Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
drugsgebuik komt overal voor. Maakt niet uit wat |
![]() |
||
Citaat:
![]() dan woon je best dichtbij wonen veel kakkers daar
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je intellectueel noemt... Vrij veel studenten die ik ken gebruiken cannabis trouwens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat misschien het coke gebruik wel wat hoger ligt. Maar je zou eerst moeten kijken waar de grens arm/rijk ligt en dan pas gaan kijken naar drugsgebruik. Ik denk dat alle verschillen te verwaarlozen zijn. Je kunt niet zeggen dat alleen zwever/junks heroine gebruiken. Drugs komt gewoon overal voor, maakt niet uit welke groep ofzo |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom op zeg. Alsof een jongere wiens pappa een paar miljoen euro op de bank heeft staan een hele andere motivatie heeft om te gaan blowen dan een jongen wiens pappa vrachtwagenchauffeur is. Iedereen die een keer coke wil gebruiken, komt écht wel op de een of de andere manier aan t geld om t te doen. En ook iedereen kan viavia heus wel een dealertje vinden die t voor m heeft. Of je nou in t Gooi of in de Schilderswijk woont. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Motivatie hoeft niet anders te zijn, maar statistisch gezien 'kan' het wel kloppen dat rijkere mensen over het algemeen vaker coke nemen dan degenen met minder geld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen maar omdat ze t kunnen betalen, wil nog niet zeggen dat ze t ook doen. |
![]() |
||
Citaat:
En over het algemeen is het voor rijkere jongeren makkelijker om aan coke te komen, waarom lijkt me vrij logisch. En inderdaad iedereen kan aan drugs komen, daar heb je gelijk in maar in deze "doelgroep" ligt het coke gebruik hoger dan speed etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het zelf ook onzin, vooral omdat coke helemaal niet eens verschrikkelijk duur is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een avondje coke is relatief gezien vaak goedkoper dan een avondje bier drinken in de kroeg, en dat is ook niet bepaald iets voor alleen rijke mensen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke punten wil jij zien bij een nieuwe partij? Verwijderd | 95 | 31-03-2012 16:22 |