Oud 23-09-2002, 05:52
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik ken ook een meisje dat cup F had en die heeft vorige week een borstverkleining gehad. Werd door verzekering betaald omdat ze rugklachten had doordat ze zo groot waren.

Is nu cup D of E.. kweeniemeer.
Oud 23-09-2002, 09:26
Goezz
Goezz is offline
Mijn vriendin heeft 75/C. Daar ben ik heel blij, maar zij vooral ook! Tegenwooridg hebben meiden niet meer 75E althans dat is wel wat iedereen denkt...

Stiffmeister
Oud 23-09-2002, 22:41
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Goezz schreef:
Mijn vriendin heeft 75/C. Daar ben ik heel blij, maar zij vooral ook! Tegenwooridg hebben meiden niet meer 75E althans dat is wel wat iedereen denkt...

Stiffmeister
Mensen met bijvoorbeeld cup FF hebben vaak nogal last van rugklachten, waardoor zij dus borstverkleining aanvragen.
Oud 23-09-2002, 23:32
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Ik heb werkelijk nog nooit op borsten gelet zomaar in het normale leven. Tijdens de sex let ik er natuurlijk wel op,

*'I'he Prophet, die blijft volhouden geen homo te zijn*
Moeten we hieruit concluderen dat je alleen sex hebt in je dromen?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 08:55
Verwijderd
ik zie ze wel.. ik kijk er niet echt naar..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 20:35
Grenwiel
Grenwiel is offline
ik kijk alleen met mijn handen
Oud 27-09-2002, 14:02
Quisto
Quisto is offline
ik heb wel een jongen in mijn klas waar jeee echt van gaat twijfelen op welke plaats je ogen zitten als je met hem praat.........
Oud 01-10-2002, 22:04
dr.evil
dr.evil is offline
Als ik een meisje zie dan ben ik gauw geneigd om even te inspecteren, maar gelukkig komt vaak in een flash een plaatje van me ma te voorschijn die zoals in mijn jonge jaren zegt: "kijken mag, aankomen niet. handjes op je rug".

vandaar dat ik ook vaak tegen meisjes sta te praten met mijn handen keurig opgeborgen in mijn broekzakken of op mijn rug
Oud 02-10-2002, 02:31
Verwijderd
Ja ik kijk ook wel eens naar borsten van andere meisjes en vrijwel altijd denk ik dan: HA die van mij zijn lekker groter!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 09:37
xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
the 6th gate schreef:
wow, wist niet dat dat bestond zowat
kan me eigenlijk moeilijk voorstellen hoe groot dat moet zijn
wel kut voor dr
het verschil tussen e, f en g kun je volgens mij alleen maar zien in groot, groot en groot. en ja, het bestaat, ik ken mensen die dat serieus hebben en bovendien is het een hel daar iets leuks voor omheen te kopen arme mensen
en tomtommertje, dat denk ik dan meestal ook is beter dan te denken, ja maar mijn ass is ook groter

Laatst gewijzigd op 02-10-2002 om 09:45.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 11:02
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
Moeten we hieruit concluderen dat je alleen sex hebt in je dromen?
Met normale leven bedoelde ik gewoon het dagelijks leven. Ik heb idd niet dagelijks sex.

*'I'he Prophet, die zich iets duidelijker moet uit gaan drukken*
Oud 02-10-2002, 14:59
corduroy
corduroy is offline
wat een lulkoek over strakke truitjes, wat moet je dan doen, in een tent gaan lopen???
volgens mij hebben een hoop jongens trouwens geen enkel idee welke maat bh bij wat voor boobies hoort.
Oud 02-10-2002, 16:33
Verwijderd
Citaat:
corduroy schreef:
wat een lulkoek over strakke truitjes, wat moet je dan doen, in een tent gaan lopen???
in strakke truitje kun je vaak niet lopen als je grote borsten hebt, en dan bedoel ik geen c want dat is niet echt reusachtig.
Als je grote borsten hebt,zitten die strakke truitje echt daar te strak,of ze vallen kleiner,of ze rekken gewoon heel erg uit,dus geen gezicht,dus pak je een maatje of maatjes groter tot t wel goed zit.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 17:04
Günther
Günther is offline
gezicht

borsten

kont

dat is de volgorde dat ik kijk
Oud 02-10-2002, 18:02
Verwijderd
Citaat:
tomtommertje schreef:
Ja ik kijk ook wel eens naar borsten van andere meisjes en vrijwel altijd denk ik dan: HA die van mij zijn lekker groter!
Tietnijd
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Wanneer kijken jullie naar borsten van andere meisjes en wat denken jullie er dan bij?
Als een meisje zich ernaar kleed, soms is er gewoon teveel te zien en dan blijf je kijken

Meestal kijk ik dus gewoon naar het gezicht.

Wat ik verder ook wel frappant vind is dat je vaak alleen mannen op straat ziet achterom kijken als ze een meisje voorbij zijn gelopen. Ik zie het zo vaak, en zelf doe ik het ook wel eens. Het is bijna nooit het meisje dat omkijkt.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 09:52
schwenno
schwenno is offline
Misschien een beetje eigenwijs, en ik weet ook niet of het al is gezegd maar de tieten van iemand met 90/c zijn net zo groot als die van iemand met 75/c. C is de grootte van de borsten, 75 of 90 is de omvang van de borstKAS, zonder de borsten mee te rekenen.
Oud 03-10-2002, 10:47
Roos
Roos is offline
Citaat:
schwenno schreef:
Misschien een beetje eigenwijs, en ik weet ook niet of het al is gezegd maar de tieten van iemand met 90/c zijn net zo groot als die van iemand met 75/c. C is de grootte van de borsten, 75 of 90 is de omvang van de borstKAS, zonder de borsten mee te rekenen.
Is niet helemaal waar.. de omvang van de borstkas heeft ook invloed op de cupgrootte. 75B is bijvoorbeeld vaak net zo groot als 70C.
Voorbeeld:
Iemand met 100C heeft een breder lichaam dan iemand met 75C. Dan is het dus logisch dat de borsten zelf ook breder zijn.

Je kunt mijn borsten bijvoorbeeld niet op het lichaam van een heel dik iemand plaatsen. Dan zijn ze (van voren bekeken) te smal, omdat mijn lichaam dat ook is.
Oud 03-10-2002, 10:58
Cyberblisss
Cyberblisss is offline
Okay, dan hebben jullie dit samen aangevuld. Gerard zijn stelling was op zich juist, alleen dat van zonder borsten mee te rekenen klopte niet helemaal in zekere zin.
SO MAKE OP AND MAKE LOVE

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten