Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
VERDOMME! |
![]() |
||
Citaat:
is dat jouw geit die hij berijdt?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 20-12-2006 om 11:05. |
![]() |
||
Citaat:
je gaat het basisbeginsel van de democratie toch niet in twijfel trekken hoop ik ? al dat gezeik hier in het topic van dat is gay en blabla, leven en laten leven gvd ! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op zich vind ik de term neger niet eens storend, maar ik stoor me wel aan het feit dat sommigen niet inzien dat je vanuit historisch en pragmatisch oogpunt het woord niet te pas en te onpas kunt gebruiken, en al helemaal niet in het openbaar. Geen van de mensen hier die het woord 'neger' tot hip hebben gebombardeerd durft dat zomaar uit het niets over straat te schreeuwen in Zuidoost, om vervolgens geduldig aan boze Suri's en Anti's uit te leggen dat het niet negatief bedoeld is. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje tofdoenerij om dat soort termen te verweven in je dagelijkse taalgebruik. 'Gay' staat tegenwoordig synoniem aan 'negatief', en dingen als 'ik zag vandaag een neger' worden in 'wie heb je vandaag gezien?' gepost. Gaat nergens over, m.i. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als iemand post dat ie een neger heeft gezien, vind ik dat niet erg, dat is toch ook puur beschrijvend. Kennelijk ziet zo een persoon niet vaak een neger en wordt het als speciaal geacht, boeie... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik maak me er overigens ook schuldig aan. Zou ik vandaag iemand met een burqa hebben gezien, had ik dat misschien ook vermeld in zo een belachlijk topic. Maar ik begrijp wel wat je bedoeld, ik moest zelf een beetje lachen toen ik het las dat mensen posten dat ze een neger hebben gezien ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Mensen die niet normaal nederlands kunnen typen. Verwijderd | 82 | 13-06-2011 16:59 | |
De Kantine |
I'll love you 'till I saai #469 Swlabr | 501 | 22-12-2008 12:13 | |
De Kantine |
wat is het laatste vreemde dat je je afvroeg? Bonga | 500 | 19-05-2007 22:13 | |
ARTistiek |
Nieuwe regels Knutselwerk, Simple Art en Fototopic Verwijderd | 11 | 13-03-2006 10:13 | |
Muziek |
waar is het fototopic ?! STP | 8 | 19-12-2004 02:42 | |
Beleidszaken |
Der mag wel weer eens wat gedaan worden op onzin! Bigbot | 20 | 28-01-2004 14:05 |