Oud 11-02-2007, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 11-02-2007 @ 20:11 :
Diform, maar hij is er laatst uitgegooid omdat ze vonden dat het zijn schuld was dat ze er uit lagen ofzo. Heel vaag en gemeen iig

de site is trouwens toch dommelschclash.nl met sch?
Wtf Weirddd.

En joah. En anders kijken op keoss.nl
Advertentie
Oud 11-02-2007, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 11-02-2007 @ 20:11 :
Diform, maar hij is er laatst uitgegooid omdat ze vonden dat het zijn schuld was dat ze er uit lagen ofzo. Heel vaag en gemeen iig

de site is trouwens toch dommelschclash.nl met sch?
die doet het inderdaad wel. Ik heb meteen even op je gestemd! *gaat nu naar keoss.nl*
Oud 11-02-2007, 19:19
IcedEarth
IcedEarth is offline
Oh wat leuk! not an addict sowieso dat liedje, en ik heb ook op jullie gestemd. Dat moet je elke dag opnieuw doen? Oké dat zal ik doen .
Oud 11-02-2007, 19:20
Verwijderd
Awh wat lief <3
Oud 11-02-2007, 19:22
Verwijderd
ik heb ook op jullie gestemd!
Oud 11-02-2007, 19:25
Verwijderd
Oh ik ben zo moe, al de hele dag zó moe.
Ik wil zo veel, of gewoon de gewone dingen doen. Viool spelen enzo en.
Heb geen zin meer in mn levensverhaal. Morgenochtend heb ik daar nog wel eventjes tijd voor. Stukje film op net5 kijken en slapen denk ik. Ik weet niet.
Oud 11-02-2007, 19:38
Yana
Yana is offline
It has been hard today. Om 10 uur wakker, maar pas om 13:00 nog geen half bakje yoghurt gegeten, inclusief oude trucs om mijn vriend te laten geloven dat ik wel een heel bakje had gegeten.

Daarna enigszins gefrustreerd op de bank gezeten, schaatsen gekeken en me om drie uur bedacht dat ik dit zo niet wilde. Het kostte zo'n moeite om nog meer te eten, maar toen ik er eenmaal overheen was ging het wel "iets" beter. Het was natuurlijk nog steeds te weinig. Stom eigenlijk hoe het nog steeds te veel kan voelen. Ik kan nog zo hard beweren dat het allemaal wel gaat, maar feit is gewoon dat het diep van binnen nog steeds allemaal meer moeite kost dan zou moeten. Dan ik zou willen. Word deze strijd een beetje moe, maar ik geloof dat ik er voorlopig nog wel even aan vast zit. Zal er ooit een dag zijn dat ik me hier niet meer zo door laat leiden?
Oud 11-02-2007, 19:50
kroot
kroot is offline
Mijn huisgenoten hadden meditatiebijeenkomst en daardoor kookte er iemand anders. Ze had van het Sonja Bakker dieet gekookt. En het was erg lekker!
Morgen voor mijn werk lekker naar Brussel samen met mijn baas, ik heb er zin in!!
Oud 11-02-2007, 19:50
Verwijderd
nu relaxen
morgen ziek melden
ik zie er niet uit. echt ranzig gewoon. ik moet wel! in de bediening moet je er een béétje fris & normaal uitzien toch tja, en kan morgen zalf pas ophalen, helaas collega's, ik geef om mijn werk, maar de 'werk' geeft niks om mij als ik er niet uitzie
schildpadpatroonhuidje de gekste
Oud 11-02-2007, 20:00
Lisann'
Lisann' is offline
Mijn ouders worden morgen gebeld,
voor een afspraak te maken voor een gesprek over mij,
en me moeder doet zo aardig dit hele weekend al,
ook al was ze niet thuis (nu wel)
Net alsof ze het aan voelt komen..

maar morgen, dan krijgt ze iets te horen wat niet leuk is,
en ik vind het zo zielig ik zou willen dat het nooit zo ver had hoeven komen.
bahbahbah
Oud 11-02-2007, 20:08
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Há! Mijn überposter hangt, en vrijdag ga ik voor de tweede keer naar die film <3. En verder komt misschien morgen de uitslag, op mijn mutti's verjaardag en is het meisje op mijn werk duisentaardig .

Oh en ik ga ook nog over twee weken naar Groningen, want Groningen is leuk .

Kutvalentijnsdag. En ik wil eigenlijk aan het sporten, een betere conditie, misschien zelfs wel een teamsport. Maar dan ben ik bang dat ik er niet in pas en niet meekom. Bah, nou ja, eerst maar eens dat trainingsschema van dat touwtjespringen...
Oud 11-02-2007, 20:11
Barones
Barones is offline
eigenlijk zou ik het liefst vergeten wat alle alcohol met hem gedaan heeft die nacht, maar ik kan het niet uit mijn hoofd krijgen, iedere keer als ik naar hem kijk. en dat terwijl hij nu zo zijn best doet..
Oud 11-02-2007, 20:18
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zo weekend is weer voorbij, vriendje is weer naar huis.
En ik mocht niet chagerijnig worden van hem, want we zien elkaar vrijdag al weer. Het valt mee, ik ben meteen wat nuttigs gaan doen, ipv. me stom voelen omdat we elkaar weer een week niet zien. Ik heb het deze week wel druk genoeg om de week lekker snel te laten gaan.

Gister in Thialf geweest met een vriendin, was weer heel gezellig. En we zijn 3x op tv geweest ook nog

En ik weet nu eindelijk zeker waar ik een stage wil gaan doen en het mag waarschijnlijk ook van de examencommissie. Ik heb nog niks concreets, maar ze zoeken wel het hele jaar door stagiaires voor bepaalde projecten. Maar ik moet me nog wel door een heel saai vak doorworstelen, dan maak ik meer kans om aangenomen te worden. Dus daar ben ik nu mee bezig, echt niet leuk, maar op de lange termijn hopelijk wel dus ik ga nog maar even verder.
Oud 11-02-2007, 20:27
darkfairy
darkfairy is offline
bah
Oud 11-02-2007, 21:05
Verwijderd
Ik schoot even in de stress, maar ik geloof dat ik het toch nog allemaal geleerd krijg. pfew, nog 1 paragraaf scheikunde en dan nog een opzet voor Nederlands betoog cq beschouwing en dan naar bedje toe in de hoop dat ik morgen op tijd wakker word. Ik ben zo bang dat ik me verslaap he! stomme medicijnen ook. can't live with or without.
Oud 11-02-2007, 21:50
Verwijderd
Bah, beetje baggeravond. Was te rustig op de vereniging en voel me zo totaal niet lekker in m'n vel. Nou ja, ff slaappilletje genomen. Morgen weer een dag. Dan naar de studieadviseur van geschiedenis. Proberen m'n studie weer op te pakken etc.
Oud 11-02-2007, 21:58
Tink*
Tink* is offline
Morgen voor het eerst weer college sinds de kerstvakantie. Maar dat wordt vast wel weer leuk, want dan zie je elkaar weer vaker. Woensdagavond komen vrienden hier, wordt vast ook leuk. Alleen ik krijg een beetje het gevoel alsof sommige mensen mij gebruiken voor de makkelijkheid. Maar dat is vast niet zo. En mijn mama is lief, want ze had alweer een cadeautje in mijn tast gestopt. En ik ging vandaag thuis in mijn laatjes kijken en ik vond allerlei dingen van vroeger. Dingen die vrienden voor me hebben gemaakt of die we samen hebben gemaakt in de les. Echt leuk om af en toe door te kijken, en natuurlijk de typische dingen die ik altijd bewaar. Oh en ik vond zelfs iets wat ik van mijn 6vwo-crush heb gekregen. Als ik eraan ruik dan wordt de herinnering weer heel erg levendig. Maar ik voel me niet rot erover, ik weet niet waarom. Ik blok het af, zonder moeite. Dat is op zich goed allemaal, maar ik vraag me af of ik dat eigenlijk niet zou moeten ondergaan. Maar ach, alles is nu anders, tijd tikt door, dingen zijn nou eenmaal zo gelopen. Er zijn mensen gekwetst, maar je kunt het niet veranderen dus moet je er maar het beste van zien te maken.
Oud 11-02-2007, 22:01
Verwijderd
blegh, mijn concentratie is helemaal op (ik weet niet eens meer of ik concentratie nou wel goed spel, kun je nagaan)... Ik ga zo maar lekker naar bed en zie wel hoe het morgen loopt. Ik heb 3 uur de tijd voor Nederlands... moet lukken, als ik me tenminste lang genoeg kan concentreren. Daarna scheikunde en daarna hard leren voor de volgende proefwerken... Hopelijk gaat het goed, ik begin echt zenuwachtig te worden... En de examens zijn ook al niet zo ver weg meer *brrr*.
Oud 11-02-2007, 22:04
rare kwast
rare kwast is offline
eindelijk een bed.. ik voel me zo kut lichamelijk en geestelijk..mn hoofd stopt niet meer, ik ben misselijk en heb hoofdpijn (ik heb iets met dat hoofd) nu slapen, morgen gesprek..
blegh

was er maar iemand hier
Oud 11-02-2007, 22:07
Verwijderd
Feli, Sidhe. Heb een stukje van jullie muziek geluisterd en het is top.

En oh, ik blijf me gelukkig voelen, dus heb verder niets te luchten.
Oud 11-02-2007, 22:19
Saarah
Saarah is offline
En ohja, gisteren vroeg iemand: "ben je afgevallen?"
Ja ik ben afgevallen! Nog maar een beetje, maar toch al zichtbaar.
En ik ga nog veel meer afvallen. En dan ga ik superveel kleren kopen!
Oud 11-02-2007, 22:44
Verwijderd
beledigde repelsteel.
al is het onterecht, verandert niks aan de manier hoe ik alles opneem.
pff
ach ik spoor gewoon niet. i face it. jippie.
Oud 11-02-2007, 23:13
Verwijderd
Zo, ik ben nét terug uit Enschede.

Mijn weekend was gaaf. Eerst naar haar toe enenen dat was heel erg fijn want soms zijn 5 dagen toch best wel lang Heel vaak eigenlijk als je heel erg uitkijkt naar dingen. Zaterdagochtend was haar zusje jarig en maakte ik het eerste "Zwartritueel" mee Wat echt te gaaf was want ik voelde me net part-of-the-family en zo voel ik me overigens echt wel een beetje. Ik pas er zo tussen, ik voel me er ongelofelijk welkom en op mijn gemak.
Zaterdagmiddag gingen we naar mijn ouders want mijn mama was jarig geweest en die vond het gaaf dat we waren gekomen, daarnaast ben ik tegenwoordig nog maar 1 a 2 keer per maand thuis (ik zie Roosjes ouders veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaker dan mijn eigen ouders) maar daar heb ik zelf niets zo'n probleem mee. Het is eigenlijk best raar dat je de ouders van je vriendin op sommige vakken gaver vind dan je eigen ouders, al is er helemaal niets mis met mijn ouders, ze zijn alleen iets meer prestatiegericht en zakelijker. Die avond haar mijn oude vriendengroep laten zien want een van de jongens was jarig en we gingen even een halfuurtje sfeerproeven, al kwamen ze zo ongeveer allemaal te laat natuurlijk. Ik geloof dat ze het niet erg vond, behalve de game/vrouwenpraat . Daarna hebben we thuis gelachen om mevrouwdecabaratier op tv. Dit weekend was weer heerlijk!

Alleen zit school echt te hard tegen maar er zijn belangrijkere dingen. Véél belangrijkere dingen!
Oud 12-02-2007, 00:48
Verwijderd
Ik doe met mijn gedrag hier waarschijnlijk veel mensen pijn. Maar oh, wat voelt het fijn om gewaardeerd te worden, lol te hebben, te feesten, en daarbij ook nog eens te leren. Het is ongelofelijk mooi hier. Ik heb vandaag weer zulke mooie dingen gezien. Ik ga morgen kijken of het lukt om mijn reis te verlengen, of ze hier in Cusco en appartementje voor me kunnen regelen. Want wat zou het fijn zijn om hier nog veel langer te kunnen zitten!!
Oud 12-02-2007, 02:38
Miracle
Miracle is offline
Goedemorgen.
Oud 12-02-2007, 05:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Miracle schreef op 12-02-2007 @ 03:38 :
Goedemorgen.
Zo vroeg word ik nou ook weer niet wakker

Gisteravond wat traantjes gelaten over what-could-have-been en daarna in slaap gevallen met de gedachte 'ik ben zo moe van het denken, ik wil gewoon slapen'. Dat lukte gelukkig
Nu ben ik wakker, nog steeds sipjes, maar ik moet zo naar school en dan heb ik helemaal geen tijd meer om erover na te denken.
Oud 12-02-2007, 06:38
Nebel
Nebel is offline
Ach ik ben kapot en ik heb zo practicum, maar er zijn duizenden dingen erger dan dat. Bovendien ga ik deze week veel leuks doen, alleen benik zo'n kneus die daar tegenop ziet.
Oud 12-02-2007, 07:02
Verwijderd
ik moet wakker blijven... ik moet wakker blijven... Ik heb zo proefwerk maar oooh, mijn ogen vallen dicht en ik zie wazig, ik loop alsof ik dronken ben. damn, en dat terwijl ik op tijd naar bed ben gegaan...
Oud 12-02-2007, 07:17
Verwijderd
Oké, m'n dagplanning is al door de war, want ik vertrek niet omdat er op mijn traject een trein op een auto is gereden. En bij Veolia duurt zoiets wel even, neem ik even aan, dus vandaag ga ik niet naar m'n fijne cursus gebarentaal Maar goed, ik mail die docent zo even en dan is dat ook weer opgelost. Gelukkig is het maar één college
Oud 12-02-2007, 07:28
Verwijderd
Gisteravond met m'n ex gesmst over spullen die ik terug wil. Onder andere een hamsterkooi. Ze wil 'm nog blijven gebruiken, omdat er nog een hamster van haar in zit en ze geen andere heeft. Ik heb gezegd dat ik 'm binnen nu en twee weken terug wil of dat ze 'm van me moet kopen. Dat wil ze dus beiden niet doen. Waar haalt ze het recht vandaan om te denken dat ze maar voor onbepaalde termijn m'n spullen gratis kan gebruiken? Het is haar probleem om te zorgen dat die hamster dan een andere kooi krijgt. Ik wil m'n spullen gewoon terug. Ze woont nog thuis, dus als ik die kooi binnen twee weken niet terug heb speel ik het wel via haar ouders. Die trut moet niet denken dat ze alles maar kan maken.

Verder voel ik me wel rustig. Zometeen afspraak met de studieadviseur van geschiedenis. Nog even goed bedenken en opschrijven wat ik wil weten en waar ik het met haar over wil hebben. Het lukt me altijd beter om zo'n gesprek te voeren als ik vantevoren even iets op papier heb.
Oud 12-02-2007, 08:37
Verwijderd
Stom weer. Moe. Geen zin in alle drukte deze week. Doe ik dan toch echt te veel..?
Oud 12-02-2007, 08:55
moon
moon is offline
Begin ik weer over mijn hond. Sorry hoor, ben gewoon trots op haar en blij dat ze er nog is.
Heb gemaild naar de mensen uit het nest waar onze hond uit vandaan komt en nu blijkt zij de enige uit het nest te zijn die nog leeft. Ik ben zo blij dat ze nog altijd bij ons is! ja sorry, kan daar gewoon heel blij mee zijn moet het gewoon even kwijt.
Oud 12-02-2007, 08:57
Verwijderd
Ik glij af.

Maar waarschijnlijk gelooft toch niemand het.

Kutleven.
Oud 12-02-2007, 09:01
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 12-02-2007 @ 09:55 :
Begin ik weer over mijn hond. Sorry hoor, ben gewoon trots op haar en blij dat ze er nog is.
Heb gemaild naar de mensen uit het nest waar onze hond uit vandaan komt en nu blijkt zij de enige uit het nest te zijn die nog leeft. Ik ben zo blij dat ze nog altijd bij ons is! ja sorry, kan daar gewoon heel blij mee zijn moet het gewoon even kwijt.
Fijn! Wat heeft je hond en hoe oud is ze?
Oud 12-02-2007, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 11-02-2007 @ 23:19 :
En ik ga nog veel meer afvallen. En dan ga ik superveel kleren kopen!
Dit ja
(en ik ga mijn weegschaal echt de deur uit gooien, vanochtend besloot ie zo'n 2 (!!) kilo te schommelen, sloeg echt nergens op.
Oud 12-02-2007, 09:12
Verwijderd
Oh enenenen we hebben gereageerd op een huisje en zijn nu al het hele weekend aan het fantaseren hoe het zou worden en wat voor meubels we willen (ik wil een heeeeel dure kledingkast ) en ik ga nu balen als we het niet worden.
Oud 12-02-2007, 09:22
Verwijderd
De laatste keer zeuren over mijn levensverhaal.
Het is nog lang niet af, hoewel ik nu wel bij vorig jaar ben. Tussendoor moet alleen nog zoveel verteld worden. Wat gebeurt er toch veel in een mensenleven zeg... En wat is het een stomme opdracht. Tot twaalf uur heb ik de tijd en wat dan niet af is, is pech. Maar eigenlijk wil ik het perfect maken, alles opschrijven zodat er een duidelijk beeld komt van mijn leven. Maar pfft, het is zo moeilijk.
Oh en ik heb honger. Mn moeder zei vannochtend: "ik heb het idee dat je magerder wordt, maar je eet wel alles wat je tegen komt". Zij heeft nu ook door dat ik zoveel vreet. Wanneer houdt het nou eens op?
Oud 12-02-2007, 09:30
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 12-02-2007 @ 10:22 :
De laatste keer zeuren over mijn levensverhaal.
Het is nog lang niet af, hoewel ik nu wel bij vorig jaar ben. Tussendoor moet alleen nog zoveel verteld worden. Wat gebeurt er toch veel in een mensenleven zeg... En wat is het een stomme opdracht. Tot twaalf uur heb ik de tijd en wat dan niet af is, is pech. Maar eigenlijk wil ik het perfect maken, alles opschrijven zodat er een duidelijk beeld komt van mijn leven. Maar pfft, het is zo moeilijk.
Oh en ik heb honger. Mn moeder zei vannochtend: "ik heb het idee dat je magerder wordt, maar je eet wel alles wat je tegen komt". Zij heeft nu ook door dat ik zoveel vreet. Wanneer houdt het nou eens op?
Succes met je levensverhaal. Het lijkt me idd een pittige opdracht.

Ben je al eens naar de dokter geweest met het feit dat je zoveel honger hebt en eet en toch steeds magerder wordt? Misschien een probleem met je stofwisseling?
Oud 12-02-2007, 09:33
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 12-02-2007 @ 10:30 :
Succes met je levensverhaal. Het lijkt me idd een pittige opdracht.

Ben je al eens naar de dokter geweest met het feit dat je zoveel honger hebt en eet en toch steeds magerder wordt? Misschien een probleem met je stofwisseling?
Dankje.

Nee, want mijn eetpatroon is de afgelopen jaren heel onregelmatig geweest. En volgens mij word ik niet mager...
Oud 12-02-2007, 09:34
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Thoughtful: wat een positieve post Leuk te horen dat het zo goed gaat. En wat dat hospiteren betreft, als ze persé willen horen dat je op hockey zit, dan pas je daar toch niet tussen. Het gaat toch om hoe jij bent, niet om wat je doet (hobby's) Hospiteren is gewoon stom.

OT:

Ik voel me goed en ik heb gewoon zin om aan de studie te gaan, want ik weet weer waarvoor ik het doe. Ik moet nu heel snel aan m'n essay gaan, want dat is nog van vorig semester, maar het is veel moeilijker dan ik gedacht had. Beetje verkeerde planning dus. Zo die docenten maar eens mailen dat het er nog wel aankomt.

Laatst gewijzigd op 12-02-2007 om 09:36.
Oud 12-02-2007, 11:09
Verwijderd
Vandaag is zo'n dag die volgens mij best wel prettig gaat verlopen. Vanochtend naar de studieadviseur van geschiedenis geweest. Komend semester ga ik een geschiedenisvak volgen van 10 ec's. Dat moet ik kunnen halen. Donderdag naar de studieadviseur van Zweeds. Daar wil ik ook graag een of meerdere vakken volgen. Dan heb ik komend semester weer iets te doen en kan ik ook meteen zien wat me echt ligt. Verder nog even het antwoord van de studieadviseur politicologie van de Radboud in Nijmegen afwachten en kijken wat daar uit komt. Zometeen even de was ophangen die al vanaf zaterdag nat ligt te zijn. En wat ga ik dan vanmiddag doen? Euhm........ Iig boeken halen voor de studie, misschien alvast even inlezen.
Oud 12-02-2007, 11:50
Verwijderd
Nederlands gemaakt, ging redelijk, ik weet het niet echt. over 10 minuten scheikunde. Moet lukken! hoop ik, hoop ik...
Oud 12-02-2007, 11:59
Verwijderd
ik ben gewoon op. last van me keel. had gelukkig maar 2 lesuur vandaag, maar ik heb me lopen irriteren aan mensen, niet te zuinig. tussen die 2 lesuur had ik ook nog een pauze, moest met een vriendin nog ff wat papieren bij verschillende leraren ophalen, bleek dat zij zich ook kapot aant ergeren was aan die 2 anderen die bij t 1e lesuur derbij zaten. bluh. morgen mondeling engels. en ik heb heus genoeg geoefent, heb niet voor nix al ruim half jaar bijles in engels.. (naja, luisteren heb ik ook verk*t, dus dat zegt opzich niets.) en waarom kunnen mensen zich niet is gewoon aan de afspraken houden? daar baal ik van. en zaterdag ging het korfballen ook gwoon niet goed, met vlagen was het echt dramatisch. ik werd dan ook gewisseld, maar als ik de coach was had ik t al 20 min eerder gedaan. owja, en leraren moeten ook gewoon is 1 ding zeggen en niet steeds veranderen over inleverdatums ofzo. en ik wil gewoon weer is lekker slapen. maar daar heb ik niet echt tijd voor. en slapen gaat ook weer vrij moeilijk, droom te veel en slaap veel te moeilijk in, terwijl ik eigenlijk mijn slaap hard nodig heb.

Positief is dat ik eindelijk gesprek met decaan ben begonnen! maar dan houdt t ook wel weer op.
Oud 12-02-2007, 12:33
Verwijderd
Oh man, ik ben echt dood. Slecht geslapen, trein vertraging - overstap gemist, bus in de file.. Dus véél te vroeg op voor een half college, olé. En slecht geslapen, dus in de trein terug viel ik steeds in slaap enzo. En dan zometeen rijles, ahahha. Dat wordt nog leuk.
Oud 12-02-2007, 13:55
Redhair
Redhair is offline
Sidhe, heel vet!

Vrijdagavond gingen we naar wat vrienden, was wel gezellig. T. was er ook, ik had zin in pep. Maar vorige week ook al drugs gehad, dus ik besloot mijn mond te houden.
Had niet gehoeven, want J. bleek er ook zin in te hebben. We haalden dus wat en gingen naar huis. Het was weer leuk en fijn, helemaal het gesprek wat we in de loop van de nacht hadden was goed.
Zaterdagmiddag kwamen twee vrienden die voor ons gingen koken. Later kwam nog een vriend, daarna D.
D. en ik zijn naar de kroeg gegaan, maar ik merk dat de sfeer daar veranderd, in negatieve zin, dat is jammer.
's ochtends een uur of twee geslapen, zondag de pep op gemaakt.
Soms snap ik niet hoe ik het eerder volhield. Ik ben nu best brak. Heb het hele weekend nauwelijks gegeten, geslapen.
We hebben nu samen 1 gram gehad, vanaf vrijdagnacht tot het begin van de zondagavond. In de zomer gebruikte ik in mijn eentje zo'n vijf gram per week. Hoe hield ik het vol? Ja, door blijven snuiven. Als je dan uiteindelijk in slaap valt, sliep ik meestal zo'n 24 uur, en daarna weer keihard doorgaan. Wat triest eigenlijk. We voelden ons zo goed, maar we waren allemaal zo triest.

Vanmorgen heeft mijn wekker 20 minuten lopen piepen, J. en ik sliepen gewoon door. Gelukkig wel op tijd op school gekomen. Het was best leuk, ik heb alleen woensdag een lange dag, maar ik weet echt niet wat ik wil. Het is moeilijk om naar school te gaan, elke dag vroeg opstaan, de verplichting. Wat zeik ik toch altijd, godverdomme. Nou word ik weer boos op mezelf, maar ik weet niet eens waarom. Ja omdat ik vind dat ik altijd zeik. Ik wil niet boos worden, ik wil geen hekel aan mezelf hebben. In het weekend ging het natuurlijk weer goed, die kutpep geeft je tijdelijk zelfvertrouwen. Aargh wat wil ik toch typen, ik weet het niet. Er is veel onrust en chaos in mijn hoofd, heel veel.
Oud 12-02-2007, 13:57
synclinorium
synclinorium is offline
Goed, lekker dagje gehad. Leuk om terug te denken aan het weekend en foto's te zien.

@ Sidhe: Ik ken je niet echt en jij mij ook niet. Maar ik volg het forum en zie afentoe wat foto's en herkende jullie! Best grappig.
Oud 12-02-2007, 13:58
Missy
Missy is offline
Is het zo eigenwijs? Pff, geef mij maar even alle stomme taken voor het werkstuk. Jaa, dat laat ik me niet zomaar opschuiven. Pech voor haar, eerlijk verdelen.

Verder voel ik me zo goed. Ben al twee weken alleen maar vrolijk. En hij moet is potsiedosie ook is even wat laten horen.
Oud 12-02-2007, 14:18
Roosje
Roosje is offline
Oh nee, ik ga niet tv kijken maar mijn boek uitlezen en dan in slaap vallen. (:
Oud 12-02-2007, 14:19
Verwijderd
Pfff, ergens toch wel blij dat ik vanochtend m'n bed uitgekomen ben. Al dacht ik er op dat moment heel anders over .

Maar ook nu ik wat meer kan relativeren heb ik toch echt het idee dat dit niet de goede kant op gaat.
Maargoed, morgen GGz, maar eens kijken wat ze er van vindt....
Oud 12-02-2007, 14:33
ilse
ilse is offline
weer eens een lekker dagje, t gaat weer beter . pas 5 maart weer naar die psychiater voor medicatie, bah. had verwacht dat het eerder zou zijn.. maar goed..

vandaag lekker ene lui dagje, lekker niets doen.. ben blij dat ik niet hoefde te werken.. wel morgen, woensdag en donderdag. beetje jammer... maar goed. morgen wel lekker paardrijden

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten