Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast bestaat er meer dan anorexia. Gemende vormen, boulima. Erg dieeten, compenseren om vervolgens eetbuien te krijgen. Je hoeft niet mager te zijn om een eetstoornis te hebben. Bij ondergewicht zijnze er gewoon te laat bij.
||
Citaat:
![]() dat is echt wel zielig voor dat meisje ja maar wel heel grappig ![]()
||
Citaat:
OT: Toch maar naar Groningen gegaan. Ik had er meteen spijt van toen ik er bijna was, wat een rot weer zeg. Koud en regen en ik had er even niet bij nagedacht en m'n verkeerde schoenen aangedaan, dus natte voeten meteen. ![]() Maar heb nog wel een hele stapel boeken teruggebracht naar de bieb en er nog een paar gehaald. En nu kan ik morgen lekker thuis blijven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
En kun je niet met de vaste telefoon dat nummer proberen te bellen? OT: Ik heb een mail dat ze momenteel geen plek hebben voor nog een stagiair. Er stond wel nadrukkelijk bij dat het niet aan m'n cv lag. Dat scheelt dus alweer. Er staat nog één stage op die site die me ook nog wel wat lijkt, maar ik heb denk ik niet het goede profiel. Maar ik stuur morgen m'n cv wel gewoon weer op, dan hoor ik dat vanzelf wel. Wel balen, want ik heb verder niet echt een idee waar ik nog meer stage kan lopen, ja uitgeverij, maar ik ben er nog niet uit of ik dat wil. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik sinds het uit is niet meer, en dat is nu zo'n 1.5 maand geleden. En ik ben er nog steeds verdrietig om ![]() Om nog maar mijn post te herhalen: Met mij gaat het redelijk. Ik verbaas me erover dat ik me voor lange tijd zo kut kan voelen. Nu snap ik ook waarom voor mijn relatie heb gevochten tot het bitter einde, want uit elkaar gaan zuigt echt flink ![]() Vannacht natuurlijk weer over hem gedroomd. En het was fijn. We gingen zoenen en knuffelen en het was weer helemaal oke. Wakker worden uit zo'n droom is allesbehalve prettig. En nu ben ik 1,5 maand verder en er nog steeds niet overheen. Niemand in mijn omgeving kan mij vergelijkingsmateriaal geven, want de een stapt van de ene relatie over in de andere, de ander heeft geen verdriet gehad na afloop en weer een ander zit nog in haar allereerste relatie. Ik vraag me af: wat is normaal? Ik heb bijna 3,5 jaar een relatie gehad en het was serieus! Ik kende al zijn vrienden, daar gingen we vaak op bezoek, ik kwam regelmatig bij zijn ouders, ik ben meegeweest naar trouwerijen van vrienden en familie. Alles. The whole deal. Bovendien was het mijn allereerste relatie. En dan moest ik hem ook nog eens opgeven terwijl ik nog wel gevoelens voor hem had (en heb). Het werkte gewoon niet, en dat is kut. Kan iemand mij vertellen wat een normale rouwperiode is? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat je ook hebt, doet niets af aan dat je een probleem hebt. @Nijn*: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Sterkte in elk geval. Gaat wel goed ![]() OT: Eindelijk m'n rijbewijs aangevraagd. Volgens mij waren de foto's nog niet helemaal goed, maar ik heb gewoon een smal gezicht. Die jongen heeft uiteindelijk de beste genomen. Was een stagiair denk ik. Ik vind het wel best, dat achterlijke gedoe ook met die maten. Op het bord waar de nummers en balies op verschijnen draaiden ze een heel filmpje af waarin werd uitgelegd waaraan de foto's moeten voldoen. Echt niet normaal zoveel punten. Stomme Amerikanen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar eh: Eerste 2 weken: diep, diep dal. Heb me werkelijk nog nooit zo ellendig gevoeld. 2 weken tot anderhalve maand: Op en af. De ene keer beter, de andere keer minder. Voor het eerst met iemand anders gezoend, toen besloten dat ik hem niet meer wilde zien, na 2 weken hem toch nog een keer gezien omdat hij spullen nodig had die bij mij lagen. Daarna nog eens anderhalve maand elkaar helemaal niet gezien. Eigenlijk ging het sindsdien een stuk beter - ik heb toen op een gegeven moment 'de knop gevonden'. Ik zat in de trein me af te vragen of zijn nieuwe datemeisje nou leuker dan mij was en knapper en wat dan ook en op een gegeven moment dacht ik, ja jezus, waar ben ik mee bezig? En toen kon ik het stopzetten en sinsdien ging het beter. Sinds anderhalve maand o.i.d. voelde ik me ook weer gewoon gelukkig, je weet wel, zomaar zingen omdat je je goedvoelt enzo. Maar net zo goed kut als ik iets tegenkwam van hem dat veel betekende, of als ik ging vozen met een datejongen en het gewoon domweg hetzelfde niet was, of ik me gewoon alleen voelde... maar vanaf dat moment ging het wel beter. Heb je LJ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ja, ik heb LJ ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@MeelFriek: Ik wil je best een schop onder je kont geven. *geeft MeelFriek een schop onder haar kont* Aan de slag, jij. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien moet je eerst werken aan weten/leren hoe je het allemaal moet doen en er mee oefenen, voordat je het ook daadwerkelijk gaat doen? |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |