Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ribstof is dan ook echt een kutstof om een vlek uit te halen ![]() Als de plek op een niet al te rare plek zit,er een patch over heen naaien,of een vilten bloemtje op maken ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
heb je m laten drogen? (vast niet, logisch ![]() Als nagellak is opgedroogd, kan je t makkelijker eraf krabben.. (nouja, bij mij, had ook nagellak gemorst, op een spijkerbroek, weet niet of dat veel uitmaakt..)
|
![]() |
Lastig! Ik heb ook vaak het probleem dat er vlekken op mn kleding zitten waarvan ik denk dat ze er never nooit meer uitgaan. Beste tip: niks aan doen en je mams erop los laten!
Ossengall (als het zo schrijft) werkt erg goed, alleen minder is dat het vrij gemisch spul is waardoor het een vale vlek op je kleding kan achterlaten. Het helpt wel bij het verwijderen van tipp-ex. En biotex, je kleding daar in laten weken en de vlek er uitvegen.. daarna in de wasmachine.. klaar. ![]() Helaas is tegen sommige vlekken niks te doen.. zo is mijn mooie lichtblauwe Diesel ook aan z'n einde gekomen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |