Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het fietsen vanuit een vriendin naar huis na een kort nachtje.. enneuh, vandaag is toch officieel vanaf vannacht 0:00? Want dan ook het lekker dansen en melig doen in de Kors enz.
Verder was mn vandaag eigenlijk behoorlijk saai, dus ms dat ik nog maar es reageer op een andere dag ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, dat ik een stuk onzekerheid overwon. Heb mogelijkerwijs hierdoor het één en ander verloren, maar denk dat ik een stap dichter bij mijn echte zelf en werkelijke overtuigingen ben.
Ik wens hard voor mezelf te zijn om mijn pijn en angsten te trotseren en met opgeheven hoofd door het leven te gaan. Misschien win ik, misschien verlies ik, maar ik ben de onzekerheid zat en het is tijd dat ik voor mezelf opkom. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hallo,
Voor de meeste mensen zal dit vreemd klinken, maar ik heb de hele dag besteed aan het opruimen van mijn kamer en het her-inrichten ervan. Achter elk bureau heb ik stof gezogen en stof afgenomen en de hele vloer geboend. Aan het eind van de avond zat ik heerlijk op mijn schone en opgeruimde en opnieuw ingedeelde kamer en het voelde heeeeerlijk ![]() Groetjes, Naru Narusegawa
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik nog het ergste vind, is eigenlijk dat ik soms net zo ben. Ik heb gisteren nog met haar gepraat aan de telefoon en ben tot nieuwe inzichten gekomen. Namelijk dat: - Het onredelijk is om door een reden als onzekerheid een vriendschap te verbreken. - Het bij vriendschap nóg erger is om de ander tot iets te dwingen, zoals bij het stellen van een ultimatum. - Problemen tussen mij en iemand anders persoonlijk zijn. Ze gaan dus niemand iets aan. Ik weet niet wat mij bezielde om in jouw machtspelletjes mee te gaan en trek het me dan persoonlijk ook erg aan. Begrijp me niet verkeerd, ik zie het als falen van mijn kant dat ik me zo gemakkelijk beïnvloeden laat en ben dan ook niet kwaad op jou. Pff, het is nog een wonder dat ze ueberhaupt met mij spreekt.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren werkt ik wakker in een lekker bed.
Was die avond ervoor uitgeweest dus eigenlijk ook gisteren, was zo super gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lekker veel gedronken, gegeten ja echt toppie. Gisteren moes ik nog werken, na het werk kreeg ik 2 lieve smsjes van mijn vriendinnetje, ja dat sloot de dag mooi af ![]() ![]() ![]() bye bye een hele blije jongen |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik ben overigens offline, omdat ik weer op mijn werk zit. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik heb een proefwerk en een repetitie hardstikke goed gemaakt, ik had het laatste uur vrij, ik kwam een oude vriendin van de basisschool tegen, ik heb gezellige pauze's gehad vandaag met me vrienden, ik heb met onze kat gespeeld, ik had het eerste uur vrij, ik heb weer iets nieuws geleerd op turnen, ik heb me huiswerk al af, ik had weer een lekker saucijze broodje mee naar school, ik kreeg een stuk taart van me oma, ik heb een complimentje van me mentor gehad over me haar, ik had vandaag een hele lichte tas,het idee dat ik strax onder een lekkere hete douch ga, ik heb lekker een half uur staan klarinetten, ik ben aangemoedigd om me haar wit te maken, ik heb weer een uiterst lekker avondmaaltje op, ik ben verliefd, ik heb een heerljke appel gegeten, ik had wind mee en op de terug weg slechts een zacht windje tegen, ik ben met doe hond uitgeweest, ik heb afgesprokend dat ik in de herfstvakantie 3 dagen bij me broer en ze vriend ga logeren samen met haar broertje, en nog veeeeeeeeeeeeel meer....
dit is een gemiddelde dag, ik ben zoooo gelukkig |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat mij goed heeft gedaan vandaag, is dat ik een stukje heb gefilmd met onze videocamera. Vind ik leuk. En misschien ga ik zo nog even naar Amsterdam, dat vind ik echt heerlijk.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2 uur en 20 minuten ongeveer ![]() Pfff, ik begrijp soms echt geen hout meer van wat ik doe ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |