![]() |
|
![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=zTyWfvNMeMc
Ik zeg: vette shit en kan niet wachten tot het album uitkomt... ![]() meer mensen die er zo over denken?? weet er toevallig ook iemand wanneer het nieuwe album uitkomt, want ik had wel een release date gezien, maar Brainstorm zou eigenlijk ook pas in april komen dus nu ben ik een beetje in de war... ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tevens verkapte kick ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarmee komt dus dat er ook meer van een band verwacht wordt, ook door de platenmaatschappijen. Het eerste album moet ook gelijk stáán. Het is zeg maar hun 'enige' kans. Vroeger kan het dus mss zo zijn geweest dat het eerste album nog een soort ruwe versie van de sound van een band liet horen, een sound die dan idd 'geconsolideerd' werd met de tweede. Nu het eerste album al gelijk het 'alles of niets'-album is, en vaak al genoeg basis is voor een band om heel groot te worden (nu zelfs soms al zónder album, dmv internet), worden bands daarna dan ook gelijk geacht te laten zien wat en of ze nog méér huis in huis hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Google is your best friend enzo. ot: ik zal hem binnenkort eens gaan luisteren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welk liedje draai jij momenteel helemaal grijs? Verwijderd | 500 | 09-02-2010 20:52 | |
Muziek |
Arctic Monkeys, 27 Mei, Tivoli Utrecht Verwijderd | 4 | 13-05-2007 22:20 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Muziek |
Arctic monkeys 10 maart Verwijderd | 113 | 14-03-2007 09:47 |