![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga brieven sorteren, in het TNT-sorteercentrum. Als bijbaantje uiteraard. OT: De concentratie is weer ver te zoeken. Was te laat op, te laat in de trein, te laat op de uni. En nu moet ik verder met m'n samenvatting en nog echt vet veel lezen (rotboek, rot-Engels) maar het lukt niet echt. Het is wel interessant, maar ik heb er gewoon geen zin in nu. Laatst gewijzigd op 08-05-2007 om 13:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot; een beetje melig. mijn ouders komen op visite op mijn kamer vanavond en dat is vreeeeemd. en aangezien mijn vriendje (oja het is weer aan ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu moet ik allerlei vervelende telefoontjes doen en daar heb ik geen zin in. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dankjewel, lief. Dat weet ik ook wel, dat ik het verdien dan, maar mn omgeving werkt niet altijd mee ![]() Waarom merken mensen het alleen op als het slecht met je gaat, en is het vanzelfsprekend als het goed gaat? Nou ja, aan de andere kant is dat ook wel logisch. En trouwens, eigenlijk heb ik niks te klagen momenteel. <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd