Oud 20-05-2007, 19:55
Rufusje
Rufusje is offline
Het staat er niet zo flex voor. Alleen mensen met een sterk geloof, beweren dat het nog mogelijk is
Het is natuurlijk wel eigen schuld dikke bult. Wat denken jullie? Ben ik echt de sjaak?

owja, en zijn er nog meer mensen met zoveel onvoldoendes??
Advertentie
Oud 20-05-2007, 19:59
Bonga
Bonga is offline
hangt er ook een beetje vanaf hoe erg de onvoldoendes zijn.. 5,4 zijn nog wel op te halen..
Oud 20-05-2007, 20:06
Verwijderd
Ehm, je mag volgens mij één 5 in je profiel staan en één 4 erbuiten, dus dan zou je er 5 op moeten halen met je examens (als je geen lagere cijfers dan dat hebt dan). Hangt er idd vanaf hoe erg ze zijn en wanneer je begonnen bent met leren
Oud 20-05-2007, 20:38
Verwijderd
wat zijn je exacte punten? Welk profiel heb je enzo?
Oud 20-05-2007, 22:00
Lotte
Lotte is offline
Mijn broer heeft destijds zijn diploma met zijn examens gehaald, hij was de enige die op de examens overal hoger scoorde dan bij zijn schoolexamens omdat hij maar eens besloot te gaan leren.

Ik daarentegen ben van het plannen en hard leren. Ik vermoed alleen dat ik ondanks mijn fairly hoge cijfers het niet ga halen omdat ik door te veel stress en andere persoonlijke elementen te weinig stof kan opnemen naar mijn idee.
Oud 20-05-2007, 22:11
Verwijderd
Als je er goed voorstaat moet je er gewoon van uit gaan dat je het wel haalt. Dan leer je echt een stuk ontspannender. Lach alle mensen die er hard voor moeten werken uit, en wees blij dat jij er beter voorstaat en dus minder hoeft te stressen (En doe dat vervolgens ook niet).

En ja, met 7 onvoldoendes is het nog te doen, maar dat is zoals gezegd afhankelijk van welke onvoldoendes.
Oud 21-05-2007, 07:58
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Lúthien Alcarin schreef op 20-05-2007 @ 21:06 :
Ehm, je mag volgens mij één 5 in je profiel staan en één 4 erbuiten, dus dan zou je er 5 op moeten halen met je examens (als je geen lagere cijfers dan dat hebt dan). Hangt er idd vanaf hoe erg ze zijn en wanneer je begonnen bent met leren
5 en/of 4 in je profiel/buiten je profiel, maakt niet uit, als er maar max een onvoldoende in je profiel zit. of 2 5en dat mag ook (waarvan dus ook weer maar 1tje in je profiel)
Oud 21-05-2007, 10:38
Verwijderd
Mijn schoolresultaten liggen allen tussen de 4.7 en 5.7, ook niet zo denderend dus. Maar ik ga er wel vanuit dat ik het ga halen, desnoods met een herexamen. Ik heb voor vandaag & morgen wel een probleem, ik ken beide voor geen meter. Dus ik moet de rest echt giga goed gaan leren!
Oud 22-05-2007, 02:35
Rufusje
Rufusje is offline
Citaat:
QP schreef op 20-05-2007 @ 21:38 :
wat zijn je exacte punten? Welk profiel heb je enzo?
Ik doe N&T. best wel moeilijk om eerlijk te zijn. exacte punten?? wil je niet wete

ja, ik weet het, het is half 4 in de nacht, ik ben aan het leren, ja!!!!! =D ik heb strax scheikunde toets. Veel succes voor iedereen die dit examen moet maken.

en vergeet niet!!! aan de NEGATIEVE POOL zit de OXIDATOR en aan de POSITIEVE POOL zit de REDUCTOR ^^ ( this might save ur ass )

cheers,
Oud 22-05-2007, 06:29
Verwijderd
Ook veel succes Rufusje.
Oud 22-05-2007, 07:14
Verwijderd
Citaat:
Rufusje schreef op 22-05-2007 @ 03:35 :
Ik doe N&T. best wel moeilijk om eerlijk te zijn. exacte punten?? wil je niet wete

ja, ik weet het, het is half 4 in de nacht, ik ben aan het leren, ja!!!!! =D ik heb strax scheikunde toets. Veel succes voor iedereen die dit examen moet maken.

en vergeet niet!!! aan de NEGATIEVE POOL zit de OXIDATOR en aan de POSITIEVE POOL zit de REDUCTOR ^^ ( this might save ur ass )

cheers,
Je had beter eerder kunnen gaan leren en 's nachts slapen. Tijdens je slaap wordt namelijk alles verwerkt. Bovendien kan je dan uitgerust aan je tentamen beginnen
Oud 22-05-2007, 08:07
Knots
Knots is offline
Citaat:
Als je dit zo zegt, lijkt het me met 7 onvoldoendes een moeilijke zaak worden...
Oud 22-05-2007, 08:51
Verwijderd
Citaat:

Ik heb m'n twijfels of je je nederlands hebt opgehaald....
Oud 22-05-2007, 10:04
rensd
rensd is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 22-05-2007 @ 08:14 :
Je had beter eerder kunnen gaan leren en 's nachts slapen. Tijdens je slaap wordt namelijk alles verwerkt. Bovendien kan je dan uitgerust aan je tentamen beginnen
Volgens mij kan het zo 1 of 2 punten schelen in cijfer als je uitgerust bent. Bij mij dan tenminste, als ik moe ben ga ik domme fouten maken.
Oud 23-05-2007, 00:56
Rufusje
Rufusje is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 22-05-2007 @ 09:51 :
Ik heb m'n twijfels of je je nederlands hebt opgehaald....
haha erg leuk schat. Door de jongeren cultuur ga je gewoon automatisch zo praten, omdat ik hier met mensen temaken heb die zijn zoals mij en ook zo praten.
maar in dit land valt het nog mee. als je de engelse jongeren ziet...wat die allemaal kunnen......

Rufusje
Oud 23-05-2007, 04:48
Estar
Estar is offline
Citaat:
Rufusje schreef op 23-05-2007 @ 01:56 :
haha erg leuk schat. Door de jongeren cultuur ga je gewoon automatisch zo praten, omdat ik hier met mensen temaken heb die zijn zoals mij en ook zo praten.
maar in dit land valt het nog mee. als je de engelse jongeren ziet...wat die allemaal kunnen......

Rufusje
Zo is het maar net.
Oud 23-05-2007, 08:55
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 22-05-2007 @ 08:14 :
Eens. Je bent eigenlijk je hele schoolcariere al bezig met leren voor je eindexamens. Om de nacht van tevoren nog te gaan leren is echt te laat. Je had beter gewoon je bed in kunnen gaan.
Oud 23-05-2007, 09:16
TheTruth
TheTruth is offline
Citaat:

...

...
Huh.. het is toch andersom ?? (Reductor staat elektronen af => pool wordt negatief..)
Oud 23-05-2007, 10:56
Lyne
Lyne is offline
Citaat:
TheTruth schreef op 23-05-2007 @ 10:16 :
Huh.. het is toch andersom ?? (Reductor staat elektronen af => pool wordt negatief..)
Je hebt gelijk. Dus ik weet niet of dat wat wordt met zijn scheikunde examen.
Oud 23-05-2007, 10:57
vichog
vichog is offline
Citaat:
TheTruth schreef op 23-05-2007 @ 10:16 :
je kunt dit bekijken via de elektrochemische cel en de elektrolyse.

maar inderdaad: als je elektronen afstaat, wordt de pool positief
Oud 23-05-2007, 11:06
rensd
rensd is offline
Citaat:
(Reductor staat elektronen af => pool wordt negatief..)
Citaat:
maar inderdaad: als je elektronen afstaat, wordt de pool positief

Het is toch gewoon zo:
Batterij: Reductor staat elektronen af, pool wordt dus negatief omdat daar de elektronenstoom vandaan komt.
Elektolyse: Gedwongen elektronenstroom van overschot naar tekort, tekort zit nu aan de negatieve pool, waar de oxidator zit, dus nu zit de reductor op de positieve pool, omdat deze gedwongen elektonen moet afstaan.
Oud 23-05-2007, 11:08
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
rensd schreef op 23-05-2007 @ 12:06 :

Het is toch gewoon zo:
Batterij: Reductor staat elektronen af, pool wordt dus negatief omdat daar de elektronenstoom vandaan komt.
Elektolyse: Gedwongen elektronenstroom van overschot naar tekort, tekort zit nu aan de negatieve pool, waar de oxidator zit, dus nu zit de reductor op de positieve pool, omdat deze gedwongen elektonen moet afstaan.
Lijkt mij ook ja.
Oud 23-05-2007, 11:40
vichog
vichog is offline
Citaat:
rensd schreef op 23-05-2007 @ 12:06 :
was gewoon een algemene opmerking, als je bijvoorbeeld bij natrium een elektron weghaalt, wordt het toch een positief ion?
Oud 23-05-2007, 11:51
rensd
rensd is offline
Citaat:
vichog schreef op 23-05-2007 @ 12:40 :
was gewoon een algemene opmerking, als je bijvoorbeeld bij natrium een elektron weghaalt, wordt het toch een positief ion?
Ja ok, maar die 2 citaten waren in tegenstelling met elkaar, kijk maar.
Oud 23-05-2007, 14:59
Verwijderd
maar hoeveel punten ha je nou voor je examen, of nog niet durven kijken, rufusje?
Advertentie
Oud 24-05-2007, 01:04
Rufusje
Rufusje is offline
ik ben gelukkig geslaagd voor het scheikunde examen ^^
das al een hele prestatie
Oud 24-05-2007, 08:18
Verwijderd
Citaat:

Rufusje
Nee hoor, je kunt zelf kiezen of je het overneemt of niet.
Neemt niet weg dat 't irritant leest en er niet uitziet, maar doe lekker wat je niet laten kunt
Oud 25-05-2007, 09:16
ik2
ik2 is offline
kvinnet ng wl meevlle hoe ie pr@@t.
Oud 25-05-2007, 10:43
ekain
ekain is offline
11< 001<
Oud 25-05-2007, 12:03
Verwijderd
Citaat:
haha erg leuk schat. Door de jongeren cultuur ga je gewoon automatisch zo praten, omdat ik hier met mensen temaken heb die zijn zoals ik en ook zo praten.

Rufusje
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten