Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
kheb gisteren BvD gezien met Paul de Leeuw.
hij vond het toen erg vreemd dat ze daar al wisten van de eis van 250.000 euro, want hij wist het zelf nog maar net. De advocaat heeft zonder zijn weten het maar ff doorgestuurd. Vind ik nou ook niet bepaald netjes ofzo... ![]() maar bovendien vink het maar gezeik van Grunlo. Als je het idee hoorde dat Paul de Leeuw had verzonnen als laatste 'aflevering' leek me dat een hele goede oplossing! Hij had nl. van de NCRV de eis gekregen dat hij Grunlo niet meer na moest doen, maar hij vond dat hij als artiest/entertainer niet hoeft worden gewezen op 'je mag dat niet doen' maar dat ze hem vrijheid moesten geven. Wat hij daar in tegen wél wilde doen, was nog één laatste aflevering maken over haar en daarin haar een award geven voor haar gehele ouvre (hoe schrijf je dat?) en dan niet als het typetje wat hij doet, maar dan gewoon netjes als hoe anneke grunlo echt is. En vervolgens wilde hij haar dan uitnodigen om te komen zingen.... Das, lijkt mij, toch een redelijke oplossing!!! Bovendien, zei paul ook, heeft Anneke hierdoor best wel wat extra publiciteit en zou zij, als ze zich daarvoor openstelde, in nog heel wat shows kunnen komen om het er over te hebben en vervolgens een hoop reclame te maken voor haar zelf.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
HET ZAND BRANDT inmiddels onder Grunloh's voetjes! Ach gut, dat kreng zit in Frankrijk, maar durft niet meer over straat omdat dr reputatie naar de maan is... Jaaaaaaah, ze kennen die ouwe knar ook echt daar!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Paul de Leeuw had groot gelijk! Met Smalhout vond k m ietsje te ver gaan, n verg. met Hitler is nou ook nie bepaald jippie...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar echt diep hierop ingaan doe ik niet, laat ik eens een mooie situatie schetsen, noem het maar een contra-utopie. stel, je verkeerd in de bijstand en je moet eens in de maand naar het bureau daarvoor. je schaamt je erg ervoor dat je ooit in de bijstand bent beland, dus je dient een verzoek in aan de gemeente of ze op neutraal terrein kunnen komen om die uitkering te regelen, waar het dus niet opvalt. maarja de gemeente doet niet zo gek, en dus moet je toch naar dat kantoor. onopvallend probeer je daar binnen te komen, maar SHIT, de buurvrouw van drie huizen verderop staat bij de etalage van de zeeman naar binnen te kijken en ziet door de reflectie van het raam jouw bij het bijstandskantoor naar binnengaan. nou heb je nog eens dubbele pech, want die buurvrouw is toevallig een ontzettende roddeltante. binnen vier-en-twintig uur weet de hele buurt het en durf jij je niet meer te vertonen bij de cursis doosjesmaken. hierdoor krijg je ernstige psychische problemen en kan je ook al niet meer slapen. gelukkig heb je 'no cure, no pay' advocaten die hier graag een slaatje uit slaan en binnen twee weken ben je multimiljonair..... dat krijg je als mensen teveel gaan denken als jij |
![]() |
||
Citaat:
NEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als ik jou was zou ik maar gou zeggen dat je perongeluk op de verkeerde toetsen drukte want anders krijg jij ook 250.000 Euro schade verdoeding... Omdat ze psygische (vergeten hoe je schrijft ![]() ![]() Nee ff seri... Dat wijf had zich niet zo druk moeten maken, doordat ze er zo moeilijk over dat mag juist niemand haar. Als Gerard Joling en Viola Holt enzo er ook zo moeilijk erover zouden doen hadden ze inmiddels miljadair geweest ![]()
|
man dat mens moet niet zeiken, er zijn zoveel mensen die geimmiteerd worden en zo geheel in de zeik owrden gezet, dan moet je maar geen bekende nederlander worden, ga je maar werken bij de lokale kaasboer ofzo
|
![]() |
|
Wat een muts zeg, ze heeft al jaren geen success meer en nu probeert ze geld van Paul af te troggelen met zielig doen, psychische problemen my ass!
...Paul was lache bij Barend & Van Dorp eergisteren ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|