![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Dus, als jij als man maar gaat zitten wachten, tja... Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 11-12-2006 om 11:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() want some? ![]() voor de goede orde: heb een supervriend en hoef me daarom niet op de versiermarkt te begeven, maar goed ook want ik had er echt strontgenoeg van om zelf maar steeds de moeite te moeten doen omdat mannen of te bang, verlegen, lui, ignorant, nonchalant, waren om de eerste stap te zetten. maargoed, mijn vriend heeft dus uitgelegd dat mannen veel sterker bang zijn voor afwijzing dan vrouwen, vooral als het neerkomt op casual dates. Afwijzing daar zou betekenen dat ze niet interessant zouden zijn voor seks, en dat is in een man zijn ogen de ondergang.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik niet op m'n vriendin afgestapt was, had ik nu nooit wat met d'r gehad in ieder geval. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat versta ik onder emancipatie, niet het stoere gepraat van I don't need a man. Geemancipeerd is niet manvijandig. Tuurlijk hebben we dat wel, en dan graag een goeie, die voor ons en ons kroost zorgt, de vuilnisbak buiten zet en onze fietsband plakt, het etentje betaalt en de deur openhoudt. Dat heeft niks met emancipatie te maken, maar met beleefdheid en galanterie en lief zijn voor je meissie. In ruil daarvoor krijg jij een emotioneel en intellectueel gelijkwaardige en uitdagende en interessante partner, die vast ook lekker voor je wil koken, met aspirientjes en sinaasappels sleept als je ziek bent en je de blowjobs van je leven geeft als je beter bent. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wel goed nummer van de Pussycat Dolls overigens. ![]() Laatst gewijzigd op 11-12-2006 om 22:11. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1) Hoe schakel je die "verwachting" uit ? Je "driften" volledig uitschakelen is toch nooit mogelijk, er blijft toch altijd iets van hangen ? Allez, da's toch mijn idee daarover. Sommige gedachtegangen kan je niet onder controle houden. Ok, je kan gemakkelijk naar een fuif trekken met het idee van je gewoon te amuseren, maar als je daar dan, vrijgezel zijnde, een niet-onaantrekkelijk meisje sensueel ziet dansen, dan denk je toch vrij snel aan "hoe zou het niet zijn als...", zelfs voor je er nog maar één woord mee gesproken hebt ? Zo ervaar ik het toch: ergens naartoe gaan zonder ook maar één seconde aan liefde en 'n relatie te denken is nauwelijks mogelijk. Da's zelfs deel van je instinct, lijkt me toch. 2) Neem nu dat je die verwachting dan toch kunt uitschakelen, hoe loopt het dan verder ? Ik geloof niet in de stelling dat alle (serieuze) relaties gebaseerd zijn op een toevallige, niet-gepushte ontmoeting, die, via een uitermate interessant gesprek, uitmondt in een relatie ? Ik zou het graag geloven, maar in de ervaring zie ik dat gewoon zo ongelooflijk weinig. Soit, het is en blijft allesbehalve makkelijk als je je sociaal niet op je gemak voelt in een grotere groep met veel mensen die je niet kent. Ik, bijvoorbeeld, blokkeer in dat geval heel gemakkelijk, wat niet het geval is als ik uitsluitend bij vrienden vertoef, dan ben ik heel los en gemotiveerd, maar in een groep met (laat staan uitsluitend) onbekenden klap ik zowat helemaal dicht. En dan is het al helemaal niet simpel om, op een fuif, iemand aan te spreken die je niet kent, want je gaat er toch vanuit dat ze je vanop 500m ziet afkomen, en dat dat geen al te goeie indruk maakt. Zo zie ik dat toch, als ik bvb een goeie vriend bezigzie: van enige subtiliteit is er gewoon nauwelijks sprake, je ziet na twee seconden wat z'n bedoeling is, en ik vind het zelfs redelijk vernederend voor de persoon in kwestie, maar toch slikken (sommige) meisjes dat met plezier, en spelen ze het spelletje graag mee. Waarom ? Is er in deze wereld der romantiek dan geen plaats voor omzichtigheid, subtiliteit en waardigheid ? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel, je bent op uiterlijk gebied niet bepaald mooi. Waarom dit wel eisen van het andere geslacht? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is trouwens wel waar wat hij zegt. Ik vind het nogal hypocriet om op uiterlijk te selecteren als je zelf niet moeders mooiste bent. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
bovendien betekend op uiterlijk selecteren niet per definitie dat je opzoek bent naar fotomodellen- mooi.. maar wel naar iemand die qua uiterlijk bij je past. minder mooie mensen zijn niet blind |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |