Oud 19-05-2007, 20:37
Verwijderd
Nieuwe serie op RTL 5.
Vandaag was de eerste aflevering

Wie heeft het nog meer gezien?
Wat vonden jullie ervan?

Ik zag het eigenlijk toevallig, maar het 'pakte' me wel. Denk dat ik het wel ga volgen, het lijkt me wel cool
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2007, 21:06
Drez
Drez is offline
Dat is al eens eerder op tv geweest, maar het is wel tof.
Oud 19-05-2007, 21:11
Blubje
Blubje is offline
Hm ik ga niet weer kijken...
Maar wel een leuke serie opzich.
Alleen jammer dat t na 1 seizoen al gecancelled is
Oud 19-05-2007, 22:04
Verwijderd
dominic purcell (l)
ja idd, kutherhaling
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 13:22
Verwijderd
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 19-05-2007 @ 23:04 :
dominic purcell (l)
ja idd, kutherhaling
Ja, ik wist niet dat hij die speelde. Zag hem ook gister nog bij Blade Trinity.

Ik ga er iig niet ana beginnen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 13:30
xyz
xyz is offline
De titel is iddentiek aan een van de Prison Break afleveringen. Hmm..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 14:52
Verwijderd
Citaat:
xyz schreef op 20-05-2007 @ 14:30 :
De titel is iddentiek aan een van de Prison Break afleveringen. Hmm..
John Doe is toch gewoon een 'algemene' naam voor mensen waarvan de naam en afkomst enzo niet bekend is?
En vrouwen heten dan Jane Doe.
Heeft verder niks met PB te maken

Nouja, op Dominic Purcell na dan

Laatst gewijzigd op 20-05-2007 om 14:56.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Corinne schreef op 20-05-2007 @ 15:52 :
John Doe is toch gewoon een 'algemene' naam voor mensen waarvan de naam en afkomst enzo niet bekend is?
Heeft verder niks met PB te maken

Nouja, op Dominic Purcell na dan
Bij GA zeiden ze wel Jane Doe ja.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 16:03
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
geweldige serie vind ik dit. 4 jaar geleden ofzo nog op yorin alles gezien, behalve The Rising.
laatst weer alles gedownload en man wat was die finale goed zeg.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 16:03
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Corinne schreef op 20-05-2007 @ 15:52 :
klopt, terrance had geen ID meer en dus een John Doe

Laatst gewijzigd op 20-05-2007 om 16:37.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 16:05
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 20-05-2007 @ 14:22 :
Ja, ik wist niet dat hij die speelde. Zag hem ook gister nog bij Blade Trinity.

leek et maar zo of is ie dik aangekomen na Blade?? want hij zag er gespierder uit dan in PB
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 16:26
KIET
KIET is offline
O, dat was altijd een prima serie Vrij goed gecast, goede afleveringen... Erg leuk en interessant om naar te kijken. Alleen eindigde het met een cliffhanger en is de serie daarna gecanceled. Erg jammer.

(maar voor degene die nog wat verklaringen over John willen; op de John Doe pagina op IMDB staat in de Trivia nog een verklaring van de schrijvers van wat hun idee was)
Oud 20-05-2007, 18:47
Verwijderd
Oke, ik wist niet dat het al eerder uitgezonden was.
Jammer dat er geen tweede seizoen is, als het met een cliffhanger eindigt...

Ohja, en ik (en ik denk wel meer met mij) heb het dus nog niet gezien, dus gelieve geen spoilers te plaatsen
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 23:39
Verwijderd
Ik heb hem een paar jaar geleden gezien, toen hij voor het eerst op TV was. Sterke serie, heel erg gaaf
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 10:46
Verwijderd
Omg deze serie was zo gaaf. Vond het vroeger helemaal geweldig. Jammer inderdaad dat de serie was gecancelled na één seizoen.

Ik ga de eerste aflevering downloaden en dan vanaf volgende week gewoon op tv kijken.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 20:11
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik vond het wel een leuke serie. Jammer idd dat ze maar een seizoen hadden gemaakt. Ik hoopte juist dat ze nu ook de rest gingen ze uitzenden, maar die is er dus niet. Nou dan ga ik het ook niet meer kijken.
Maar als ik die verklaring op IMDB lees, ben ik wel blij dat ze het verder niet hebben uitgezonden. Geen verklaring is beter dan die verklaring.
Oud 22-05-2007, 09:04
Verwijderd
Dus aan het eind van het seizoen kan ik de verklaring beter niet lezen?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 10:19
KIET
KIET is offline
Het is een beetje een flauwe verklaring ten opzichte van de kwaliteit van de serie

Maar je moet het zelf weten. Ik lees sowieso wel graag trivia-secties. Het verklaart overigens niets over hoe de cliffhanger zelf afloopt, wat denk ik nog meer jammer is.
Oud 22-05-2007, 12:11
Ann
Ann is offline
Dit was inderdaad een leuke serie. Ik denk niet dat ik het nog eens ga volgen want ik kijk al zo veel tv
Oud 22-05-2007, 14:10
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 21-05-2007 @ 21:11 :
Ik vond het wel een leuke serie. Jammer idd dat ze maar een seizoen hadden gemaakt. Ik hoopte juist dat ze nu ook de rest gingen ze uitzenden, maar die is er dus niet. Nou dan ga ik het ook niet meer kijken.
Maar als ik die verklaring op IMDB lees, ben ik wel blij dat ze het verder niet hebben uitgezonden. Geen verklaring is beter dan die verklaring.
er valt verder nix uit te zenden want er is verder nix geschoten
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 14:16
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
KIET-2 schreef op 22-05-2007 @ 11:19 :
Het is een beetje een flauwe verklaring ten opzichte van de kwaliteit van de serie

Maar je moet het zelf weten. Ik lees sowieso wel graag trivia-secties. Het verklaart overigens niets over hoe de cliffhanger zelf afloopt, wat denk ik nog meer jammer is.
is dat de verklaring waarom er geen 2e seizoen komt ?? er staat tog alleen iets over wat er voor het seizoen is gebeurt?? of zit ik verkeerd te kijken
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 23:08
Verwijderd
Citaat:
KIET-2 schreef op 22-05-2007 @ 11:19 :

Oh, dat had ik denk ik idd wel willen weten, hoe de cliffhanger afloopt, dat wil ik tenminste wel altijd bij PB en GTST
Nouja, ik zie het aan het eind van het seizoen wel, duurt toch nog ff
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 07:48
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
21
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 09:12
Verwijderd
Oh, dat zijn er best een aantal, leuk
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 09:56
KIET
KIET is offline
Citaat:
smikkelenberg schreef op 22-05-2007 @ 15:16 :
is dat de verklaring waarom er geen 2e seizoen komt ?? er staat tog alleen iets over wat er voor het seizoen is gebeurt?? of zit ik verkeerd te kijken
Ik weet niet waarom er geen seizoen 2 is gekomen, de kijkcijfers zullen wel tegen zijn gevallen. John Doe lijkt vooral een serie te zijn die pas ver na het uitzenden (en het cancelen) populair is geworden. Komt ook vaker voor; Firefly werd pas populair toen de dvd's uitkwamen en zelfs Star Trek kreeg pas genoeg aandacht toen de serie in de herhaling zat, net als John Doe.

Maar een jaar nadat de serie was afgelopen kwamen de schrijvers met die verklaring wat er met John Doe aan de hand was en was gebeurd. Misschien hebben ze dat in die periode bedacht om de fans een verklaring te kunnen geven, of misschien was dat wel gewoon de bedoeling van de serie. Hoe dan ook, het lijkt me sterk dat zo'n flauwe verklaring de reden is dat de serie gestopt is

Spoiler
Advertentie
Oud 23-05-2007, 10:34
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
KIET-2 schreef op 23-05-2007 @ 10:56 :

Spoiler
ja dat heb ik ook gelezen maar dat is tog geen verklaring waarom er geen 2e seizoen komt?? alleen maar wat er eerst gebeurd was voor de serie
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 11:27
KIET
KIET is offline
Zoals ik al zei, waarschijnlijk vielen de kijkcijfers tegen Dat is nog altijd de nr.1 reden om een serie te cancelen.
Oud 23-05-2007, 11:50
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
ja klopt idd. k hoop dat ze inzien dat er nu veel meer mensen zijn die ook een 2 seizoen willen. maar k verwacht nix, zeker niet van FOX
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 12:00
simone130
simone130 is offline
erg goede serie. echt jammer dat het gecanceled was.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 23:52
KIET
KIET is offline
Citaat:
smikkelenberg schreef op 23-05-2007 @ 12:50 :
ja klopt idd. k hoop dat ze inzien dat er nu veel meer mensen zijn die ook een 2 seizoen willen. maar k verwacht nix, zeker niet van FOX
Nou ja, aangezien de serie in 2003 al is afgelopen zou ik al helemaal niets verwachten Vooral ook omdat dus Dominic Purcell (John) nu druk bezig is met het wél populaire Prison Break. Het is echt een zeldzaamheid als een serie nog weer terugkomt of een film-vervolg krijgt. De laatste keer dat dat onder veel aandacht gedaan werd was met Serenity (vervolgfilm op Firefly), maar die resultaten/bezoekersaantallen vielen toch tegen (film was wel ). Dat zal al helemaal niet motiverend werken.

Valt het nog meer mensen op dat er steeds meer goede series gecanceled worden, meestal al na één of halverwege het eerste seizoen? Mijn harde schijf staat vol met series die kort liepen maar wel de moeite waard zijn. 15-20 jaar geleden was er volgens mij nog niet zo'n annuleer-gekte
Oud 24-05-2007, 00:40
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
KIET-2 schreef op 24-05-2007 @ 00:52 :

Valt het nog meer mensen op dat er steeds meer goede series gecanceled worden, meestal al na één of halverwege het eerste seizoen? Mijn harde schijf staat vol met series die kort liepen maar wel de moeite waard zijn. 15-20 jaar geleden was er volgens mij nog niet zo'n annuleer-gekte
Zijn dit jaar al 77 series gecanceld, waarvan veel goede
Maar ze doen het echt heel af en toe een nieuw seizoen of een soort tvfilm. Zijn het wel van plan bij jericho te doen omdat heel veel mensen klaagde. Actie opgezet en hebben voor meer dan 11000 dollar aan noten gestuurd en ze blijven bezig
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 09:19
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
KIET-2 schreef op 24-05-2007 @ 00:52 :
Nou ja, aangezien de serie in 2003 al is afgelopen zou ik al helemaal niets verwachten Vooral ook omdat dus Dominic Purcell (John) nu druk bezig is met het wél populaire Prison Break. Het is echt een zeldzaamheid als een serie nog weer terugkomt of een film-vervolg krijgt. De laatste keer dat dat onder veel aandacht gedaan werd was met Serenity (vervolgfilm op Firefly), maar die resultaten/bezoekersaantallen vielen toch tegen (film was wel ). Dat zal al helemaal niet motiverend werken.
nee idd. FOX heeft ook nog nooit de rechten van iets verkocht. als ze dat nou doen hebben ze geen kosten en wij een 2e seizoen. maarja dat doen ze ook niet. ABC{geloof ik} had eerst een spinoff van JD: Kyle XY. maar dat was niet zoveel aan vond ikzelf
als PB af is kan ie {theoreties} JD gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 09:40
KIET
KIET is offline
Niet alleen FOX hoor, een heleboel tv-stations gaan hun rechten niet verkopen. Stel je voor dat het wél goed gaat lopen, dan maakt een ander station winst op hun show en trekken ze de kijkcijfers weg. Zo mocht Universel van FOX wel Serenity maken, maar dan mocht er de komende 5 jaar geen Firefly serie meer komen mocht de film een succes zijn. En vorig jaar annuleerde SCIFI Channel na 10 seizoen Stargate SG-1. De kijkcijfers waren nog prima en een ander kanaal had het zo over kunnen nemen, maar SCIFI weigerde de rechten te verkopen; anders liepen ze kijkcijfers en inkomsten mis. Filmmaatschappij MGM, dat Stargate produceert, heeft het opgelost door nu DVD-films uit te gaan brengen.

Ik weet niet wat de bedoeling achter PB is - ik volg het nog niet - maar een beetje succesvolle serie moet toch wel een jaar of 7 meegaan. Purcell is nog wel een jaar of 5 bezig, denk ik
Oud 24-05-2007, 09:49
KIET
KIET is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 24-05-2007 @ 01:40 :
Zijn dit jaar al 77 series gecanceld, waarvan veel goede
Maar ze doen het echt heel af en toe een nieuw seizoen of een soort tvfilm. Zijn het wel van plan bij jericho te doen omdat heel veel mensen klaagde. Actie opgezet en hebben voor meer dan 11000 dollar aan noten gestuurd en ze blijven bezig
77
Da's wel heel veel Ik weet toevallig dat tijdens de 11 jaar dat Married... with Children liep op FOX dat FOX zelf toen 45 series heeft gestart én geannuleerd. Misschien dat jij het wereldwijd bekijkt, maar ik betwijfel of zelfs de Amerikaanse netwerken het voor elkaar krijgen om er 77 te cancelen

Met cancelen bedoel ik overigens series die, net als John Doe, maar 1 of 2 - of soms maar een half - seizoen hebben gelopen en duidelijk nog bezig waren met ontwikkelen. Series worden ook gewoon stop gezet natuurlijk; JAG liep ook tien jaar en is gewoon netjes afgerond. Stargate SG-1 zat nog wel in een verhaallijn, maar ook na 10 jaar kan ik me voorstellen dat ze daar eens mee stoppen. Lost schijnt ook maar 4 of 5 seizoenen te krijgen in totaal. Het is alleen zo dat tegenwoordig bijna geen enkele serie nog een kans krijgt om zich te ontwikkelen, en daar heb je meer dan 1 (of 2, meestal) seizoenen voor nodig.
Oud 24-05-2007, 10:45
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
KIET-2 schreef op 24-05-2007 @ 10:40 :
Niet alleen FOX hoor, een heleboel tv-stations gaan hun rechten niet verkopen. Stel je voor dat het wél goed gaat lopen, dan maakt een ander station winst op hun show en trekken ze de kijkcijfers weg. Zo mocht Universel van FOX wel Serenity maken, maar dan mocht er de komende 5 jaar geen Firefly serie meer komen mocht de film een succes zijn. En vorig jaar annuleerde SCIFI Channel na 10 seizoen Stargate SG-1. De kijkcijfers waren nog prima en een ander kanaal had het zo over kunnen nemen, maar SCIFI weigerde de rechten te verkopen; anders liepen ze kijkcijfers en inkomsten mis. Filmmaatschappij MGM, dat Stargate produceert, heeft het opgelost door nu DVD-films uit te gaan brengen.

Ik weet niet wat de bedoeling achter PB is - ik volg het nog niet - maar een beetje succesvolle serie moet toch wel een jaar of 7 meegaan. Purcell is nog wel een jaar of 5 bezig, denk ik
ja maar of je verdient nog wat met de rechten of het ligt er maar en je doet er nix mee. dan verdien je er helemaal nix aan. en pb duurt niet zo lang meer. et is niet een serie zoals 24, dat een nieuw seizoen een andere bedriging. de PB fans vinden snel dat het uitgemolken word. je hebt et nog niet gezien dus dan kan k geen voorbeelden geven. en dat is ook een beetje zo. bij LOST word et na 3 seizoen ook een beetje langdraadig en ze komen pas over 3 seizoen van dat eiland af. er zitten heel raare dingen op dat eiland waaorm ze et wel spannend blijft en niet wegkunnen maar na een tijdje wil je wel eens zien dat ze een keertje gered worden.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 11:28
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
KIET-2 schreef op 24-05-2007 @ 10:49 :
77
Da's wel heel veel Ik weet toevallig dat tijdens de 11 jaar dat Married... with Children liep op FOX dat FOX zelf toen 45 series heeft gestart én geannuleerd. Misschien dat jij het wereldwijd bekijkt, maar ik betwijfel of zelfs de Amerikaanse netwerken het voor elkaar krijgen om er 77 te cancelen

Met cancelen bedoel ik overigens series die, net als John Doe, maar 1 of 2 - of soms maar een half - seizoen hebben gelopen en duidelijk nog bezig waren met ontwikkelen. Series worden ook gewoon stop gezet natuurlijk; JAG liep ook tien jaar en is gewoon netjes afgerond. Stargate SG-1 zat nog wel in een verhaallijn, maar ook na 10 jaar kan ik me voorstellen dat ze daar eens mee stoppen. Lost schijnt ook maar 4 of 5 seizoenen te krijgen in totaal. Het is alleen zo dat tegenwoordig bijna geen enkele serie nog een kans krijgt om zich te ontwikkelen, en daar heb je meer dan 1 (of 2, meestal) seizoenen voor nodig.
http://www.thefutoncritic.com/home.aspx
en dan even bij canceld/ending kijken dat is alleen van dit jaar, 76 dus ,aar komen nog meer bij als de zomerseries zijn afgelopen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 11:35
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
ja er lopen veel series tegen et einde dit jaar.
MWC was ook een geweldige serie, drooge sexistische kut humor geweldig
en LOST krijgt nog 3 seizoenen, aan het einde van #6 zijn ze van het eiland af
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 12:38
KIET
KIET is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 24-05-2007 @ 12:28 :
http://www.thefutoncritic.com/home.aspx
en dan even bij canceld/ending kijken dat is alleen van dit jaar, 76 dus ,aar komen nog meer bij als de zomerseries zijn afgelopen
Dat zijn er nog best veel dan. Al zitten er series tussen die al een hele tijd succesvol mee zijn gegaan en inderdaad gewoon ten einde lopen (King of Queens, The OC, The Sopranos en Stargate SG-1), plus nog een hele zooi waar ik nog nooit van gehoord had en die we hier waarschijnlijk ook niet zullen krijgen. Maar het merendeel is toch wat ergens tussen de 6 afleveringen tot hooguit 2 seizoenen heeft gekregen, en dus net als John Doe wat mij betreft geen echte kans heeft gekregen.
Oud 24-05-2007, 12:49
KIET
KIET is offline
Citaat:
smikkelenberg schreef op 24-05-2007 @ 11:45 :
ja maar of je verdient nog wat met de rechten of het ligt er maar en je doet er nix mee. dan verdien je er helemaal nix aan. en pb duurt niet zo lang meer. et is niet een serie zoals 24, dat een nieuw seizoen een andere bedriging. de PB fans vinden snel dat het uitgemolken word. je hebt et nog niet gezien dus dan kan k geen voorbeelden geven. en dat is ook een beetje zo. bij LOST word et na 3 seizoen ook een beetje langdraadig en ze komen pas over 3 seizoen van dat eiland af. er zitten heel raare dingen op dat eiland waaorm ze et wel spannend blijft en niet wegkunnen maar na een tijdje wil je wel eens zien dat ze een keertje gered worden.
Het gaat er niet zozeer om wat ze er mee verdienen als ze de rechten verkopen, maar meer om wat ze zelf mislopen
Stel dat netwerk1 die rechten verkoopt aan netwerk 2. Netwerk 2 gaat het (weer) uitzenden met nieuwe afleveringen en de serie wordt weer een groot succes. Dan loopt netwerk 1 de potentiële inkomsten van die serie mis, maar nog erger, hebben ze er ook een concurrent bij die hun kijkcijfers wegpikt. Programma dat op netwerk 1 tegelijk met John Doe op netwerk 2 zou worden uitgezonden wordt minder populair, en dus draait netwerk 1 nog meer verlies. Dat is gewoon een risico wat ze niet aan durven
En misschien is het ook zo dat ze er gewoon geen heil in zien om John Doe weer tot leven te brengen. Dat kan ook.

Series als Lost en Prison Break draaien inderdaad de hele serie op hetzelfde verhaal, en dat is lastig om dat spannend en origineel te houden. Als dat niet lukt dan kan ik me voorstellen dat het langdradig wordt. Invasion was ook zo'n serie, en pas op het laatst werd het interessant. Toen was het al te laat en was de serie gecanceld (ook na 1 seizoen, met een cliffhanger). Series als John Doe met een rode draad maar zelfstandige afleveringen zijn vaak beter te volgen (maar iets minder spannend) en hebben meer afwisseling. 24 zit er net tussenin. Het gaat er gewoon om hoelang je de aandacht van de kijker vast kan houden
Oud 24-05-2007, 13:14
simone130
simone130 is offline
Citaat:
KIET-2 schreef op 24-05-2007 @ 13:49 :
Het gaat er niet zozeer om wat ze er mee verdienen als ze de rechten verkopen, maar meer om wat ze zelf mislopen
Stel dat netwerk1 die rechten verkoopt aan netwerk 2. Netwerk 2 gaat het (weer) uitzenden met nieuwe afleveringen en de serie wordt weer een groot succes. Dan loopt netwerk 1 de potentiële inkomsten van die serie mis, maar nog erger, hebben ze er ook een concurrent bij die hun kijkcijfers wegpikt. Programma dat op netwerk 1 tegelijk met John Doe op netwerk 2 zou worden uitgezonden wordt minder populair, en dus draait netwerk 1 nog meer verlies. Dat is gewoon een risico wat ze niet aan durven
En misschien is het ook zo dat ze er gewoon geen heil in zien om John Doe weer tot leven te brengen. Dat kan ook.

Series als Lost en Prison Break draaien inderdaad de hele serie op hetzelfde verhaal, en dat is lastig om dat spannend en origineel te houden. Als dat niet lukt dan kan ik me voorstellen dat het langdradig wordt. Invasion was ook zo'n serie, en pas op het laatst werd het interessant. Toen was het al te laat en was de serie gecanceld (ook na 1 seizoen, met een cliffhanger). Series als John Doe met een rode draad maar zelfstandige afleveringen zijn vaak beter te volgen (maar iets minder spannend) en hebben meer afwisseling. 24 zit er net tussenin. Het gaat er gewoon om hoelang je de aandacht van de kijker vast kan houden
ligt er natuurlijk aan hoe hoog de prijs waarmee ze verkopen.
en 24 heeft losstaande seizoen ja en ook wat familie leden van jack/Palmer die opduiken
Met citaat reageren
Oud 16-06-2007, 20:56
Verwijderd
Fijne serie vorige keer was hij véél te laat op tv, nu lekker om halfnegen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 21:13
Verwijderd
Upje voor de aflevering voor vandaag.

Volgens mij klopt het namelijk niet.
John had zijn DNA in zo'n database gezet, en de vrouw+kind hadden gezocht op DNA van het kind.
Dat gaf een match met het DNA van John, niet met 'iemand' van de otto-groep.
En later gingen ze weer een DNA-test doen, en toen was John ineens niet meer de vader...

Nou zou de hele serie wel vol foutjes zitten, maar dat valt mij meestal niet op, en dit wel.

Maargoed, toch een leuke aflevering wel
Met citaat reageren
Oud 21-07-2007, 21:03
Verwijderd
Ik heb de eerste 5 minuten gemist vandaag, maar waren Karen en John nou getrouwt ofzo?
Of liepen ze voor de lol in trouwkleding?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten