Ja, dat is het punt. Ik denk niet dat zo iemand mij iets nieuws kan vertellen, ik heb veel uitgezocht, veel gelezen, veel met mensen gepraat die een studie doen die mij interesseert, etc. Het ligt niet aan gebrek aan informatie of aan niet weten wat ik zou willen doen. Eerder aan een teveel er van.
Maar aangezien ik het echt zat begin te worden, die besluiteloosheid en het telkens wisselen van wat ik ga doen, zit ik dus te overwegen om toch maar met zo iemand te praten. Vooral omdat dat mij heel makkelijk wordt mogelijk gemaakt door school.
En nu wil ik middels dit topic er achter proberen te komen of mijn beeld van beroepskeuzeadviseurs wel klopt, want ook al denk ik niet dat het in mijn geval veel uitmaakt, misschien is er iemand die uit zo'n zelfde situatie is gekomen door zo'n gesprek oid. Of houdt zo'n gesprek iets heel anders in wat ik denk. Enzo.
Ik ben dus meer op zoek naar ervaringen van mensen, dan naar echt gericht advies omtrent wat ik nog meer zou kunnen doen, aangezien ik het gros daarvan al bedacht en gedaan heb.