Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, ik denk dat zulke dingen een behoorlijk slechte invloed kunnen hebben..
Ik heb wel heel erg vaak dingen gelezen over anorexia ed. En dat heeft me toch wel mja, aangezet tot lijnen. Zat altijd al behoorlijk te klooien met m'n gewicht, maar nooit met overgeven etc. Dat las ik, vaak, en nu heb ik t wel een aantal keer gedaan ja.. (niet dat ik anorexia oid heb) Mja, aan de andere kant, voor de mensen die hetzelfde hebben, kan het wel heel erg fijn zijn om te weten dat je niet alleen bent, dat er mensen zijn die je begrijpen.. Mja, idd, je moet het van 2 kanten laten zien denk ik.
|
![]() |
je kan het ook zo bekijken dat als mensen zoiets lezen dat ze schrikken en dan zo iets hebben van FOCK dit gebeurd dus echt en niet alleen in de film van vrijdag, en wat betrefd dat het een mode word daar denk ik als volgt over: als het goed gaat met de algemene wereld komen er kleinere dingen boven drijven, maar ja het valt inderdaad wel op. maar bij mensen is het meestal zo van hoe beter het gaat hoe slechter en depresiefer men zich voelt maar ja zo denk ik erover.
|
Verwijderd
|
wat me vooral schokt aan deze verhalen is dat er soms kleine 'tips' inzitten voor andere anorexia patienten. 'ik deed dit en dat om het te verbergen' 'ik had een goede manier om over te geven'. Ze bedoelen het niet zo maar het dringt wel door in de hersentjes van al die andere patienten.
verder helpt het: "je mag wel dik zijn maar niet in mijn blad." beleid ook niet echt tot het bevorderen van een positief zelfbeeld. (hier zijn trouwens meerdere bladen schuldig aan) vrouwenbladen bla ze zijn er alleen maar om ons te conditioneren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en weet je wat ik laatst las? dat was geloof ik ook in zown meidenblad, ummmm girls ofzoiets. ergens voorin was zo'n brief en daar zei de redactie dat bij hun echt niet alle meisjes dun moesten zijn om in hun blad te komen, maar een paar pagina's verder staat een advertentie van een modellenbureau die meisjez zochten tussen de 1.73 meter en de 1.79 oid met maatje 36!!! ja sorry maar dan vind ik dat een dubbelzinnig blad. |
![]() |
||
Citaat:
Jamaar dat is ook niet fout ofzo wat ze zeiden he.. kijk als hun eigen modellen niet dun hoeven te zijn, wil dat niet zeggen dat ze geen advertentie van een modellenbureau erin mogen zetten waar maatje 36 wel een vereiste is.
|
Ach zelfs een blad als Fancy kan je toch niet blind houden voor realiteit? Bijna iedereen weet dat er mensen zijn die aan anorexia lijden, of die in zichzelf snijden... als je hier zo gevoelig voor bent dan word je er sowieso wel een keer tot aangespoord.
Maar over het algemeen vind ik er niks mis mee dat zulke berichten worden geplaatst. De meeste mensen worden er niet door beïnvloed. Kusje, kronkel.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik denk dat de mensen van het blad er niet zoveel rekening mee willen houden, aangezien je volgens mij wel geld verdient met die advertenties.. En tja, geld zal wel voor gaan bij hun ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |