Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ga er iig niet ana beginnen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En vrouwen heten dan Jane Doe. Heeft verder niks met PB te maken Nouja, op Dominic Purcell na dan ![]() Laatst gewijzigd op 20-05-2007 om 14:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-05-2007 om 16:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nouja, ik zie het aan het eind van het seizoen wel, duurt toch nog ff ![]() Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk? |
![]() |
||
Citaat:
Maar een jaar nadat de serie was afgelopen kwamen de schrijvers met die verklaring wat er met John Doe aan de hand was en was gebeurd. Misschien hebben ze dat in die periode bedacht om de fans een verklaring te kunnen geven, of misschien was dat wel gewoon de bedoeling van de serie. Hoe dan ook, het lijkt me sterk dat zo'n flauwe verklaring de reden is dat de serie gestopt is ![]()
Spoiler
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Valt het nog meer mensen op dat er steeds meer goede series gecanceled worden, meestal al na één of halverwege het eerste seizoen? Mijn harde schijf staat vol met series die kort liepen maar wel de moeite waard zijn. 15-20 jaar geleden was er volgens mij nog niet zo'n annuleer-gekte ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ze doen het echt heel af en toe een nieuw seizoen of een soort tvfilm. Zijn het wel van plan bij jericho te doen omdat heel veel mensen klaagde. Actie opgezet en hebben voor meer dan 11000 dollar aan noten gestuurd en ze blijven bezig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als PB af is kan ie {theoreties} JD gaan doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Da's wel heel veel ![]() ![]() Met cancelen bedoel ik overigens series die, net als John Doe, maar 1 of 2 - of soms maar een half - seizoen hebben gelopen en duidelijk nog bezig waren met ontwikkelen. Series worden ook gewoon stop gezet natuurlijk; JAG liep ook tien jaar en is gewoon netjes afgerond. Stargate SG-1 zat nog wel in een verhaallijn, maar ook na 10 jaar kan ik me voorstellen dat ze daar eens mee stoppen. Lost schijnt ook maar 4 of 5 seizoenen te krijgen in totaal. Het is alleen zo dat tegenwoordig bijna geen enkele serie nog een kans krijgt om zich te ontwikkelen, en daar heb je meer dan 1 (of 2, meestal) seizoenen voor nodig.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en dan even bij canceld/ending kijken dat is alleen van dit jaar, 76 dus ,aar komen nog meer bij als de zomerseries zijn afgelopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Stel dat netwerk1 die rechten verkoopt aan netwerk 2. Netwerk 2 gaat het (weer) uitzenden met nieuwe afleveringen en de serie wordt weer een groot succes. Dan loopt netwerk 1 de potentiële inkomsten van die serie mis, maar nog erger, hebben ze er ook een concurrent bij die hun kijkcijfers wegpikt. Programma dat op netwerk 1 tegelijk met John Doe op netwerk 2 zou worden uitgezonden wordt minder populair, en dus draait netwerk 1 nog meer verlies. Dat is gewoon een risico wat ze niet aan durven ![]() En misschien is het ook zo dat ze er gewoon geen heil in zien om John Doe weer tot leven te brengen. Dat kan ook. Series als Lost en Prison Break draaien inderdaad de hele serie op hetzelfde verhaal, en dat is lastig om dat spannend en origineel te houden. Als dat niet lukt dan kan ik me voorstellen dat het langdradig wordt. Invasion was ook zo'n serie, en pas op het laatst werd het interessant. Toen was het al te laat en was de serie gecanceld (ook na 1 seizoen, met een cliffhanger). Series als John Doe met een rode draad maar zelfstandige afleveringen zijn vaak beter te volgen (maar iets minder spannend) en hebben meer afwisseling. 24 zit er net tussenin. Het gaat er gewoon om hoelang je de aandacht van de kijker vast kan houden ![]()
||
![]() |
Citaat:
en 24 heeft losstaande seizoen ja en ook wat familie leden van jack/Palmer die opduiken |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Je favoriete tvserie allertijden Emily Eau | 163 | 08-07-2006 19:16 | |
Films, TV & Radio |
John Doe Olaa | 5 | 16-05-2006 18:27 | |
Films, TV & Radio |
Se7en Agnès | 57 | 16-06-2004 12:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] een wortelsoepkusje duivelaartje | 12 | 23-04-2004 08:30 | |
Films, TV & Radio |
John Doe Pla | 21 | 05-03-2003 18:31 | |
ARTistiek |
JOHN!!! deel 6!!! (beetje kort stukje maar de rest komt er al weer snel aan! An | 6 | 09-09-2001 18:37 |