Oud 10-12-2006, 15:00
Verwijderd
Citaat:
spOrtie schreef op 10-12-2006 @ 15:58 :
ik ben velieft op me leraar hij is 40 en heeft 3 kindere
zijn zoontje is ook wel knap.
ik denk alleen aan hun!
zo verlieft benk nog never geweest
als je iets niet kan schrijven kan je het ook niet zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2006, 16:08
Verwijderd
Ik zie het vanzelf wel, als ik echt iemand leuk vind, stap ik wel op hem af. maar meestal gaat het vanzelf toch? dan raak je toch gewoon aan de praat..
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 17:35
Optima
Optima is offline
ik zoek iemand uit, tuurlijk, want als het aan een man ligt laat hij je wachten totdat je een ons weegt. Ik zocht trouwens uit, heb nu een lieve vriend, maar ik zocht niet naar liefde of een relatie, gewoon naar een lekker hapje. Ik heb slechts één keer gehad dat een man mijn echt actief ging versieren en dat ik er op in gegaan ben, maar meestal komt het initatief toch wel van mijn kant, of het nu ging over afspreken, kussen, seks etc.

erg vermoeiend soms, mannen zijn so aardslui en verwend geworden dat ze geen poot meer uitsteken naar de vrouw...
Oud 10-12-2006, 17:44
BleuEyes
BleuEyes is offline
We wachten rustig af
Oud 10-12-2006, 20:24
Verwijderd
Ik ben over het algemeen héél passief, vooral als ik diegene niet ken. Als ik diegene wel ken, dan schijn ik heel subtiel te kunnen flirten. Maar het initiatief moet wel echt van hem komen. Al word ik tegenwoordig iets beter in ook wat initiatief tonen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 10:23
Verwijderd
Citaat:
ik denk alleen aan hun!
Stomme UC.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 10:40
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Optima schreef op 10-12-2006 @ 18:35 :
erg vermoeiend soms, mannen zijn so aardslui en verwend geworden dat ze geen poot meer uitsteken naar de vrouw...
Dan trek jij de verkeerde mannen aan..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 11:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
gewoonmax schreef op 27-11-2006 @ 18:22 :
zo denk ik er dus ook over.
De persoon op wie jij reageerde is een vrouw, jij bent een man. natuurlijk 'overkomt' het vrouwen vanzelf, het zijn meestal de mannen die iniriatief nemen.

Dus, als jij als man maar gaat zitten wachten, tja...

Citaat:
Pierreke schreef op 11-12-2006 @ 11:40 :
Dan trek jij de verkeerde mannen aan..
Komt door dat vingerzuigen van d'r...

Laatst gewijzigd op 11-12-2006 om 11:14.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 13:15
Optima
Optima is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-12-2006 @ 12:12 :

Komt door dat vingerzuigen van d'r...

want some?

voor de goede orde: heb een supervriend en hoef me daarom niet op de versiermarkt te begeven, maar goed ook want ik had er echt strontgenoeg van om zelf maar steeds de moeite te moeten doen omdat mannen of te bang, verlegen, lui, ignorant, nonchalant, waren om de eerste stap te zetten.

maargoed, mijn vriend heeft dus uitgelegd dat mannen veel sterker bang zijn voor afwijzing dan vrouwen, vooral als het neerkomt op casual dates. Afwijzing daar zou betekenen dat ze niet interessant zouden zijn voor seks, en dat is in een man zijn ogen de ondergang.
Oud 11-12-2006, 13:25
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Optima schreef op 11-12-2006 @ 14:15 :

want some?
Van jou altijd

Citaat:

voor de goede orde: heb een supervriend en hoef me daarom niet op de versiermarkt te begeven, maar goed ook want ik had er echt strontgenoeg van om zelf maar steeds de moeite te moeten doen omdat mannen of te bang, verlegen, lui, ignorant, nonchalant, waren om de eerste stap te zetten.
Mja, wel apart. Misschien dat het in Nijmegen anders is dan hier ofzo, maar als je hier als man niet op iemand afstapt kun je het sowieso wel vergeten. Als jij het niet doet, doet iemand anders het wel. Utrecht mag dan een 'overschot' vrouwen hebben, in de kroeg merk je daar niet erg veel van.

Citaat:

maargoed, mijn vriend heeft dus uitgelegd dat mannen veel sterker bang zijn voor afwijzing dan vrouwen, vooral als het neerkomt op casual dates. Afwijzing daar zou betekenen dat ze niet interessant zouden zijn voor seks, en dat is in een man zijn ogen de ondergang.
Daar ben ik het niet mee eens, juist als man moet je sterker in je schoenen staan aangezien je, als je initiatief neemt, juist vaak afgewezen wordt.

Als ik niet op m'n vriendin afgestapt was, had ik nu nooit wat met d'r gehad in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 14:34
juno
juno is offline
Ontopic even:...het overkomt me, maar ik help het wel een handje, laat ik het zo zeggen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 15:21
DvoorA
DvoorA is offline
ja, het is moeilijk...

want ik wil absoluut never nooit niet achter een jongen aanlopen, ik vind dat ze maar moeite voor mij moeten doen...ik vind het dan ook niet charmant als een meisje een jongen uit gaat vragen enzo..aan de andere kant wil ik meestal als ik date niet thuis voor de buis gaan zitten, maar iets leuks doen, dus als hij dat niet doorheeft en niet heeft geregeld moet ik er alsnog naar vissen als in: eeeeeeeeen, heb je nog wat leuks gepland?
En dan maar hopen dat het antwoord ja is En als het antwoord nee is een beetje zielig en teleurgesteld kijken en hints proberen te geven.
Oud 11-12-2006, 15:45
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
DNMB schreef op 11-12-2006 @ 16:21 :
ja, het is moeilijk...

want ik wil absoluut never nooit niet achter een jongen aanlopen, ik vind dat ze maar moeite voor mij moeten doen...
Waarom willen vrouwen aan de ene kant geemancipeerd zijn, en aan de andere kant totaal niet..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 16:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 11-12-2006 @ 16:45 :
Waarom willen vrouwen aan de ene kant geemancipeerd zijn, en aan de andere kant totaal niet..
Dat vrouwen geemancipeerd willen zijn is sowieso geblaat.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 17:02
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 11-12-2006 @ 16:45 :
ja, want alle vrouwen denken er natuurlijk precies hetzelfde over als die ene...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 18:13
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-12-2006 @ 17:10 :
Dat vrouwen geemancipeerd willen zijn is sowieso geblaat.
Nou, vind je het heel erg als we niet terugwillen naar de eerste helft van de vorige eeuw, toen vrouwen na het huwelijk nog handelingsonbekwaam werden? Toen vrouwen geen stemrecht hadden? Na het huwelijk meteen werden ontslagen? Niet naar de universiteit mochten?

Dat versta ik onder emancipatie, niet het stoere gepraat van I don't need a man. Geemancipeerd is niet manvijandig. Tuurlijk hebben we dat wel, en dan graag een goeie, die voor ons en ons kroost zorgt, de vuilnisbak buiten zet en onze fietsband plakt, het etentje betaalt en de deur openhoudt. Dat heeft niks met emancipatie te maken, maar met beleefdheid en galanterie en lief zijn voor je meissie.

In ruil daarvoor krijg jij een emotioneel en intellectueel gelijkwaardige en uitdagende en interessante partner, die vast ook lekker voor je wil koken, met aspirientjes en sinaasappels sleept als je ziek bent en je de blowjobs van je leven geeft als je beter bent.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 18:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 11-12-2006 @ 19:13 :
Dat versta ik onder emancipatie, niet het stoere gepraat van I don't need a man.
Dat is dus waar ik het over had Ik vind het ook helemaal prima overigens. Een zelfstandige vrouw die wel kan waarderen dat je de deur voor d'r openhoudt
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 18:51
Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
Aangezien ik vrijwel iedere week op stap ga, kom ik genoeg mensen tegen Ik laat het dan gewoon op me afkomen en ga zelf niet op zoek of whatever.
Het is echter niet dat ik helemaal niet flirt of zo, maar de ander moet altijd de eerste stap maken.
Oud 11-12-2006, 20:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik stap niet snel op meiden af, dus veel initiatieven nemen doe ik niet. Echte verliefdheid zoek je trouwens niet, die overkomt je.
Oud 11-12-2006, 22:04
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-12-2006 @ 19:50 :
Dat is dus waar ik het over had Ik vind het ook helemaal prima overigens. Een zelfstandige vrouw die wel kan waarderen dat je de deur voor d'r openhoudt
Wat zijn we het weer walgelijk eens.
Wel goed nummer van de Pussycat Dolls overigens. (Op de radio as we speak!)

Laatst gewijzigd op 11-12-2006 om 22:11.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 08:37
Verwijderd
emancipatie = weg naar zelfredzaamheid
feminisme = yay vrouwen booh mannen
dacht ik altijd
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-12-2006 @ 09:37 :
emancipatie = weg naar zelfredzaamheid
feminisme = yay vrouwen booh mannen
dacht ik altijd
Beetje eenzijdig/stereotype beeld van feminisme.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 13:29
Isatje
Isatje is offline
Liefde moet je op je laten afkomen
Oud 21-12-2006, 22:37
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Ik wacht gewoonlijk.
Oud 21-12-2006, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-12-2006 @ 17:49 :
Beetje eenzijdig/stereotype beeld van feminisme.
Ja ik heb er dan ook maar vier woorden voor gebruikt. Maar bij 'feminisme' denk ik aan het jaren 70 feminisme en dat was wel een beetje zo.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 02:49
Dirty Ole
Dirty Ole is offline
Citaat:
Silvie schreef op 29-11-2006 @ 18:09 :
Je komt het juist tegen wanneer je het niet verwacht. [/B]
Dat hoor je echt bijzonder veel, maar daar zijn voor mij 2 problemen mee:
1) Hoe schakel je die "verwachting" uit ? Je "driften" volledig uitschakelen is toch nooit mogelijk, er blijft toch altijd iets van hangen ? Allez, da's toch mijn idee daarover. Sommige gedachtegangen kan je niet onder controle houden. Ok, je kan gemakkelijk naar een fuif trekken met het idee van je gewoon te amuseren, maar als je daar dan, vrijgezel zijnde, een niet-onaantrekkelijk meisje sensueel ziet dansen, dan denk je toch vrij snel aan "hoe zou het niet zijn als...", zelfs voor je er nog maar één woord mee gesproken hebt ?
Zo ervaar ik het toch: ergens naartoe gaan zonder ook maar één seconde aan liefde en 'n relatie te denken is nauwelijks mogelijk. Da's zelfs deel van je instinct, lijkt me toch.

2) Neem nu dat je die verwachting dan toch kunt uitschakelen, hoe loopt het dan verder ? Ik geloof niet in de stelling dat alle (serieuze) relaties gebaseerd zijn op een toevallige, niet-gepushte ontmoeting, die, via een uitermate interessant gesprek, uitmondt in een relatie ? Ik zou het graag geloven, maar in de ervaring zie ik dat gewoon zo ongelooflijk weinig.
Soit, het is en blijft allesbehalve makkelijk als je je sociaal niet op je gemak voelt in een grotere groep met veel mensen die je niet kent. Ik, bijvoorbeeld, blokkeer in dat geval heel gemakkelijk, wat niet het geval is als ik uitsluitend bij vrienden vertoef, dan ben ik heel los en gemotiveerd, maar in een groep met (laat staan uitsluitend) onbekenden klap ik zowat helemaal dicht. En dan is het al helemaal niet simpel om, op een fuif, iemand aan te spreken die je niet kent, want je gaat er toch vanuit dat ze je vanop 500m ziet afkomen, en dat dat geen al te goeie indruk maakt. Zo zie ik dat toch, als ik bvb een goeie vriend bezigzie: van enige subtiliteit is er gewoon nauwelijks sprake, je ziet na twee seconden wat z'n bedoeling is, en ik vind het zelfs redelijk vernederend voor de persoon in kwestie, maar toch slikken (sommige) meisjes dat met plezier, en spelen ze het spelletje graag mee. Waarom ? Is er in deze wereld der romantiek dan geen plaats voor omzichtigheid, subtiliteit en waardigheid ?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 18:44
Verwijderd
Ik denk dat als je op zoek gaat, dat je dan in iedereen wel iets potentieels kan zien en dat is slecht, want dan is het geen echte liefde uit het hart, maar volgens het verstand en dat houdt niet altijd even lang stand.
Ik denk dat ik wacht tot ik iemand tegen kom (of eigenlijk heb ik dat gedaan, want ik ben nu iemand tegengekomen ). En als je dan merkt dat je verliefd wordt en alles op zijn plaats valt enzo, dan zit het helemaal goed .
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 20:52
freud
freud is offline
Ik zou willen zeggen: ik wacht af (want dat is wat ik denk dat ik doe).

Maar ik ben (bijna) niet meer single geweest sinds m'n 16.
Oud 26-12-2006, 10:46
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 27-11-2006 @ 18:15 :
Meestal gebeurt het zo'n beetje vanzelf. Je leert iemand kennen die de moeite waard lijkt om beter te leren kennen. Van het een komt het ander, of niet. Soms is dat met uitgaan en soms ook niet. Hangt er vanaf.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 10:50
Verwijderd
Ik zit niet te wachten, maar ik zoek het zelf ook niet op Als ik een leuk persoon zie ga ik wel een babbeltje maken of zorg ik dat ik in iedergeval contact krijg met die persoon, en wat komt dat komt eh
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 11:29
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 26-12-2006 @ 11:50 :
Ik zit niet te wachten, maar ik zoek het zelf ook niet op Als ik een leuk persoon zie ga ik wel een babbeltje maken of zorg ik dat ik in iedergeval contact krijg met die persoon, en wat komt dat komt eh
Dat ja.
Oud 27-12-2006, 09:51
Daboman
Daboman is offline
Ik nam vroeger altijd wel veel initiatief, maar een bepaalde stap durf ik gewoon niet te zetten, daar heb ik een beetje hulp bij nodig en dat heb ik helaas nooit gekregen

De laatste tijd ben ik nogal passief geworden, ik zie wel waar het schip strandt
Oud 27-12-2006, 14:09
Magican
Magican is offline
Citaat:
ik denk alleen aan hun!
Zal wel niet je leraar Nederlands zijn.
Oud 28-12-2006, 16:27
Hakuna
Hakuna is offline
Heb zelf nog nooit een relatie of verkering gehad, op een of ander manier heb ik nog niet de ware gevonden, en omdat ik nooit uitga naar cafe of disco zal ik daar de ware nooit vinden. Maar hoop ooit een vrouw te vinden (via contactadvertentie of internet) die het met mij aandurft, als zij maar mijn muziek smaak en hobbys accepteerd, en zeker geen kinderwens heeft.

Ik denk dat vriendschap in eerste instantie voor mij een betere optie is dan een echte relatie.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 18:34
Dzjun
Dzjun is offline
ik heb afgewacht en dat was
Morgen alweer een half jaar met mijn lieve vriendje
Oud 18-01-2007, 23:06
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik zoek mensen op en als ik ze dan heb gevonden weet ik niet meer wat ik ermee aanmoet en loopt alles in de mist.

Dus toen heb ik maar besloten het op te geven en sindsdien ben ik een stuk gelukkiger.
Oud 19-01-2007, 11:18
Gevederde
Gevederde is offline
Ik wacht mooi af. Kom vanzelf wel iemand tegen, hoop ik tenminste
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Verie schreef op 19-01-2007 @ 12:18 :
Ik wacht mooi af. Kom vanzelf wel iemand tegen, hoop ik tenminste
je wacht al 20 jaar?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 11:30
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 19-01-2007 @ 12:28 :
je wacht al 20 jaar?
Haha, nee niet echt hoor. Ben niet actief op zoek ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 11:33
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
Verie schreef op 19-01-2007 @ 12:30 :
Haha, nee niet echt hoor. Heb wel es verkering gehad, maar ben nu niet actief op zoek ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Verie schreef op 19-01-2007 @ 12:30 :
Haha, nee niet echt hoor. Ben niet actief op zoek ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 09:15
WolterB
WolterB is offline
Actief zoeken werkt niet, is te geforceerd ofzo waardoor het meestal niet lukt.
Verliefd worden gebeurt bij mij eigenlijk op de momenten waarop ik het niet verwacht
Oud 20-01-2007, 09:23
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 20-01-2007 @ 10:15 :
Actief zoeken werkt niet, is te geforceerd ofzo waardoor het meestal niet lukt.
Verliefd worden gebeurt bij mij eigenlijk op de momenten waarop ik het niet verwacht
en op momenten dat het ook totaal niet gewenst is
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 00:23
Silencios
Silencios is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 28-11-2006 @ 11:08 :
Min of meer wel ja, hoewel ik mijn huidige vriendin niet via internet ken (wel 'leren kennen', maar niet ontmoet). Ik hoor niets in de kroeg, dus ik zou er niet kunnen praten als ik dat zou willen. Internet is zeer geschikt omdat je zowel op uiterlijk als op innerlijk kunt selecteren. Dat is in mijn geval handig, omdat de meeste domme troela's geen idee hebben waar ik over praat. Bovendien zijn mensen veel eerlijker via internet.
Wees niet bang voor ''domme troela's. Gezien jouw foto's denk ik ook niet dat je last hebt van troepen meisjes die achter je aan lopen en waarvan de meeste inhoudelijk weinig kunnen uitbrengen.

Ik bedoel, je bent op uiterlijk gebied niet bepaald mooi.
Waarom dit wel eisen van het andere geslacht?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 00:25
Bloem
Bloem is offline
Altijd jammer dat het de mensen zonder fotoboek zijn die dat soort dingen over anderen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 00:41
LM
LM is offline
Wachten, vinden en meteen snel weg rennen.
Oud 21-01-2007, 09:50
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Bloem schreef op 21-01-2007 @ 01:25 :
Altijd jammer dat het de mensen zonder fotoboek zijn die dat soort dingen over anderen zeggen.
Nou nee. Ik bedoel, dat je geen fotoboek hebt betekent nog niet dat je lelijk bent. Het kan ook een kwestie van privacy zijn. Zelf heb ik er geen omdat de combinatie van mijn gegevens ervoor zorgt dat ik heel makkelijk te vinden ben, laat dat nu iets zijn waar ik geen zin in heb. Er is al 1 persoon op 't forum die mij heeft gevonden met de beperkte hoeveelheid gegevens die ik heb verstrekt.

Het is trouwens wel waar wat hij zegt. Ik vind het nogal hypocriet om op uiterlijk te selecteren als je zelf niet moeders mooiste bent.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 11:18
stout!
stout! is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 21-01-2007 @ 10:50 :
Het is trouwens wel waar wat hij zegt. Ik vind het nogal hypocriet om op uiterlijk te selecteren als je zelf niet moeders mooiste bent.
Nee want mooie mensen hebben dat recht door hard werken verworven . Ik vind het eerder hypocriet om te stellen dat alleen mooie mensen naar uiterlijk mogen kijken.
Oud 21-01-2007, 20:27
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 21-01-2007 @ 12:18 :
Nee want mooie mensen hebben dat recht door hard werken verworven . Ik vind het eerder hypocriet om te stellen dat alleen mooie mensen naar uiterlijk mogen kijken.
mee eens..

bovendien betekend op uiterlijk selecteren niet per definitie dat je opzoek bent naar fotomodellen- mooi..

maar wel naar iemand die qua uiterlijk bij je past.

minder mooie mensen zijn niet blind
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 11:11
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Citaat:
stout! schreef op 21-01-2007 @ 12:18 :
Ja idd. En dan nog, wat is mooi..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten