Eergisteren ben ik met een groepje mensen van mijn studentenvereniging in Delft naar Groningen geweest om daar bij een zustervereniging te borrelen. In de latere uurtjes van de avond ben ik vervolgens aan de praat geraakt met een Gronings meisje dat ik naarmate het gesprek vorderde steeds leuker begon te vinden. Op een gegeven moment moest ik even met mijn mond naar haar oor omdat ze me anders niet kon horen. Ik weet niet waar het toen vandaan kwam, maar opeens draaide ik mijn hoofd om en gaf haar een lichte zoen op haar lippen, waar ze geen problemen mee leek te hebben.
Wat er in de (korte) periode daarna is gebeurd weet ik niet meer (ik had inmiddels best wel wat alcohol op), misschien niks, misschien verder zoenen, misschien gewoon praten . Vervolgens kan ik mij herinneren dat onze BOB langsliep om te zeggen dat hij de auto ging halen en dat ik klaar moest staan. Vervolgens ging zij even naar de WC en ik naar de rest van m'n vrienden, omdat ik toch richting uitgang moest en zij daar stonden. Op aanraden van hun heb ik, toen ze terug kwam van de wc, haar nummer gevraagd. Ze was zelfs bereid om zowel haar mobiel als haar huisnummer te geven. Daarna stapten we in de auto en we reden terug naar Delft.
Gisteren hebben we een paar sms'jes uitgewisseld die eigenlijk alleen maar over koetjes en kalfjes gingen. Daar ben ik niet echt blij mee, want ik wil niet saai over komen op haar. Aan de andere kant wil ik ook niet te hard van stapel lopen en haar afschrikken.
Nu weet ik niet meer wat ik moet doen. Hoe intiem moet ik met haar praten, moet ik nog duidelijk maken dat ik haar leuk vind, wanneer is een goed moment om eens een date te regelen? Zelfs de meest simpele dingen als 'moet ik haar toevoegen op hyves terwijl ik daar zelf heel weinig mee doe?' spoken door mijn hoofd. Ze is 9 december jarig en ik zit er aan te denken om haar dan een bos bloemen, bonbons o.i.d. te sturen. Doen of niet doen?
Edit: er zijn de 14e en 21e activiteiten van ons verenigingsverband, warvan de laatste puur iets tussen Delft en Groningen is en waar ze dus sowieso naar toe kan komen als ik haar over haal. Nadeel is dat deze activiteit een inval betreft, niet erg romantisch dus.
Misschien een beetje raar voor iemand van twintig, maar dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak, ik heb geen idee wat ik moet doen. Alle tips zijn welkom.
Laatst gewijzigd op 01-12-2006 om 14:16.
|