Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar nu pas horde first op je server, euhm... =S .
Laatst gewijzigd op 24-04-2007 om 06:56. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Heb echt die instance wel 15 tot 18 keer moeten doen voordoet ik eindelijk mijn shoulders had van murmur =S .
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De paar vermakelijke encounters die er zijn, zijn dan ook wel leuk bedacht... Neem de laatste 2 bazen in SH, laatste 2 in SV, Opera event. Maar helaas is 't allemaal heel schaars.. Over de rep.. tja aan de ene kant komt het vanzelf, ik bedoel ik heb alleen consortium gegrind (tegelijk kurenai), de rest van de factions ben ik of exalted of bijna exalted gewoon door opzich niet eens zoveel runs (heroics maken veel goed). Alleen in ben op PTR geweest en ik kijk nu al uit *ahum* naar nog meer rep grind.. of erger nog.. 75% van de server die op de nieuwe rep plekken duikt (ja allemaal outdoor)... PvP Carnage... Ik hoop snel in the eye of SSC te zitten..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
0 bows voor de guild 3 paar mail boots(2 hunters, een shaman omdat ik er niet was die avond) 0 garonna's ring yay.
||
Citaat:
Als ik dat ding heb ga ik wel wat Mech op heroic farmen voor de Sun Eater. Owja of een Kings Defender van het chess event zou ik opzich ook geen problemen mee hebben =P .
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gister eerste keer naar Gruul zonder al te veel echte voorbereiding (pots consumables enzovoort), gewoon even de pull en de event leren kennen. Einde van de avond 3 adds down, niet slecht voor een random assorti mensen en een casual guild ![]() (Gaat dus om Maulgar btw) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Na 25 heroic UB de barbaric legstrap en dunewind sash binnen. 578 agi 2095ap 23.05crit 129hit.. kek.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
Games |
Het algemene Sims 2 topic #5 Miracle | 500 | 30-01-2007 18:42 | |
Games |
Welk spel heb jij als laatst gekocht? Verwijderd | 500 | 25-06-2006 22:40 |