Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je een goede band hebt met je vrieninnen, je familieleden en je lerares hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat ze je af zullen wijzen of dat ze zich door jou "lastig gevallen" zouden voelen als je datgene waar je mee zit bij hen aankaart. Als ze het zelf aanbieden zou ik, als ik jou was, niet aarzelen, maar van dat aanbod gebruik maken. Ik kan je niet garanderen dat ze direct een pasklaar antwoord voor je hebben, maar ik weet zeker dat ze, juist omdat jullie een goede band met elkaar hebben, de tijd voor je zullen nemen om naar je te luisteren. De eerste en tevens belangrijkste stap op weg naar de oplossing voor een probleem is iemand te vinden die bereid is om naar je te luisteren. Daarna volgt de rest vanzelf. Indien je er misschien behoefte aan zou hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #149 Alyssia | 500 | 18-09-2009 00:45 | |
Psychologie |
Je vastklampen aan iemand Verwijderd | 17 | 22-03-2008 19:07 | |