![]() |
|
Als ik een meisje zie dan ben ik gauw geneigd om even te inspecteren, maar gelukkig komt vaak in een flash een plaatje van me ma te voorschijn die zoals in mijn jonge jaren zegt: "kijken mag, aankomen niet. handjes op je rug".
vandaar dat ik ook vaak tegen meisjes sta te praten met mijn handen keurig opgeborgen in mijn broekzakken of op mijn rug ![]()
||
Citaat:
![]() en tomtommertje, dat denk ik dan meestal ook ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 02-10-2002 om 09:45. |
![]() |
||
Citaat:
*'I'he Prophet, die zich iets duidelijker moet uit gaan drukken*
|
wat een lulkoek over strakke truitjes, wat moet je dan doen, in een tent gaan lopen???
volgens mij hebben een hoop jongens trouwens geen enkel idee welke maat bh bij wat voor boobies hoort.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je grote borsten hebt,zitten die strakke truitje echt daar te strak,of ze vallen kleiner,of ze rekken gewoon heel erg uit,dus geen gezicht,dus pak je een maatje of maatjes groter tot t wel goed zit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meestal kijk ik dus gewoon naar het gezicht. Wat ik verder ook wel frappant vind is dat je vaak alleen mannen op straat ziet achterom kijken als ze een meisje voorbij zijn gelopen. Ik zie het zo vaak, en zelf doe ik het ook wel eens. Het is bijna nooit het meisje dat omkijkt. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Misschien een beetje eigenwijs, en ik weet ook niet of het al is gezegd maar de tieten van iemand met 90/c zijn net zo groot als die van iemand met 75/c. C is de grootte van de borsten, 75 of 90 is de omvang van de borstKAS, zonder de borsten mee te rekenen.
||
Citaat:
Voorbeeld: Iemand met 100C heeft een breder lichaam dan iemand met 75C. Dan is het dus logisch dat de borsten zelf ook breder zijn. Je kunt mijn borsten bijvoorbeeld niet op het lichaam van een heel dik iemand plaatsen. Dan zijn ze (van voren bekeken) te smal, omdat mijn lichaam dat ook is.
|
Okay, dan hebben jullie dit samen aangevuld. Gerard zijn stelling was op zich juist, alleen dat van zonder borsten mee te rekenen klopte niet helemaal in zekere zin.
SO MAKE OP AND MAKE LOVE ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
rode vlekken bij borsten scholier206 | 6 | 07-04-2013 09:50 | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
De Kantine |