Oud 18-01-2007, 19:36
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
volgens mij heeft jochem myjer ook vaak migraine, aan die stierennek van hem te zien. eng ventje.
Oud 18-01-2007, 19:39
*oma*
*oma* is offline
Het spannende gesprek ging goed en nu ben ik voor school bezig om nog wat studiepunten bij elkaar te schrapen
Oud 18-01-2007, 19:43
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
fucking kutstorm
het duurde anderhalf uur om van mn werk naar huis te komen ipv 40 minuten.
en ik werd net gebeld door die tering eci dat ik schulden heb maar ik heb dat godverdomme 4 maanden geleden met ze opgelost en toen zeiden ze recht in mijn gezicht "nou nu heb je nooit meer last van ons!!". waargh.
Oud 18-01-2007, 20:12
Erbenda
Erbenda is offline
bij mij duurde het 3,5 uur ipv een uur om uit de stad te komen... en m'n tentamen was bagger, en ik ben moe nu . Maar heb nu wel 2 weken vakantie !
Oud 18-01-2007, 20:14
Electriq
Electriq is offline
Ik belde vanavond naar mn werk of het nog wel de moeite was om te komen. "Ja hoor, de baas heeft net gebeld dat de koopavond doorgaat dus je moet gewoon werken "
Op het fietsje naar mn werk gewaaid. Voor de KAT ZN KUT want de baas zou om 18.15 wel even langskomen om te kijken of de winkel niet alsnog dicht moest. Ondertussen waren we de enige winkel in de hele straat die open was en hebben we over de gehele dag de wereldschokkend hoge omzet van 106,20 gedraaid, dat kan wel uit Mijn baas is een idioot.
Oud 18-01-2007, 20:19
Verwijderd
Haha nja je wordt betaald he, da's het belangrijkste..

Ik heb door de storm gelopen, gewacht op een tram die maar niet kwam (want er lag een dak op het tramspoor ofzo), test gedaan, gelopen naar de bus, en nu terug.

En ik wil hiernaartoe http://www.visualsensations.nl/ want dat lijkt me tof, VJ's kijken. Maar ik heb dan nog examens
Oud 18-01-2007, 20:45
jeffry
jeffry is offline
de hele dag buiten gewerkt als vuilnisman, een hoop leuke dingen gezien in ieder geval.
mensen die zomaar omwaaiden, fietsers die omvielen, achteruit werden geblazen of zo de bosjes in reden, daken die kapot waaiden, een dakpan die op onze auto terecht kwam, en natuurlijk een hoop rondslingerende kliko's. ik heb me wel vermaakt vandaag, ik hoop dat er morgen ook nog storm is. t bevalt me wel om naar al de stuntelende mensen te kijken.
Oud 18-01-2007, 21:08
Metal
Metal is offline
leuke dingen
....
Oud 18-01-2007, 21:09
idontcare
idontcare is offline
mijn dag was geweldig en raar tegelijk. ik had na 5 maanden vandaag mijn laatste dag stage en dat was vreemd. ik heb ook echt het idee alsof ik superveel dingen ben vergeten enzo. ik leverde m'n pasje in en sloot mijn pc af, en toen gingen we borrelen met de afdeling. was supergezellig en toen kreeg ik cadeautjes. weekendje weg van landal zelf en van mn collega's een boek en een lieve kaart.

aww echt raar. maar morgen op wintersport yeahhh
Oud 18-01-2007, 21:15
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
jeffry schreef op 18-01-2007 @ 21:45 :
de hele dag buiten gewerkt als vuilnisman, een hoop leuke dingen gezien in ieder geval.
mensen die zomaar omwaaiden, fietsers die omvielen, achteruit werden geblazen of zo de bosjes in reden, daken die kapot waaiden, een dakpan die op onze auto terecht kwam, en natuurlijk een hoop rondslingerende kliko's. ik heb me wel vermaakt vandaag, ik hoop dat er morgen ook nog storm is. t bevalt me wel om naar al de stuntelende mensen te kijken.
jij bent echt zo'n raar mannetje of niet soms?
Oud 18-01-2007, 21:40
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 18-01-2007 @ 22:15 :
jij bent echt zo'n raar mannetje of niet soms?
oh ik vind het ook wel grappig zolang er niks ergs gebeurd hoor Maar ik lach dan ook met mezelf als ik omverwaai
Oud 18-01-2007, 22:53
Verwijderd
ik wil dat de treinen nog gaan rijden want dan slaap ik niet alleen thuis vanacht
Oud 18-01-2007, 22:59
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 18-01-2007 @ 20:43 :
fucking kutstorm
het duurde 2 uur en een kwartier om van mn werk naar huis te komen ipv 50 minuten.
Oud 19-01-2007, 00:08
Verwijderd
Ik zou naar coprack gaan maar dat ging niet door,.
toen ging ik de ramptoerist uithangen in de jaarbeurs en werd het mn bier afgepakt door oom agent,.
Oud 19-01-2007, 00:33
Metal
Metal is offline
Citaat:
rxn schreef op 18-01-2007 @ 23:53 :
ik wil dat de treinen nog gaan rijden want dan slaap ik niet alleen thuis vanacht
aww, pieter vermaakt zich wel met al dat bier.
Oud 19-01-2007, 05:43
__
__ is offline
aww het is zo vroeg zou gister naar huis gaan omdat ik vanochtend om half 10 rijles heb, maar dat lukte dus niet ivm storm, dus nu moet ik over een uurtje de trein hebben. en ik hoop zooo dat ie niet rijdt, of iig met een fikse vertraging, want ik heb ZO geen zin in rijles
Oud 19-01-2007, 08:58
idontcare
idontcare is offline
rijles IS ook verschrikkelijk, echt zo'n opluchting toen ik er vanaf was. maar ik had dan ook een walgelijke instructeur `
Oud 19-01-2007, 10:31
655321
655321 is offline
Eigenlijk had ik vandaag school maar het gaat niet door want er ligt een hijskraan in de weg.
Oud 19-01-2007, 11:35
Verwijderd
Ik zette al vroeg mijn wekker om te leren maar ben nog steeds niet begonnen en ik móet echt wat gaan doen want de tentamens komen eng dichtbij. Nu ga ik groene thee drinken en zo moet ik werken, broodjes bakken op vrijdagavond, wie verzint het.
Oud 19-01-2007, 12:05
*oma*
*oma* is offline
Vandaag ga ik de hele dag voor school bezig.
Oud 19-01-2007, 12:12
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 19-01-2007 @ 01:08 :
Ik zou naar coprack gaan maar dat ging niet door,.
toen ging ik de ramptoerist uithangen in de jaarbeurs en werd het mn bier afgepakt door oom agent,.
haha awh stef.
Oud 19-01-2007, 12:12
capibara
capibara is offline
Deze droge schoolkost probeer ik aan het einde van de dag compleet te zijn vergeten.

‘Voor het ouder wordende kind en de volwassene wordt in de sociaal gelegitimeerde vrijplaats een alternatief geboden voor het alledaags functionele gedrag. Vrijplaatsactiviteiten kunnen ook met een andere intentie worden verricht dan die van spontane speelsheid. Tegelijkertijd komen in de meeste vrijplaatsen het toegenomen belang van sociaal en resultaatgericht gedrag als zingevingsbron tot uiting. Binnen een aantal vrijplaatsen is het bereiken van resultaat van belang. Dit komt overeen met de behoefte van de ouder wordende mens, om daadwerkelijk iets te creëren. Daarnaast is het zich onderwerpen aan expliciete afspraken en regels van doorslaggevend belang voor veel vrijplaatsen.
Binnen kunstzinnige activiteiten kunnen momenten van vrij experimenteren worden afgewisseld met momenten van regelgebonden en producerend gedrag’.
Oud 19-01-2007, 12:17
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
hellebel schreef op 18-01-2007 @ 15:28 :
Ik denk ook dat t de crack was, inderdaad.
hellebel toch!
Oud 19-01-2007, 13:52
Verwijderd
Voormiddag school met als onderwerp de sollicitatiebrief. Volgens mij heb ik mijn onvrede over het onderwerp duidelijk genoeg gemaakt.

Verder vdab gebeld dat hun matching absoluut niet matchte. 10 jaar ervaring? Ehm, is het jullie ontgaan dat ik nog maar 24 ben? Trajectbegeleidster: jamaar, soms kunnen gevraagde diploma's ervaring weerleggen. Ik: Oh? Waar heb ik ooit aangegeven dat ik een A2 diploma boekhouding en informatica heb, laat staan ook nog een A1 diploma Boekhouding en financiëring? Zij: Oh... ja, nou, dat klopt inderdaad niet helemaal.

*zucht*

Dan werk, leveringsbonnen aan aankoopfacturen gehangen en nu wacht ik op een lease-aanvraag uit Maastricht.

Alvast wat ephedra, want de dag is saai, maar vanavond is het weekend en dan is er rode wijn <3.
Oud 19-01-2007, 14:18
Carn
Carn is offline
nou, wat een malaise. Na een geslaagd concert nog uit geweest in de meest ballentent van Utrecht (de Filemon oid, mijn god wat erg). De dag erna dood leuk een trein naar huis willen nemen, maar via arnhem (met boom op de rails), bus van arnhem naar nijmegen (boom op de weg) in Nijmegen aangekomen alwaar reddende engel ome Blenderhead een slaapplaats had. Nu pas thuis na weer veel vertraging.
Oud 19-01-2007, 14:23
ZerO
ZerO is offline
JA jongens ik had ook last van het weer van Rotterdam naar Eindhoven maar liefst 5 uur over gedaan. Het ging best vlot tot er in Gilze Rijen een boom op de rails lag en toen was het voorbij met de pret en daar sta je dan in zo'n kutgat en mijn peuken vlogen weg ik kon ze niet eens aansteken ohoh en over de zeik want ik zag mezelf al in de trein slapen.
Maar eind goed al goed want ik ging 's avonds naar het TAC en dat was leuk goh en vandaag ben ik maar niet naar school geweest want ik had even genoeg van treinen !!

en nou draait mijn huisgenootje dikke negers muziek
Oud 19-01-2007, 15:05
Blenderhead
Blenderhead is offline
myspace friend request:
http://www.myspace.com/valiumvodka
Oud 19-01-2007, 15:17
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
rrrrr
Oud 19-01-2007, 15:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 19-01-2007 @ 16:05 :
myspace friend request:
jij hebt ook altijd mazzel!
Oud 19-01-2007, 15:25
Verwijderd
Citaat:
myspace friend request:
De naam was nog wel veelbelovend
Oud 19-01-2007, 15:55
Electriq
Electriq is offline
Gisteravond om een uur of 10 naar een afgehuurde kroeg voor een afscheidsfeest van een vriend die een half jaar naar Suriname vertrekt. Om half 2 door naar een andere kroeg en om half 4 uiteindelijk naar een klein clubje. Vrijwel iedereen was lam en/maar het was tof Vanmiddag in de stad ontbeten met wat vrienden en net rijles gehad. Nu eens kijken of ik wel wat kan eten vanavond, geen-geld is een bitch.
Oud 19-01-2007, 16:07
Hourglass
Hourglass is offline
- Heerlijk uitgeslapen
- Gelezen
- Gedoucht
- Nagels geknipt
- Ontbeten
- Geschilderd
- Geforumd
- Smsjes verstuurd
- Muziek geluisted
- Werk voor morgen geregeld
- Aanmeldingformulier opleiding ingevuld
- N kat geaaid
- Onwijs vrolijke mood de hele dag al
- Love and peace
- Vroeg slapen denk maar
Oud 19-01-2007, 16:14
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
myspace friend request:
krijg je er van als pussycat dolls luisterd.
Oud 19-01-2007, 16:23
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Vandaag gaan etsen en alle verhalen gehoord van de mensen uit de andere klas die beoordeling hebben gehad en daar werd ik depressief van. Toen ben ik maar bier gaan zuipen met n klasgenootje en ik heb onwijs zin in berlijn excursieweek volgende week woensdag, vorig jaar was het ook heel gaaf. Zo eten en verslagjes schrijven en dan op mn bed liggen stinken en tv kijken denk ik.
Oud 19-01-2007, 16:25
Luna
Luna is offline
ik ging aan een presentatie werken in de UB maar het was vet druk dus toen ging ik maar naar huis om daar te werken.

verder heb ik de klantenservice van telfort gebeld en de klantenservice van de postbank. het is klantenservice-bel-dag.
Oud 19-01-2007, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 19-01-2007 @ 17:25 :

verder heb ik de klantenservice van telfort gebeld en de klantenservice van de postbank. het is klantenservice-bel-dag.
wat zoveel inhoud als lang wachten, domme mensen aan de lijn, doorverbonden worden en hoge telefoonkosten...
Oud 19-01-2007, 17:40
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
gisteren heb ik als tehuis gefungeerd omdat een aantal collegas door het noodweer niet meer naar huis konden. die konden dan wel bij mij terecht en gelukkig had ik nog aardig wat bier. dus hebben we er maar het beste van gemaakt en zijn we met zn allen heen gegaan en hebben we big lebowsky gekeken. vandaag moest ik werken en ik heb geen FUCK gedaan. daarna wat shit geregeld en dan de trein naar Den Haag pakken om Antidote te kijken.
Oud 19-01-2007, 17:41
Haligh
Haligh is offline
hadden ze geluk mee dan.
mijn zus zat gister na haar werk tot middernacht vast voor de moerdijkbrug .
Oud 19-01-2007, 17:42
Carn
Carn is offline
heh dat is helemaal zuur. Ik zag het ook even somber in toen de trein stopte wegens een boom op de rails die ie had aangereden. Later bijna hetzelfde verhaal maar dan met zo`n tourbus die niet meer verder kon bij Elst omdat er een ferme eik gespreid lag.
Oud 19-01-2007, 17:50
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Haligh schreef op 19-01-2007 @ 18:41 :
hadden ze geluk mee dan.
mijn zus zat gister na haar werk tot middernacht vast voor de moerdijkbrug .
Juh ze zouden sowieso komen drinken maar toen ze het weer zagen bleven ze maar maffen.
Oud 19-01-2007, 18:01
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 19-01-2007 @ 18:50 :
Juh ze zouden sowieso komen drinken maar toen ze het weer zagen bleven ze maar maffen.
tof van je .

ik ga nu een south park aflevering kijken, douchen en dan naar een vriend, want de band komt en we hebben wat op elkaar te zeuren .
Oud 19-01-2007, 18:25
innogen
innogen is offline
Gisteren zijn stukken plamuur van de buitenmuur tegenover mijn kamer gewaaid /.
En we zouden naar het lvc gaan en zuipen, maar niemand durfde meer naar buiten. Pussies.
Oud 19-01-2007, 18:53
Verwijderd
Mijn dag was ronduit klote.
Oud 19-01-2007, 19:02
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik heb zo'n hoofdpijn en ik wil niet meer
Oud 19-01-2007, 19:27
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik kreeg vandaag een tv voor mijn verjaardag van mijn ouders maar ze gaan hem morgen ruilen want ik prefereer mijn supermini vintage ( ja echt vintage want het ding is echt al een decennium of twee oud) zwartwit tv die ik met de hand moet afstellen en maar vijf zenders tegelijk in kan programmeren boven een hedendaagse, ik voel me verrektes ouderwets ende verwend. dus nu ben ik benieuwd of ik nog iets voor mijn verjaardag krijg, ik hoopte eigenlijk op een nieuw beddenovertrekset. in elk geval hebben ze nu een goede reden om een of ander kutkado te kopen hahaha
verder heb ik met een kennis foto's gemaakt voor school en morgen komt mijn vriend joepie joepie joepie
Oud 19-01-2007, 19:28
Verwijderd
Het stormt vandaag dan misschien wel niet meer, ik heb er 2 uur over gedaan om thuis te komen ipv 45 min. omdat er een vrachtwagen de middenberm in was gereden, en er zaten een stel geiten achter me in de bus die door mijn muziek heen tetterden . Nu ga ik naar ned. 3 kijken en rode wijn drinken, en morgen heb ik een date, iiiieh.
Oud 19-01-2007, 19:38
*oma*
*oma* is offline
Ik ben foto's aan het sturen naar de mediamarkt om ze af te laten drukken en het duurt fucking lang, maar het zijn er dan ook meer dan 400
Oud 19-01-2007, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 19-01-2007 @ 20:27 :
ik kreeg vandaag een tv voor mijn verjaardag van mijn ouders maar ze gaan hem morgen ruilen want ik prefereer mijn supermini vintage ( ja echt vintage want het ding is echt al een decennium of twee oud) zwartwit tv die ik met de hand moet afstellen en maar vijf zenders tegelijk in kan programmeren boven een hedendaagse, ik voel me verrektes ouderwets ende verwend. dus nu ben ik benieuwd of ik nog iets voor mijn verjaardag krijg, ik hoopte eigenlijk op een nieuw beddenovertrekset. in elk geval hebben ze nu een goede reden om een of ander kutkado te kopen hahaha
okeeeeee dan
Oud 19-01-2007, 19:45
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ach het was gewoon een lelijk te groot ding en ik vind m'n huidige tv gewoon vetter. ik kijk toch nauwelijks tv.
Oud 19-01-2007, 20:12
*oma*
*oma* is offline
De foto's zijn nog steeds bezig met verstuurd worden

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten