Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Anyway, donderdag eindelijk naar de huisarts, ik had ook wel drie maanden eerder mogen gaan. Ennn morgen heb ik weer paardrijles en ik ga denk ik maar thuis wiskunde doen en ik wil ook nog naar de kapper en mijn haar is weer zwart dus ik doe allemaal nuttige dingen. En mijn natuurkundeleraar moet gódverdomme eens leren om normaal te doen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() *geeft Roosje ook een knuffel* Als ik wiskunde wil doen, moet ik natuurlijk niet achter de computer blijven hangen. Ach, ik doe het morgen wel. Ik heb nu geen zin meer. Net ook even bij MijnIB gekeken. Kan ik precies zien hoeveel geld ik krijg. En ik krijg meer dan ik dacht ![]() Maar bij volgend jaar staat nu honderd euro minder dan dit jaar. Hopelijk is dat omdat ze nog niet naar aanvullende beurs hebben gekeken. En nu ga ik echt van de computer af ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe oud is ie geworden? *sterkte* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Succes met je geschiedenis ![]() Vanavond of hardlopen, of een heel stuk met de hond lopen. Ik wil echt meer bewegen of sporten, maar ik kan me er niet toe zetten. School was ook weer lekker nuttig (niet dus). Ik bedacht me tijdens bio hoeveel ik voor de examens moet leren. Veel. Want alles van de eerste periode ben ik weer vergeten denk ik. Ik leer het altijd wel goed, maar de proefwerkweek voorbij is weet ik niks meer. Wordt nog leuk straks ![]() Nu Latijn en wiskunde leren. Maar wiskunde is makkelijk (dit hoofdstuk tenminste) en Latijn valt wel mee. En ik moet echt anders mijn neus gaan snuiten, want vorige week had ik een bloedneus en nu weer. Niet echt heel erg, maar het bloed wel. En weer zit er bloed op mijn witte vest ![]() Had ik tijdens het stralingspracticum moeten hebben, en dan zeggen dat het door de straling komt ![]() *schopt zichzelf van de computeren gaat aan het werk*
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik kan me tegenwoordig ook niet meer aan sporten zetten (in de zomer ging ik geregeld joggen, maar nu blijf ik liever lekker warm binnen ![]() En ik ben klaar met geschiedenis, én ik begrijp het best wel. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |