Oud 08-05-2007, 11:55
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 08-05-2007 @ 11:04 :
Wáárom kan niemand gewoon blij zijn voor me? Gewoon zeggen "leuk voor je meid, gefeliciteerd" in plaats van meteen een oordeel klaar te hebben? En op zich doet het me niet zoveel want ík ben gelukkig, maar het is wel irritant.
Ik weet niet waar het over gaat (nieuwe liefde misschien?) maar ik ben blij voor je dat je gelukkig bent, dat verdien je
Oud 08-05-2007, 11:58
Verwijderd
Gisteren jarig geweest. En het was raar?
Oud 08-05-2007, 12:19
Redhair
Redhair is offline
Moon, dat klopt. Dankje.
Rare Kwast, Kroot en Nijn*, ook bedankt.
Lijkt mij ook behoorlijk heftig Nijn, zulke posters en verhalen.

Door alle dingen die nu gebeuren, door de tijd die verder gaat, merk ik dat ik papa steeds minder mis. Ik droom bijna elke nacht nog vage, angstige dromen, maar hij komt er nog maar weinig in voor. Als er op tv iemand dood gaat, schiet hij niet meteen weer door mijn gedachten. Als ik denk aan de toekomst, word ik niet zo snel verdrietig omdat ik besef dat hij er niet bij zal zijn.
De woede is minder, het verdriet is minder, het onbegrip.
Het is er zeker nog wel, maar het ligt niet meer zo zwaar op mijn schouders. Ik kan het beter accepteren.

Alleen vrijdag heeft mijn moeder iets gezegd waar ik niet aan wilde denken, al deed ik het wel. Waarschijnlijk was het opzet. Hij wilde die middag afscheid nemen, daar drong hij echt op aan. Tussen ons bezoek en zijn dood heeft hij een paniekaanval gehad. Heeft hij de zuster toen om meer diclofinac gevraagd, om een tweede inwendige bloeding op te wekken? Heeft hij op de een of andere manier op zijn buik lopen slaan, om een tweede bloeding op te wekken? Hij wist dat een tweede bloeding fataal zou worden. Hij heeft afscheid genomen. Geen zin in de weg van euthanasie, te moe om die weg af te leggen, te moe om nog zo lang pijn te lijden, te moe om gedood te worden, dus zelf doden.
Het kan, ik denk dat mijn moeder gelijk heeft.
Het is pijnlijk, maar goed zo. Die weg zou ook moeilijk worden.
Oud 08-05-2007, 13:26
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Mushu schreef op 08-05-2007 @ 10:45 :
Welk uitzendbureau?
Manpower
Ik ga brieven sorteren, in het TNT-sorteercentrum.
Als bijbaantje uiteraard.

OT:
De concentratie is weer ver te zoeken.
Was te laat op, te laat in de trein, te laat op de uni.
En nu moet ik verder met m'n samenvatting en nog echt vet veel lezen (rotboek, rot-Engels) maar het lukt niet echt. Het is wel interessant, maar ik heb er gewoon geen zin in nu.

Laatst gewijzigd op 08-05-2007 om 13:50.
Oud 08-05-2007, 13:34
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Redhair schreef op 08-05-2007 @ 13:19 :
Moon, dat klopt. Dankje.
Rare Kwast, Kroot en Nijn*, ook bedankt.
Lijkt mij ook behoorlijk heftig Nijn, zulke posters en verhalen.

Door alle dingen die nu gebeuren, door de tijd die verder gaat, merk ik dat ik papa steeds minder mis. Ik droom bijna elke nacht nog vage, angstige dromen, maar hij komt er nog maar weinig in voor. Als er op tv iemand dood gaat, schiet hij niet meteen weer door mijn gedachten. Als ik denk aan de toekomst, word ik niet zo snel verdrietig omdat ik besef dat hij er niet bij zal zijn.
De woede is minder, het verdriet is minder, het onbegrip.
Het is er zeker nog wel, maar het ligt niet meer zo zwaar op mijn schouders. Ik kan het beter accepteren.

Alleen vrijdag heeft mijn moeder iets gezegd waar ik niet aan wilde denken, al deed ik het wel. Waarschijnlijk was het opzet. Hij wilde die middag afscheid nemen, daar drong hij echt op aan. Tussen ons bezoek en zijn dood heeft hij een paniekaanval gehad. Heeft hij de zuster toen om meer diclofinac gevraagd, om een tweede inwendige bloeding op te wekken? Heeft hij op de een of andere manier op zijn buik lopen slaan, om een tweede bloeding op te wekken? Hij wist dat een tweede bloeding fataal zou worden. Hij heeft afscheid genomen. Geen zin in de weg van euthanasie, te moe om die weg af te leggen, te moe om nog zo lang pijn te lijden, te moe om gedood te worden, dus zelf doden.
Het kan, ik denk dat mijn moeder gelijk heeft.
Het is pijnlijk, maar goed zo. Die weg zou ook moeilijk worden.
Pf, dat is heftig om te horen zeg. Maar wat je zelf al zegt; het is goed zo. Ik vind het heel knap en goed dat je het beter kunt accepteren. Acceptatie zorgt voor rust, en dat is wat ik jou gun. Sterkte en succes met afkicken binnenkort! Liefs!

ot; een beetje melig. mijn ouders komen op visite op mijn kamer vanavond en dat is vreeeeemd. en aangezien mijn vriendje (oja het is weer aan ) in de buurt woont rijdt hij mij. Dus mijn ouders komen samen met mijn vriendje op vistite op mijn kamer . Oh en mijn vakanties en tentamens zijn zo gepland dat ik precies tijdens oerol, dour en de vierdaagsefeesten niet kan. ik hoop dat ik kan schuiven
Oud 08-05-2007, 14:18
rare kwast
rare kwast is offline
nou vrijdag vet vroeg naar de fysio.. heel vroeg donderdag eerst avonddienst en daarna lopen met de buurvrouw..
great
en ik ben zo moe en leeg van binnen.
ben ook aan het bedenken of ik nu wel of niet 't team hoofd moet bellen..
morgen? kan of toch vandaag? lang wachten is niet netjes toch?
Oud 08-05-2007, 14:40
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb het koud en ik moet geopereerd worden met maar 50% kans van slagen en alles is bah.
Oud 08-05-2007, 14:43
Verwijderd
Ik ben echt zo moe.
Oud 08-05-2007, 15:12
Verwijderd
Citaat:
DoraRing schreef op 08-05-2007 @ 15:43 :
Ik ben echt zo moe.
Dat. Vanochtend de wekker niet gezet omdat ik eens genoeg wilde slapen. Schrok ik om kwart voor een wakker. Dat is verdorie middag! Blijkbaar had ik het nodig, maar handig is anders.
Nu moet ik allerlei vervelende telefoontjes doen en daar heb ik geen zin in.
Oud 08-05-2007, 15:17
Verwijderd
ik geef het op. Dit komt gewoon niet meer goed. Ik blijf zitten
Als ik de discipline nog had, zou het misschien lukken. Maar ik zit nu al zolang in een dal, eerst daaruit komen. Ben zo moe.
Oud 08-05-2007, 15:44
duivelaartje
duivelaartje is offline
Helpen appels tegen hoofdpijn?
Oud 08-05-2007, 15:50
Tink*
Tink* is offline
Whoah. Ik voel me nog best goed. Alleen een beetje jammer van het weer, maar ik ben best vrolijk. En hij heeft een andere crush, maar ik ga lekker niet opgeven. Woei ik heb zin in volgende week want dan zie ik hem weer, kijken of het dan nog steeds zo voelt. Want het is aardig de verkeerde kant aan het opgaan. Oh en ik was heel erg verbrand op het bevrijdingsfestival, maar dat is aan het wegtrekken, alleen mijn gezicht is nog best rood en het moet weg zijn volgende week en ik wil absoluut niet vervellen. Ik wil mijn kansen niet verpesten en ik wil al helemaal niet dat het loopt zoals het altijd loopt. Iemand vond hem en mij goed bij elkaar passen qua uiterlijk en innerlijk, beter dan anderen met mij, woei. Nu moet hij dat zelf nog even inzien vind ik.

En ik voel me de laatste tijd een beetje erbuiten vallen, maar gauw wat aan gaan doen!
Oud 08-05-2007, 15:54
Sagana
Sagana is offline
Zo, net m'n kamer een beetje opgeruimd. Ze ziet er terug netjes uit nu.
En omdat ik gisteren uiteindelijk helemaal niks meer aan school heb gedaan, ga ik dat vandaag wél doen! *Streng*

En 't was fantastisch gisteren. "We zien wel waar we uitkomen." Ja inderdaad. Ik hoop alleen dat 't allemaal goed blijft gaan en dat niemand er ooit achter komt... Oh het was echt super. <3
Ennn: vooruitgang... Het is niet één keer uitgesteld deze keer!
En we hebben achteraf ook goed en serieus gepraat, en ook dat heeft me goed gedaan.
Oud 08-05-2007, 16:46
Nebel
Nebel is offline
Schrijven lucht op.
En praten eigenlijk nog meer. Maar dat is zo moeilijk.
Oud 08-05-2007, 16:53
Verwijderd
Ik schrijf een brief en dan is het klaar. Afgesloten hoofdstuk en verder. Ik mag niet blijven hangen, ik doe dat ook niet, maar hij is oprecht benieuwd hoe het nu gaat. En het gaat echt veel beter dan toen. (Jammer dat hij me alleen zo kent?)
Oud 08-05-2007, 17:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het is zo fucking relaxt om gewoon samen languit op bed te gaan liggen, muziek te luisteren, chips te eten en te praten. Ik weet het gevoel niet precies te plaatsen, maar ik weet wel dat ik zulke kleine en simpele dingen de laatste maanden echt heel fijn vind. Het zorgt er voor dat ik rustig word, dat ik mijn gedachten weer even goed kan ordenen en dat ik even het gevoel kan hebben dat ik de wereld voor mezelf alleen heb.

Net ook weer erop los gefilosofeerd hoe ik mijn huisje in ga richten, waar ik mijn spulletjes vandaan ga plukken om het met mijn budget toch nog hip in te kunnen richten en een 'vriend' van mij ging mij wel eventjes vertellen wat voor - jawel - man ik zoeken moet. God, blijkt wel dat het nog een heel prille vriendschap is want het had echt maar verdomde weinig van dat wat ik daadwerkelijk wil, en dat is veel. En met dat wat ik wil, stemde hij uiteindelijk dan ook maar in 'Kutkip, jij bent wel heel zeker van je verhaal hea?' Duh!

Oh en ik heb mijn kamer opgeruimd, en dat is positief omdat ik mezelf daar voor het eerst sinds maanden eindelijk eens toe kon zetten. *dansje maakt, muziekje meeblered*
Oud 08-05-2007, 18:05
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 08-05-2007 @ 17:46 :
Schrijven lucht op.
En praten eigenlijk nog meer. Maar dat is zo moeilijk.
Oud 08-05-2007, 18:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm, de mevrouw van het uitzendbureau heeft mijn voicemail ingesproken en nu moet ik terugbellen en ik baal ervan dat het al na vijfen is want nu moet ik de hele nacht zenuwachtig zijn en nu heb ik ook meteen weer last van mijn maag en zo. *zucht*
Oud 08-05-2007, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Isiyanka schreef op 08-05-2007 @ 12:55 :
Ik weet niet waar het over gaat (nieuwe liefde misschien?) maar ik ben blij voor je dat je gelukkig bent, dat verdien je
Ja

Dankjewel, lief. Dat weet ik ook wel, dat ik het verdien dan, maar mn omgeving werkt niet altijd mee

Waarom merken mensen het alleen op als het slecht met je gaat, en is het vanzelfsprekend als het goed gaat? Nou ja, aan de andere kant is dat ook wel logisch. En trouwens, eigenlijk heb ik niks te klagen momenteel. <3
Oud 08-05-2007, 18:45
rare kwast
rare kwast is offline
stomme ideeen in mn hoofd...
moest t gewoon opsschrijven geeft een beetje rust..
maar waarom doe ik dat?
Oud 08-05-2007, 19:08
Verwijderd
KUT KUT KUT KUT. dit kon er ook nog wel even bij. Géén bestuurslid geworden. Waarom? Te weinig ervaring (vergeleken met de concurrente) Ja, klopt, maar hoe moet ik dan ervaring opdoen??? En over de rest waren ze super positief, ik snap het niet. Of ja, ik snap het eigenlijk wel, want het klopte wat ze zei, maar ik wil het niet snappen. Godverdomme, ik wilde dit zó graag en nu gaat ook al dít niet door.
Oud 08-05-2007, 19:18
Verwijderd
Mijn essay is af-af-AF en opgestuurd. Nu maar hopen dat ze het goed keurt, anders vind ik het niet leuk meer. Dat is in ieder geval een zorg minder. Hoef me nu alleen nog maar bezig te houden met mijn paper voor wetenschapsgeschiedenis en met mij aanmelden voor een half jaartje VS volgend jaar. En met mijn huidige vak van biologie natuurlijk, maar dat komt wel goed.

Ik voel me goed, gezond, weerbaar. En morgen is het alweer woensdag.
Oud 08-05-2007, 19:19
Verwijderd
Mmmm .
Rare pm....

Voel me best ok. Vanmiddag wat gefrustreerd en ben er nu toch wel achter dat ik wél wat te weinig voorkennis heb, maar ach, dat los ik ook wel weer op.
Morgen maar even proberen te bespreken!
Vanmiddag therapie: ik word echt steeds heel zenuwachtig als ik daar eenmaal in de wachtkamer zit en heb de neiging dan dicht te klappen. Maar ik vind dat ik 't best goed gedaan heb .
Oud 08-05-2007, 19:20
Verwijderd
Maar 3 ons aangekomen, dat is te weinig, volgende week 1.2 en anders time out. Ik heb weer een nieuw mega menu. 8 boterhammen, gevulde- en roomboterkoek, chips, taart, de hele zooi. Gatver en ik ben bang dat ik het niet haal.
En dan heb ik ook nog m'n zusje boos gemaakt. Ze het niet met me eens dat ik en m'n moeder alles in huis doen. Nu idd niet meer, zij maakt wel eens de badkamer schoon (voor geld!), maar verder en vorig jaar/twee jaar geleden. Of ben ik echt zo dom, zie ik echt alles verkeerd? Wat heeft ze vorige week gedaan? Geen ene f*ck. Nu voel ik me kut en schuldig.
Oh, ik hoop zo dat ik die kamer kan krijgen, ik wil hier zo graag weg, het zou zo goed voor me zijn.
Oud 08-05-2007, 20:34
Verwijderd
trainen was wel lekker, en t ging regenen toen ik net thuis was *gnagnagna*

en ik ben moe
Oud 08-05-2007, 20:38
Verwijderd
Ik hou van vandaag.<3
Oud 08-05-2007, 20:50
Verwijderd
moe!
Oud 08-05-2007, 20:57
Nijn*
Nijn* is offline
Het gaat allemaal niet zoals ik het wil. Zoals het nu gaat ga ik het natuurlijk nooit redden. Ik had afgesproken dat ik na de vakantie nog eens met haar zou praten, over hoe het nu moest met school. Morgen heb ik les van L. zou zij mij aanspreken of niet? Ik durf het natuurlijk nooit. Wat ben ik ook een aansteller..
Oud 08-05-2007, 21:02
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, mijn hoofd raakt weer een beetje opgeruimd.

Nu mijn bureau nog.
Oud 08-05-2007, 22:31
Verwijderd
Oefenexamen Nederlands gemaakt. Ja ik had een 6,9 en dat is toch goed. Maar ik had een 8,5 kunnen hebben als ik die samenvatting niet zo lang had gemaakt. Toch nog maar wat oefenen... pfff komt wel goed. En met een 6,9 slaag ik ook...
Oud 08-05-2007, 22:53
Stefanie
Stefanie is offline
Vanavond weer een 'sollicitatie' gehad en ben 'aangenomen'. Ik mag vaker komen als ze me nodig hebben

Ben erg moe, maar geen zin om te slapen *drukdrukdruk*
Oud 08-05-2007, 23:03
Verwijderd
Heel kort postje, want er zit me wel veel meer dwars, maar dit toch het meest.

Morgen moet ik naar de dokter voor mijn moedervlek en het jeukt eromheen een beetje de laatste dagen en hij lijkt donkerder te worden... Ik neem aan dat het van de zon komt, maar toch wel een beetje stress daarover.
Oud 09-05-2007, 08:02
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Negen uur. Ik kan nu bellen. Maar dat is misschien weer iets te fanatiek. God, ik ben zenuwachtig. Dit slaat weer helemaal nergens op, het is maar een telefoongesprek en ik draai weer helemaal door. Hmpf. Ik wacht eerst nog wel eventjes. En dan bel ik zodadelijk. En dan blijf ik rustig en zakelijk en vraag ik wat ik wil weten. Jaja.
Oud 09-05-2007, 08:04
gewoonik
gewoonik is offline
ik heb echt zo erg geen zin in alles.
en twijfel over alles : vriendje, stuie, werk, stad, mezelf, vrienden. ik kan maar niet bedenken wat ik wil (niet eens een beetje) en echt ik wil mn P halen, maar daarna is er zo'n enorm zwart gat. en ik heb teglijk ook geen zin meer om te studeren
Oud 09-05-2007, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 09-05-2007 @ 09:02 :
Negen uur. Ik kan nu bellen. Maar dat is misschien weer iets te fanatiek. God, ik ben zenuwachtig. Dit slaat weer helemaal nergens op, het is maar een telefoongesprek en ik draai weer helemaal door. Hmpf. Ik wacht eerst nog wel eventjes. En dan bel ik zodadelijk. En dan blijf ik rustig en zakelijk en vraag ik wat ik wil weten. Jaja.
Volgens mij zijn ze bij uitzenbureaus (dat was het toch) al vanaf acht uur aan het werk dus dan is negen uur niet absurd vroeg geloof ik.
Oud 09-05-2007, 09:02
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 09-05-2007 @ 09:57 :
Volgens mij zijn ze bij uitzenbureaus (dat was het toch) al vanaf acht uur aan het werk dus dan is negen uur niet absurd vroeg geloof ik.
Ik belde om kwart over negen en toen was ze inderdaad al fanatiek op. Ze is altijd nogal fanatiek, dus ik volgde haar weer eens niet. Het is weer echt één grote ramp Maar ik ga het even negeren nu, ik moet mijn aandacht even verleggen naar andere dingen. Turks bijvoorbeeld. Wáárom gaat het én over eten én over van wat voor werk je houdt. Konden ze niet wat neutralen onderwerpen kiezen?
Oud 09-05-2007, 09:07
Verwijderd
Citaat:
domus schreef op 09-05-2007 @ 00:03 :
Heel kort postje, want er zit me wel veel meer dwars, maar dit toch het meest.

Morgen moet ik naar de dokter voor mijn moedervlek en het jeukt eromheen een beetje de laatste dagen en hij lijkt donkerder te worden... Ik neem aan dat het van de zon komt, maar toch wel een beetje stress daarover.
En doorverwezen naar de huidarts... ;x
Oud 09-05-2007, 09:58
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik heb vandaag positief en negatief nieuws...

ik begin maar eens met negatief: de Intake voor de DGT laat nog 2 a3 weken op zich wachten.. (dan zijn we 2 maanden verder na de telefonische screening) Ze hadden mij gezegd dat ik wel met de groep van juni mee kon doen, maar aangezien ze al een eerste ronde intakes heeft gehad, zit dat er dus echt niet in. Ik baal ernorm. Ik heb me juist zo optijd aangemeld (februari)
Daar mogen ze wel eens wat aan gaan verbeteren, daar bij altrecht, brinkveld, rintveld.

Postitief
Ik heb vandaag voor het eerst op een klasgenootje een injectie gegeven.. DOODENG! Gelukkig mocht het alleen als de docent erbij was, dus het ging goed.. (schaam me alleen dood dat ik het zo eng vond)
Maar nu ben ik trots!! heb het toch maar mooi gedaan..

Na de les vroeg ze hoe het met me ging.. Ik vertelde haar eerlijk van die laatste crisis... Nu schaam ik mij, dat ik het heb verteld, hoewel het ook fijn was om te delen..
*zucht* heb k het nu goed of fout gedaan*
Oud 09-05-2007, 10:02
Verwijderd
Je hebt het goed gedaan ~~dolce~~!!! Echt knap dat je iets gedaan hebt wat je heel erg eng vind. En iedereen vind nou eenmaal andere dingen eng om te doen, daar hoef je je niet voor te schamen.

Omg, ik heb al 4 boterhammen gehad voor ontbijt en net een appelkoek: 290 kcal per ding! Nou ja dat zet tenminste zoden aan de dijk, hopelijk lukt het hiermee. Misselijkheid valt wel mee gelukkig. Straks nog Twix en vanavond chips. Het is wel goed hoewel het ergens ook wel heel fout voelt. Maar goed, nu gauw naar school.
Oud 09-05-2007, 10:24
rare kwast
rare kwast is offline
@dolce.. wat goed man! prikken.. brr dood eng.. dat blijft ook nog wel ff hoor dus niets om je voor te schamen!
*knuffel*
Oud 09-05-2007, 10:58
Verwijderd
Ga me lekker ziekmelden volgende week om mijn bachelorwerkstuk te schrijven. En verder voel ik me zooo goed de laatste tijd. Morgan leert eindelijk met stress om te gaan? Of de zon doet me goed.

En de regen, want dat was eigenlijk ook wel geinig. Op een gegeven moment fiets je door een stortbui en ben je van top tot teen doorweekt en dan maakt het ook niet meer uit. Het was niet koud en ik kon thuis gewoon meteen in droge, warme kleren schieten, en dan kan ik gewoon lachen om de belachelijke hoeveelheid water die uit de lucht komt vallen. Terwijl de rest van Nederland zich bloedchagrijnig naar huis haastte
Oud 09-05-2007, 11:07
Verwijderd
Zo, ik ben weer beter. Ik zou zondag naar huis gaan maar omdat Roos haar moeder een zieke boel thuis voelde aankomen ben ik gebleven als "oppas" en dat is leuk, alleen moet ze nu wel steeds naar school dus is het hier een beetje stil en saai af en toe. Maargoed, we'll survive (A)
Oud 09-05-2007, 12:01
Ann
Ann is offline
Mijn zus en ik gaan samen afvallen, hoera =) heel workout schema gemaakt, dat gaat helemaal goed komen.
Oud 09-05-2007, 12:20
gewoonik
gewoonik is offline
ik wil gewoon dat iemand t ziet.\
iemand die zegt dat t even niet goed met me gaat , maar dat ik dat niet waard ben en dat ik misschien eens met iemand moet praten. zelf durf ik t niet, heb t idee dat ik me aanstel, dat ik niet weet waar ik moet beginnen. en dat t vast allemaal aan mij ligt dat ik me zo voel en dat t ergens ook is omdat ik stom ben en t niet waard ben om me goed t voelen.
terwijl ik me heus niet altijd zo voel, maar nu ben ik echt even ingestort
en om de een of andere reden werkt t juist niet als mn vriendje zegt dat ik mooi ben terwijl ik me helemaal niet zo voel.
en ik kan gewoon nog niet goed voor mezelf zorgen, maar naar huis kan ik ook niet meer..
Oud 09-05-2007, 13:20
Verwijderd
i begin gwoon in de stres te schieten
Oud 09-05-2007, 13:34
Verwijderd
Ik heb de brief in het poastvakje van meneer * laten leggen. Ik was daarvoor zenuwachtig, maar nu ook. Krijg ik er reactie op? Wanneer? Heeft hij het al gelezen?
Oud 09-05-2007, 13:55
Verwijderd
hyper hyper
yeyeye
Oud 09-05-2007, 14:12
rare kwast
rare kwast is offline
pff net t hoofd zorg gebeld.. die weet dus ook nog niets...
aaaaah
kwordt knetter.. morgen misschien een gesprek.
stom mens
Oud 09-05-2007, 14:20
Verwijderd
Wat te doen tegen zulke zenuwen die door je lijf blijven gieren?
Oud 09-05-2007, 14:25
Sagana
Sagana is offline
Het gaat thuis niet zo goed de laatste tijd met mijn grootouders, veel ruzie met hen.
Ten eerste over die kat, ten tweede over die kutfamilie die hun mond moet houden over mijn vader.
Waarom moest dit ook net met Kyra gebeuren? Verdomme, wat mis ik haar.
Trouwens, ik haat het als mijn oma me begint te 'chanteren' en me een schuldgevoel aan wil praten. "Ik leef al niet lang meer en nu doe je zo tegen mij!"
Komaan, los het dan op door normaal te praten en argumenten aan te brengen, maar níét door morele chantage.
Ik zal blij zijn als boven alles af is, zodat ik niet altijd meer beneden moet zitten.
En ik denk dat ik de volgende dagen veel bij m'n mama ga zijn. Misschien is dat chantage langs mijn kant, maar ja, dan is het maar zo. Ik heb momenteel geen zin om hier nog al te veel te zijn.

Gelukkig gaat met P alles super. <3

Laatst gewijzigd op 09-05-2007 om 14:27.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten