Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Je kunt er niet altijd wat aan doen, dat klopt. Maar het ging er niet om dat we het niet lustten. Wel dat het niet naar onze smaak was. Maar wiens smaak is het wel dat garnalen te lang gekookt zijn, daardoor taai zijn en droog en ... *gruwelt*. Het eten dat wij bestelden, kenden we goed. We eten dat namelijk regelmatig. Het lag wel degelijk aan de kwaliteit, in dit geval. Niet dat de kruiden ons niet aanstonden of iets in die richting. Misschien verwacht ik teveel van de wereld. Dat kan. |
![]() |
||
Citaat:
Naturlijk hoef je niet te betalen een zwartgeblakerde biefstuk, maar dat zie ik nergens staan. Of ik lees er over heen. ![]()
||
Citaat:
Ik vind 'beroerde kwaliteit' wat vaag. Als je naar een restaurant gaat loop je het risico dat het niet lekker is. Ik vind dat je gewoon voor het hoofdgerecht moet betalen. Om het S&F voorbeeld er maar eens bij te halen, als je naast de radio ook een koffiezetter koopt, is het echt niet billijk om die koffiezetter gratis te krijgen omdat de radio het niet deed. (Het blijft een rare vergelijing maar je snapt wat ik bedoel). Bovengenoemde kwartel was niet te eten (lettelijk dus, niet wit zoals het hoort, zelfs niet roze, maar gewoon rauw van binnen.), maar mijn voorgerecht daar was gewoon heel lekker. Ik vind dat ik mazzel heb gehad dat ik mijn hoofdgerecht vergoed kreeg - ik ben ook wel eens in zo'n situatie met een kopje koffie van de zaak afgescheept. (nogal een verschil in kostprijs natuurlijk.)
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|