| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik heb de engelse van Penguin Classics besteld maar ik heb het boek nog niet gelezen
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lijkt me sterk dat Dickens 81 versies van het verhaal heeft geschreven.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Oliver Twist van Charles Dickens natuurlijk Gewoon in het Engels, geen vertaling. En inderdaad wat Paranoide zei; 81 drukken/edities, geen uitvoeringen. Het is niet alsof er 81 verschillende soorten verhalen van Oliver Twist zijn. Maar leuk om te zien dat je zo'n grote fan bent
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ik bedoelde dus welke druk heMaar de vrouw van de boekwinkel waar ik het boek bestelde zei dat er 81 versies waren. Joh, ik doe niet anders dan reciteren ![]() Ja he hoe kan het ook anders met zo'n geweldig verhaal <3
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Eigenlijk is die film beter dan die met muziek, hij is geloofwaardiger en meer aan het boek gehouden. Maar er zit geen Jack Wild in he
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik spreek erg gebrekkig Nederlands, mijn geheugen is niet meer wat het geweest is
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() de films zijn echt goed, vooral de laatste. Ik vind de eerste geweldig, maar die oliver (mark Lester) is zo'n heilig boontje
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik vind m geweldig! en hij is echt heel erg als het boek. (ik heb het boek eindelijk, ben nu halverwege )Maar van alle films die ik heb gezien is toch het boek het best. En het zieligst.. :') |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() maar er is er in elk geval ook een met dieren.. |
||
|
|
||
|