Oud 06-10-2002, 15:44
Verwijderd
zo, nu weer eens even een positief topic!
wat heeft jou vandaag goed gedaan? een goed gesprek, een mooie film, een lekkere douche, die ene mop.
vertel vertel!!

ik zal meteen maar beginnen
wat mij vandaag goed heeft gedaan is dat ik eens heerlijk ontspannend heb zitten lezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2002, 15:51
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Toen ik vanochtend in een stoel voor t raam een boek las en de zon in mn gezicht scheen...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 15:59
duifeltje
duifeltje is offline
ik heb een babytje vastgehouden cuute
Oud 06-10-2002, 16:01
duifeltje
duifeltje is offline
cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuute

Oud 06-10-2002, 16:05
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Babys zijn alleen leuk als ze stil zijn en je ze vast kan houden. Daarna stinken ze maken ze lawaai en willen ze constant aandacht. ARGH

Mn zusje kwam me om kwart over 9 een ontbijt op bed brengen, echt lief hehe maar sliep pas om half 4 dus dat was dan wel minder.

BTW GA GEEN "ZIELIGE" REPLYS POSTEN WAARIN JE STAAT DAT JE ZO ONGELLUKIG BENT DE HELE DAG EN DAT JE NIKS LEUKS HEBT GEDAAN.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 16:22
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Heb vannochtend redelijk pijnvrij kunnen trainen, zonder pijnstillers. Dat deed me wel goed ( probleem is dat de pijn nu wel 3x zo erg terug is gekomen )
Oud 06-10-2002, 16:36
Wasteland
Wasteland is offline
Lekker gedoucht, ook een beetje gelezen. Kamer wat opgeruimd. Lekker ff wezen fietsen. Heerlijk.

Straks lekker voor de TV hange en genieten van het leven.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 16:47
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
Wat mij vandaag goed gedaan heeft?

De aanblik van kleurrijke bloemen ook in deze tijd van het jaar deed mij glimlachen. Het maakte mij blij met de neus opzij en een prikkende bij van je oleediejij!

Ik ben vandaag in een poëtische bui.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 16:51
Snow White
Snow White is offline
de geur van verse lasagna en de 'hug'die mijn vader me gaf.
Oud 06-10-2002, 17:07
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Hmmmzz... *denk denk*...

Dat ik me weer ff kind gevoeld heb

K moes met n koor zingen(duh) waar ik bij zit, en toen waren er ook van die kindertjuhs met bierdopjes aan t speluh en toen heb k gezwellig meegedaan
Oud 06-10-2002, 17:10
Snow White
Snow White is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:
Hmmmzz... *denk denk*...

Dat ik me weer ff kind gevoeld heb

K moes met n koor zingen(duh) waar ik bij zit, en toen waren er ook van die kindertjuhs met bierdopjes aan t speluh en toen heb k gezwellig meegedaan
das heerlijk. never loose your inner-child
Oud 06-10-2002, 17:12
Quiana
Quiana is offline
Dat ik sinds jaren weer normaal met m'n zus heb gepraat
En dat ik morgen met m'n vriendje wegga,
geniet ik nu ook al van
Oud 06-10-2002, 17:12
Verwijderd
Me neefje kwam vanmiddag langs en heb me tijd eens nuttig besteed door met m te spelen. I love the kid
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 17:57
Verwijderd
het fietsen vanuit een vriendin naar huis na een kort nachtje.. enneuh, vandaag is toch officieel vanaf vannacht 0:00? Want dan ook het lekker dansen en melig doen in de Kors enz.

Verder was mn vandaag eigenlijk behoorlijk saai, dus ms dat ik nog maar es reageer op een andere dag
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 18:38
Verwijderd
Hmm, dat ik een stuk onzekerheid overwon. Heb mogelijkerwijs hierdoor het één en ander verloren, maar denk dat ik een stap dichter bij mijn echte zelf en werkelijke overtuigingen ben.

Ik wens hard voor mezelf te zijn om mijn pijn en angsten te trotseren en met opgeheven hoofd door het leven te gaan. Misschien win ik, misschien verlies ik, maar ik ben de onzekerheid zat en het is tijd dat ik voor mezelf opkom.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 19:14
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
dat mijn vriend en ik zo lekker in gesprek waren en samen gek gingen doen in de speeltuin! en dat ik weer eens heb gezongen en het ook nog goed ging!
Oud 06-10-2002, 20:00
Verwijderd
Wat mij vandaag echt goed deed is de onzinnige hoeveelheid alcohol in bier waar ik om 1900u mee begonnen ben en waarvan ik weet dat er nog meer van is....
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:35
~LiEf MeisJuh~
~LiEf MeisJuh~ is offline
Lekker hardlopen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 20:49
TheArnhemFalcon
TheArnhemFalcon is offline
dat ik vandaag het besef heb gekregen dat ik echt leef en dat ik ook echt pijn kan hebben ook al wil ik dat misschien niet, en dat je de gang van zaken van sommige dingen niet kan veranderen. lekker gevoel dat je leeft.....
Oud 06-10-2002, 21:20
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
******** schreef:
Hmm, dat ik een stuk onzekerheid overwon. Heb mogelijkerwijs hierdoor het één en ander verloren, maar denk dat ik een stap dichter bij mijn echte zelf en werkelijke overtuigingen ben.

Ik wens hard voor mezelf te zijn om mijn pijn en angsten te trotseren en met opgeheven hoofd door het leven te gaan. Misschien win ik, misschien verlies ik, maar ik ben de onzekerheid zat en het is tijd dat ik voor mezelf opkom.
You have seen the light
Oud 06-10-2002, 21:25
Gwenniej
Gwenniej is offline
dat een vriendin zei dat ze wou dak binnenkort weer eens gezellig langs kwam

en dak lol heb gehad met een andere vriendin bij haar thuis

indd vrienden betekennen alles voor me
Oud 06-10-2002, 21:43
Narusegawa
Narusegawa is offline
Hallo,

Voor de meeste mensen zal dit vreemd klinken, maar ik heb de hele dag besteed aan het opruimen van mijn kamer en het her-inrichten ervan. Achter elk bureau heb ik stof gezogen en stof afgenomen en de hele vloer geboend. Aan het eind van de avond zat ik heerlijk op mijn schone en opgeruimde en opnieuw ingedeelde kamer en het voelde heeeeerlijk

Groetjes,

Naru Narusegawa
Oud 07-10-2002, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
You have seen the light
Je bent ongetwijfeld geniaal, maar onmenselijk.

Wat ik nog het ergste vind, is eigenlijk dat ik soms net zo ben. Ik heb gisteren nog met haar gepraat aan de telefoon en ben tot nieuwe inzichten gekomen. Namelijk dat:
- Het onredelijk is om door een reden als onzekerheid een vriendschap te verbreken.
- Het bij vriendschap nóg erger is om de ander tot iets te dwingen, zoals bij het stellen van een ultimatum.
- Problemen tussen mij en iemand anders persoonlijk zijn. Ze gaan dus niemand iets aan.

Ik weet niet wat mij bezielde om in jouw machtspelletjes mee te gaan en trek het me dan persoonlijk ook erg aan.

Begrijp me niet verkeerd, ik zie het als falen van mijn kant dat ik me zo gemakkelijk beïnvloeden laat en ben dan ook niet kwaad op jou.

Pff, het is nog een wonder dat ze ueberhaupt met mij spreekt..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 12:00
Verwijderd
Gisteren werkt ik wakker in een lekker bed.
Was die avond ervoor uitgeweest dus eigenlijk ook gisteren, was zo super gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker veel gedronken, gegeten ja echt toppie.
Gisteren moes ik nog werken, na het werk kreeg ik 2 lieve smsjes van mijn vriendinnetje, ja dat sloot de dag mooi af

bye bye

een hele blije jongen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 12:44
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
******** schreef:
Je bent ongetwijfeld geniaal, maar onmenselijk.
[...]
Ik neem mijn statement dat je het licht hebt gezien terug. Zie je mail voor een reactie.
Oud 07-10-2002, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Ik neem mijn statement dat je het licht hebt gezien terug.

Citaat:
Zie je mail voor een reactie.
Ik heb het mailtje gelezen en je zult er binnenkort een weloverwogen reactie op krijgen (kost een beetje tijd).

Ik ben overigens offline, omdat ik weer op mijn werk zit.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 14:35
Verwijderd
wat me vandaag goed heeft gedaan is dat ik weer even wat heb zitten geinen met wat vrienden. en dat ik gemerkt heb dat mensen me kunnen missen. en dat mijn haartjes zwart zijn. wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 17:00
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
wat me vandaag goed heeft gedaan is dat ik weer even wat heb zitten geinen met wat vrienden. en dat ik gemerkt heb dat mensen me kunnen missen. en dat mijn haartjes zwart zijn. wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Komt mij ook bekend voor: gemerkt dat mensen me kunnen missen. Geeft een goed gevoel!!! Je merkt dat je niet helemaal op je eigen bent aangewezen.
Oud 07-10-2002, 18:34
kleine wicca
kleine wicca is offline
hmmmm lekkere gebakken spekjes......

en natuurlijk gister dat mooie perfecte kleine drieweken oude babytje dat nog zo niet-verpest is..............

(he zusje??!)
Oud 07-10-2002, 18:35
the 6th gate
the 6th gate is offline
veel lol hebben in de pauze
Oud 07-10-2002, 19:04
rare kwast
rare kwast is offline
een warme / hete douche en lachen met vrienden tijdens les, eigelijk de hele dag door
Oud 07-10-2002, 20:26
emperor crono
emperor crono is offline
Heel cliche maar toch...
Meeltje van mijn vriendin. *zucht*
Ach ja...
Oud 07-10-2002, 21:15
miekmuis
miekmuis is offline
Heb een vriend van mij vandaag weer even gezien... k was bang dat hij niet meer met me om wou gaan, maar hij was megaliev vandaag dus ik ben weer gerustgesteld
Oud 07-10-2002, 21:40
Verwijderd
ik heb een proefwerk en een repetitie hardstikke goed gemaakt, ik had het laatste uur vrij, ik kwam een oude vriendin van de basisschool tegen, ik heb gezellige pauze's gehad vandaag met me vrienden, ik heb met onze kat gespeeld, ik had het eerste uur vrij, ik heb weer iets nieuws geleerd op turnen, ik heb me huiswerk al af, ik had weer een lekker saucijze broodje mee naar school, ik kreeg een stuk taart van me oma, ik heb een complimentje van me mentor gehad over me haar, ik had vandaag een hele lichte tas,het idee dat ik strax onder een lekkere hete douch ga, ik heb lekker een half uur staan klarinetten, ik ben aangemoedigd om me haar wit te maken, ik heb weer een uiterst lekker avondmaaltje op, ik ben verliefd, ik heb een heerljke appel gegeten, ik had wind mee en op de terug weg slechts een zacht windje tegen, ik ben met doe hond uitgeweest, ik heb afgesprokend dat ik in de herfstvakantie 3 dagen bij me broer en ze vriend ga logeren samen met haar broertje, en nog veeeeeeeeeeeeel meer....

dit is een gemiddelde dag, ik ben zoooo gelukkig
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 13:40
Black Bird
Black Bird is offline
Citaat:
******** schreef:
Dit soort momenten heb ik ook heel soms, maar die duren maar heel kort. Dan denk ik even de wereld aan te kunnen, onafhankelijk te zijn en dan...is het weer over. Hoe lang hou jij dit vol?

En wat mij goed heeft gedaan vandaag, is dat ik een stukje heb gefilmd met onze videocamera. Vind ik leuk. En misschien ga ik zo nog even naar Amsterdam, dat vind ik echt heerlijk..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 13:49
Verwijderd
Citaat:
bLaCk BiRd schreef:
Hoe lang hou jij dit vol?
Euhm.. ff rekenen

2 uur en 20 minuten ongeveer toen kreeg ik een telefoontje van iemand en kwam ik tot bezinning. Ik stelde me onredelijk en egoïstisch op en die reply was min of meer iets dat ik uit frustratie uitte op dat moment.

Pfff, ik begrijp soms echt geen hout meer van wat ik doe
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 13:54
Black Bird
Black Bird is offline
Citaat:
******** schreef:
2 uur en 20 minuten ongeveer toen kreeg ik een telefoontje van iemand en kwam ik tot bezinning. Ik stelde me onredelijk en egoïstisch op en die reply was min of meer iets dat ik uit frustratie uitte op dat moment.
Maar het kwam dus eigenlijk voort uit iets wat er in je omgeving gebeurde? Want mijn momenten van geluk (of hoe je dat ook noemt) komen ook alleen maar als er iets in m'n omgeving gebeurt.. Ik zou zo graag willen dat ik me ook eens goed voel uit mezelf, zeg maar. Niet wanneer iemand iets leuks over me zegt bijv., maar ook als ik mezelf even leuk vind. (Ik kan dit echt niet slechter uitleggen.)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 14:14
Verwijderd
Ik heb mijn nieuwe kleertjes en laarsjes aangetrokken, dat voelde heel goed!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 15:23
Verwijderd
t klinkt dom, maar toen ik in de pauze naar buiten liep en toen die lekkere koude frisse lucht inademde d8 ik: men wat is het leven toch mooi..

en HET smsje van mijn vriend
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 16:41
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
dit:

http://www.forum.scholieren.com/show...0&pagenumber=1
Oud 08-10-2002, 17:23
Mephisto
Mephisto is offline
Ik kreeg uitslag van Duits-PTA: 8.0...
Oud 08-10-2002, 17:26
Quiana
Quiana is offline
hihi..
Werd vanochtend wakkergemaakt door m'n vader (hij was vrij, t was al rond 13u )
Hij rukte de gordijnen open met; WIEJJJJJJ, rise en shine!!!
Vervolgens leuke dingen gedaan,
en k heb weer met mn zus gebeld,
ga misn weer naar dur toe
Oud 08-10-2002, 18:13
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Hasj...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:22
Verwijderd
Citaat:
- Cadaveria - schreef:
Hasj...
ja? heb je daar een volkomen goed gevoel over?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:24
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
ja? heb je daar een volkomen goed gevoel over?
Jup
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:25
Verwijderd
Citaat:
- Cadaveria - schreef:
Jup
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:27
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
Waarom vraag je dat?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:35
Verwijderd
Citaat:
- Cadaveria - schreef:
Waarom vraag je dat?
omdat ik ook mensen ken die het dan even een goed gevoel geeft en dan worden ze down want ze voelen zich schuldig enzow.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:40
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
omdat ik ook mensen ken die het dan even een goed gevoel geeft en dan worden ze down want ze voelen zich schuldig enzow.
Och, ik voel me niet schuldig, je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:42
Verwijderd
Citaat:
- Cadaveria - schreef:
Och, ik voel me niet schuldig, je leeft maar 1 keer
groot gelijk heb je.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic