Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2007, 23:44
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 21-03-2007 @ 20:30 :
F6 is quick save, F7 is quick load.

LUH-3417
Oh lol, heb ik er over heen gelezen in de opties dan ;d Thnx!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2007, 00:20
Allochthony
Allochthony is offline
Heh, ik heb het gespeeld, vind het wel leuk, maar erm... Ik ben een beetje clueless? Volg je die map maar als je er loopt gaat het beeld licht worden en ga je dood en shit... En als dat niet gebeurd is er daar helemaal niks te vinden? Snap er echt niks van
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 00:54
Perception
Perception is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 22-03-2007 @ 00:14 :
Mwoeha! Ik heb nu een soort van granaatwerper gevonden die dood ende vernietiging zaait waar ik kom! Alleen jammer dat hij zes kilo weegt, exclusief munitie, en ik dus feitelijk nergens meer kom.

LUH-3417
Haha, dat enorme ding op de trainyard? Die heb ik ook.

En een vette rifle met scope en 750+ kogels.

Edit; iemand die mss de console commands heeft?

Laatst gewijzigd op 22-03-2007 om 01:22.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 08:10
Verwijderd
Nee, ik vond hem ergens in de kelder van een verlaten schuur in een gebied waar een stel bloodsuckers rondliep. Het is een Bulldog, of iets in die geest.

Allochthony, dat klinkt alsof je óf in een radioactief gebied bent gewandeld, óf je tegen een anomaly liep. In beide gevallen word je beeld korrelig en ga je pijn krijgen. Het beste is om terug te keren en een andere route te kiezen. Oh, en om te checken of ergens een anomaly is, kun je schroeven gooien. Zitten standaard achter de 6 en gaan nooit op.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 10:28
Allochthony
Allochthony is offline
Ah, toch beter opletten dan

Wat kan ik trouwens doen tegen straling? Ik heb niks in mijn inventory wat ertegen helpt...

Voor de rest gaat het wel beter nu, ben het gewoon wat rustiger aan gaan doen, 1 quest tegelijk enzo... Heb alleen per ongeluk een Stalker doodgeschoten waar ik eerst mee gepraat had en hij had mij info gegeven over die kerel die je moet vermoorden... Toen kwamen er allemaal onden en begonnen we bijden wat te schieten, vond hij niet zo leuk blijkbaar, nu is hij dood.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 11:48
Verwijderd
Die dode stalker is volgens mij geen probleem. Ik heb het idee dat quest-gevers nogal losse begrippen zijn. Een iemand kan je een quest geven en iemand anders geeft je weer de beloning en om de zoveel tijd wisselt het ook nog wie wat doet, geloof ik. Ik heb zelfs het idee dat quests die je niet (op tijd) hebt afgemaakt later weer terugkomen, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb in ieder geval al drie keer een kamp (waarvan alle inwoners al lang dood zijn) van een groep bandieten gered.

Radiation kan je tegengaan door óf vodka te drinken, maar daardoor ga je even nogal scheel zien, óf door zo'n klein anti-radiationpakketje te gebruiken. Je kan ze volgens mij kopen van de trader, maar eigenlijk is dat zonde, omdat vrijwel alle stalkers en bandieten ze ook wel bij zich hebben.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 12:23
Perception
Perception is offline
Ja zodra je dat straling icoontje krijgt te zien (groen is nog oke, rood is pretty bad) dan moet je wat vodka zuipen of idd zo'n spuitje, die helpen een stuk beter.
Maar ik zorg ook dat ik niet op stukken kom waar erg veel straling is, dat overleef je nu gewoonweg nog niet.
Later als je wat betere armor+artifacts hebt is het beter te doen.

Al krijg je dan weer meer straling naar mate je dichter bij de reactor komt, dus het blijft een probleem.

Oh en in je inventory kun je naast je health en die andere bar zien hoeveel straling je hebt zodra je dat icoontje in beeld krijgt.
Oud 22-03-2007, 12:52
Allochthony
Allochthony is offline
He inderdaad, ik was bij een gekantelde vrachtwagen met wat soldaten eromheen, en een rugzak, dus ik vrolijk naar die rugzak en hop, 100% radiation en dood

Vind het wel vervelend dat je van zones wisselt en het niet een groot geheel is..
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 13:05
Stanley
Stanley is offline
ik zit nu bij die facility in Dark Valley en ik moet naar Borov ofzo toe, maar dan zit ik daar in een of ander tunneltje/grachtje waar je niet eens kunt sprinten, er liggen wel van die buizen maar hoe moet ik dan die facility in komen??

Ik vind de game steeds vetter worden trouwens, in het begin had ik nog mijn twijfels, maar naarmate je betere wapens krijgt en je vettere quests kan doen wordt het allemaal wel super ik heb ook al een aantal reviews gelezen en die waren ook allemaal unaniem dat die een gaaf spel is

Edit:
haha wat ben ik dom zeg... ik had die andere buis niet opgemerkt...
maarre dan ff een ander vraagje: ik heb 2 van die soul atrifacts om, die geven je +600% health, maar ook -10% van 3 andere dingen... is het dan verstandig om er 0, 1 of 2 om te doen??

Laatst gewijzigd op 22-03-2007 om 13:11.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 17:58
Perception
Perception is offline
Citaat:
Stanley schreef op 22-03-2007 @ 14:05 :
Edit:
haha wat ben ik dom zeg... ik had die andere buis niet opgemerkt...
maarre dan ff een ander vraagje: ik heb 2 van die soul atrifacts om, die geven je +600% health, maar ook -10% van 3 andere dingen... is het dan verstandig om er 0, 1 of 2 om te doen??
Dat is nogal situatie afhankelijk denk ik.
Je zult niet het hele spel met dezelfde dingen lopen.

Ik heb vooral wat +endurance dingen om toch nog een beetje vooruit te komen als ik fully loaded ben.
Wat radiation dingen in m'n backpack voor het geval ik ergens langs moet waar veel straling is.

Dus ik weet niet wat die 3 andere dingen zijn maar als dat bijv iets van chemical burn is oid dan kun je ze best allemaal om doen eh.
Oud 22-03-2007, 18:42
Allochthony
Allochthony is offline
Ik heb het best wat gespeeld, ben nu in de Garbage... Maar ik heb het gevoel alsof ik best wat heb overgeslagen... Ach ja, mischien speel ik hem wel een keer overnieuw
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 22:45
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 22-03-2007 @ 19:42 :
Ik heb het best wat gespeeld, ben nu in de Garbage... Maar ik heb het gevoel alsof ik best wat heb overgeslagen... Ach ja, mischien speel ik hem wel een keer overnieuw
Zit je vrij aan het begin dus heel veel kan je nog niet overgeslagen hebben!
Oud 23-03-2007, 01:41
Perception
Perception is offline
Ik ben meer aan het rondsluipen en hele kampen aan het uitmoorden.

Maar ik heb net wel serieus 10 min. op een dak van een huis gestaan omdat ik allemaal geluiden hoorde en schimmen zag.

(en ja 5 sec na ik er eindelijk af was, stond hij voor me.)
Oud 23-03-2007, 08:04
ZeroLogic
ZeroLogic is offline
Voor die radiation kan je al vrij snel in het spel twee artifacts vinden, de eerste de "nail of spike " dropt van een mannetje in het eerste kamp of is daar te vinden in een doos. De tweede is een soort egel vormige artifact en is te vinden in de eerste ondergrondse tunnels als je kiest om niet door die lightning buis te gaan, als je die omweg neemt zie je op een gegeven moment een soort water tank met een loop rek ernaast, als je daar vanaf springt en naar beneden kijkt dan ligt daar op de grond een artifact die -30 radiation geeft als je radiation besmet bent, spike -10 en die egel -30, -40

Handig als je een kistje of artifact wil halen die in een stukje besmet gebied ligt, die twee arti's equippen en hop weinig infectie en het is ook net zo snel weer weg.
Oud 23-03-2007, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Perception schreef op 23-03-2007 @ 02:41 :
Maar ik heb net wel serieus 10 min. op een dak van een huis gestaan omdat ik allemaal geluiden hoorde en schimmen zag.
Dan zou ik als ik jou was nog even wachten met langs Lab X18 gaan. Brrr!

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 22:10
Twistingg
Twistingg is offline
Ik had een vraagje , ik moest laats mijn pc formateren, toen heb ik alleen windows vervangen door een nieuwe windows.

Maar nu ben ik de save games kwijt , weet iemand waar ik die kan vinden?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 00:02
Verwijderd
Ik heb hem besteld bij Bol.com. Had de normale versie besteld, maar ik zag vandaag dat ze ook een speciale editie met een tinnen doos hadden voor vijf euro duurder. Dus de andere geannuleerd en de nieuwe besteld, want die normale doos is zo bruut lelijk. Bovendien laten de makers zien dat ze goede spellen willen maken, maar er nog niet de middelen voor hebben, dus spek ik ze graag.

Qua savegames; hij zegt het telkens als je Stalker afsluit, maar ik weet het niet uit mijn hoofd. Misschien even zoeken op de fora van de site van de makers of op Gamespot. Je bent niet de enige die zo'n vraag stelt, denk ik.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Twistingg schreef op 24-03-2007 @ 23:10 :
Ik had een vraagje , ik moest laats mijn pc formateren, toen heb ik alleen windows vervangen door een nieuwe windows.

Maar nu ben ik de save games kwijt , weet iemand waar ik die kan vinden?

Alvast bedankt
Documents and Settings\All Users\Documents\STALKER-SHOC\savedgames
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 17:38
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Stalker net geinstalleerd, maar het bewegen en doen etc, gaat allemaal heel vervelend, net alsof ik constant lagged....

Erg raar want me systeem moet dit gewoon aankunnen..

Het lijkt bijv net alsof wanneer ik op links druk, hij pas een seconde later naar links gaat.... en als ik dan links loslaat gaat ie toch nog even door... het gaat gewoon heel irritant allemaal.

iemand enig idee hoe het komt ? aan me systeem eisen ligt het niet. Overigens doet ie hetzelfde als ik alles op laag zet dus.

toch voor de duidelijkheid.

Core 2 6400 + 2 gig ram + 7900 GT/GTO

Laatst gewijzigd op 25-03-2007 om 17:50.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 19:35
Perception
Perception is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 25-03-2007 @ 18:38 :
Stalker net geinstalleerd, maar het bewegen en doen etc, gaat allemaal heel vervelend, net alsof ik constant lagged....

Het lijkt bijv net alsof wanneer ik op links druk, hij pas een seconde later naar links gaat.... en als ik dan links loslaat gaat ie toch nog even door... het gaat gewoon heel irritant allemaal.

iemand enig idee hoe het komt ? aan me systeem eisen ligt het niet. Overigens doet ie hetzelfde als ik alles op laag zet dus.

Je hebt hem ook op static gezet ipv full dynamic oid?
Dat scheelt iig een hoop.
Oud 25-03-2007, 20:18
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 20-03-2007 @ 23:37 :
Ik had precies hetzelfde bij dat 2e kampje. Daar is een missie dat je die groep moet beschermen tegen een invasion. Ik die missie complete en loot de bandits, eindelijk een dikke AK en een AK met een demper er op.

Ik loop terug naar die gozer en wil verder klikken om mn missie in te leveren en dan worden we ineens uit het niets beschoten. Die gozer zoekt dekking dus het scherm verdwijnt. Uiteindelijk komt die gast om en ik had niet gesaved.

Nja, was alleen maar een cash reward maar als het nu zo is dat ik geen belangrijke missie hierdoor kan oppakken ben ik wel genaaid.

Je flashlight doe je aan door op de ' L ' toets te drukken.

Zijn er btw artifacts met alleen maar pluspunten? Bijna alle artifacts hebben best wel sterke minpunten dus gebruik er tot nu toe nog geen.
Ar zij nartifacts die meer plus dan minpunten hebben en die elkaars negatieve punten opheffen. sommige armors hebben ook nightvision die zet je aan door op N te drukken.
Nu ben ik alleen benieuwd waar jij die demper gevonden hebt 2e kampje hierdaar is nogal lastig
Oud 25-03-2007, 22:05
Verwijderd
Citaat:
All Out Of Love schreef op 25-03-2007 @ 18:38 :

Hm, dat probleem heb ik lang lang geleden ook gehad bij half life op mn computer, als ik direct3d of 3dfx aanzette, en de drivers van mn vid.kaart niet geupdate waren.
Terwijl mn systeem het ook gewoon makkelijk moest kunnen trekken.
Alles gebeurde precies 1 tel later, iedere knop, en ging ook 1 tel langer door als ik hem los had gelaten..
Bij mij hielp toen een update altijd, maar dit zal vast wel iets anders zijn
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 14:29
Perception
Perception is offline
De multiplayer werkt ook ineens.
Oud 26-03-2007, 22:24
Wammus
Wammus is offline
Ik heb vandaag de special edition bij FRS gekocht. Daar is ie ook 54 euro. Ik heb net een paar uur zitten spelen en heb inmiddels wat betere wapens dan dat standaard pistool. Ook heb ik ondertussen een paar quests gedaan en heb ik wat van die artifacts verdiend. Ik ben bij die lightning buis geweest maar daar ging ik gelijk dood dus ik op zoek naar een andere weg erdoorheen kom ik allemaal van die military dudes tegen die direct op me begonnen te schieten. Naja iig vind ik het tot nu toe wel vet en dat terwijl ik nog pas aan het begin ben. Wat houd de multiplayer eigenlijk in?
Oud 27-03-2007, 09:29
Verwijderd
Volgens mij alleen een paar deathmatch-varianten. Geen vreselijk spannende zaken en misschien zelfs ietwat frustrerend door de realistische aanpak van wapens. Geen makkelijke headshots á la Counterstrike.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 16:35
Wammus
Wammus is offline
Military dudes net neergeknald dus ik kon verder. Ik snap trouwens nog weinig van dat questsysteem. Bij sommige krijg je een pijltje waar je heen moet en bij sommige niet. Ook krijg ik als ik een corpse loot af en toe de melding dat er ergens een of andere opslagruimte is in een boomstronk ofzo maar als ik dan op zoek ga vind ik helemaal niets. Naja zometeen werken dus niet echt tijd meer om te spelen. Ik ga het steeds vetter vinden en kan echt niet wachten totdat ik een sniper rifle te pakken heb. Vanavond de multiplayer maar eens proberen en kijken of dat wat is.
Oud 27-03-2007, 17:36
Verwijderd
Het quest systeem is inderdaad nogal b0rked. Als je geluk hebt, kun je dubbelklikken op het eerste item van een quest en verschijnt er een rode cirkel voor. Dit betekent dat je die quest 'geactiveerd' hebt en dat de groene cirkel op de kaart naar het doel wijst. Maar soms blijven groene cirkels nog wat rondhangen nadat de quest voorbij is en soms kun je quests niet selecteren. Tja, het is toch een radioactieve bende aldaar.

Die boodschappen over secret stashes kun je negeren. Als het goed is, krijg je bij iedere melding van een secret stash een paars icoon met wat driehoeken op je map erbij, maar het die kunnen over de hele kaart verspreid zijn, dus het is nutteloos er direct achterna te gaan. Gewoon soms kijken of er wat in de buurt is en het dan oppikken. Op een gegeven moment krijg je steeds vaker meldingen over stashes die je al leeggepikt hebt en dan verschijnen er dus ook geen nieuwe iconen meer.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 20:01
Verwijderd
Dat kleine kamp helemaal aan het begin werd ineens aangevallen door het leger. Alles is daar nu een beetje dood, ga ik nu een hele hoop missen? (Kan wel even de paar voltooide quests opnieuw doen in een nieuwe game, maar heb even een hele hoop chille zooi gescoord van die soldaten)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 23:48
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 27-03-2007 @ 18:36 :
Het quest systeem is inderdaad nogal b0rked. Als je geluk hebt, kun je dubbelklikken op het eerste item van een quest en verschijnt er een rode cirkel voor. Dit betekent dat je die quest 'geactiveerd' hebt en dat de groene cirkel op de kaart naar het doel wijst. Maar soms blijven groene cirkels nog wat rondhangen nadat de quest voorbij is en soms kun je quests niet selecteren. Tja, het is toch een radioactieve bende aldaar.

Die boodschappen over secret stashes kun je negeren. Als het goed is, krijg je bij iedere melding van een secret stash een paars icoon met wat driehoeken op je map erbij, maar het die kunnen over de hele kaart verspreid zijn, dus het is nutteloos er direct achterna te gaan. Gewoon soms kijken of er wat in de buurt is en het dan oppikken. Op een gegeven moment krijg je steeds vaker meldingen over stashes die je al leeggepikt hebt en dan verschijnen er dus ook geen nieuwe iconen meer.

LUH-3417
Zou het ook kunnen zijn dat zo'n stash al door iemand anders leeggehaald is? Ik heb namelijk helemaal in het begin zo'n paars ding op de map staan waar een zak van een of andere stalker ofzo zou moeten liggen of in ieder geval iets maar dat is er dus niet.

De multiplayer is er niet van gekomen vandaag dus dat doe ik morgen wel.
Oud 28-03-2007, 00:07
T_ID
T_ID is offline
Hmm, download weigert te werken, en als ik het hier zo hoor is het geen spel dat € 54 waard is. Dilemma..
Oud 28-03-2007, 01:16
Perception
Perception is offline
Citaat:
superduck schreef op 27-03-2007 @ 21:01 :
Dat kleine kamp helemaal aan het begin werd ineens aangevallen door het leger. Alles is daar nu een beetje dood, ga ik nu een hele hoop missen? (Kan wel even de paar voltooide quests opnieuw doen in een nieuwe game, maar heb even een hele hoop chille zooi gescoord van die soldaten)
Haha, had ik ook, al dan niet zelf expres uitgelokt.
Ik heb er geen problemen van gehad.
Ik denk dat alle echt belangrijke personen niet eens beschoten kunnen worden.
(die gast helemaal in het begin en de barman)
Oud 28-03-2007, 04:54
Verwijderd
zo klinkt goed als ik t zo hoor, ik dacht dat t gewoon een shooter was, hopelijk klaar als ik thuis ben van werk
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 04:51
Verwijderd
damn een corrupt file, maar beter is de nieuwe klaar als ik terug kom van me werk , maar als ik t goed begrijp heb je ook een hele inventory ofzo?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 09:46
Verwijderd
Klopt. Je hebt een inventory waarin je slechts voor 60 kilo spullen kan stoppen, maar zodra je boven de vijftig komt, kun je minder goed rennen. Daarnaast heb je ook slots voor vijf artifacts aan je riem en twee wapenslots, één voor een pistool, de andere voor een geweer/groter ding.

Het hele inventory systeem doet trouwens nogal 2001 aan, met veel geklik en soms weinig reactie.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 13:08
freyk
freyk is offline
Ik heb ook eindelijk een exemplaar van stalker kunnen bemachtigen.
Helaas speel ik het met minimum requirements (maar dat mag de pret niet drukken).

In het begin miste ik een tutorial, dat bijvoorbeeld wat uitleg zou moeten geven over de basisbewegingen en het trade systeem.
Ok, er werden in het beeld teksten weergegeven, maar toch miste ik keuze om door een instructeur begeleid te worden (zoiets call of duty 1 &2 ) -> sfeer.

Het leuke van stalker vind ik het free-roaming (loop vrij rond) gedeelte,
Want zo kon ik langzaam het prachtige gebied ontdekken zonder missies uit te voeren.
(ik voelde me als een avonturier in de jungle)
Ik ontdekte dat je bepaalde locaties op verschillende manieren kan benaderen:
Zo moest ik in het begin onder een brug doorlopen om bij een bepaalde locatie te komen, maar de toegang werd streng bewaakt.
Ik kon verschillende opties bedenken om daar langs te komen:
Iedereen overhoop schieten,langs iedereen heen sluipen of een sluip weggetje zoeken.
Ik bewaarde mijn spel vanaf dat punt en probeerde al deze opties een voor een uit. Geweldig!!
Dit gevoel van vrijheid heb ik lang niet meer ervaren, sinds thief 3 deadly shadows. (Nog nooit far cry gespeeld)

Ook ff een apart woordje aan a-life richten:
Dit is een van betere ai-systemen waar ik tegen en heb mogen spelen.
Mensen schuilen voor gevechten, ondersteunen elkaar enz:
In het begin van het spel werd een kamp aangevallen door het leger.
Ik dacht slim te zijn door van het kamp weg te rennen en ze van achter aan te vallen.
Dit had ik niet beter niet kunnen doen, want ze hadden het snel in de gaten.
Op een gegeven moment had was mijn munitie op en sprintte naar de dealer.
Daar kocht ik munitie en vergat om bandages aan te schaffen.
Ik liep te trap op en werd meteen neergeknald door 5 soldaten.

Wat ik wat minder vind van het spel is:
  • Dat je soms binnen een "paar uur" een bepaalde opdracht uit moet voeren. Soms moest ik een opdracht uitvoeren dat helemaal aan de andere kant van de kaart ligt (inclusief level-overgangen).
    Kom je eindelijk aan, is je opdracht verlopen.
  • iedere map-overgang streng bewaakt word.
  • lipsync kon iets beter.

Laatst gewijzigd op 29-03-2007 om 13:15.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 13:10
freyk
freyk is offline
Citaat:
Perception schreef op 20-03-2007 @ 22:34 :
En ik vraag me ook af of die bandits/militairen gewoon ergens spawnen of dat ze echt sowieso al in de buurt zijn, soms zijn het er wel erg veel.
Klopt, bandits worden op vaste punten gespawnd.
Dit ontdekte ik door bug in een level.
Oud 29-03-2007, 21:56
All Out Of Love
Ik ben nu voor het eerst in the garbage, en moet bes helpen rebels tegen te houden.... maar op een gegeven moment heb ik zoveel wapens en shit dat ik niet meer kan lopen... en die rebels blijven maar komen, heb ze nu al 4 keer afgeslagen maar het houd maar niet op!!

is dit een bug ofzo? want ik ken die wapens ook nergens verkopen ! help
Oud 29-03-2007, 22:19
Verwijderd
Geen bug, maar een feature. Hoewel bij Stalker het verschil tussen die twee soms klein is. Er is inderdaad een onuitputtelijke voorraad bandits en ze spawnen inderdaad iedere halve minuut weer opnieuw. Het is vrijwel onmogelijk om Bes en zijn makkers te redden.

Wapens meeslepen om te verkopen schiet niet echt op. Ze zijn te zwaar, gezien het geld dat ze opbrengen. Na verloop van tijd heb je zoveel nodige zooi bij je, dat je een extra geweer van 2 kilo beter kan dumpen voor vier artifacts, die samen oom 2 kilo zijn, veel meer waard zijn en bovendien aan iedereen verkocht kunnen worden, terwijl geweren alleen door Traders gekocht worden.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 22:41
Verwijderd
is er niet iets van een private stash ofzo? zou wel relax zijn.

heb nu heel ff gespeeld, echt maar 10 minuten ofzo. jammer genoeg heb nog niet geknald ofzo. alleen maar ff met die verrekijker rond gelopen. morgen de hele dag ff spelen
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 08:28
All Out Of Love
Citaat:
LUH-3417 schreef op 29-03-2007 @ 23:19 :
Geen bug, maar een feature. Hoewel bij Stalker het verschil tussen die twee soms klein is. Er is inderdaad een onuitputtelijke voorraad bandits en ze spawnen inderdaad iedere halve minuut weer opnieuw. Het is vrijwel onmogelijk om Bes en zijn makkers te redden.

Wapens meeslepen om te verkopen schiet niet echt op. Ze zijn te zwaar, gezien het geld dat ze opbrengen. Na verloop van tijd heb je zoveel nodige zooi bij je, dat je een extra geweer van 2 kilo beter kan dumpen voor vier artifacts, die samen oom 2 kilo zijn, veel meer waard zijn en bovendien aan iedereen verkocht kunnen worden, terwijl geweren alleen door Traders gekocht worden.

LUH-3417
dus eigenlijk kan ik beter bes gewoon niet helpen en lekker doorlopen met me ammo :--)
Oud 30-03-2007, 08:31
Verwijderd
Volgens mij kan je een bedankje van hem krijgen als je de eerste wave van bandieten helpt bevechten. Dan update de quest die je bij het binnenkomen van de Garbage kreeg (zo'n defend the camp-quest') en ben je klaar. Eén keer helpen is dus wel een goed plan, maar laat hem verder maar stikken.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 11:22
All Out Of Love
zijn er trouwens nog andere traders, ik word een beetje moe van ze beperkte aanbod en steeds heen en weer rennen :--)
Oud 30-03-2007, 17:28
Perception
Perception is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 30-03-2007 @ 12:22 :
zijn er trouwens nog andere traders, ik word een beetje moe van ze beperkte aanbod en steeds heen en weer rennen :--)
Ja een stukje verderop.
Ik heb eerst ook een hele tijd in het eerste deel rond lopen zwerven tot ik zo veel geld had en niks om te kopen dat ik dacht; ik zal eens verder gaan.
Oud 31-03-2007, 10:26
freyk
freyk is offline
Citaat:
Fishy schreef op 29-03-2007 @ 23:41 :
is er niet iets van een private stash ofzo? zou wel relax zijn.
Ja, dat zijn kluizen.
En een van deze kluizen kan je vinden in het gebouw bij de eerste level-overgang.
Oud 31-03-2007, 14:21
Dinalfos
Dinalfos is offline
Helaas, Stalker is een kutspel geworden. Jammer, ik had me wel verheugd op wat leek de eerste goede FPS in jaren te gaan worden.
Oud 31-03-2007, 17:28
Twistingg
Twistingg is offline
Stalker is relax
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 18:36
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 31-03-2007 @ 15:21 :
Helaas, Stalker is een kutspel geworden. Jammer, ik had me wel verheugd op wat leek de eerste goede FPS in jaren te gaan worden.
Waarom?
Oud 01-04-2007, 16:39
freyk
freyk is offline
Citaat:
freyk schreef op 16-03-2007 @ 10:55 :
Ik wou hem jaren geleden meteen aanschaffen toen ik de demonstratiefilmpjes zag genaamd:
"Stalker: behind the game", waarvan er 4 filmpjes van zijn: 1,2,3,4.
Aangezien jon youtube-tags aan het systeem heeft toegevoegd.
kan ik nu ook deze filmpjes ff zo plaatsen:

Oud 02-04-2007, 11:56
All Out Of Love
Volgend probleem..... Duty gastjes zien mij meteen als vijand..... maar als ik dus in het gebiedje de bar wil komen, ziet iedereen mij als vijand :--( en daardoor kan ik dus niet meer naar die trader daar en missies doen... hoe fix ik dit ??
Oud 02-04-2007, 13:13
Verwijderd
Ik geloof niet dat dat te fixen valt. Althans, klopt het dat je Freedom gejoind/geholpen hebt? Duty en Freedom mogen elkaar niet en als blijkt dat je lief bent voor Freedom, dan haat Duty je.

Daardoor is het een vrijwel onmogelijke keuze om als Freedom-figuur te spelenen flink wat mensen menen dat dit een stomme fout van de developers is. Anderen zeggen weer dat Duty het eenvoudig weg voor het zeggen heeft en dat Freedom de anarchisten zijn, dus dat het logisch is dat er op je gejaagd wordt.

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten