|
|
|
|
Zo.. ik heb een grote schoonmaak gehouden en kwam allerlei dingen tegen..
Misschien hebben jullie er wat voor over Boeken De da vinci code De paardenfluisteraar-Nicholas Evans Pocket versie Elizabeth Costello- J.M. Coetzee Mp3speler Merk: Xiron van de blokker. 256 MB. Doet het prima weinig gebruikt want kado gekregen terwijl ik een ipod had. Compleet met doosje mp3speler Gsus zomerjurkje. Maat L. Ik droeg hem toen ik maatje 36 had. gsusjrukje label Rok Only. 1x gedragen. Toch niet mijn stijl. Maat 38 wijde rok Sportbroekje mag weg voor weinig klein merkje: Origin voor maatje 36. sportbroekje Bruine rip broek maat 36 van Only. bruine rip bruine rip Broek met aparte knopen. Mist 1 knoop maar die heb ik er nog bij. Kan er zo aangezet worden. Merk Object. maat 30/34. Tis een wat hoger model. broek knopen achterkantbroek Vest punkyfish Maat L Zwart shirtje MatSui maat m zwartshirtje zwartshirtje Paars zomershirtje maat 38 Paars shirtje Paars rokje maat 36 Paarsrokje Blauwe schoentjes maat 40. Blauwe schoentjes Voor alle kleding ,behalve het punkyfish vest, geld dat het slechts enkele keren gedragen is . Het ziet er dus nog gewoon goed uit in originele kleuren. Wie interesse heeft moet maar pm'en of bieden
Laatst gewijzigd op 03-02-2007 om 17:55. |
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
en 5% elasthan? Wat dat ook moge zijn Hehe maar hij voelt in ieder geval gewoon als katoen |
||
|
|
||
|
Citaat:
17,50 exclusief? |
||
|
|
||
|
Citaat:
Nu 15 exclus? |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Nee sorry dan koop ik liever zelf een soort ballerina's bij de scapino/schoenenreus etc. |
||
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|