Oud 12-03-2002, 12:15
Dotcom
Dotcom is offline
Ik ben nu 25, en heb bijna geen baardgroei (alleen op mijn kin), ben 1m75, krijg geen rimpels of whatsoever.
Kortom, ik zie er nog steeds hetzelfde uit als toen ik 18 was.

"Mooi toch" zul je zeggen.
Maar het vervelende is, dat ik dus alleen aantrekkelijk ben voor meisjes van 15,16, wat mij dus absoluut niet meer trekt.
Oud 12-03-2002, 13:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
Tjah...Ik kan me voorstellen dat je dat vervelend vindt, en dat je ook al genoeg opmerkingen als "Later zul je er blij om zijn" hebt moeten aanhoren, maar zo is het nou eenmaal! Ik weet zeker dat er zat meisjes van jouw leeftijd zijn die daar op vallen! Ik weet niet of je kleding draagt die je misschien ook jonger maakt, anders zou je je wat volwassener kunnen kleden ofzo. Hmm...Ik weet het eigenlijk ook niet zo zeer..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 14:39
-huktie-
-huktie- is offline
Bij mij is t juist andersom. Ik ben eind 17, maar wordt makkelijk 23 geschat (vooral aan het eind van een lange avond). Soms ook vervelend als je op zoek bent naar meisjes van mijn leeftijd
Oud 12-03-2002, 15:43
Verwijderd
ja sommige mensen hebben nou eenmaal een babyface (denk aan paul mccartney en Michael J Fox enzo)
het is idd wel lastig dat je alleen maar jonge meiden op je af krijgt...misschien kan je dat baardje laten staan? zo lijk je wat ouder misschien

hmmz tja verder nix nuttigs van mijn kant
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 16:33
Verwijderd
heb ik ook, omdat ik best klein ben en er jonger uitzie denken veel mensen dat ik 14 of 15 ben, terwijl ik 17 ben.
Vind ik vaak wel vervelend. ben je aan het praten met een jongen van een jaar of 19 krijg je te horen dat ze denken dat je een jaar of 15 bent.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 20:57
Jamie
Jamie is offline
Jongen, eeuwige jeugd heb je... wees toch blij
Oud 14-03-2002, 14:06
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
Jamie schreef:

't Zou me ook niet uitmaken als ik al een vriendin had.
Oud 14-03-2002, 14:10
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
danique2 schreef:
ja sommige mensen hebben nou eenmaal een babyface (denk aan paul mccartney en Michael J Fox enzo)
het is idd wel lastig dat je alleen maar jonge meiden op je af krijgt...misschien kan je dat baardje laten staan? zo lijk je wat ouder misschien

hmmz tja verder nix nuttigs van mijn kant

Nee, dat vind ik niet mooi staan.

Oud 14-03-2002, 18:12
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik ben zelf 15.. en wordt vaak aangezien als iemand van 13/14
Oud 14-03-2002, 19:57
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline

ik ben 18 en ik heb bijna volledige baardgroei..niet zo zwaar maar het is er wel

Rat
Oud 17-03-2002, 17:45
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:

ik ben 18 en ik heb bijna volledige baardgroei..niet zo zwaar maar het is er wel

Rat
ook een nuttige reactie.....

maar misschien kun je wat doen aan je kledingstyle of je haarstyle, dat je daardoor ouder lijkt...

[Dit bericht is aangepast door het dappere meisje (17-03-2002).]
Oud 17-03-2002, 19:27
Verwijderd
Hmm, hoe moet ik dit zeggen.. je "oosterlijke" genetische grondslag heeft er ook mee te maken vermoed ik. Chinezen zien er bijvoorbeeld altijd jonger uit dan blanken. Maar goed, ik tast in het duister hier

Ik ben zelf 21 en lijk ook 18 :/

Heb ik van mijn moeder, die had op haar 30ste nog het uiterlijk van een 18 jarige nu zal dat wel een beetje 'wensdenken' zijn van haar, maar ik hoop dat ik er niet altijd als een 'jongetje' uitzie

[Dit bericht is aangepast door ******** (17-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 12:15
smilegirl
smilegirl is offline

Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 16:32
Verwijderd
tja, weinig aan te doen...
't is in ieder geval beter als er vele ouder uit zien... vorig jaar vertrok een vriendin van mij op italiëreis met 't school. en ik dacht dat één van die haar vriendinnen (ook zeventien) de moeder was van iemand dat meeging!! die was zeventien en zag er zevenendertig uit...
mij schatten ze ook altijd ouder, maar gelukkig niet *zo* oud...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 01:57
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
tja, weinig aan te doen...
't is in ieder geval beter als er vele ouder uit zien... vorig jaar vertrok een vriendin van mij op italiëreis met 't school. en ik dacht dat één van die haar vriendinnen (ook zeventien) de moeder was van iemand dat meeging!! die was zeventien en zag er zevenendertig uit...
mij schatten ze ook altijd ouder, maar gelukkig niet *zo* oud...

*blue*

Leuke troost.

[Dit bericht is aangepast door Dotcom (20-03-2002).]
Oud 20-03-2002, 19:00
Ninnoc
Ninnoc is offline
hmm ik zie eruit als 15 en ben bijna 18, ook niet erg fijn omdat je altijd als het kleine meisje word gezien en nooit serieus genomen wordt.
Oud 20-03-2002, 19:02
Ninnoc
Ninnoc is offline
ah bedenk net dat ik weleens foto van je heb gezien, je hebt een beetje buitenlandse invloeden in je. Uit welk land?? Ik heb een buurmeisje en -jongetje die 1/8 indonesisch zijn, daardoor lijken ze ook altijd veel jonger.
Oud 20-03-2002, 20:35
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
het dappere meisje schreef:
\
ook een nuttige reactie.....

maar misschien kun je wat doen aan je kledingstyle of je haarstyle, dat je daardoor ouder lijkt...

[Dit bericht is aangepast door het dappere meisje (17-03-2002).]
[/QUOTE]

ik bedoel maar dat niet alle jongens van 18 perse glad zijn..zo komt het bij mij over als ik dat lees van die gast

Rat
Oud 21-03-2002, 02:15
miep
miep is offline
wees blij dat je geen baardgroei hebt is veel lekkerder om met iemand te zoenen die lekker glad is. en je hoeft je zelf teminste ook niet zo te scheren elke dag. alleen maar irri toch? ik in de zomer moet elke dag m'n benen scheren!! en ik heb van de lange benen!! blehhhh
ik heb 't tegenovergesteld, ik ben 16jr en ze schatten me minstens 20 ik heb 't voordeel dat ik op ouderen voel, maar wat als ik er straks uit zie als 30?? hellup!!
maar je kunt idd iets aan je kleding doen. of hoge zolen dragen nee hoor, je moet je gewoon kleden zoals jij dat wil enzo, want als je er "probeert" ouder uit te zien, kan dat juist alleen maar "`````11``~~~" (kan 't woord niet vinden) overkomen.

succes ermee iig, ik weet 't verder heleaas ook niet... probeer 't je niet zo veel aan te trekken

miep
Oud 24-03-2002, 10:00
marlies
marlies is offline
Citaat:
ABgirl schreef:
heb ik ook, omdat ik best klein ben en er jonger uitzie denken veel mensen dat ik 14 of 15 ben, terwijl ik 17 ben.
Vind ik vaak wel vervelend. ben je aan het praten met een jongen van een jaar of 19 krijg je te horen dat ze denken dat je een jaar of 15 bent.
dit ken ik ja...
Oud 24-03-2002, 20:22
Choong
Choong is offline
Hey ik ben ook Aziatisch en zie er inderdaad ook jong uit en heb ook weinig baardgroei. Ik denk dat je volwassener/ouder over kunt komen door een bepaalde houding, zowel geestelijk als fysiek, aan te nemen ... lichaamstaal maakt veel verschil denk ik
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 15:53
Dikkie
Dikkie is offline
wahahaha bij mij denkt iedereen altijd dat ik ergens in de 20 ben
Oud 25-03-2002, 16:34
Unexplained
Unexplained is offline
Kleding maakt de man!

Zelf draag ik sinds anderhalf jaar ofzo voornaamlijk twee-delige kostuums, en dat heeft mijn image behoorlijk veranderd.
Ik kan niet zeggen dat ik er erg masculien uitzie, maar door de kleding straal ik een zekere volwassenheid en autoriteit uit, waardoor mensen mij toch serieus nemen.

Slim hè?
Oud 25-03-2002, 19:19
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
miep schreef:
wees blij dat je geen baardgroei hebt is veel lekkerder om met iemand te zoenen die lekker glad is. en je hoeft je zelf teminste ook niet zo te scheren elke dag. alleen maar irri toch? ik in de zomer moet elke dag m'n benen scheren!! en ik heb van de lange benen!! blehhhh
ik heb 't tegenovergesteld, ik ben 16jr en ze schatten me minstens 20 ik heb 't voordeel dat ik op ouderen voel, maar wat als ik er straks uit zie als 30?? hellup!!
maar je kunt idd iets aan je kleding doen. of hoge zolen dragen nee hoor, je moet je gewoon kleden zoals jij dat wil enzo, want als je er "probeert" ouder uit te zien, kan dat juist alleen maar "`````11``~~~" (kan 't woord niet vinden) overkomen.

succes ermee iig, ik weet 't verder heleaas ook niet... probeer 't je niet zo veel aan te trekken

miep
Lief van je dat je dat zegt!
Woord wat je bedoelde was: "contradictioneel"?

Hoe oud schatten jullie mij hier?

[Dit bericht is aangepast door Dotcom (25-03-2002).]
Oud 26-03-2002, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Dotcom schreef:
Lief van je dat je dat zegt!
Woord wat je bedoelde was: "contradictioneel"?

Hoe oud schatten jullie mij hier?

[foto]

[Dit bericht is aangepast door Dotcom (25-03-2002).]
Ongeveer 21
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten