Oud 12-10-2002, 11:51
Verwijderd
Vinden jullie het ook altijd zo leuk in het begin van een relatie, dat alles zo nieuw is, zo spannend is, dat vind ik echt cool.

Of dat je samen iets opbouwt, heb nu al 2 maanden, echt cool, ook de langste relatie van mij

Vind het ook altijd leuk, dat je merkt dat ieder meisje anders is hmm.

ps: mijn vriedin zei eergisteren, dat 2 weken geleden de spanningn uit de relatie was, ze was aan het twijfelen, maar nu is de spanning er weer , kunnen jullie dat snappen? en hoe is die spanning dan weer terug gekomen?

Ik zelf kan geen logische verklaring bedenken

thnx voor de reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2002, 11:57
PardonMe
PardonMe is offline
ja ik weet wel wat je bedoelt ja.. het is allemaal weer nieuw, je leert elkaar kennen, elkaar ontdekken.. Dat is inderdaad heel leuk..
Mijn vriend en ik gaan nu 8 maanden, nu wordt alles veel gewoner.. nee eigenlijk niet gewoner, maar vertrouwt.. en dat is ook heel prettig vind ik..
We weten wat we aan elkaar hebben, hebben het gezellig samen, en de kleine dingen zijn gewoon fijn...

Spanning..
Aan een relatie moet je blijven werken, het is niet iets wat maar vanzelf blijft komen, je moet eraan werken en het moet van 2 kanten komen..
Als je bang ben dat de spanning er een beetje uit aan het gaan is, ga dan eens iets ondernemen, doe iets leuks samen..
Oud 12-10-2002, 12:15
Verwijderd
Ja dat doen we ook genoeg, maar ja denk er niet te veel aan, geniet van het moment en als het een x uitgaat, jammer maar ik overleef het wel.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 12:21
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Ja dat doen we ook genoeg, maar ja denk er niet te veel aan, geniet van het moment en als het een x uitgaat, jammer maar ik overleef het wel.
haha daar twijfel ik niet aan, dat je dat zult overleven..
Ervoor kon je zonder haar leven, dus erna dan moet dat ook kunnen..
Je moet er ook zeker van genieten!!
Maar ik leef ook een beetje voor de toekomst, als ik nu al geen toekomst in mijn relatie zie, wat voor zin heeft die relatie dan..?
Dan is het voor mij meer iets om de tijd te doden...
Oud 12-10-2002, 12:34
Verwijderd
Het is positieve verandering
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 12:45
Verwijderd
Ja zeker weten, ben ook heel blij met haar.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 13:48
Razzle
Razzle is offline
mooi, houe zo
Oud 12-10-2002, 14:21
Loezzel
Loezzel is offline
Ik ga nu bijna 2 jaar met mijn vriend en ik heb het ook nog steeds heel leuk met hem samen. Je moet samen aan je relatie blijven werken, blijven praten over hoe het gaat en wat je voor elkaar voelt en nieuwe dingen blijven zoeken. Tot nu toe gaat het heel goed.
En ik ben het met PardonMe eens, ik heb ook alleen een relatie als er toekomst in zit. Ik ben niet iemand die mensen gebruikt.
Maar goed, ik hoop dat jij en je vriendin nog lang bij elkaar zullen blijven en dat het net zo goed blijft gaan als nu!!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten