| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik vond het een leuke aflevering, Rory en Logan zijn erg lief. Lorelai en Luuk daarentegen helemaal niet Sookie en Jackson
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En Ashlee Simson heeft wel duidelijk 'n grote neus. Dus vandaar dat ik dat dacht..
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgende week komt het in ieder geval niet, dat heb ik meteen nagekeken. Ow, ik hoop echt niet dat het tot maart duurt Ik vond die muzikanten ook niet zo leuk. Christopher en Lorelai vond ik ineens veel leuker dan Luke en Lorelai. Ik ben wel blij dat Lorelai er eindelijk alles tegen Luke uitgegooid heeft Rory was wel zielig aan het eind, en Logan ook ![]() Ik vond het niet echt een season finale ep.. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Luke is veel te bang voor Lorelai, dat 'elope'en is niets voor hem. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar idd..April zou in hún leven moeten passen en niet andersom. Zodra ze zouden gaan trouwen, zou het ook geen probleem meer zijn, ook volgens April's moeder Anna. En op die manier gaf ze Luke de keuze. Ik snap best dat hij het allemaal wilt en moet verwerken en weedikveelwanogmeer, maar Lorelai is er ook nog en zij was er zelfs "eerder" (bij gebrek aan een betere woordkeuze) en ze zou niet opzij geschoven moeten worden.
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 16:19 | |
| Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #11 Niet Slaan | 500 | 29-09-2005 13:50 | |
| Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [5] Verwijderd | 500 | 25-09-2004 23:47 | |
| Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 01:06 | |
| De Kantine |
het grote gegevenstopic... Krugdinho | 101 | 26-09-2002 05:21 | |