Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Raymann vond ik niks, maar die hard trilogy, need for speed 2 (je had echt honderden codes waarmee je in de meest rare auto's kon rijden. En abe was echt heel erg tof. Met die mind control shizzle. En andere poppetjes opdrachten geven. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben nog steeds adventure die-hard trouwens.
wtf is Runaway 2 al uit? ![]() (runaway2) http://www.runaway-thegame.com/ Runaway 1 nu voor 10 euro ofzo bij Free record shop, KOPEN! ![]() (runaway 1) Laatst gewijzigd op 12-12-2006 om 22:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
In deel 1 kon je tegen reptile vechten als je iets deed op het juiste moment (op de brug, met de maan oid, volgens mij had het ook iets te maken met die tobias boon, iig een van die 2 gasten die onder in beeld verscheen bij een uppercut) Drie was OOK vet. Stryker haha. Nightwolf was echt zo'n nietszeggend personage, zoals je die in al die latere mk's had. MK 3 Kabal is een van de vetste personages. Als ik ooit een arcade kast van MK (1, 2 of 3) of KI op de kop kan tikken doe ik het gelijk. Op ebay stond btw wel een deel van de Killer instinct arcade kast te koop.\m/
||
Citaat:
![]() vector man had ik ook, gaaf spel was dat.
||
Citaat:
En jij bedoeld Bushido Blade, ook erg tof.
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben niet zo van de computerspellen, meer van de bordspellen enzo.
Hoewel ik al die sims en tycoon spellen dan wel weer tof vind. Maar met een of ander schietspel hoef je bij mij niet aan te komen. Enige computerspel wat ik dan af en toe wel eens speel is Curse of Monkey Island, maar dat is ook gewoon gaaf ![]()
|
ik speelde vroeger heel veel donkey kong counrty maar nu niet meer, nu heb ik er geen tijd voor/zin in en ik heb geen spelcomputer. bovendien zou ik dan alleen maar gaye barbie 'zorg voor je paard'spelletjes kopen.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik had een NES met lightgun en DuckHunt, en ik was leet want niemand had dat behalve m'n beste vriend. Daarna verkocht, want ik had een PC met soundblaster en joystick en dat was veel leeter, vooral omdat ik de eerste uit m'n klas was met soundblaster. Toen altijd PC games gespeeld.
Later nog een retro PSX gekocht met 40000 spellen ofzo (alles gekopieerd) en alle hits nog eens gespeeld (MGS, Abe, dat soort shit) Ergens 2 jaar geleden ofzo heb ik een PSP uit japan laten komen omdat ik die heel graag wilde hebben. Vooral in de trein naar m'n vriendin helemaal grijs gespeeld, later een hele boel gecracked aan dat ding. Die heb ik toen 'ie hier eenmaal uit was incl. 20 games en 5 films verkocht voor een spotprijs omdat ik een laptop wilde kopen. Vorig jaar heb ik uit pure wanhoop een gamecube gekocht, 3 weken op gespeeld en in de kast gegooid. Nu heb ik een DS en ik vind het al niet zo leuk meer. Eigenlijk wil ik een Wii maar ik neem mezelf in bescherming. Soms speel ik Gears of War bij een vriend van me op z'n X360, maar daar houdt het dan wel bij op. Nee, gamen is niks meer voor mij. |
![]() |
|
Ik heb een Nintendo DS lite (met oa Wario touched
![]() ![]() Oja en de wii staat op mijn verlanglijstje.
|
Ik speel altijd baldurs gate 1
![]() En ik heb uiteraard alle nintendo apparaten en doe met mijn vriendaltijd wedstrijdje mario kart en tony hawk enzo en ik speel harry potter op de gamecube ![]() En op mijn DSje SIM ik meestal al gaan ze altijd dood die kutpoppetjes. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
De Kantine |
Knip en plak maar weer! hasseltboy | 500 | 23-03-2006 18:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bewijs opstanding Jezus Sadok | 250 | 24-09-2005 21:14 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |