Oud 01-05-2007, 17:27
Verwijderd
sinds kort hebben mn vriendin en ik een seksrelatie met een goede vriend van mij en zijn vriendin. we wisselen dan regelmatig van partner. Aangezien we allemaal biseksueel zijn doen mijn vriend en ik ook wel eens wat.
we waren 2 weken geleden weer bij hen en wij mochten al1 maar toekijken en we werden vastgebonden met stropdassen aan het bed.
ze kleedden zich helemaal uit en ze draaiden zich om. allebei hadden ze hun schaamhaar laten staan, bij hem stond er 'fuck' in geschoren en bij haar 'me'.

Nu 2 weken later hebben mn vriendin en ik dit ook gedaan.

wij hebben nogal eens seks in bad. wij hebben een heel raar bad met het putje in het midden. tijdens ons 'badsekspartijtje' had mijn vriendin bijna de hele tijd onder gelegen. op een gegeven moment zei ze dat ze een zere kont had. ik keek en heel de afdruk van dat putje stond in haar kont.

ik ben benieuwd naar jullie reacties en ervaringen
Oud 01-05-2007, 19:52
Nona
Nona is offline
Na al een paar posts verwijderd te hebben: wel graag ontopic posten. Dat je zelf niet zo veel meemaakt betekent niet dat een dergelijk topic niet leuk kan zijn.
Oud 01-05-2007, 20:36
Flip!
Flip! is offline
Mijn vriend had me 's nachts een keer bevredigt en hij had verwacht dat ik hem ook zou bevredigen maar dat deed ik niet. Wat ik wel deed was mijn been over hem heenleggen.
Zegt ie ; Ja ik zit jou lekker te vingeren en wat krijg ik terug?! Een been!'

Toen was het alles behalve leuk maar een dag erna konden we er wel om lachen
Oud 01-05-2007, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 01-05-2007 @ 20:52 :
Na al een paar posts verwijderd te hebben: wel graag ontopic posten. Dat je zelf niet zo veel meemaakt betekent niet dat een dergelijk topic niet leuk kan zijn.
Hier moest ik wel letterlijk hardop om lachen
Oud 02-05-2007, 00:12
Vidar
Vidar is offline
oke leuk verhaal

de eerste keer dat ik sex had waren we lekker bezig en opeen floepte die er uit en tot mijn schrik was condoom weg en ze was niet aan de pil

wij overal zoeken en niks vinden.. na een tijdje gaven we zoeken op en gingen we maar weer verder met voorspel

dus ik begin haar te vingeren en jah hoor daar was het condoom

afgegleden in der poes terwijl we sex hadden
Oud 02-05-2007, 00:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vidar schreef op 02-05-2007 @ 01:12 :
oke leuk verhaal

de eerste keer dat ik sex had waren we lekker bezig en opeen floepte die er uit en tot mijn schrik was condoom weg en ze was niet aan de pil

wij overal zoeken en niks vinden.. na een tijdje gaven we zoeken op en gingen we maar weer verder met voorspel

dus ik begin haar te vingeren en jah hoor daar was het condoom

afgegleden in der poes terwijl we sex hadden
Overal zoeken en niets vinden? Wtf... hoeveel opties dacht je dat er waren?
Oud 02-05-2007, 01:24
sixshot
sixshot is offline
naja of het grappig is mogen jullie zelf over oordelen.
Maar tijdens de seks allebei in een schaterlach uitbreken en waarvan de reden volkomen onbekend is en ja je raad het natuurlijk al.... voorbij was al die pret !!
Oud 02-05-2007, 09:05
juno
juno is offline
Och, die ene keer dat we bij mijn ouders logeerden, en de hond (die nogal dol was op mijn vriend) de kamer instormde en in bed sprong en hem overal begon te likken.

Dat was eigenlijk helemaal niet erg, we zijn dol op hondjes, maar wel dat mijn moeder er meteen achteraan kwam, zich overduidelijk zeer gegeneerd voelend en zich uitputtend in het maken van excuses. Seks en je moeder is geen goede combinatie.
Oud 02-05-2007, 10:10
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 02-05-2007 @ 10:05 :
Och, die ene keer dat we bij mijn ouders logeerden, en de hond (die nogal dol was op mijn vriend) de kamer instormde en in bed sprong en hem overal begon te likken.

Dat was eigenlijk helemaal niet erg, we zijn dol op hondjes, maar wel dat mijn moeder er meteen achteraan kwam, zich overduidelijk zeer gegeneerd voelend en zich uitputtend in het maken van excuses. Seks en je moeder is geen goede combinatie.
Komen terug van een dagje uit met een eh, kleine detour, moeder: "Zo, wat heb jij rode wangen!" Eh, ja, eh, gewandeld... ergens buiten.. het is koud... of juist warm...
Oud 04-05-2007, 01:54
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
juno schreef op 02-05-2007 @ 10:05 :

hahahaha
Oud 04-05-2007, 08:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Door het bed zakken.

Vriendje vastbinden aan het bed, en zijn zusje en moeder die binnenkomen rennen terwijl hij nog gilt "Kel gvd, asjeblieft maak me los "

Broertjes/zusjes die binnen komen rennen.

Moeders die binnen komen rennen met de vraag of jouw kamer ook nog even gestofzuigt moet worden. Of die vers gestreken kleding even in je kledingkast komen deponeren.

Een vader die binnenrent met de vraag wat we willen hebben bij de chinees, dan over zijn krantje heen kijkt en zegt "Oh ik zie dat ik stoor, nou eh... gewoon maar een paar extra loempia's mee bestellen?" en snel de kamer uitrend.

Sexend zijn halve kamer doorrollen, onder een tafel belanden waar zijn draaitafels op staan. Op willen staan, en keihard je kop stoten.

Seks hebben op een grote heide, en dan ineens een boswachter dicht voorbij zien rijden vriendelijk zwaaiend in zijn wagentje. Of iets in die geest.

Een vriend van mij en zijn vriendinnetje, gingen samen een bosrit te paard maken. Halverwege besloten ze te stoppen, bonden de paarden vast aan een boom of iets, en gingen samen de bosjes in. Halverwege gestopt, omdat ze 1 van de paarden op hol hoorde slaan. Met als gevolg dat ze een eeuwigheid naar dat dier hebben lopen zoeken.

---
Seks kan volgens mij best grappig zijn.

Laatst gewijzigd op 04-05-2007 om 08:53.
Oud 04-05-2007, 09:22
gewoonmax
gewoonmax is offline
Citaat:
sixshot schreef op 02-05-2007 @ 02:24 :
naja of het grappig is mogen jullie zelf over oordelen.
Maar tijdens de seks allebei in een schaterlach uitbreken en waarvan de reden volkomen onbekend is en ja je raad het natuurlijk al.... voorbij was al die pret !!
.

Dat lijkt me dus echt zoo vet! Maar dan wel door blijven gaan. Dat is iets wat ik echt nog een keer wil doen
Oud 04-05-2007, 22:17
Pietjeprecies
Pietjeprecies is offline
Ik woon vlakbij het strand (scheveningen). Ik kom ook regelmatig op het strand (ik zie daar regelmatig leuke dingen )

Maar goed, nu het verhaal. Pas geleden had ik een vrije dag, het was lekker weer, dus ging ik in mn eentje naar het strand. Omdat het gewoon schooltijd was, was het erg rustig op het strand. Ik plofte ergens neer, en besloot de hele dag lekker te gaan relaxen.
Enkele tientallen meters bij mij vandaan lag een vrouw, van ongeveer halverwege de dertig. Het was een knappe rijpe vrouw om te zien, mooie volle borsten, en een mooi slank door de zon gebruind lichaam. Erg knap dus, maar te oud. Ik schonk er dus niet teveel aandacht aan en ging even lekker maffen.

Toen ik na een uurtje wakker werd lag die vrouw tot mijn grote verbazing enkele meters bij mij vandaan. Op een gegeven moment vroeg ze of ik bij haar wilde komen liggen voor de gezelligheid, nou dat wilde ik maar al te graag. Dus ik ging met mijn handdoek naast haar liggen en we babbelde wat, ze was op vakantie in haar eentje in een hotel aan de kust. Het wast best gezellig. Opeens lag ze een beetje te lonken, ze streelde zich over haar lichaam, en ze deed langzaam haar ‘bovenstukje’ af en streelde langzaam over haar borsten. Af en toe ging haar hand in dr slipje. Dit had ik nog nooit meegemaakt! Ik voelde me uiteraard erg opwindend. Opeens sloeg ze haar armen om en een been over mij heen en begon ze me te zoenen. Ik vond het best, en we lagen echt lekker te vrijen gewoon. Op een gegeven moment zat ze met haar hand in mn zwembroek, en ik in haar slipje en streelde haar borsten. We lagen te tongen en elkaar te bevredigen. Het was super bizar, maar o zo lekker. Zo lagen we zeker wel een uur. We lagen zowat te n*ken op dat strand. Opeens stond ze op en zei dat ze weer moest gaan.
Eigenlijk was ze voor ik het wist en besefte weg.

Achteraf vond ik het best raar met een vreemde vrouw.

Maar goed, ze was erg knap en ik had erg genoten! Ik ziet ze trouwens nooit meer.
Oud 04-05-2007, 22:53
Verwijderd
Nou Pietje, dat is me nog eens een grappige ervaring!
Oud 04-05-2007, 22:56
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Pietjeprecies schreef op 04-05-2007 @ 23:17 :
Ik voelde me uiteraard erg opwindend.
hahahahahaha
Oud 04-05-2007, 23:05
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Jammer dat je niet geneukt hebt dan, maar wel een geinig verhaal

Mijn verhaal:

Tijdens de afgelopen zomervakantie in Hamburg ben ik op stap geweest met een hoop buitenlanders die allemaal in hetzelfde hostel bleven slapen. Op een gegeven moment bleven er 4 mensen over; ik, een andere kerel en twee vrouwen. We hadden al aardig wat op en lagen wat achterover gezakt in de bank in een vaag café op de reperbahn. Na een tijdje versierde één van die meisjes mij en begonnen we te zoenen, iets later gingen de andere twee weg en bleven wij twee over.
Beide bezopen als de tering en erg geil liepen we vrijend terug naar het hostel en probeerden onderweg ergens een rustig plekje te vinden, wat niet lukte ( het begon ook weer licht te worden inmiddels ) in eerste instantie maar uiteindelijk vonden we toch iets in het hostel zelf; de wc's ( erg schone wc's, moet ik wel even vertellen ). Daar gingen we even door tot we beide naakt stonden maar geen condoom hadden..Ik naar boven door de "dorm" heen om er één te halen.
Een paar mensen waren nogal verbaasd iemand op zo laat nog te zien en keken me slaapdronken aan wat ik ging doen, ik haalde dus ook maar mijn tandenborstel uit de tas om ze te foppen.
Ik weer terug naar beneden waar we opnieuw begonnen en een wc-hokje ingleden. Op het moment dat we beide weer naakt waren liep er iemand naar binnen en ging op de wc naast ons zitten..Ik dus met mijn pik op 12 uur tegen de muur aangedrukt en muisstil. De persoon naast ons begon te schijten en maakte daarbij de nodige scheetgeluiden e.d.
Ik kon mijn lach bijna niet meer inhouden ( en zij trouwens ook niet ) en na een eeuwenlange tijd was de persoon naast ons eindelijk klaar met de behoefte en ging ze weg.

Nadat ze weg was hebben we even flink moeten lachen ( zo zacht mogelijk, dat wel ), maar was de sfeer er aardig vanaf en hebben we onze kleren aangetrokken en zijn we maar gaan slapen.
Ik had een lift geregeld bij 2 Duitse vrouwen naar Berlijn, maar omdat ik zo moe en dronken was ben ik vergeten m'n wekker te zetten en ik heb die lift gemist
Heb wel een geweldige avond gehad en dat vrouwtje heeft me nog toegevoegd op MSN maar heb ik nooit meer gesproken.
Oud 04-05-2007, 23:33
Mariekje*
Mariekje* is offline
@ RHCP_NAC: Dat verhaal komt me erg bekend voor, tof!
Oud 04-05-2007, 23:53
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 05-05-2007 @ 00:05 :

Mijn verhaal:

Tijdens de afgelopen zomervakantie in Hamburg ben ik op stap geweest met een hoop buitenlanders die allemaal in hetzelfde hostel bleven slapen.
(...)
Heb wel een geweldige avond gehad en dat vrouwtje heeft me nog toegevoegd op MSN maar heb ik nooit meer gesproken.
same here alleen dan id mannendouche op de camping waar de man naast ons zn nodige douche geluiden ging maken ><
Oud 05-05-2007, 13:25
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Lizx schreef op 05-05-2007 @ 00:53 :
same here alleen dan id mannendouche op de camping waar de man naast ons zn nodige douche geluiden ging maken ><
Ging 'ie zingen en zo?

Bij dat hostelverhaal moet ik de hele tijd denken aan de film Hostel, een vrij ranzige horrorfilm waarvan de complete eerste helft meer erotisch dan eng is.

Ik heb niet zo veel meegemaakt, afgezien van binnenrennende zusjes, of dat ie er even uitfloept, of dat onze lichamen zo tegen elkaar geplakt zaten dat er een scheetgeluid vandaan kwam bij het loskomen... of oh ja, dat ik betrapt werd door filmende vrienden bij een escapade op een zolderkamertje op een feest, maar da's ook niet zo leuk, want daarbij verbrak ik een belofte die me tot dan toe flink wat waard was geweest.
Oud 05-05-2007, 13:35
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Changshan schreef op 05-05-2007 @ 14:25 :
of oh ja, dat ik betrapt werd door filmende vrienden bij een escapade op een zolderkamertje op een feest, maar da's ook niet zo leuk, want daarbij verbrak ik een belofte die me tot dan toe flink wat waard was geweest.
Timo toch.
Oud 05-05-2007, 13:42
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:

Ik heb niet zo veel meegemaakt, afgezien van binnenrennende zusjes, of dat ie er even uitfloept, of dat onze lichamen zo tegen elkaar geplakt zaten dat er een scheetgeluid vandaan kwam bij het loskomen... of oh ja, dat ik betrapt werd door filmende vrienden bij een escapade op een zolderkamertje op een feest, maar da's ook niet zo leuk, want daarbij verbrak ik een belofte die me tot dan toe flink wat waard was geweest.
Belofte ?
Oud 05-05-2007, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ging 'ie zingen en zo?

hmhm en kreunen en zuchten ><
Oud 05-05-2007, 16:54
juno
juno is offline
Citaat:
Pietjeprecies schreef op 04-05-2007 @ 23:17 :
Ik woon vlakbij het strand (scheveningen). Ik kom ook regelmatig op het strand (ik zie daar regelmatig leuke dingen )

Maar goed, nu het verhaal. Pas geleden had ik een vrije dag, het was lekker weer, dus ging ik in mn eentje naar het strand. Omdat het gewoon schooltijd was, was het erg rustig op het strand. Ik plofte ergens neer, en besloot de hele dag lekker te gaan relaxen.
Enkele tientallen meters bij mij vandaan lag een vrouw, van ongeveer halverwege de dertig. Het was een knappe rijpe vrouw om te zien, mooie volle borsten, en een mooi slank door de zon gebruind lichaam. Erg knap dus, maar te oud. Ik schonk er dus niet teveel aandacht aan en ging even lekker maffen.

Toen ik na een uurtje wakker werd lag die vrouw tot mijn grote verbazing enkele meters bij mij vandaan. Op een gegeven moment vroeg ze of ik bij haar wilde komen liggen voor de gezelligheid, nou dat wilde ik maar al te graag. Dus ik ging met mijn handdoek naast haar liggen en we babbelde wat, ze was op vakantie in haar eentje in een hotel aan de kust. Het wast best gezellig. Opeens lag ze een beetje te lonken, ze streelde zich over haar lichaam, en ze deed langzaam haar ‘bovenstukje’ af en streelde langzaam over haar borsten. Af en toe ging haar hand in dr slipje. Dit had ik nog nooit meegemaakt! Ik voelde me uiteraard erg opwindend. Opeens sloeg ze haar armen om en een been over mij heen en begon ze me te zoenen. Ik vond het best, en we lagen echt lekker te vrijen gewoon. Op een gegeven moment zat ze met haar hand in mn zwembroek, en ik in haar slipje en streelde haar borsten. We lagen te tongen en elkaar te bevredigen. Het was super bizar, maar o zo lekker. Zo lagen we zeker wel een uur. We lagen zowat te n*ken op dat strand. Opeens stond ze op en zei dat ze weer moest gaan.
Eigenlijk was ze voor ik het wist en besefte weg.

Achteraf vond ik het best raar met een vreemde vrouw.

Maar goed, ze was erg knap en ik had erg genoten! Ik ziet ze trouwens nooit meer.
Ik hoop voor jou dat je het zelf heb verzonnen, anders maak je niet alleen schuldig aan het vertellen van een leugen, maar ook nog eens aan plagiaat.
Oud 06-05-2007, 07:33
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 05-05-2007 @ 17:54 :
Ik hoop voor jou dat je het zelf heb verzonnen, anders maak je niet alleen schuldig aan het vertellen van een leugen, maar ook nog eens aan plagiaat.
ja, dat idee van plagiaat komt ook erg in mij op
Oud 06-05-2007, 14:19
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 05-05-2007 @ 14:42 :
Belofte ?
Mjua, iets als 'opelkaarwachtenaanelkaardenken en dan later wel verder zien'. Ik bleek er alleen duidelijk nog niet klaar voor.

Citaat:
Louis Armstrong schreef op 06-05-2007 @ 08:33 :
ja, dat idee van plagiaat komt ook erg in mij op
Ik begin me sterk af te vragen of die Pietjeprecies niet ooit al plagiaat heeft gepleegd met een verhaal op Letteren...

Laatst gewijzigd op 06-05-2007 om 14:21.
Oud 08-05-2007, 22:04
Pietjeprecies
Pietjeprecies is offline
Citaat:
juno schreef op 05-05-2007 @ 17:54 :
Hahahaha!!!!! Ik had niks te doen, dus ik had een verhaaltje verzonnen. Plagiaat hoezo? Ik heb het echt zelf verzonnen hoor!

(kheb trouwens nog nooit wat gepost op Letteren! )
Oud 08-05-2007, 22:37
Nona
Nona is offline
Ohja, das waar. Sluiten.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten