Oud 17-01-2007, 10:17
Gothic
Gothic is offline
Ik weet niet goed wat ik voel. Of ik hem nog leuk vind of niet. Maar ja, zo snel over iemand heen komen? Ik vertrouw mezelf niet helemaal. Over een maand precies zie ik hem misschien. Of niet. Dat zie ik over een maand... Ben benieuwd. Hopelijk knap ik dan op hem af... maar ja, in een maand kan veel gebeuren, misschien is ie dan wel vrijgezel... je weet het niet. Maar beter van niet, voor mij dan...

Wat moet ik namelijk in godsnaam met een jongere vriend in Engeland, die absoluut niet te vertrouwen is, vreemd gaat en gewoon het feit dat hij in Engeland woont is denk ik wel genoeg...
Oud 17-01-2007, 10:53
__
__ is offline
altijd even kut om weer alleen te zijn als je een tijdje (nouja vanaf maandagavond tot vanochtend) samen bent geweest. zeker als je dat niet gewend bent. maar ok, het was iig heel leuk en het zit allemaal heel erg goed geloof ik..
Oud 17-01-2007, 11:18
WolterB
WolterB is offline
Morgen een maand en hoe cliché t ook klinkt, het voelt langer en dat is alleen maar positief wat mij beftreft. Groot voordeel wat we elkaar lekker veel kunnen zien, ondanks afstand
Oud 17-01-2007, 11:45
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Li schreef op 17-01-2007 @ 10:02 :
Mijn vriendje gaat over een half jaar waarschijnlijk een jaar naar het buitenland, dus het kan erger
Mijn vriendje woont in het buitenland, dus het kan erger

Nee, wat een onzin dat het erger is als hij een jaar weggaat ipv een half jaar. Natuurlijk is een half jaar te overzien, maar een jaar ook best. Dat is zó afhankelijk van waar hij heen gaat, of jij langs kunt gaan, of hij tussendoor terug komt, of hij op een vaste plaats zit of rondreist, hoe het zit met het tijdsverschil, hoe de twee partners zelf in elkaar zitten, hoe lang je elkaar kent etc.

Maar goed ontopic gaat het wel zn gangetje. Ben blij dat ik volgende week weer naar school mag want teveel tijd om na te denken over de toekomst is niet goed voor me.
Oud 17-01-2007, 12:23
Verwijderd
^^ Woei, lief. Ik heb zin om te strandwandelen
Oud 17-01-2007, 12:34
Shadina
Shadina is offline
Kut.
Oud 17-01-2007, 13:27
bladertje
bladertje is offline
Na anderhalf jaar gaat het nu ineens nog zoveel leuker en beter worden, ik wist niet dat dat nog kon! Ik ben echt nog steeds smoorverliefd op hem, en soms nog wel meer dan in het begin. En ik ben blij dat we alles rustig hebben opgebouwd, want nu zie ik daar het profijt van in . En ja, ik slaap best veel bij hem, maar overdag zie ik hem nauwelijks... Ik hou steeds dieper van hem .
Oud 17-01-2007, 13:40
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
bladertje schreef op 17-01-2007 @ 14:27 :
Ik hou steeds dieper van hem .
Wie kopt hem in?
Oud 17-01-2007, 13:48
bladertje
bladertje is offline
Oud 17-01-2007, 16:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Shadina schreef op 17-01-2007 @ 13:34 :
Kut.
Oud 17-01-2007, 16:30
wup
wup is offline
Goed.. uit eten vorige week was erg leuk! Deze week weer omdat we een jaar samen zijn ( eigelijk wil ik het niet zo sneu bijhouden en viren enzo, maar stiekem is het wel leuk). En zijn moeder is blij met me (L)
Oud 17-01-2007, 18:22
Scatterheart
Scatterheart is offline
Gaat wel beter gelukkig. Zijn weer aan het kijken voor huisjes maar schiet niet op, dus ik denk dat we deze zomer nog wel op het balkon (en niet in de tuin... ) zullen doorbrengen.
Maar goed verder leuke dingen in het vizier, paar etentjes, weekendje Limburg, en we gaan sauna'en in Bleiswijk.
Oud 17-01-2007, 18:43
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
oooohjeeeeej, ik zei tegen wouter:
het regende en ik schold tegen god en toen zei ik; blaas me maar de sloot! en toen werd ik niet de sloot ingeblazen; conclusie god bestaat niet

en nu doet ie heeelemaal paraaa en supervroom zo van: DAT MAG JE NIET ZEGGEN je mag alleen maar zeggen dat je DENKT dattie niet bestaat
sjeees waar men zich druk om maakt zegg
Oud 17-01-2007, 18:45
I C U
I C U is offline
Aii, ik heb het idee dat een vriendinnetje van me nu lichtontvlambaar is, en op zich is het begrijpelijk ook. Maar ik weiger om daardoor dingen te gaan verschuiven of anders te doen of me schuldig te voelen. Misschien werkt het ook wel om me niet al bij voorbaat druk te gaan maken
Het feit dat ik ff een beetje stress heb, maakt het ook niet veel makkelijker natuurlijk Het beseffen is wat anders dan ernaar handelen, uiteraard... Ach jah.

Hij is goed in lieve smsjes Als hij me nou ook nog eens kon helpen met die stomme opdrachten... *zucht*
Oud 17-01-2007, 19:37
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 17-01-2007 @ 19:22 :
Maar goed verder leuke dingen in het vizier, paar etentjes, weekendje Limburg, en we gaan sauna'en in Bleiswijk.
Oh ja, het Elysium is Wij proberen ook eens in de 2-3 maanden te gaan en Elysium heeft dan zeker wel onze voorkeur. Voor volgende week ook in de planning staan om te vieren dat ik dan in theorie afgestudeerd ben

Verder is het wel even drukdrukdruk deze week, veel afsluitende dingen van school, werken en voorbereiding van eindstage. En hij heeft het ook erg druk, maar gekgenoeg geeft ons dat allebei veel energie waardoor we erg vrolijk zijn En het is nu nog fijner om 's avonds lekker samen in bed te kruipen, lekker knuffelen, kletsen, muziek luisteren
Oh, en morgen heb ik mijn enige vrije ochtend deze week en heb ik een lunchafspraak staan in de stad met mijn vader (belde hij net spontaan over), die moet voor zijn werk toevallig in de buurt zijn. Toch leuk om af en toe nog eens echte vader-dochter dingen te kunnen doen nu ik toch al 2 jaar uit huis ben en ver weg ben gaan wonen
Oud 17-01-2007, 19:42
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 17-01-2007 @ 20:37 :
Oh ja, het Elysium is Wij proberen ook eens in de 2-3 maanden te gaan en Elysium heeft dan zeker wel onze voorkeur. Voor volgende week ook in de planning staan om te vieren dat ik dan in theorie afgestudeerd ben
Welke avond? Dan gaan wij een andere.
Oud 17-01-2007, 19:43
Halflight
Halflight is offline
moest met hem werken en vervolgens heb ik hem helemaal niet gezien, nu twijfel ik of ik hem zal mailen/krabbelen maar ik hou me nog maar even aan. Maar ik merk wel dat ik hem dus verdomde leuk vind, goddelijke lach zeg

En die andere kerel heeft echt een probleem, het was zo gezellig en dan moet hij weer zo tyfen over dat mensen may think something, grow up.
Oud 17-01-2007, 20:21
Verwijderd
Morgen (over 2,5 uur!) een maand <3
Oud 17-01-2007, 20:54
Missy
Missy is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 17-01-2007 @ 19:43 :
sjeees waar men zich druk om maakt zegg
Misschien is het voor hem wel heel belangrijk?

Zin in de zomer, grote vakantie. Met beste vriendinnetjes reizen <3.
Oud 17-01-2007, 22:24
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 17-01-2007 @ 20:42 :
Welke avond? Dan gaan wij een andere.
Avond? Hele dag! Oh, en volgende week woensdag trouwens
Oud 17-01-2007, 22:25
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 17-01-2007 @ 21:21 :
Morgen (over 2,5 uur!) een maand <3
dat kan ik nog niet zeggen, maar nog een weekje, en dan wel

ik ken 'r trouwens nog niet eens een maand... ik kende 'r vanaf de 22e, en op de 27e was t 'officieel' aan, tot mijn grote vreugde. ah ik ben zo gek op 'r. tis super om 'r te spreken en zien. morgen zie ik 'r weer gelukkig. een week niet
Oud 17-01-2007, 22:26
Verwijderd
bij mij gaat het niet echt lekker... contact met mijn scharrel verbroken omdat er bij haar meer gevoel bij kwam kijken dan bij mij..

en ik kom eigenlijk geen leuke meisjes tegen.....

en ik heb wel heel veel behoefte aan iemand om 's nachts tegenaan te kruipen!!
Oud 17-01-2007, 22:36
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 17-01-2007 @ 23:26 :
bij mij gaat het niet echt lekker... contact met mijn scharrel verbroken omdat er bij haar meer gevoel bij kwam kijken dan bij mij..

en ik kom eigenlijk geen leuke meisjes tegen.....

en ik heb wel heel veel behoefte aan iemand om 's nachts tegenaan te kruipen!!
en dan breek je met je scharrel....??? ikkeniesnappe
Oud 17-01-2007, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 17-01-2007 @ 23:36 :
mjah een meisje misbruiken omdat ik behoefte heb aan aandacht is ook niet helemaal mijn ding...

scharrelen is leuk als je je allebei kan vinden in het scharrel zijn.
Oud 17-01-2007, 22:43
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 17-01-2007 @ 23:25 :
dat kan ik nog niet zeggen, maar nog een weekje, en dan wel

ik ken 'r trouwens nog niet eens een maand... ik kende 'r vanaf de 22e, en op de 27e was t 'officieel' aan, tot mijn grote vreugde. ah ik ben zo gek op 'r. tis super om 'r te spreken en zien. morgen zie ik 'r weer gelukkig. een week niet
haha jij geeft mij met zulk lief gepraat over je meisje weer in een klap vertrouwen in menhood
Oud 17-01-2007, 23:11
ST*R
ST*R is offline
Ik wilde na vanavond een beslissing maken, maar eigenlijk heb ik dat al gedaan (en niet omdat ik die andere zo leuk vind), maar ik vind het wel goed zo.
En die ander, tja, het is wel heel gezellig en hij is ook grappig en knap enzo, maar of ik ooit verliefd op hem kan worden...waarschijnlijk niet. Maar dat is waarschijnlijk ook maar beter.
Oud 17-01-2007, 23:17
Metal
Metal is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 17-01-2007 @ 23:40 :
mjah een meisje misbruiken omdat ik behoefte heb aan aandacht is ook niet helemaal mijn ding...

scharrelen is leuk als je je allebei kan vinden in het scharrel zijn.
True.
Oud 17-01-2007, 23:18
Hagel
Hagel is offline
hm onzeker
Oud 17-01-2007, 23:29
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gothic schreef op 17-01-2007 @ 11:17 :
Ik weet niet goed wat ik voel. Of ik hem nog leuk vind of niet. Maar ja, zo snel over iemand heen komen? Ik vertrouw mezelf niet helemaal. Over een maand precies zie ik hem misschien. Of niet. Dat zie ik over een maand... Ben benieuwd. Hopelijk knap ik dan op hem af... maar ja, in een maand kan veel gebeuren, misschien is ie dan wel vrijgezel... je weet het niet. Maar beter van niet, voor mij dan...

Wat moet ik namelijk in godsnaam met een jongere vriend in Engeland, die absoluut niet te vertrouwen is, vreemd gaat en gewoon het feit dat hij in Engeland woont is denk ik wel genoeg...
Niks, afkappen, jezelf niet gek maken met 'hoe het ook zou kunnen zijn' ed.
Oud 18-01-2007, 00:50
luchtballon
luchtballon is offline
Ooh wat leuk wat leuk!
Voor het eerst uit geweest met huisgenootjes En we waren een beetje met elkaar aan het flirten over met elkaar zoenen etc.
En een van die huisgenootjes heeft nu ook echt een meisje aan de haak geslagen (de barvrouw zelfs) en dat had ze nooit verwacht al wilde ze het al wel heel lang en ik vind het zo leuk voor dr, en ben stiekem ook wel een beetje jaloers . Ik ben ook wel benieuwd naar meisjes. Als ik van te voren had geweten dat mijn vriend het goed zou vinden dat ik meteen meisje zou zoenen had ik vanavond met haar gezoend.
Maar ik ben ook blij om mijn vriendje morgen weer te zien jeej
Oud 18-01-2007, 06:20
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gisteren was ik even met de meelopers mee uit gegaan. En toen werd ik aangesproken door een jongen die maar niet weg wou gaan En toen ik maar zelf weg ging, kwam ik hem in de gang nog tegen met een vriend van hem en toen gingen ze alle twee tegen mij aankletsen

Ik krijg het er altijd benauwd van. Als ze zo dicht bij je gaan staan en van die vieze bierlucht in je gezicht blazen. Ugh. Ik heb nog steeds het idee dat mannen maar één ding willen. En het liefst zo snel en zo veel mogelijk

Kan iemand mij geruststellen dat niet alle mannen eng zijn?
Oud 18-01-2007, 06:21
sicilion
sicilion is offline
Ik vind mezelf echt heel stoer, alleen voelt het wel kut! Heb gisterm mijn relatie uitgemaakt ondanks dat ik hevig verliefd was, omdat ik niet een relatie wou hebben met iemand die mij alleen maar leuk en lekker vind!
Maar ja, we gaan weer op zoek naar ander mannelijk schoon!
Oud 18-01-2007, 06:22
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 18-01-2007 @ 07:20 :
Gisteren was ik even met de meelopers mee uit gegaan. En toen werd ik aangesproken door een jongen die maar niet weg wou gaan En toen ik maar zelf weg ging, kwam ik hem in de gang nog tegen met een vriend van hem en toen gingen ze alle twee tegen mij aankletsen

Ik krijg het er altijd benauwd van. Als ze zo dicht bij je gaan staan en van die vieze bierlucht in je gezicht blazen. Ugh. Ik heb nog steeds het idee dat mannen maar één ding willen. En het liefst zo snel en zo veel mogelijk

Kan iemand mij geruststellen dat niet alle mannen eng zijn?
misschien moet je gewoon lesbisch worden
Oud 18-01-2007, 07:52
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 17-01-2007 @ 23:24 :
Avond? Hele dag! Oh, en volgende week woensdag trouwens
Ok, dan gaan wij wel.. een andere avond. ;-)
Oud 18-01-2007, 08:47
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 18-01-2007 @ 00:29 :
Niks, afkappen, jezelf niet gek maken met 'hoe het ook zou kunnen zijn' ed.
Ja, dat vindt iedereen inclusief mijn verstand. Toch is er gister een ticket daarheen geboekt ... dus ik hoop maar dat hij er niet is of dat ik op hem afknap of dat ik hem alleen maar aardig vind...
Oud 18-01-2007, 09:42
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
DNMB schreef op 17-01-2007 @ 23:43 :
haha jij geeft mij met zulk lief gepraat over je meisje weer in een klap vertrouwen in menhood
goh... maak ik 2 meiden blij

@ spekkie: nee, niet alle mannen willen maar een ding. ik ken genoeg gasten die t echt niet boeit.die vinden t leuker om te freaken on stage, of te spelen met mathematica of die helemaal wild worden van kantklossen. die, ik zou bijna zeggen dierlijke, drift, zwakt wel af na een poos. sommige jongens hebben t NOOIT gehad en maken een inhaalslag, anderen hebben t nooit gehad en hebben t ook niet. nja. niet dat ze t met 'alles waar een gat in zit' maar willen doen, maar wel zoveel mogelijk met hun eigen vriendin.
Oud 18-01-2007, 10:09
Verwijderd
Oeh jeah! We gaan een blinddate avond houden met acht meiden van de toneelgroep die állemaal single zijn. Iedereen moet iemand meenemen om aan iemand anders voor te stellen. Het wordt vast één grote flop, maar het is toch wel cool om te horen dat ze er zó vier voor mij kunnen bedenken, terwijl ik normaal gesproken ''nergens bij pas''. Lalala, ik ga gekoppeld worden en ik heb er nog zin in ook.
Oud 18-01-2007, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 18-01-2007 @ 11:09 :
Oeh jeah! We gaan een blinddate avond houden met acht meiden van de toneelgroep die állemaal single zijn. Iedereen moet iemand meenemen om aan iemand anders voor te stellen. Het wordt vast één grote flop, maar het is toch wel cool om te horen dat ze er zó vier voor mij kunnen bedenken, terwijl ik normaal gesproken ''nergens bij pas''. Lalala, ik ga gekoppeld worden en ik heb er nog zin in ook.
hahah klinkt wel als een ludieke actie moet ik zeggen!
Oud 18-01-2007, 10:30
Thee Muts
Thee Muts is offline
WTF, zit ik hier achter de computer, hoor ik ineens veel kabaal op de gang, zijn er gewoon allemaal grote brokken uit de muur en het plafond naar beneden gekomen door de harde storm hier! En grote scheuren in de muren en het plafond.. Dus belde gelijk vriendlief op, bang dat de hele bovenverdieping in zou storten Maar dat schijnt wel mee te vallen dus, al is het wel balen, want als er nog meer schade gaat komen vandaag, mogen wij voor het grootste deel van de kosten opdraaien

Bah, en straks nog naar mijn werk ook, gaat leuk worden buiten, heb al vliegende fietsen voorbij zien komen
Oud 18-01-2007, 10:32
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Dat klinkt echt tè gaaf.
Oud 18-01-2007, 10:44
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-01-2007 @ 09:47 :
Ja, dat vindt iedereen inclusief mijn verstand. Toch is er gister een ticket daarheen geboekt ... dus ik hoop maar dat hij er niet is of dat ik op hem afknap of dat ik hem alleen maar aardig vind...
Ohohoh Ik snap het ook wel denk ik, de spanning van het hele gebeuren zou mij ook wel trekken. Veel plezier dan maar..
Oud 18-01-2007, 10:46
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Haha, wat cool
Oud 18-01-2007, 12:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 17-01-2007 @ 23:36 :
Dat is juist wel goed van hem. Het meisje gaat juist gekwetst worden als hiermee door wordt gegaan. Zij wordt misschien wel verliefd, terwijl hij er niets meer in ziet. Zolang hij haar wel op die manier aandacht gaat geven, kan zij wel dat gevoel krijgen. Dat wordt gewoon gecompliceerd en vervelend.

Gister ben ik voor het eerst bij hem blijven slapen Hij is zo ontzettend lief! Heerlijk om weer door iemand aangeraakt te worden die hartstikke verliefd op je is. Daar kom zoveel meer gevoel bij kijken en dat is zo ontzettend fijn Ik ben echt helemaal in de wolken.
Oud 18-01-2007, 12:21
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 18-01-2007 @ 11:46 :
Haha, wat cool
Ja idd ! Ik wil ook komen! Ik heb nog een leuk broertje in de aanbieding ...

Het wordt vast super in Engeland en hopelijk vind ik voor die tijd een leuke jongen in Nederland zodat ik me daar niet meer druk over hoef te maken ...
Oud 18-01-2007, 12:22
Verwijderd
@ Chloe Siere
Tof joh! Geniet er van!

OT: Ik mis hem.. Maar ik moet leren en hij heeft tentamen en moet ook leren. Normaal slapen we altijd samen op donderdagavond, maar hij moet enorm vroeg op als hij hier blijft slapen en ik moet werken tot 00.15 en dan rijden er geen treinen meer.
Soms is het echt klote om afhankelijk te zijn van het OV..
Oud 18-01-2007, 12:58
Verwijderd
Lieve smsjes
Oud 18-01-2007, 13:39
Verwijderd
@ Cloe Siere

echt cool voor je! hoop dat je weer helemaal happy bent/ wordt!!
Oud 18-01-2007, 14:14
Verwijderd
Ik heb z'n kamer gejat om te kijken hoe rijk ik ben. En hij pest me met een ander meisje en vindt vervolgens dat ik nooit meer met jongens af mag spreken, ooit. Maar volgens mij vindt verder niemand dat grappig. Goed, dus.
Oud 18-01-2007, 14:18
Luna
Luna is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 17-01-2007 @ 23:26 :
story of my life..
Oud 18-01-2007, 14:18
Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik hoop dat die oefenruimte van 'm wegwaait, dan blijft hij tenminste vanavond lekker bij mij.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten