![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, en nu braafjes weer ontopic (a) ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haha, ik houd er al over op, lief zusje van me. (a) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hirsi Magam is vast al wel genoemd.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"The assessment mission established by the Human Rights Council must put an end to the shameless lies and denial of responsibility of the government of Sudan for the situation in Darfur," The London-based rights campaigner said in a statement." http://www.ynetnews.com/articles/0,7...339769,00.html dat zegt genoeg. Zowel HRW als Amnesty hebben kritiek op die mensenrechtenraad.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Iedereen moet het verplicht zien!
||
Citaat:
![]() Nog veel schandalen in de Amerikaanse politiek ja. Bijna Enron en de dood van Ken Lay vergeten te vermelden. En 2006 is ook het jaar van het overlijden van Robert Long. ![]() |
![]() |
|
EénVandaag: het politieke jaar 2006
Als je dit bekijkt, besef je pas wat voor bizar jaar 2006 is geweest voor de Nederlandse politiek, maar ook wat voor rommeltje links en rechts ervan gemaakt hebben. ![]() Ook opvallend: verkiezing van de beste en slechtste politicus van het jaar door de 25.000 leden van het EénVandaag-opiniepanel: in het lijstje slechtste politici eindigden Balkenende en Verdonk respectievelijk op de derde en tweede plaats. In het lijstje van beste politici eindigen op respectievelijk de derde en tweede plaats... Balkenende en Verdonk!! ![]() Laatst gewijzigd op 15-12-2006 om 09:35. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=WJVfJ3-wXTQ
||
Citaat:
Denk je nou dat als bv een groepje jongeren iets gaat doen wat niet mag (illegaal vuurwerk afsteken, iets anders onschuldigs maar toch strafbaar), dat er dan 1 zegt : "Ja jongens, Yes-r zegt dat k mn eigen mening moet laten gelden, ik doe niet mee" ![]()
||
Citaat:
Ik denk bovendien dat het een goede reclame is, omdat er niet op serieuze, deftige toon wordt gezegd dat je je burgerlijke plicht moet volbrengen, maar de boodschap juist zo speels en open mogelijk wordt gebracht. Dit is goed omdat mensen niet goed tegen het opdringere kunnen, en dan ongeacht de uitnodiging al willen weigeren. Daarom is het goed dat er voor een speelse manier is gekozen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politicus van het jaar Politiker | 244 | 09-01-2007 15:57 | |
Psychologie |
Het nadeel van dit forum Anneee | 75 | 03-01-2007 12:46 | |
Generaal Pardon Politiker | 389 | 15-12-2006 21:00 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Amerika Sandersss | 25 | 04-07-2006 11:20 | |
Vrije tijd |
[F1] Grand Prix van Australie Mr.Oizo | 17 | 04-04-2006 17:53 | |
Koningin schorst het besluit van de gemeente Haarlemmermeer 0oFZo0 | 25 | 09-12-2005 00:07 |