Oud 29-01-2007, 08:08
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-01-2007 @ 07:54 :
De dag is net vijftig minuten bezig en ik voel me nu al ziek van de moeheid... Ik ga zo nog maar even naar bed, want ik heb vanmiddag een presentatie en als ik me zo voel zoals nu wordt dat niet echt een succes...
Het zelfde maar dan dat ik moet leren voor de tentamens van deze week
Advertentie
Oud 29-01-2007, 08:13
Verwijderd
het is weer dag en ik heb er zin in
knuffel voor alle moeie en downe mensen!
Oud 29-01-2007, 08:13
Roosje
Roosje is offline
Ja hoor, en ik wilde het eerste uur naar school. Het gaat echt de goede kant op. :') En nu wil ik helemaal niet meer want ik kom hoogstens halverwege mijn derde uur binnenlopen en tot het vierde heb ik toch alleen maar Scheikunde en dan grote pauze en ik kan net zo goed thuis eten, gezien het feit ik na een paar uur toch al weer op ben. En voor de rest heb ik enkel Tekenen en Nederlands en Duits. Nuttig.

Ahwell, dan blijf ik thuis en ga ik Natuurkunde doen. Kan ik het toch nog een beetje verantwoorden voor mezelf.
Oud 29-01-2007, 08:58
Ann
Ann is offline
Ik krijg straks mijn cijfers terug van de tentamen week. Ik weet dat engels en economie al boven de 7 liggen. Muziek ga ik misschien herkansen was net een voldoende. Geschiedenis moet ik sowieso herkansen door mijn wekker en voor biologie en frans ben ik niet zo bang eigenlijk.
Oud 29-01-2007, 09:29
Roosje
Roosje is offline
Chick, anders ga je ff wat nuttigs doen.
Oud 29-01-2007, 09:31
mandygirl15
mandygirl15 is offline
eey iedereen,

ik ben mandy, een meisje die op dit moment niet zo lekker in haar vel zit...
ik heb sinds ruim een jaar vaak buikpijn, vooral snachts en smorgens ....
k lig dan hele nachten wakker en slaap bijna niet.
Daardoor ga ik heeeeeeeeeel weinig naar school,

k vind dit heel erg... Ik heb veel pijn, en het ergste nog dat mensen schijnen te denken dat ik thuis een beetje lol zit te maken.

Ik verveel me thuis nu niet, k heb zat te doen: k loop weken misschien maanden school achter. Het is heel saai en door het slaapgebrek kon ik me een hele tijd niet concentreren op mn huiswerk waardoor ik weer superveel achter loop...

Bij de psycholoog heb ik een dagschema gekregen zodat ik vroeg mn bed uitmoet ookal slaap ik elke nacht maar 2 a 4 uurtjes...

het licht waarschijnlijk aan van alles en nog wat, ik zit bij een psycholoog maar die kan maar 1 keer in de 3 weken en het schiet niet echt op...

We hebben al ontdekt dat ik het toch heel erg schijn te vinden dat ik mn vader bijna nooit zie, (een paar keer is het al gebeurt dat het maar 1 keer in de drie maanden was...)

ik heb het hem gezegd, tog dringt het niet tot hem door dat hij dan tog maar vaker langs zou moeten komen, hij verzint telkens excuses en dat ie al zn best doet met geld enzo, hij zorgt ervoor dat wij in dit huis kunnen blijven wonen...
ik spreek hem wel vaker nu, op msn. Alleen probeert hij me daar nog wel is de regels van het leven uit te leggen, egt gezellig is dat dan niet...

Zelf heb ik nu iets anders ontdekt.
Mijn moeder heeft een vriend, die woont bijna anderhalf uur van ons vandaan.
Hij heeft ook twee dochters, we gaan er al 3 jaar lang elk weekend naartoe of ze komen naar ons.
Ik wordt dat behoorlijk zat. Ze voelen als familie en eigenlijk had ik dat daarvoor nog nooit gevoeld, dat gevoel van een gezin. (joop is bijna een vader voor me en zn dochtertjes zijn gwn mn zusjes!) k voel me ook meestal veel vrolijker als ik bij hen ben.

Nu is het plan dat we als ik de havo afheb bij hun gaan wonen, alleen zit er dit jaar een groote kans in dat ik dit jaar niet meer haal. Ik denk dat ik nu hiermee behoorlijk zit, ik wil naar hun toe en niet nog eens 2,5 jaar moeten wachten...
Mijn moeder zegt dat we niet eerder kunnen gaan dan over 1,5 jaar. Ik heb ook een broer die hier in dit huis nog woont en mijn vader wil het huis niet aan blijven houden voor axel, hij wil het dan verkopen. Dus mijn moeder en ik moeten hier dus OF 1,5 jaar blijven OF 2,5 jaar. Waarschijnlijk dus het laatste maar ik weet niet of ik dat trek... Ik hoop dat jullie het snappen, een beetje ingewikkeld is het wel denk ik.

Wat vinden jullie dat ik moet doen?
Ik zit nu op een leuke school, in een leuke klas en in een leuke toneelgroep ik heb alleen nergens meer zin in, dat bederft alles en mijn buikpijn werkt ook behoorlijk tegen.

Misschien weten jullie hoe ik dit aan zou moeten pakken...
alvast bedankt Groetjes mandy
Oud 29-01-2007, 09:40
Verwijderd
Citaat:
mandygirl15 schreef op 29-01-2007 @ 10:31 :
eey iedereen,

ik ben mandy, een meisje die op dit moment niet zo lekker in haar vel zit...
ik heb sinds ruim een jaar vaak buikpijn, vooral snachts en smorgens ....
k lig dan hele nachten wakker en slaap bijna niet.
Daardoor ga ik heeeeeeeeeel weinig naar school,
Is die buikpijn een puur psychisch iets of zijn er ook lichamelijke oorzaken? Ben je er mee naar de huisarts geweest? Heb je gekeken of er evt. met medicijnen iets aan gedaan kan worden?

Citaat:
k vind dit heel erg... Ik heb veel pijn, en het ergste nog dat mensen schijnen te denken dat ik thuis een beetje lol zit te maken.

Ik verveel me thuis nu niet, k heb zat te doen: k loop weken misschien maanden school achter. Het is heel saai en door het slaapgebrek kon ik me een hele tijd niet concentreren op mn huiswerk waardoor ik weer superveel achter loop...

Bij de psycholoog heb ik een dagschema gekregen zodat ik vroeg mn bed uitmoet ookal slaap ik elke nacht maar 2 a 4 uurtjes...

het licht waarschijnlijk aan van alles en nog wat, ik zit bij een psycholoog maar die kan maar 1 keer in de 3 weken en het schiet niet echt op...

We hebben al ontdekt dat ik het toch heel erg schijn te vinden dat ik mn vader bijna nooit zie, (een paar keer is het al gebeurt dat het maar 1 keer in de drie maanden was...)

ik heb het hem gezegd, tog dringt het niet tot hem door dat hij dan tog maar vaker langs zou moeten komen, hij verzint telkens excuses en dat ie al zn best doet met geld enzo, hij zorgt ervoor dat wij in dit huis kunnen blijven wonen...
ik spreek hem wel vaker nu, op msn. Alleen probeert hij me daar nog wel is de regels van het leven uit te leggen, egt gezellig is dat dan niet...
Is er misschien iemand die zou kunnen bemiddelen om zo te proberen het contact tussen jou en je vader weer te verbeteren?

Citaat:
Zelf heb ik nu iets anders ontdekt.
Mijn moeder heeft een vriend, die woont bijna anderhalf uur van ons vandaan.
Hij heeft ook twee dochters, we gaan er al 3 jaar lang elk weekend naartoe of ze komen naar ons.
Ik wordt dat behoorlijk zat. Ze voelen als familie en eigenlijk had ik dat daarvoor nog nooit gevoeld, dat gevoel van een gezin. (joop is bijna een vader voor me en zn dochtertjes zijn gwn mn zusjes!) k voel me ook meestal veel vrolijker als ik bij hen ben.

Nu is het plan dat we als ik de havo afheb bij hun gaan wonen, alleen zit er dit jaar een groote kans in dat ik dit jaar niet meer haal. Ik denk dat ik nu hiermee behoorlijk zit, ik wil naar hun toe en niet nog eens 2,5 jaar moeten wachten...
Mijn moeder zegt dat we niet eerder kunnen gaan dan over 1,5 jaar. Ik heb ook een broer die hier in dit huis nog woont en mijn vader wil het huis niet aan blijven houden voor axel, hij wil het dan verkopen. Dus mijn moeder en ik moeten hier dus OF 1,5 jaar blijven OF 2,5 jaar. Waarschijnlijk dus het laatste maar ik weet niet of ik dat trek... Ik hoop dat jullie het snappen, een beetje ingewikkeld is het wel denk ik.

Wat vinden jullie dat ik moet doen?
Ik zit nu op een leuke school, in een leuke klas en in een leuke toneelgroep ik heb alleen nergens meer zin in, dat bederft alles en mijn buikpijn werkt ook behoorlijk tegen.

Misschien weten jullie hoe ik dit aan zou moeten pakken...
alvast bedankt Groetjes mandy
Lastig probleem. Vooral doorgaan met die psycholoog. Als je nog niet naar de huisarts bent geweest met je probleem moet je dat misschien ook doen.

Heb je buiten je psycholoog iemand met wie je goed kunt praten over je problemen?

Misschien kun je hier trouwens een apart topic over aanmaken.

Laatst gewijzigd op 29-01-2007 om 10:00.
Oud 29-01-2007, 09:45
Gothic
Gothic is offline
Goed geslapen, maar te lang, dan word ik altijd zo duf wakker. Hopelijk merk ik volgende week dat ik lekker ben uitgerust ...

Kut ik heb weer ontzettend veel last van m'n buik. Ik dacht dat het over was, toen dacht ik dat het stress was, maar ik heb nu geen stress en nog steeds last. M'n moeder heeft gelijk, m'n hele ritme is naar de klote, vooral het avondeten. Ik eet bijna nooit meer echt groente, aardappelen en vlees en als ik het al eet is het om de verkeerde tijden. Ik wil echt m'n best doen om weer normaal te eten, want die pijn is niet uit te houden en ik heb geen zin om meer om steeds flauw te vallen. Vanavond kan ik niet warm eten, dus ik ga vanmiddag groente en eten maken. Goed begin. Nu ben ik nog vrij, dus tijd ervoor. Morgen kan dat ook. Dus .
Oud 29-01-2007, 09:59
Verwijderd
Bluh voel me niet goed. Net drie liter laxeertroep gedronken, wat een hel is dat. Straks het onderzoek nog. Getsiegetsie. Maar goed, hopelijk weten we dan wat er is/dat er niks is.

Knuf?
Oud 29-01-2007, 10:01
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
sonho schreef op 29-01-2007 @ 10:59 :
Bluh voel me niet goed. Net drie liter laxeertroep gedronken, wat een hel is dat. Straks het onderzoek nog. Getsiegetsie. Maar goed, hopelijk weten we dan wat er is/dat er niks is.

Knuf?
*knuffelt* Sterkte joh.

Oh en mijn rekenmachine snapt de cosinus en sinus en tangens niet meer en hafuckingha ik begrijp de hele opgave maar ik kan dat soort dingen niet uit mijn hoofd, ja. Was ik maar op school. (Nee, nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen dit jaar.)
Oud 29-01-2007, 10:06
kroot
kroot is offline
@ sonho: heel veel sterkte!!!

........
Oud 29-01-2007, 10:41
Verwijderd
Of het door mijn lamp komt of door iets anders, ik voel me echt weer goed.

Helemaal door dat vooruitzicht van een huis Zeer waarschijnlijk wonen we over een jaar in ons eigen huis en lig ik 's zomers lekker in mijn eigen tuintje
Oud 29-01-2007, 11:39
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik voel mezelf zo stom, en zo'n enorme aansteller. Ik héb mijn eigen stekje met mijn vriend, en ben daar heel blij mee. Maar toch, als ik dan hoor dat "vriendinnen" met hun vriend een rijtjeshuis of zelfs een twee-onder-een-kap kopen, voel ik toch een soort van jaloezie. Niet dat ik me beter voel dan zij, echt niet, maar toch vind ik het wel een beetje beetje balen dat zij met allebei een mbo-baan, of zelfs nog minder, meer hypotheek aan kunnen, en ook iets groters kunnen kopen. Een huis kunnen kopen.
Als ik er rationeel over nadenk, wéét ik wel dat ik niet moet mauwen: voorlopig studeer ik nog, dus we moeten het doen van 1 fulltime salaris, waar we ook nog eens een lease-auto bij hebben, en hier in de regio is alles gewoon veel duurder dan daar. Als ik over anderhalf jaar een fulltime baan heb (als, maar dat mag ik van Vriendje niet zeggen), komt het vast wel goed met ons. Maar toch steekt het wel een beetje. Wie weet komen we hier nooit meer weg, en hoe fijn ik het hier nu toch vind, dat wil ik niet. Ik ben een verwend kreng...

Vriendje kreeg vanochtend te horen dat ze de komende week waarschijnlijk moeten overwerken (goh, alsof-ie dat afgelopen week niet al had gedaan) en dat ze waarschijnlijk zelfs zaterdag moeten werken. Dan moet hij dus met 'mijn' auto naar het werk, en ik met zijn auto naar mijn ouders, en daar moet ik blijven logeren, want ik heb zondag ook nog vergadering. Daarna kan ik pas weer naar huis. Ik weet nu al dat het een pokke-weekend gaat worden.

Nu even eten, dan naar school, even kijken of de overige toetsen en de nagekeken werkstukken er liggen. Dat zou wel handig zijn voor mijn portfoliogesprek morgen. Dan via de supermarkt weer terug naar hier, en dan de rest van mijn portfolio nog aanvullen. Zijn nog maar een paar kleine dingetjes.

Ahum, wat een aso lang verhaal. Ik moet niet zo zeuren.
Oud 29-01-2007, 11:45
Verwijderd
Openvraagtentamens < multiplechoicetentamens En ik ben echt niets meer gewend qua schrijven geloof ik Maarmaarmaarmaar het boeit allemaal niet
Oud 29-01-2007, 12:08
Verwijderd
M'n zus belde net. Als ik bij een andere psychiater intake wil moet ik normaal gesproken 10 weken op de wachtlijst, terwijl ik nu maar 4 weken hoefde te wachten. Ze gaan het nu via Horwitz (de psychiater waar ik nu ingedeeld sta) proberen of hij me op kortere termijn bij een collega kan plaatsen. Daar wordt nog over teruggebeld. Hopelijk kan ik toch nog bij een ander. Anders moet ik er toch met Horwitz uit zien te komen, want 2 en halve maand kan ik echt niet meer wachten. Ik ben bang dat als ik toch bij Horwitz terecht kom zijn houding tegenover mij niet bepaald positiever zal zijn nu hij weet dat ik ontevreden over hem ben.
Oud 29-01-2007, 12:45
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Roosje schreef op 29-01-2007 @ 11:01 :
*knuffelt* Sterkte joh.

Oh en mijn rekenmachine snapt de cosinus en sinus en tangens niet meer en hafuckingha ik begrijp de hele opgave maar ik kan dat soort dingen niet uit mijn hoofd, ja. Was ik maar op school. (Nee, nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen dit jaar.)
Staat ie wel goed ingesteld? (radian of degree wil veel uitmaken)

ontopic:
ik moet tentamens leren maar kan me niet concentreren.. veel te moe.. ik ging net naar mn oude school, mn oude mentor en wiskundeleraar (heeft veel voor me betekent) even gedag zeggen.. Dat was fijn . Alleen dan die opmerking van een leraar die ik tegenkwam: "ik moest even een paar keer kijken, hoor, vroeger was je zo'n dun stil meisje, nu ben je, ja hoe zal ik het zeggen, verandert" Jaja, ik weet ook wel dat ik nu een varkentje ben...
Oud 29-01-2007, 13:55
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 29-01-2007 @ 13:08 :
M'n zus belde net. Als ik bij een andere psychiater intake wil moet ik normaal gesproken 10 weken op de wachtlijst, terwijl ik nu maar 4 weken hoefde te wachten. Ze gaan het nu via Horwitz (de psychiater waar ik nu ingedeeld sta) proberen of hij me op kortere termijn bij een collega kan plaatsen. Daar wordt nog over teruggebeld. Hopelijk kan ik toch nog bij een ander. Anders moet ik er toch met Horwitz uit zien te komen, want 2 en halve maand kan ik echt niet meer wachten. Ik ben bang dat als ik toch bij Horwitz terecht kom zijn houding tegenover mij niet bepaald positiever zal zijn nu hij weet dat ik ontevreden over hem ben.
Je moet natuurlijk niet zeggen dat je ontevreden bent over hem of twijfelt aan zijn professionaliteit (of daar moet echt een reden voor zijn). Vaak zijn psychiaters/psychologen wel rationeel en kunnen ze relativeren. Soms klikt het gewoon niet tussen twee mensen en daar kom je niet verder mee. Logisch dat je een ander wil. En daar zal hij je waarschijnlijk niet eens op aan kijken: het ligt immers (neem ik aan) niet aan hem, niet aan zijn professionaliteit of iets dergelijks.
Oud 29-01-2007, 14:01
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 29-01-2007 @ 13:45 :
Staat ie wel goed ingesteld? (radian of degree wil veel uitmaken)
Hij stond inderdaad op de verkeerde ja, nu doettie het wel.

Oh en godver ik kan me nergens toe zetten. Gaat lekker.
Oud 29-01-2007, 14:06
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Roosje schreef op 29-01-2007 @ 15:01 :
Hij stond inderdaad op de verkeerde ja, nu doettie het wel.

Oh en godver ik kan me nergens toe zetten. Gaat lekker.
dat heerst volgens mij
Oud 29-01-2007, 14:10
Ann
Ann is offline
En weer 2 cijfers terug, weer zevens, gaat lekker =) Aleen stiekem had ik best hoger gewild
Oud 29-01-2007, 14:12
Fiskje88
Fiskje88 is offline
Niet meer in jezelf snijden.
Oud 29-01-2007, 14:36
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 29-01-2007 @ 15:06 :
dat heerst volgens mij
Echt hè. ;x

Ik ga eerst maar wat eindexamenLatijn vertalen, misschien dat ik daar rustiger van word. Ik wil zoveel - kan zo weinig.
Oud 29-01-2007, 15:01
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ja hoor, één dag geen structuur en het gaat meteen mis.
Wel vroeg op, want ik moest weer 3 uur naar huis treinen, wat er 4 werden. Maar verder nog niks gedaan en dat gaat er ook niet meer van komen. Gevolg: tijd om negatieve gedachten toe te laten en dat mag niet. En ik mag ook niet vergelijken en negatieve associaties maken. *gaat proberen*

Zo maar eens boodschappen doen, als ik ga lopen ben ik weer 3 kwartier onder de pannen, kan ik meteen m'n nieuwe schoenen verder inlopen. En dan straks bij m'n ouders eten.
En dan morgen maar weer hard aan het essay, dat moét echt af vrijdag.
Oud 29-01-2007, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 29-01-2007 @ 15:36 :
Echt hè. ;x

Ik ga eerst maar wat eindexamenLatijn vertalen, misschien dat ik daar rustiger van word. Ik wil zoveel - kan zo weinig.
Komt wel goed, it takes a while. Oh en Latijn! Kun je niet vervroegd examen Latijn doen?

OT: Ik denk niet dat het vandaag veel gaat worden qua leren, morgen eerst maar eens zorgen dat ik de week door kan.
Oud 29-01-2007, 15:25
Nebel
Nebel is offline
Anders hou je even op met huilen
Oud 29-01-2007, 15:35
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ohhvandaagwasleuk!

Met allemaal mensen gepraat die ik stiekem wel wil leren kennen enzeau, en een goed cijfer voor biologie \m/. Ik voel me wel goed ja . Nu alleen nog even gs doen en dan ben ik klaar .
Oud 29-01-2007, 15:41
Nijn*
Nijn* is offline
Ik kan het niet uitstaan dat ik zelfs na een nacht van 10 uur nog doodmoe ben, dat ik echt geen intensieve dag heb gehad, en toch uitgeput ben. En ik kan mezelf niet uitstaan omdat ik nog steeds niet aan m'n engelse poetry ben begonnen, en aahrg vreselijk!
Oud 29-01-2007, 16:02
Yana
Yana is offline
@Leonoor: Waarbij, bij het hebben van een eetstoornis?. Ergens laat dat woord me nog steeds steigeren. (Maar misschien al ietsjes minder dan eerst)

Donderdagmiddag ga ik weer naar haar toe. Ik weet niet of ik haar kan/durf te zeggen wat ik echt voel(de) toen ze die mededeling deed. Hmf. I'm tired of talking .

Ik dacht zo zeker te weten dat ik na al die weken was aangekomen, maar ik ben afgevallen. Ik ben gewoon echt afgevallen, ondanks al die vreetbuien. Het hangt niet over en het is bij lange na niet zoveel ik wil, maar het is wel echt zo. Jippie, jippie .

Vandaag bij de studieadviseur aangegeven dat ik slecht slaap en moeite begin te krijgen met concentreren en het bijhouden van mijn studie. Ze was begripvol, en natuurlijk was het goed dat ik het gemeld had. Ze had wel meteen door dat ik de dingen graag "zelf in de hand" hield, haha. Yana een controlfreak? Niet toch?

Nu even lekker op mijn eigen kamer. Zelf bepalen wat ik met het avondeten wil. Niet het vette eten van mijn vader, die bijna alles in de frituurpan smijt. Even rustig aan, geen vriendje zien.. Even weer balans vinden. En vooral de kracht om door te gaan met gezond eten. Vandaag ging weer wat beter dan gisteren, maar ik moest wel een heel stuk naar huis lopen i.p.v. met de bus. Heb ook weer calorieën lopen tellen, verpakkingen in de winkel staan vergelijken en mezelf toen gedwongen iets mee te nemen. (wilde eigenlijk alles wegleggen, want overal zat suiker in ). Hm, een beetje een terugval.. maar nu tenminste weer de weg omhoog gevonden.
Oud 29-01-2007, 16:09
Roosje
Roosje is offline
Wáárom is er nooit chocolade in dit huis?

Ik... ik weet niet wat ik wil. :boos: Ik wil gewoon naar school kunnen.
Oud 29-01-2007, 16:09
Verwijderd
ben nog steeds zo moe, zo moe.... wil alleen maar slapen. lekker warm tussen de dekens, de wereld ver weg. baal ook van mn stage, want het is zo leuk, ook samen met leuk meisje, maar ik heb gewoon de energie niet om hard te werken. en zij wel, terwijl ze meer shit heeft om mee te dealen dan ik... ben jaloers en ik haat die eigenschap van mezelf. k ga vanaaf gewoon vroeg naar bed, meteen na grey's anatomy, dan kom ik morgen misschien wel op tijd mn bed uit om naar mn stage te gaan en resultaten te vergelijken. misschien zelfs zonder migraine. ben dat ook echt zat. nu eerst weer even verder met excel, maar ik wil eigenlijk gewoon met de deken op de bank gaan zitten. ben al trots op mezelf dat de tv nog uitstaat. en dat ik heb gezorgd dat ik avondeten heb, zodat ik dat niet kan 'vergeten' te doen, zoals ontbijt en middageten. t is ook mijn eigen schuld dat ik zo moe en zo koud ben, dat weet ik ook wel, maar het lijkt wel of ik die dingen niet kán veranderen... nog tot 18u aan mn gegevens van mn stage werken. ik ga het echt doen. en dan slapen...
Oud 29-01-2007, 16:11
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
halve dag van kastje naar de muur gestuurd. En ik mezelf tussendoor mj bij elkaar rapen om te leren.Maar wat gaat dat moeilijk. En waarom gaat die faalangst nou nooit eens weg. En waar komt die achterdocht nu weer vandaan..

en toen ik haar eindelijk sprak zei ze:"denk je wel genoeg te hebben aan ambulante hulp , misschien moeten we alternatieven gaan bekijken"
Ze wilt vast van me af. Maar dat kan echt niet. Niet nog een keer, niet nog een keer stoppen en falen met school, ik moet het nu doen. Ik moet nu doorzetten. Maar ik weet niet of ik het nog wel kan. stop mij maar weer terug in een kliniek

en school, behalve alle stress van toetsen, denk ik ook dat "ze" mij niet meer mogen. Ik voel het, ik zie het. En van die hele stage heb ik niks meer gehoord.. Het zal wel.
Straks moet ik ook nog volleyballen.. ik wil nietook daar voel ik me niet echt op mijn gemak, nog meer achterdocht"ze mogen mij niet" Het lijkt wel alsof het me de hele tijd ingefluisterd wordt. En ik weet niet eens meer hoe ik er moet komen, want door mijn eigen stomme kop is mijn fiets gejat
En die winkel met 2e handsfietsen had niks.. misschien moet ik mijn spaargeld maar opnemen en een nieuwe fiets kopen *zucht*

Laatst gewijzigd op 29-01-2007 om 16:17.
Oud 29-01-2007, 16:18
rare kwast
rare kwast is offline
doet iedereen even knuffelen
Oud 29-01-2007, 16:19
Verwijderd
woei, heb ik even goed aan wiskunde gewerkt vandaag . Straks naar vriendjelief, heb er zin in <3 Nu ga ik even ontspannen, dan eten koken en daarna kijken of ik nog een engels essay kan schrijven. Dat hoeft gelukkig niet heel lang te zijn.
Oud 29-01-2007, 16:26
Verwijderd
K-U-T!!!

Zojuist relatie van anderhalf jaar gestrand. Fijn!
Oud 29-01-2007, 16:44
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 29-01-2007 @ 17:26 :
K-U-T!!!

OMG wat verrot, heel erg veel sterkte.

OT: Ik heb net met een goede vriendin lekker gewandeld in het bos en zo, weer veel gepraat en nu voel ik me lekker ontspannen oké ik geef toe, mijn rug niet helemaal maar de rest echt <3 . We proberen elkaar positieve energie toe te stralen en elkaar aan te steken, want we zijn altijd zo pessimistisch en onzeker en zo!
Ja, dit is goed, ik moet echt vrolijkere, positievere dingen gaan doen.

Ander vriendinnetje sms'te of ik kon afspreken vanavond. Alleen maar dat. Zou er iets zijn? Ze is nog sporten, dus ik kon haar niet bereiken. Ik had al teruggesms't dat het niet kan, dat is het rotte. Want ik moet écht huiswerk maken omdat ik dit hele weekend en vandaag al niets heb gedaan en eeuwen achter lig en vandaag al mijn Latijn niet had gemaakt. Dus. OMG maar als er iets ergs is, dan ga ik wel rond negen uur en maak ik wel tijd.. maar als het gewoon kletsen is, dan niet .

Ik maak me zo druk.

Ik moet de positieve energie behouden! Goed voor mijn huiswerk maken .
OMG mijn vriendin en ik zijn echt wel leuk en beeldschoon en onweerstaanbaar <3. (althans, dat hopen we te bewerkstelligen )
Oud 29-01-2007, 16:49
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 29-01-2007 @ 17:26 :
K-U-T!!!

Sterkte joh! (}) Probeer afleiding te zoeken et cetera, het normale verhaaltje, maar wat kut zeg.

OH EN GODVERDEGODVER KUTLATIJN.
Frustratie detected. Het wil gewoon niet, het gáát gewoon niet. Ik zou minder van mezelf moeten eisen, ik weet het allemaal wel maar mijn hoofd vindt van niet. Wat heb ik er nou aan als ik me niet kan concentreren?
Oud 29-01-2007, 16:50
Missy
Missy is offline
Yeeh, het was wel te doen vandaag. Zijn wel aardige mensen. Als ik zo doorga ga ik zeker over. Ik ben goed bezig. Pff.. het is wel een lange dag.
Oud 29-01-2007, 16:51
Missy
Missy is offline
Citaat:
Missy schreef op 29-01-2007 @ 17:50 :
Yeeh, het was wel te doen vandaag. Zijn wel aardige mensen. Als ik zo doorga ga ik zeker over. Ik ben goed bezig. Pff.. het is wel een lange dag.
@ Darkside: Inderdaad, héél erg klote. Sterkte ermee.
Oeps, nu quote ik me eigen.
Oud 29-01-2007, 17:24
Nona
Nona is offline
Wat kunnen sommige mensen toch in één keer mijn stemming verpesten. Nee mevrouw Verdonk, ik snap dat ik volgens uw regels twee minuten te laat ben, maar als het u nu een minuut kost om mij even mijn papiertje op te laten zoeken en het mij anderhalf uur kost om morgen terug te komen, kunt u dan niet uw hand over uw hart strijken? Maar regels zijn regels he. Gelukkig twee studiegenoten die gewoon doorliepen en mij ook mijn paper even teruggaven in plaats van op die trien te letten.

Het beste van maandag is dat het morgen dinsdag is.
Oud 29-01-2007, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 29-01-2007 @ 17:49 :
Sterkte joh! (}) Probeer afleiding te zoeken et cetera, het normale verhaaltje, maar wat kut zeg.

Frustratie detected. Het wil gewoon niet, het gáát gewoon niet. Ik zou minder van mezelf moeten eisen, ik weet het allemaal wel maar mijn hoofd vindt van niet. Wat heb ik er nou aan als ik me niet kan concentreren?
Oeh, latijn, dat waren nog eens tijden. Maar ik heb hetzelfde probleem, wel eisen, geen concentratie en nog minder interesse in rechtsgeschiedenis. Bluuuuuh, er is zoveel leuks wat ik in de plaats zou kunnen doen.
Oud 29-01-2007, 17:42
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Roosje schreef op 29-01-2007 @ 17:49 :
Ga dan wat anders doen doos, je hebt pfeiffer, remember?

*knuf*
Oud 29-01-2007, 17:45
Yana
Yana is offline
Arghhhhhhhhhhhhh
Oud 29-01-2007, 17:59
Heksjuh
Heksjuh is offline
Saarah: cool als je paard bij je in de buurt komt te staan
Gaat alles nog goed met je oma?

Lekker niks gedaan in het weekend. Het is fijn als de proefwerkweek op vrijdag eindigt We hadden vandaag alleen nog kijk/luistertoets Engels, dat was minder.
Niet zo heel veel cijfers terug, maar wel allemaal goede. Zelf wiskunde B2. Ik weet niet hoe ik daar aan een voldoende kom en een vriendin van mij niet.
Met mijn leraar overlegd of ik wiskunde B2 zal laten vallen, of dat verstandiger is. Ik moet loten, behalve met een 8 gemiddeld. In wiskunde gaat veel tijd zitten, die ik aan natuurkunde kan besteden. Mijn leraar zei dat ik raar was en raar bezig was, want ik sta gemiddeld (B1+B2) een 8.zoveel. Als hij al tegen mij zou zeggen dat ik het moet laten vallen, wat moet hij dan tegen de rest zeggen (zei hij).
Op zich wel een compliment.
Ik kijk nog wel. Morgen met mijn mentor overleggen. Die 8 gemiddeld is voor mij gewoon belangrijk. Ik moet even uitzoeken of die haalbaar is met wiskunde b2. En als ik eerlijk ben, zal ik in die vrije uren die ik dan erbij krijg niet veel meer doen. Gewoon een beetje beter/anders plannen deze periode en dan komt het wel goed.

En ine een bloedneus thuis. Dat heb ik nog nooit gehad (zover ik me herinner).
*knuffels*
Oud 29-01-2007, 18:05
Ann
Ann is offline
Hihi, je kunt mij afpellen.

Ik ben dus ook aan het vervellen!
Oud 29-01-2007, 18:13
Verwijderd
Ik voel me eigenlijk vooral opgelucht. Vreemd is dat.
Oud 29-01-2007, 18:26
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 29-01-2007 @ 18:42 :
Ga dan wat anders doen doos, je hebt pfeiffer, remember?

*knuf*
Jamaar ik wil gewoon wat kunnen doen, ik voel me zo nutteloos anders.
Oud 29-01-2007, 18:29
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Roosje schreef op 29-01-2007 @ 19:26 :
Jamaar ik wil gewoon wat kunnen doen, ik voel me zo nutteloos anders.
Je bent niet nutteloos, je maakt een zeker persoon tcoh erg gelukkig

Maar meisje, even serieus, gun jezelf een beetje tijd, dan ben je nu maar even minder nuttig op schoolgebied, het is beter dat je jezelf een beetje rust geeft en sneller herstelt, dan is er daarna weer tijd zat om volop nuttig te zijn .
Oud 29-01-2007, 18:48
da leentjuh
da leentjuh is offline
Rintveld had nog niks gehoord over mij en psychiater is er pas woensdag weer.
Fijn, nog langer wachten.
Oud 29-01-2007, 19:00
Verwijderd
Ik voel me zwaar en zwaar balen
Oud 29-01-2007, 19:13
Verwijderd
PFffrt. Het weekend was fijn maar nu irriteer ik mezelf. Ik wil praten maar ik weet niet waarover, en niemand lijkt echt te willen/kunnen luisteren.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten