| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-06-2007 om 15:12. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
wil er wel van afkomen. maar wil ook echt niet naar zo,n zielen knijper om er van af te komen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ja dat is het |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
haal juist mijn plezier uit plezier van andere en ja vind het behoorlijk gek klinken ik vind het een beetje ego klinken namelijk laat niet over me heen lopen trouwens (nou mischien beetje dan) |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ouwe alruïst van me! |
|
|
|
||
|
Citaat:
*zucht* Laat ook maar, ik heb het idee dat je niet wilt luisteren naar goedbedoelde adviezen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
) Maar bij mensen die zich ''alternatief'' kleden (zelfmaak mode), kunstanaars, muzikanten vind ik lang haar gerust kunnen. Ik vind lang haar geweldig (zowel mannen als vrouwen) Iemand die een goede baan of een publieke funktie heeft als bv manager, arts, politicus of vertegenwoordiger, dit soort mensen dragen doorgaans geen lang haar (uitzonderlingen daargelaten) en kleden zich ook niet gauw alternatief met zelfmaak kleding oid. Mij valt verder op dat er maar zeer weinig (mannelijke) scholieren zijn die lang haar dragen, woon zelf tegenover een middelbare school en zie eigenlijk gaan enkele jongen rondlopen met lang haar. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb eens een soort van vriendin gehad die in een korte tijd compleet naar de achtergrond is verdwenen omdat ze m'n haar te lang vond worden. 'k Kan je vertellen, ik ben me er na een paar jaar alleen maar beter door gaan voelen Overigens, binnenkort gaat het er wel voor de helft weer af denk ik. Vast zomer-ritueel
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
ik zit met een erg vervelend karakter probleem ... mdac | 12 | 23-05-2010 10:47 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #54 deel 2 TopDrop | 372 | 04-01-2009 15:52 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 13:21 | |
| Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal..vin je dr van..? Linlilalove55 | 35 | 20-07-2003 13:49 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] CKV eindopdracht: Het regime van een scherpschutter. Vlooienband | 8 | 05-11-2002 12:21 | |
| Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 17:14 | |