![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb je buiten je psycholoog iemand met wie je goed kunt praten over je problemen? Misschien kun je hier trouwens een apart topic over aanmaken. Laatst gewijzigd op 29-01-2007 om 10:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Oh en mijn rekenmachine snapt de cosinus en sinus en tangens niet meer en hafuckingha ik begrijp de hele opgave maar ik kan dat soort dingen niet uit mijn hoofd, ja. ![]() ![]()
||
Citaat:
ontopic: ik moet tentamens leren maar kan me niet concentreren.. veel te moe.. ik ging net naar mn oude school, mn oude mentor en wiskundeleraar (heeft veel voor me betekent) even gedag zeggen.. Dat was fijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh en godver ik kan me nergens toe zetten. Gaat lekker.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga eerst maar wat eindexamenLatijn vertalen, misschien dat ik daar rustiger van word. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik denk niet dat het vandaag veel gaat worden qua leren, morgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Ik heb net met een goede vriendin lekker gewandeld in het bos en zo, weer veel gepraat en nu voel ik me lekker ontspannen ![]() Ja, dit is goed, ik moet echt vrolijkere, positievere dingen gaan doen. Ander vriendinnetje sms'te of ik kon afspreken vanavond. Alleen maar dat. Zou er iets zijn? Ze is nog sporten, dus ik kon haar niet bereiken. Ik had al teruggesms't dat het niet kan, dat is het rotte. Want ik moet écht huiswerk maken omdat ik dit hele weekend en vandaag al niets heb gedaan en eeuwen achter lig en vandaag al mijn Latijn niet had gemaakt. Dus. OMG maar als er iets ergs is, dan ga ik wel rond negen uur en maak ik wel tijd.. maar als het gewoon kletsen is, dan niet ![]() Ik maak me zo druk. Ik moet de positieve energie behouden! Goed voor mijn huiswerk maken ![]() OMG mijn vriendin en ik zijn echt wel leuk en beeldschoon en onweerstaanbaar <3. (althans, dat hopen we te bewerkstelligen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OH EN GODVERDEGODVER KUTLATIJN. ![]() Frustratie detected. Het wil gewoon niet, het gáát gewoon niet. Ik zou minder van mezelf moeten eisen, ik weet het allemaal wel maar mijn hoofd vindt van niet. Wat heb ik er nou aan als ik me niet kan concentreren?
||
Citaat:
Oeps, nu quote ik me eigen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *knuf* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar meisje, even serieus, gun jezelf een beetje tijd, dan ben je nu maar even minder nuttig op schoolgebied, het is beter dat je jezelf een beetje rust geeft en sneller herstelt, dan is er daarna weer tijd zat om volop nuttig te zijn ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #83. Roosje | 2 | 23-01-2007 13:02 |