|  | 
| 
 | ||||||||
| Bekijk resultaten poll: Welk gedicht is het beste van 2006? | |||
| Selma - CSN |      | 4 | 16.00% | 
| 6/8 in 2-en - Halogeen |      | 0 | 0% | 
| Sarajevo, Sarajevo - Rita Pavlovic |      | 2 | 8.00% | 
| Werelds waan zin - Zepp |      | 0 | 0% | 
| Aan de muur van het paradijs - CSN |      | 3 | 12.00% | 
| Ik wil graag kwijt in iemands zomerjaszak - Porcelain |      | 1 | 4.00% | 
| Groeten uit Noorwegen - Reynaert |      | 3 | 12.00% | 
| Logé - Reynaert |      | 0 | 0% | 
| Stormwindmaker - Thoughtful |      | 0 | 0% | 
| De wereld moet gereanimeerd - vidaaa |      | 2 | 8.00% | 
| Eerst daar waar de dwaas zich vrij waant - xineof |      | 1 | 4.00% | 
| Een Pinksteravond. - Touché |      | 5 | 20.00% | 
| 18. - gezweetwel |      | 3 | 12.00% | 
| Micke - Reynaert |      | 0 | 0% | 
| Ik ben een binnenstadslenteraar - vidaaa |      | 0 | 0% | 
| Luchtweg - Zepp |      | 1 | 4.00% | 
| Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
|  | 
|  | Topictools | Zoek in deze topic | 
|  17-12-2006, 16:50 | |
| 

Dag DoPpers, De voorronde is afgelopen en nu volgt dan eindelijk de finale-poll. Dus stof de pakken oliebollenmix af en steek vast wat vuurpijlen aan want dit beloofd een knallende afsluiter van de wedstrijd te worden. Natuurlijk is er weer een schitterend overzicht beschikbaar waarin alle resultaten verwerkt zijn. Je kan de Excel-sheet hier downloaden! In het vorige topic kan je lezen hoe de voorronde is afgelopen. Alle gedichten die méér dan 1 geaccepteerde (d.w.z. in het topic genoemde) stem hebben gekregen zijn door naar de finaleronde. Het gaat om de volgende gedichten: Een Pinksteravond. van Touché 18. van gezweetwel Micke van Reynaert Ik ben een binnenstadsslenteraar van vidaaa Luchtweg van Zepp Hieronder vind je alle 16 gedichten die de finaleronde hebben gehaald. De procedure is vrijwel hetzelfde als de voorronde. Stem op het gedicht dat jij het beste gedicht van 2006 vind. Je hoeft die stem niet te verantwoorden, hoewel het in een finale-poll natuurlijk wel extra leuk is als je dat doet. Wel is het verplicht om te posten op welk gedicht je stemt. Wanneer je dat niet doet is je stem ongeldig! Je kan stemmen tot de jaarwisseling, dus tot en met 31 december 2006, één voor twaalf (23:59). Alle stemmen die eventueel daarna nog binnen komen zijn niet meer geldig. Het gedicht dat op 1 januari de meeste geaccepteerde stemmen heeft wordt de winnaar van deze wedstrijd. Verder wil ik jullie nog even bedanken voor het stemmen in de voorronde. Ik hoop ook dat iedereen weer meedoet met de finalepoll. Rest mij niet anders dan jullie veel plezier met het einde van deze wedstrijd te wensen! Prettige feestdagen en een poëtisch 2007, Reynaert Laatst gewijzigd op 17-12-2006 om 16:55. | |
| Advertentie | |
|  | |
|  24-12-2006, 17:24 | ||
|   | Citaat: 
 | |
|  01-01-2007, 18:19 | ||
| Citaat: 
   | ||
|  | 
| Topictools | Zoek in deze topic | 
| 
 | 
 | 
|  Soortgelijke topics | ||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten | UITSLAG: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 23 | 20-01-2007 17:24 | |
| Verhalen & Gedichten | Voorronde: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 40 | 17-12-2006 14:44 | |
| Verhalen & Gedichten | Wedstrijdtopic: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 59 | 30-11-2006 23:24 | |