![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.fox.com/schedule/schedule_nextweek.htm |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En volgens mij zit Mahone erook want die werd daar ook afgezet, maar zullen we in september wel ergens zien @SENSASIAN Sona is de gevangenis in panama. Dat lab wat je ook nog op het eind zag met die kale man ligt in de havens van new york. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond Sarah wel heel tof ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat zal in seizoen 3 wel worden uitgelegd over dat lab enzo. Jah Michael zit weer opgesloten hij zal ook weer ontsnappen zeiden die 2 mannen in het lab ook een daar rekende zich op. Niet zo moeilijk te begrijpen hoor |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat er iets met Kellerman zou gebeuren wist ik al vanaf de 16e ep, hoop niet dat ie dood is, hij hoort er toch wel bij vind ik, zou jammer zijn als ie inneens dood is. Ik dacht ook dat ik Bellick daar op de grond zag liggen, hij leek er precies op, alleen dat misvormde deel op zijn gezicht niet zo dan, maar ik zag geen verbazing op het gezicht van Micheal dus ik denk niet dat het Bellick was. Ik hoop dat seizoen 3 weer een beetje wegheeft van het eerste seizoen, vraag me alleen af wat er nu gaat gebeuren met Sucre hij lag er nogal dood bij op het laatst al verwacht ik niet dat hij zal sterven. Misschien worden de rollen nu wel omgedraait en gaat Lincoln proberen zich in de gevangenis te laten krijgen om Micheal eruit te krijgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Imdb, niet de betrouwbaarste dus ga dr maar gewoon van uit dat die niet terugkomt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lincoln is een holbewoner.
![]() ![]() Het mooie vond ik wat Padman zei: Dat hij verwacht dat Michael weer zou gaan ontsnappen. Wat zit hierachter? Ik vind het persoonlijk wel gaaf dat het 3e seizoen wederom in een gevangenis wordt afgespeeld maar volgens mij dan 10x erger. Die sfeer was er in deel 1 maar dan dat Michael een plan had. En ik twijfel ook of Kellerman nou daadwerkelijk werd neergeschoten. Hij zei: took you long enough.. Of om hem af te rekenen of hem te helpen. Het is toch logischer dat ze hem dood willen na zijn verhaal. En volgens mij is het idd Bellick helemaal afgetuigd. ![]() En komt T-Bag nou ook in dezelfde gevangenis? Maar wat loopt die Michael iedere keer met zijn handen in zijn trui. Irritante vent. ![]() Laatst gewijzigd op 04-04-2007 om 22:51. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het lijkt wel of ze Sarah verdacht willen maken..
Hoe wist Kim waar die moest zijn in Panama? De enige die wisten waar Michael was waren Sarah en waarschijnlijk Bruce... En we zagen Sarah ook zo gehaast weglopen op het einde, met iemand achter haar aan.. waar ging ze heen? Maargoed, verder denk ik niet dat Sarah Michael verraden heeft, aangezien ze daar echt geen reden toe lijkt te hebben. Maar hee, na die labscenes begint PB ook een beetje op Lost te lijken dus wie weet wat ze nu weer verzinnen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vond verder de aflevering wat tegenvallen, alleen het einde in Sona was dan wel weer heel cool, dus zin in over 5 maanden! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dus hij is gewoon dood. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Airdate S03E01: Redemption - August 29, 2007 Airdate S03E02: Abandon - September 5, 2007 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat hij zegt dat hij vermoord zal worden betekent natuurlijk niet per se dat het gebeurd is. Al willen ze wel die indruk wekken, en ik zie niet echt in hoe hij nou nog in het verhaal past, hij is niet in Panama, hij is niet meer tégen ze.
![]() Ahh, september duurt nog zo lang ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||