| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben nu ook voor Monique en Rob, daarvoor wist ik het eigenlijk niet zo goed. Maar inderdaad, ze heeft wel een afgrijselijke jurk, dat is wel zielig. Mijn moeder en ik verbazen ons vooral iedere keer over de lange tijd dat die mensen in Australië zitten. Nu al iets van 50 dagen!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh en verder is die jannette oid een trut rob en monique hadden gewoon gelijkmaar ja Bye bye, zwaai zwaai |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik zou het misschien zelfs wel fijn vinden. Ik zou er echt niet tegen kunnen om constant tussen anderen te bevinden. Even wat tijd voor jezelf zou ik wel fijn vinden, zoals Inez dat had. Ook de relatietest vind ik maar slappe hap. Het is al vantevoren ingevuld. Dat is toch geen zak aan. Als Regina nou bv. de vragen stelt en de kandidaten op een bordje het antwoord moeten schrijven was het misschien nog wel leuker geweest. Of iets anders uiteraard.
Laatst gewijzigd op 03-05-2007 om 13:57. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Wat ik eigenlijk wel jammer vond is dat Inez en Rachid eruit zijn gegaan. Ondanks die hyperactieve Rachid vond ik ze toch wel wat hebben. Ze bleven gewoon zichzelf en trokken niets van de anderen aan. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja Inez en Rachid waren mn favoriet vanaf het begin. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Die rotmeiden eruit én dat andere stelletje. Ik vond hen zo dom met hun reactie op dat pact. Ze maken toch zelf ook afspraken? Sowieso, erg slim ben je niet als je je niet kan inbeelden dat een ander er is om zelf te winnen en het niet voor jou doet.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
NJa, ik zou Regina erbij hebben gewild. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
Schreeuw je verlangens van de daken. botulismf | 435 | 11-10-2007 22:24 | |
| Liefde & Relatie |
hoe voel jij je op relationeel gebied # 31 Verwijderd | 498 | 13-04-2006 20:34 | |
| Liefde & Relatie |
vreemd gaan ? RL | 73 | 03-06-2003 21:03 | |
| Psychologie |
passie <-> obsessie oeski | 6 | 01-06-2003 20:27 | |
| Psychologie |
Experiment Morphia | 32 | 01-02-2003 21:42 | |
| Liefde & Relatie |
Wat vraag je als je niet van uitgaan houdt? Evito | 58 | 10-12-2002 21:44 | |