Oud 27-02-2007, 00:06
TopDrop
TopDrop is offline
Zoals de titel al zegt, wat zou jij graag (in je eigen omgeving) willen veranderen? Ga je dat ook binnenkort doen of kun je dat niet? Waarom niet?

ts begint:

Ik heb begin dit schooljaar een meisje leren kennen en sindsdien zijn we goeie vrienden. We deden veel (leuke) dingen samen en konden het goed met elkaar vinden. De laatste tijd echter is het enthousiasme er een beetje af en zien we elkaar steeds minder. Direct na onze diplomauitreiking vertrekt zij naar haar vriend in Duitsland en zien we elkaar vast bijna nooit meer. Ik zou dit wel willen veranderen en haar blijven zien, maar dat gaat vast niet lukken.

Verder zou ik graag iets minder snel op willen geven als iets niet lukt. Als ik aan iets begin en het blijkt moeilijker of meer werk dan verwacht, dan stop ik er te snel mee. Ik ga proberen dit te veranderen.

En ik zou willen veranderen dat ik vroeger naar bed ga en op normalere tijden opsta.
Advertentie
Oud 27-02-2007, 00:16
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 27-02-2007 @ 01:06 :
Verder zou ik graag iets minder snel op willen geven als iets niet lukt. Als ik aan iets begin en het blijkt moeilijker of meer werk dan verwacht, dan stop ik er te snel mee. Ik ga proberen dit te veranderen.

En ik zou willen veranderen dat ik vroeger naar bed ga en op normalere tijden opsta.
dat

en dat ik zo ongeduldig ben, en dingen doe waarvan ik vind dat ik het eigenlijk niet kan maken t.o mezelf, zoals roken.
En wat gezonder eten zou ook wel goed zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 07:57
Marieke89
Marieke89 is offline
Meer sporten.. Maar misschien in 't algemeen wel meer discipline, dat is ook de reden dat ik te weinig sport..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 08:15
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 27-02-2007 @ 01:06 :
Zoals de titel al zegt, wat zou jij graag (in je eigen omgeving) willen veranderen? Ga je dat ook binnenkort doen of kun je dat niet? Waarom niet?

Ik zou dit wel willen veranderen en haar blijven zien, maar dat gaat vast niet lukken.

begin hiermee dan.. geef niet op maar doe wat je kunt om dat meisje te blijven zien .

ik zou graag wat duidelijker willen weten wat ik wil
en niet gewoon allles willen
maar ik weet niet of ik daaar wat aan doen kan
Oud 27-02-2007, 08:44
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik zou graag willen invoeren dat je examen kunt doen als het jou uitkomt en niet allemaal op een hoopje aan het einde van het schooljaar. Ze zijn daar nu wel proeven mee aan het doen maar daar heb ik niets meer aan.
En ik zou zelf wel wat socialer willen zijn, wat meer vrienden maken enzo. Maar dat gaat ook al de goede kant op. Babysteps
Oud 27-02-2007, 08:53
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
world peace
Oud 27-02-2007, 08:58
Verwijderd
Ik zou gaarne mn ouders veranderen. Of weg doen, maar dat is vast geen optie.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 11:26
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 27-02-2007 @ 09:58 :
Ik zou gaarne mn ouders veranderen. Of weg doen, maar dat is vast geen optie.

aaaaaah,

over een paar jaar is de wereld weer roze
Oud 27-02-2007, 11:46
Paperz
Paperz is offline
Bier!
Oud 27-02-2007, 11:48
Bongalientje
Bongalientje is offline
wat wil je veranderen aan bier dan

de massa dat hij niet zo dom is
Oud 27-02-2007, 12:44
Magican
Magican is offline
Dat dingen tegenwoordig zo duur zijn,
dat mijn computer eerder komt,
dat ik meer geld heb,
dat ik al een kamer heb in Rotterdam.
Oud 27-02-2007, 14:55
Skilly
Skilly is offline
Dat verschillende bedrijven me bellen en zeggen dat ze en baan voor me hebben. Meer close-heid met de familie. Meer groen in me omgeving.
Oud 27-02-2007, 15:22
Bongalientje
Bongalientje is offline
Nee --> ja
DANKU!
Oud 27-02-2007, 15:23
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
kunst schreef op 27-02-2007 @ 09:15 :
begin hiermee dan.. geef niet op maar doe wat je kunt om dat meisje te blijven zien .
Hmm, tsja.. Kan. Maar 't moet dan wel van twee kanten komen. Haar vriend komt ook in het weekend steeds hierheen, dus we kunnen alleen doordeweeks iets afspreken. We hebben 't redelijk druk de laatste tijd dus 't komt er niet zo meer van. Straks woont ze in Duitsland en studeren we allebei..

Oud 27-02-2007, 15:27
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 27-02-2007 @ 16:23 :
Hmm, tsja.. Kan. Maar 't moet dan wel van twee kanten komen. Haar vriend komt ook in het weekend steeds hierheen, dus we kunnen alleen doordeweeks iets afspreken. We hebben 't redelijk druk de laatste tijd dus 't komt er niet zo meer van. Straks woont ze in Duitsland en studeren we allebei..

je hebt heeeeus wel tijd
of je meet der met der vriend er bij,
ze gaat toch niet vreemd ofzo?!
Oud 27-02-2007, 16:44
Dinalfos
Dinalfos is offline
De inherente goorheid van groente en rijst. Wat zou gezond leven toch makkelijk zijn als het eten te pruimen was
Oud 27-02-2007, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 27-02-2007 @ 17:44 :
De inherente goorheid van groente en rijst. Wat zou gezond leven toch makkelijk zijn als het eten te pruimen was

Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 21:00
Verwijderd
als ik iets zou kunnen veranderen dan was het wel mijn energieniveau (chronisch te laag) en mijn grondige hekel aan sporten en angst om me in nieuwe situaties te begeven... ik denk dat ik een stuk gezonder, spontaner en gelukkiger zou zijn
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 21:36
Hanneke
Hanneke is offline
Wat meer discipline zou wel handig zijn.
Oud 01-03-2007, 21:44
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 01-03-2007 @ 22:00 :
als ik iets zou kunnen veranderen dan was het wel mijn energieniveau (chronisch te laag) en mijn grondige hekel aan sporten en angst om me in nieuwe situaties te begeven... ik denk dat ik een stuk gezonder, spontaner en gelukkiger zou zijn
Citaat:
ik ga me ooit laten trouwen in vegas door een dikke elvis bij een drive-through kapel
Dan lijkt me dat je je dan toch redelijk spontaan in een nieuwe situatie begeeft..

En verder, gewoon gezond eten, blijven bewegen ondanks dat je niet sport, genoeg frisse lucht en normale slaaptijden aanhouden. Dan blijf je best fit
Oud 01-03-2007, 21:52
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 01-03-2007 @ 22:36 :
Wat meer discipline zou wel handig zijn.
Oud 01-03-2007, 22:06
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 01-03-2007 @ 22:44 :
Dan lijkt me dat je je dan toch redelijk spontaan in een nieuwe situatie begeeft..

En verder, gewoon gezond eten, blijven bewegen ondanks dat je niet sport, genoeg frisse lucht en normale slaaptijden aanhouden. Dan blijf je best fit
thanks... dat probeer ik ook allemaal. doe alles op de fiets en lopend en eet vrij gezond eigenlijk... alleen de slaaptijden kosten me moeite.
en tjah... is me sig spontaan als ik het nu al weet?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 22:09
Verwijderd
mijn hoofdpijn
mijn tics om aan alles wat krab-baar is te krabben, wat er dus voor zorgt dat ik steeds overal open lig
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 22:23
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 27-02-2007 @ 12:48 :
de massa dat hij niet zo dom is
'De massa' is vrouwelijk, dus het moet zijn 'dat zij niet zo dom is'.

Oh, welk een cruciale fout bij zo een zin
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 22:26
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 01-03-2007 @ 23:23 :
'De massa' is vrouwelijk, dus het moet zijn 'dat zij niet zo dom is'.

Oh, welk een cruciale fout bij zo een zin
ik weiger nog steeds om de massa vrouwelijk te noemen
veel te veel domme woorden zijn vrouwelijk het is ongeemancipeerd

veranderen..
ik wil 2 huizen omwisselen, mijn buren die maken te veel lawaai.

Laatst gewijzigd op 01-03-2007 om 23:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2007, 23:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
kunst schreef op 01-03-2007 @ 23:26 :
veel te veel domme worden zijn vrouwelijk
Aan deze zin is te zien waarom.
Oud 01-03-2007, 23:23
Verwijderd
De vader van een vriendin van me gaat dood, dat mag van mij wel anders.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 23:50
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 01-03-2007 @ 23:06 :
thanks... dat probeer ik ook allemaal. doe alles op de fiets en lopend en eet vrij gezond eigenlijk... alleen de slaaptijden kosten me moeite.
en tjah... is me sig spontaan als ik het nu al weet?
Ja.. die slaaptijden Meestal als ik hoofdpijn heb of ik ben moe en duf enzo, dan helpt 't idd echt om even wat frisse lucht te happen.

En je sig; je 'weet' nu nog niet dat je dat ook daadwerkelijk gaat doen. Je zegt 't alleen. En op het moment dat je echt in een drive-by kapelletje staat wist je dat waarschijnlijk de ochtend van tevoren nog niet..
Oud 02-03-2007, 02:59
Verwijderd
Mag mijn hele leven als optie?

Nee uhm... Dat ik minder snel in de put zit en dat ik mezelf beter kan beheersen als het om alcohol gaat.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 04:24
Supreme Dutch
Ik zou graag willen veranderen.. Dat de mensen in de trein, die hun muziek te hard aanhebben, mij volgende keer niet gaan bedreigen als ik hen vraag om hun muziek zachter te zetten..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 11:05
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 02-03-2007 @ 03:59 :
Mag mijn hele leven als optie?

Nee uhm... Dat ik minder snel in de put zit en dat ik mezelf beter kan beheersen als het om alcohol gaat.
succes

IK wil graag veranderen: alle niet-ware informatie van internet

en de hoeveelheid mensen die op http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1542459
posten!
dat is echt hilarisch, maar er posten te weinig mensen

Laatst gewijzigd op 02-03-2007 om 11:12.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 17:54
EXBO
EXBO is offline
hier heb ik van de week nog aan gedacht! dat ik een stom mens ben en dat ik mezelf wil veranderen!

1. ik eet te veel en sport te weinig, resultaat ik ben dik
2. ik doe te weinig aan school (toesen en huiswerk) waardoor leraren mij weer minder vinden en mn ouders ook
3. ik heb geen zelfdiscipline (maak voor mezelf afspraken waar ik me niet aan hou, mn kamer is een gigantische troep gewoon omdat ik geen zin heb om em op te ruimen)
Oud 02-03-2007, 19:59
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
EXBO schreef op 02-03-2007 @ 18:54 :
hier heb ik van de week nog aan gedacht! dat ik een stom mens ben en dat ik mezelf wil veranderen!

1. ik eet te veel en sport te weinig, resultaat ik ben dik
2. ik doe te weinig aan school (toesen en huiswerk) waardoor leraren mij weer minder vinden en mn ouders ook
3. ik heb geen zelfdiscipline (maak voor mezelf afspraken waar ik me niet aan hou, mn kamer is een gigantische troep gewoon omdat ik geen zin heb om em op te ruimen)
zie het aan de andere kant, ben jij gelukkig zo? dan moet je vooral zo blijven! Want het zittem ook in de leeftijd

de negatieve uitstraling van sommigen hier
Oud 03-03-2007, 19:14
joehoe19
joehoe19 is offline
Wat ik wil veranderen:
- dat ik niet alles uitstel tot het laatste moment
- dat me vriend eens een keer wat minder traint en daarvoor in
de plaats wat meer tijd aan mij besteedt (hopeloos ik weet
het )
- me kapsel moet nodig naar de kapper..
- me uitslaapgewoonte.. hou altijd te weinig tijd over voor alles
- de emotionele buien paar dagen nadat de pilstrip leeg is
voor de rest nergens last van alleen dan
- de prijzen in de winkels... die mogen best omlaag
- me ouders.. dat ze af en toe wat minder lastig zijn

En nog veeeeeel meer
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 08:54
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het principe karma. Er klopt geen fuck van.
Oud 04-03-2007, 09:40
Verwijderd
Ik zou graag een wat positievere instelling krijgen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 10:13
Chronocide
Chronocide is offline
Ik zou willen dat waterleidingen geen water maar bier bevatten, en dat je dan ook kon kiezen tussen warm en koud bier.
Oud 04-03-2007, 10:14
Verwijderd
De mensen die zelden of nooit bier drinken moeten dan maar mineraalwater kopen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 10:20
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Chrome schreef op 04-03-2007 @ 11:13 :
Ik zou willen dat waterleidingen geen water maar bier bevatten, en dat je dan ook kon kiezen tussen warm en koud bier.
Warm bier is geen bier
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 13:48
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 04-03-2007 @ 11:20 :
Warm bier is geen bier
Weet ik, maar het is zo klote om je te wassen met koud bier, of er koffie mee te zetten.

En die mensen moeten inderdaad maar mineraalwater kopen, of ze gaan maar uit de sloot zuipen.
Oud 04-03-2007, 14:24
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Chrome schreef op 04-03-2007 @ 14:48 :
Weet ik, maar het is zo klote om je te wassen met koud bier, of er koffie mee te zetten.

En die mensen moeten inderdaad maar mineraalwater kopen, of ze gaan maar uit de sloot zuipen.
bier thee

ik vind het een slecht plan

ik wil graag de tijd veranderen, uur of 12 komt goed uit
Oud 04-03-2007, 15:28
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik zou willen veranderen dat ik lenzen in durfde te doen, dan was ik tenminste van mijn bril af.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 15:30
mueslireep
mueslireep is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 04-03-2007 @ 16:28 :
Ik zou willen veranderen dat ik lenzen in durfde te doen, dan was ik tenminste van mijn bril af.
ik heb precies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 16:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Flushpuppie schreef op 27-02-2007 @ 09:53 :
world peace
in je directe omgeving, miss world?

ont:
Ik wou inderdaad meer discipline, dus gewoon twee keer per week naar karate, ook op woensdag ookal betekent dat dat ik meteen uit school naar karate moet en niet kan eten tussen de middag. En vroeg naar bed en vroeg opstaan.
Verder zou ik willen dat ik 's ochtends de moeite nam om lunch te maken zodat ik niet alleen maar chocola eet op school

En ik wil erg graag beter worden met karate, dus ook thuis oefenen! (maar daar ben ik al mee begonnen. Alleen jammer dat ik maar anderhalve vierkante meter heb om op te oefenen, best lastig met kata's )
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 16:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Flushpuppie schreef op 27-02-2007 @ 09:53 :
world peace
in je directe omgeving, miss world?

ont:
Ik wou inderdaad meer discipline, dus gewoon twee keer per week naar karate, ook op woensdag ookal betekent dat dat ik meteen uit school naar karate moet en niet kan eten tussen de middag. En vroeg naar bed en vroeg opstaan.
Verder zou ik willen dat ik 's ochtends de moeite nam om lunch te maken zodat ik niet alleen maar chocola eet op school

En ik wil erg graag beter worden met karate, dus ook thuis oefenen! (maar daar ben ik al mee begonnen. Alleen jammer dat ik maar anderhalve vierkante meter heb om op te oefenen, best lastig met kata's )
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Marieke89 schreef op 27-02-2007 @ 08:57 :
Meer sporten.. Maar misschien in 't algemeen wel meer discipline, dat is ook de reden dat ik te weinig sport..
Je hebt op vele sportscholen groepslessen. Ik zelf kan ook moeilijk in me eentje met de fitnessapparaten hard aan de gang. Met groepslessen haal je veel meer uit jezelf als je weinig zelfdiscipline hebt kwa sport.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 20:15
Yerli
Yerli is offline
Meer discipline en minder hoofdpijn.
Oud 04-03-2007, 20:38
Moustache
Moustache is offline
De stad waar ik in woon
Woon nu in utrecht maar wil naar amsterdam
Oud 04-03-2007, 21:12
Verwijderd