Oud 19-03-2007, 18:49
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 19-03-2007 @ 19:33 :
*gaap* en bah in plaats van kilo,s eraf 1 kilo erbij
Eet je wel normaal dan? Niet of veel te weinig eten kan juist zorgen voor een verstoring van je metabolisme en gewichtstoename in plaats van de door jou gewenste afname.
Advertentie
Oud 19-03-2007, 18:54
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 19-03-2007 @ 19:49 :
Eet je wel normaal dan? Niet of veel te weinig eten kan juist zorgen voor een verstoring van je metabolisme en gewichtstoename in plaats van de door jou gewenste afname.
uhh anderen vinden het te weinig wat ik eet en zelf vind ik het teveel..
Oud 19-03-2007, 18:55
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ibuprofen genomen een uur geleden. Even daarna had ik heel veel buikpijn (maar ik weet niet of dat daardoor komt, want ik heb het wel vaker), en nu ben ik moe.
En ik heb heel veel pijn in mijn heup en onderrug. Misschien dat ik verkeerd zit ofzo.
Ik voel me ziekjes En heb weinig aan school gedaan.
Maar ik snap wiskunde wel en heb het bijna af
Oud 19-03-2007, 19:03
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik hou van Ibuprofen als ik ongesteld ben. Die verdomde buikpijn (en rugpijn) ook Bovendien heb ik al teveel chocola naar binnen gewerkt en dus is het vanavond tijd voor wat hartigs op de bank met Grey's Anatomy
Oud 19-03-2007, 19:03
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 19-03-2007 @ 19:54 :
Dan denk ik dat je iets meer moet eten misschien, om je stofwisseling op gang te houden. Neem dingen die wel vullen, maar weinig caloriën bevatten. Veel groente en fruit, een beetje vlees of vleesvervanger, wat melk, wat brood etc.
Oud 19-03-2007, 19:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
Agh, drie dagen achter elkaar een groot tentamen. Morgen engels literatuur. Opzich wel te doen, maar ik ben zo bang dat ik alles door elkaar haal.

Wiskunde moet wel goed komen, heb ik het idee. Ik snap het en zelfs examensommen gaan wel goed! Maar natuurkunde is écht een drama. Ik snap er geen donder van en het is zoveel. Ik zie echt geen lijn en ik heb zo weinig tijd om het goed te kunnen snappen.

Ik ben zo blij als dit alles voorbij is!
Oud 19-03-2007, 19:14
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 19-03-2007 @ 19:54 :
(te) weinig dus..

Laatst gewijzigd op 19-03-2007 om 19:22.
Oud 19-03-2007, 19:29
Yana
Yana is offline
En vanaf nu ga ik dus écht normaal eten. Naar hongergevoel, trek, wat ik wil.

Zijn pro-ana sites nog ergens goed voor.
Oud 19-03-2007, 19:51
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 19-03-2007 @ 20:14 :
(te) weinig dus..
zoiets
Oud 19-03-2007, 19:57
Miracle
Miracle is offline
*tevreden zucht*

Soms lijkt de wereld even zo ingewikkeld en soms komt het aan het einde van de dag vanzelf goed. Maandagen zijn zo f*cking zwaar. Nu is het voorbij en de komende week zal echt niet zo erg worden zoals het leek. Het komt goed. Ik moet me iets minder druk maken.

En ik wacht op mail. Spannend! Waarschijnlijk is de mail toch niet definitief, maar het geeft wel een richting aan. In mijn hoofd bedenk ik al allerlei situaties. Stel dat het lukt, wil ik hier dan echt weer weg? Afscheid nemen van alle leuke mensen die ik hier heb ontmoet. Als ik ergens anders verder ga studeren, kan ik daar weer opnieuw beginnen. Is dat nou zoveel beter?
Lastig allemaal... het is zo'n belangrijke keuze voor mijn toekomst en ik begin steeds meer te twijfelen. Geduld.
Oud 19-03-2007, 19:58
Verwijderd
Vanmiddag ff gesnookerd met 2 mensen en een beetje gezeurd over m'n depressie. Ze hebben me ff weer opgebeurd. Wat zou ik toch zonder m'n vrienden moeten.
Oud 19-03-2007, 20:02
kroot
kroot is offline
Ik werd erg gefrustreerd van slagwerk oefenen vanmorgen. Ik merk gewoon dat mijn linkerarm nog lang niet alles doet wat ie moet doen. Ik moet volgende week naar het ziekenhuis terug.
En ik heb net te weinig gegeten, go! Ga zo door. En ik moet nog fruit eten want dat was mijn doel.
Oud 19-03-2007, 20:06
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nou moet ik huilen.
Oud 19-03-2007, 20:15
dwight88
dwight88 is offline
ja ik wacht wel weer joh. doe je ding, ik loop niet weg.

Als het zometeen maar normaal gaat, anders word ík pissig.
Oud 19-03-2007, 20:29
Verwijderd
die bijlesleraar is gewoon echt te langdradig!

en nat po is eindelijk bijna geregeld
Oud 19-03-2007, 20:51
Nebel
Nebel is offline
Het is al bijna vrijdag.
Ik word gek van nerveusheid. Gelukkig krijg ik 's avonds al het grootste deel van de uitslag.

Ik wil fit zijn. Ik wil woensdag lol hebben op het gala. Maar ik durf niet eens naar het gala want ik ben veel te dik om in een galajurk rond te lopen.
Oud 19-03-2007, 21:04
Nijn*
Nijn* is offline
If I told you a secret
You won't tell a soul
Will you hold it and keep it alive
Cause it's burning a hole
And I can't get to sleep
And I can't live alone in this lie
Oud 19-03-2007, 21:43
Fantôme
Fantôme is offline
stress. ik heb een hekel aan stress. maar voorlopig ben ik nog niet uit die stress. Druk op mn stage, veel dingen te doen voor school die ik af moet hebben, moeilijke gesprekken in de komende week, doodmoe, dit moet niet te lang duren, het moet niet uitzichtloos gaan worden, dan trek ik het niet...
Oud 19-03-2007, 21:48
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
ze moet echt ophouden met dat gezeik over mijn rookgedrag. Ik snap heel goed dat ze het lief bedoelt. Maar het komt me echt tot hier.
Oud 19-03-2007, 22:03
IcedEarth
IcedEarth is offline
Ik ben gelukkig, maar mijn oma is vandaag overleden. Iedereen is heel lief tegen elkaar, dat is fijn. Het is vooral erg schrikken, maar ik denk dat dit er bij hoort.
Oud 19-03-2007, 22:12
Verwijderd
He bah, ze stampen hierboven. *mopperdemopper*
En ik wou zoveel doen vanavond en het is er allemaal niet an gekomen.

Als er nooit meer een morgen zou zijn..
en de zon viel in slaap met de maan.
Heb je enig idee wat het met je zou doen,
als je nog maar een dag zou bestaan...?

Verdorie, morgen is het vier jaar geleden.
Ik wil naar je toe, maar morgen kan ik niet, woensdag. Bloemetjes krijg je, als altijd. Roosjes? Of narcisjes?

Zou de toekomst niet langer je denken beheersen
En leefde je voor het moment
Met een luisterend oor voor het kind in jezelf
Zou je eindelijk weer zijn wie je bent...
Oud 19-03-2007, 22:18
Tink*
Tink* is offline
Waaaa ik ging vanavond eten bij wat meiden en oefenen voor de playbackshow en we hebben heel veel gepraat, gelachen en ja, zelfs nog echt geoefend ook nog. Wel fijn dat ik me ook gewoon op m'n gemak voel, erbij hoor en ze me er graag bij willen hebben.

Ik zal blij zijn als ik verhuisd ben, maar ik ga morgen eerst die huisbaas weer bellen, want hij belt me niet terug. En ik wil komend weekend verhuizen. Ik kwam thuis en bleh ik erger me een beetje aan een huisgenoot omdat hij vol overgave keihard meezingt met slechte muziek en het overal te horen is. Maar ik denk ook dat het vooral komt omdat ie onmogelijk tegen mij doet en ik daar niet tegen kan en dan krijg je dat soort dingen.

En brrr ik lag gisteren al om tien uur in bed omdat ik zo'n hoofdpijn had en ik kon maar niet slapen en moest steeds denken aan die rotfilm. Vanmorgen ook weer en nu weer. Het is nacht, ik haat de nacht, ik haat die rotdonker die alles eng maakt en ik haat angstige periodes. Ik moet ook gewoon geen beelden zien van enge films, ik mijd het zoveel mogelijk, maar toch. En dan als het eenmaal weer bezig is komt alles weer boven van altijd. En ik weet dat ik hier gewoon echt weer iets aan moet gaan doen, maar dan moet ik eerst een huisarts hier zoeken anders dan mag ik hier geen therapie volgen.
Oud 19-03-2007, 22:49
Verwijderd
Ik voel me wel weer redelijk, met hulp van m'n vrienden. Ik rook nog ff een jointje en dan ga ik slapen. Dag lieve wereld en dat morgen maar een betere dag mag worden.
Oud 19-03-2007, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 19-03-2007 @ 23:18 :
Waaaa ik ging vanavond eten bij wat meiden en oefenen voor de playbackshow en we hebben heel veel gepraat, gelachen en ja, zelfs nog echt geoefend ook nog. Wel fijn dat ik me ook gewoon op m'n gemak voel, erbij hoor en ze me er graag bij willen hebben.
Tuurlijk willen ze je erbij hebben. Waarom niet?

Citaat:
Ik zal blij zijn als ik verhuisd ben, maar ik ga morgen eerst die huisbaas weer bellen, want hij belt me niet terug. En ik wil komend weekend verhuizen. Ik kwam thuis en bleh ik erger me een beetje aan een huisgenoot omdat hij vol overgave keihard meezingt met slechte muziek en het overal te horen is. Maar ik denk ook dat het vooral komt omdat ie onmogelijk tegen mij doet en ik daar niet tegen kan en dan krijg je dat soort dingen.

En brrr ik lag gisteren al om tien uur in bed omdat ik zo'n hoofdpijn had en ik kon maar niet slapen en moest steeds denken aan die rotfilm. Vanmorgen ook weer en nu weer. Het is nacht, ik haat de nacht, ik haat die rotdonker die alles eng maakt en ik haat angstige periodes. Ik moet ook gewoon geen beelden zien van enge films, ik mijd het zoveel mogelijk, maar toch. En dan als het eenmaal weer bezig is komt alles weer boven van altijd. En ik weet dat ik hier gewoon echt weer iets aan moet gaan doen, maar dan moet ik eerst een huisarts hier zoeken anders dan mag ik hier geen therapie volgen.
Enge films kijken moet je ook niet doen. En ik weet niet precies waar in Groningen je woont, maar je kunt altijd huisartsenpraktijk Boterdiep proberen. Die nemen geloof ik bijna altijd nieuwe patienten aan.
Oud 19-03-2007, 23:30
coopergirl
coopergirl is offline
de kroeg was gezellig. Nu ben ik moe en duik ik mijn bed in \a/
Oud 20-03-2007, 03:57
Verwijderd
Bah, om half twee lag ik op bed en ik ben nu al weer wakker. Insomnia. Het is nu alweer duidelijk dat het een kutdag gaat worden.
Oud 20-03-2007, 05:42
Nona
Nona is offline
Ik ken het, heb ook de hele nacht wakker gelegen. Geen moment vast geslapen. Waarschijnlijk vanavond ziek, hoezee. Maar nu zakt mijn misselijkheid en kan ik er een poosje tegenaan, dat is belangrijk.
Oud 20-03-2007, 05:59
rare kwast
rare kwast is offline
veel te vroeg en ik wil niehieeeeeeet
Oud 20-03-2007, 06:44
Roosje
Roosje is offline
Hahaaaaaa ik vind mezelf zo ongelooflijk leuk steeds. <3 En dat is leuk en ik snap eindelijk wat van mensen of ik denk het alleen maar ik gok op het eerste enenne whoeeeh. \o/
Oud 20-03-2007, 07:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Na 400mg ibuprofen (een uur geleden) heb ik nog steeds buik en rugpijn. Grrr. Misschien moet ik maar eens van pil wisselen?
Oud 20-03-2007, 07:23
Verwijderd
Argh. Ik word eventjes gek van het (goedbedoelde) advies van mensen om me heen. Ja, ik weet dat je op zich gelijk hebt, ja, ik weet dat je alleen wilt helpen, maar MOMENTEEL KAN IK ER NIKS MEE, JA?! IK werk niet zo. En ik heb de energie niet om dat nu allemaal te doen. Op, hoor je me? Ergens ligt er een grens en die ben ik voorbij.
Oud 20-03-2007, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 19-03-2007 @ 21:51 :
Het is al bijna vrijdag.
Ik word gek van nerveusheid. Gelukkig krijg ik 's avonds al het grootste deel van de uitslag.

Ik wil fit zijn. Ik wil woensdag lol hebben op het gala. Maar ik durf niet eens naar het gala want ik ben veel te dik om in een galajurk rond te lopen.
Was het maar zo! Vrijdag <333

Ik moet vroeger gaan slapen, veel vroeger. Dus dat ga ik ook proberen! En sommige dingen zijn zo fijn. En praten over dingen die moeilijk zijn en dan begrepen worden en er samen uitkomen en kijken geeft een fijn gevoel, ontdekte ik dit weekend. Zóveel vertrouwen is gaaf, meer zelfs. Enenen

En ik moet wennen aan dingen maar dat is niet erg, it will only make me stronger, just like she does.

Laatst gewijzigd op 20-03-2007 om 07:53.
Oud 20-03-2007, 08:05
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ga heel hard schreeuwen en stampen als ik nu weer verkouden wordt Ik word niet verkouden. Zo.

En ik had besloten om niet meer onterecht bang voor dingen te zijn, omdat het zo ontzettend nutteloos is en omdat het aanstellerij is, er is immers niets aan de hand, het is maar onterechte angst. Alleen kun je dat wel heel vrolijk beslissen, echt makkelijk is het toch niet om angst uit te schakelen. Ik woon niet in Londen, ik zal niet zomaar neergeschoten worden. Pff...
Oud 20-03-2007, 08:06
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 20-03-2007 @ 06:59 :
veel te vroeg en ik wil niehieeeeeeet
dan ga je terug naar bed of je probeert er wat van te maken.
Oud 20-03-2007, 08:11
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Zao schreef op 20-03-2007 @ 08:49 :

Ik moet vroeger gaan slapen, veel vroeger. Dus dat ga ik ook proberen! En sommige dingen zijn zo fijn. En praten over dingen die moeilijk zijn en dan begrepen worden en er samen uitkomen en kijken geeft een fijn gevoel, ontdekte ik dit weekend. Zóveel vertrouwen is gaaf, meer zelfs. Enenen

En ik moet wennen aan dingen maar dat is niet erg, it will only make me stronger, just like she does.
Als je niet wilt dat het vrijdag is is het echt zo vrijdag
Oud 20-03-2007, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 20-03-2007 @ 09:11 :
Als je niet wilt dat het vrijdag is is het echt zo vrijdag
Nu gaat het ook best snel hoor en als ik iets wil is het dat het vrijdag is ^^
Oud 20-03-2007, 09:04
Miracle
Miracle is offline
Hmm, heerlijk lang geslapen en lekker rustig aan gedaan vanochtend. Ik heb het onwijs druk, maar dit moest echt even. Als ik zometeen klaar ben met ontbijt en m'n haar doet etc. ga ik er helemaal tegenaan.
Oud 20-03-2007, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 20-03-2007 @ 08:49 :

+ Wat is schrijven toch ongelofelijk fijn! <3 Oh en kut, ik moet naar school, begint het net te regenen
Oud 20-03-2007, 10:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Tink* schreef op 19-03-2007 @ 23:18 :
En ik weet dat ik hier gewoon echt weer iets aan moet gaan doen, maar dan moet ik eerst een huisarts hier zoeken anders dan mag ik hier geen therapie volgen.
Ik heb van mijn huisarts in Goes ook een verwijsbrief gekregen voor het Riagg in Rotterdam dus volgens mij hoef je niet perse een huisarts in Groningen te zoeken eerst hoor Misschien is de drempel dan alweer een stuk lager om therapie te gaan volgen
Oud 20-03-2007, 11:37
Verwijderd
zaterdag en zondag weer werk.
Beetje zenuwachtig denk ik, maarjah gaat wel lukken hoop ik.
Oud 20-03-2007, 12:39
Missy
Missy is offline
Oké, nu wil ik even weten of ik verkeerd bezig ben. We hebben tot vrijdag voor een PO. Ze wil persee vandaag, ik niet, omdat ik veel ander huiswerk heb. Nou wil ze opeens hier naar toe komen. Ik zeg; dat kan niet. Hangt ze boos op 'bekijk het maar'. Grrr..
Oud 20-03-2007, 12:57
Miracle
Miracle is offline
Wat een heerlijke dag vandaag.
Oud 20-03-2007, 13:05
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 19-03-2007 @ 23:52 :
Tuurlijk willen ze je erbij hebben. Waarom niet?

Enge films kijken moet je ook niet doen. En ik weet niet precies waar in Groningen je woont, maar je kunt altijd huisartsenpraktijk Boterdiep proberen. Die nemen geloof ik bijna altijd nieuwe patienten aan.
Omdat het misschien wel leuker is zonder mij?

Ik zal er volgende week eens achteraan gaan.

Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-03-2007 @ 11:52 :
Ik heb van mijn huisarts in Goes ook een verwijsbrief gekregen voor het Riagg in Rotterdam dus volgens mij hoef je niet perse een huisarts in Groningen te zoeken eerst hoor Misschien is de drempel dan alweer een stuk lager om therapie te gaan volgen
Nja mijn eigen huisarts die zei dat ie me alleen door kan verwijzen naar het RIAGG in Emmen. En het is sowieso wel verstandig hier een huisarts te zoeken natuurlijk. Maar ik hoop dit weekend te verhuizen dus daarna ga ik wel op zoek.

OT: dus ja, dure maand, mijn ouders gaan dit niet leuk vinden. Nu moet ik borg gaan betalen en de huur vooraf terwijl ik bij deze kamer geen borg heb + huur achteraf. En nou ja, dat is dan ineens veel geld allemaal. Maar vrijdag krijg ik dus de sleutels etc. en dan kan ik dit weekend gaan verhuizen! Dan hoef ik me eindelijk niet meer zo gecontroleerd en geremd te voelen.

Over twee weken controle bij de tandarts en ik ben nu al bang.
Oud 20-03-2007, 13:13
Yana
Yana is offline
Ik wilde dat ik eens duidelijkheid had. Gewoon, simpel. Heb ik een eetstoornis? Ja/Nee. Geen gedoe, geen vragen er om heen. Geen ja máár of nee, als. Gewoon, duidelijkheid.
De organisatie die een tijd terug ook de eetstoornisbijeenkomst heeft georganiseerd waar ik ben geweest, begint volgende week met een startersgroep voor mensen met een (beginnende) eetstoornis. Ik zou er misschien herkenning kunnen vinden, motivatie, wilskracht. Alles wat ik mis in het dagelijkse leven en wat zo belangrijk is. Aan de andere kant voel ik me zo'n aansteller. Ik laxeer niet. Ik braak niet. Ja, ik wandel en ik fiets en ik beweeg en ik doe situps en ik eet wel (eens? ) te weinig. Nou én? Zal je net zien dat ik daar de dikste ben. En degene met de minste eetstoornistrekjes. En iedereen zal denken dat ik een fucking aansteller ben. (Maar ben ik dat niet ook gewoon?)

Verdomme.
Oud 20-03-2007, 14:18
Verwijderd
ik heb een 6,5 voor me debat (waar ik verwachte hooguit een 5 voor te hebben ..)

en verder vnaaf trainen, 1,5 uur lang. en ik hoop dat t niet te koud is, niet te hard waait, geen winterse buien..
Oud 20-03-2007, 14:27
Verwijderd
Yana, op het moment dat je niet normaal met eten omgaat heb je een eetstoornis. klaar. die zijn er natuurlijk in allerlei soorten en maten. sommige mensen vallen niet af, maar zijn wel ontzettend aan het kutten met eten. andere mensen eten wel, maar zijn verslaafd aan sporten.
wat wil je dan doen? wachten tot het allemaal een keer heel erg uit de hand loopt en dan naar de groep voor gevorderden?
excuses voor mijn sarcasme, maar je moet jezelf niet zo neerhalen. is het niet juist een zegen als je de minste trekjes hebt? dan is er ook minder om op te lossen en kun je misschien sneller weer terug naar het 'normale' leven...

en ik zit nog steeds ziek thuis en ik voel me een snot-alien slash mucus monster en ik verveel me kapot en ik kan niet geconcentreerd nadenken door al die sheiss in mn hoofd en dus kan ik niks nuttigs doen. opruimen gaat ook niet want bukken is een hell en dus slijt ik mn uren maar op de bank. bleghhhh... veel te veel tijd om na te denken is niet goed!! lezen kan ik mn aandacht ook niet bij houden en ik heb gister al heel seizoen 1 van fort alpha gekeken... het is saai saai saai om ziek te zijn!!

(en bedankt iedereen voor de beterschapswensen en Sagana, jouw kat is ook echt een poepie! ziet er veel zachter uit dan mijnes, maar op die tweede foto lijken ze idd op elkaar aaaaaahh lieffffff)
Oud 20-03-2007, 14:40
Alwien
Alwien is offline
Argh, Literatuurtheorie 2! (nog een geluk dat er geen vervolgcursus nummer 3 bestaat, maar toch)

Ik moet een opdracht geschreven hebben voor woensdagavond. Ik heb nog niks.

Argh!
Oud 20-03-2007, 15:17
Verwijderd
Beetje moe!
Vrijdag weer in de buurt van me ouwe baan en daar weer vragen of ik kan werken.
Ik heb nog steeds een beetje last van jarloezie tegenover mensen die studeren maar eigenlijk is dat wel onterrecht. Iedereen moet op zijn manier gelukkig worden. Een hoog salaris bepaald je geluk niet. Niet voor mij.
Oud 20-03-2007, 15:19
Roosje
Roosje is offline
Yana, wat Sterrenmeisje al zegt. Ik denk niet dat je op een goede manier met eten omgaat, je gaat je er kut/minder goed om voelen - klaar. Dat is alles. En dat zegt al genoeg.
Oud 20-03-2007, 15:38
Verwijderd
Net heb ik de psychiater gebeld. Ik kan donderdag om 10.30 uur terecht. Dan gaat hij wss andere medicatie/een hogere dosering voorschrijven.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten