat jullie al besproken hebben, en ze wijst je erop, kun je altijd nog iets zeggen als: ja ik was een beetje bezopen geloof ik, maar sommige dingen zal ik nooit vergeten aan die avond.

Gewoon toegeven dat je t niet meer weet, en t goedmaken met een lief zinnetje ik ben een meid ik kan t weten
Oud 02-12-2006, 08:52
fractuur
fractuur is offline
Ergens vind ik het wel sneu hoor. Jij praat met een meid die je hartstikke leuk vindt en herinnert je niet eens meer of je hebt gezoend.

Ze hoort eigenlijk bij voorbaat keiharde hard to get te spelen, dat verdien je.
Oud 02-12-2006, 12:31
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
fractuur schreef op 02-12-2006 @ 09:52 :
Ergens vind ik het wel sneu hoor. Jij praat met een meid die je hartstikke leuk vindt en herinnert je niet eens meer of je hebt gezoend.

Ze hoort eigenlijk bij voorbaat keiharde hard to get te spelen, dat verdien je.

Ik kan je niet eens ongelijk geven.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 12:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
OMG, ik kom opeens overal 'dt' fouten tegen

Maar vraag haar of ze zin heeft om een keer wat met je te gaan drinken oid. En inderdaad niet pas over een maand, maar nu.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 00:21
smuidra
smuidra is offline
Hmzzz sms haar gewoon de waarheid... Dat je haar erg leuk vond enzo en het erg gezellig vond met haar maar dat je helaas iets te bezopen was om alle mooie woorden (zinnen) die ze zei te onthouden (A) en dat je natuurlijk niet te bezopen was om die heerlijke zoen te onthouden want die deed het goed . Denk dat ik er helemaal van zou wegzwijmelen haha ... En nee ik ben niet zo een zwijmelaar . Owh en je kan beter meteen smsen dat je een x WAT met haar wil afspreken. Gewoon gezellig wat drinken (NIET volzuipen en dit x wel onthouden) en dan zie je vanzelf wel hoe het loopt.

Hou ons even op de hoogte
Oud 14-12-2006, 10:42
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Krekker schreef op 02-12-2006 @ 01:16 :
Update: ik heb vandaag van andere aanwezigen vernomen dat ik eerst anderhalf uur met d'r heb staan praten en dat ik daarna uitgebreid met haar stond te zoenen. Probleem is nu dat ik me eigenlijk zou moeten herinneren wat we allemaal besproken hebben. Echter was ik zo zat dat ik al die informatie never nooit nog terug kan halen. Zou ze dat kunnen begrijpen of zal ze daar op afknappen?
Ik zou afknappen.
Oud 14-12-2006, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Krekker schreef op 01-12-2006 @ 15:22 :
Een beetje anonimiteit aub.
Vindicat of Albertus dus!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 11:56
Escapism
Escapism is offline
waarschijnlijk valt ze heel erg tegen als je haar ziet als je in nuchtere conditie bent.
Oud 14-12-2006, 12:04
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 14-12-2006 @ 12:45 :
Vindicat of Albertus dus!
Beetje off-topic maar Unitas kan ook hoor, die hadden laatst nog een uitwisselings-iets met Delft.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 12:17
Verwijderd
vergeet de 3-dagen regel niet
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 12:20
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Krekker schreef op 02-12-2006 @ 13:31 :

Ik kan je niet eens ongelijk geven.
Heb je d'r nou al weer gesproken?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 12:20
smuidra
smuidra is offline
Ik vind het een beetje erg off-topic dat iedereen vraagt waar het is gebeurd(t)! Het is nu eenmaal zo dat die gast stomdronke was en met haar gezoend heeft kan die niks aan doen is jongenseigenschap (van de meeste dan)! Heb het ook gehad alleen was ik blij dat die gast me niet wil (en we hadden niet gezoend)! Wel had ik hem hele verhale verteld die die kwijt was so wat boeijuh!!! Ik zag dat ie bezope was en toch zei ik het hem me eigen schuld hoor. Deze jongen vraagt om advies en dan maakt het niet uit hoe waar of wanneer het is gebeurt!
Oud 14-12-2006, 12:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
smuidra schreef op 14-12-2006 @ 13:20 :
Deze jongen vraagt om advies en dan maakt het niet uit hoe waar of wanneer het is gebeurt!
Who cares, mensen zijn geinteresseerd, jouw reactie is niet minder off-topic.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 12:42
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-12-2006 @ 13:30 :
Who cares, mensen zijn geinteresseerd, jouw reactie is niet minder off-topic.
Daarvoor heb ik hem al wat tips gegeven. En dat die off-topic is komt omdak er gek van word dat iedereen daarnaar vraagt terwijl je dat helemaal niet verplicht bent te zeggen enzo!
Oud 14-12-2006, 12:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
smuidra schreef op 14-12-2006 @ 13:42 :
Daarvoor heb ik hem al wat tips gegeven. En dat die off-topic is komt omdak er gek van word dat iedereen daarnaar vraagt terwijl je dat helemaal niet verplicht bent te zeggen enzo!
Stel je niet zo aan.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 14:31
Escapism
Escapism is offline
ik word daar ook helemaal gek van!!!11
hou es op allemaal!!1
Oud 14-12-2006, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Krekker schreef op 02-12-2006 @ 01:16 :
Als ze heeft staan vozen met iemand die zo zat was, zal ze dat écht wel gemerkt hebben. Dus of ze was zelf net zo zat, of het boeit haar weinig. In beide gevallen denk ik dat het haar weinig kan schelen.

Zou er trouwens niet over beginnen; alleen als ze iets zegt als 'dat heb ik toch al verteld?!', kun je toegeven dat je je niet alles meer herinnert van die avond (maar dat je wel onthouden hebt dat je danig ondersteboven van haar was, natuurlijk ).

Ik zou er zelf wel op afknappen, trouwens, maar zoenen met zulke zatte jongens doe ik toch al niet, dus de situatie komt eigenlijk niet voor.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 18:04
I C U
I C U is offline
Tja, gewoon sms-en, MSN regelen, praten en uiteindelijk vragen om iets te gaan drinken. Zo is het bij mij ongeveer ook gegaan, en ook al heb ik nog maar een weekje of wat, het is in elk geval iets
Oud 17-12-2006, 23:02
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
sjek schreef op 14-12-2006 @ 13:17 :
vergeet de 3-dagen regel niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken